Dank je - leuk om je hier ook te zien.quote:
de meeste mensen weten van alles de prijs maar van niets de waardequote:
Ik vind Caron niet denderend, maar het zijn hele volwassen, goede geuren die eigenlijk in alle situaties wel goed kloppen.quote:
In België nog beschikbaar, dus je moet het niet vanuit Spanje gaan halen :p Ik vind de top en middlenotes wel lekker maar na een paar uur vind ik 'em veel te muffig.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:27 schreef lekzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Niet meer in NL te koop, al jaren niet meer. Moet het helaas vanuit Spanje halen. Maar wel erg lekker, zeggen ze
quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:30 schreef El_Borracho het volgende:
Acqua di Gío
Niets mis meequote:
Absoluut niets mis mee, integendeel zelfs.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:56 schreef Blistering het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Vandaag trouwens ook op gedaan.
Ditoquote:
Ik draag 'm vandaag ook...één van mn favorietenquote:
Haha ik heb de Roadster LImited Edition en dáár reageren ze puik opquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:54 schreef StarGazer het volgende:
Zo maar eens kijken hoe de vrouwtjes in de stad reageren op Roadster van Cartier
Benieuwd naar je review.quote:Op maandag 12 april 2010 13:50 schreef AromaX het volgende:
N.a.v. de Basenotes discussie even deze weer testen. Alleen op de polsen.
[ afbeelding ]
klassieker, ik vind het een prachtige geur en draag hem regelmatig....quote:Op maandag 12 april 2010 13:50 schreef AromaX het volgende:
N.a.v. de Basenotes discussie even deze weer testen. Alleen op de polsen.
[ afbeelding ]
Hier nu ook babe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |