Geen Prefab Sprout.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:06 schreef ranja het volgende:
Gokje op Prefab Sprout, daar zat dacht ik ook een dame in.
quote:The bouncy, little-girl voice ofbelongs to Clare Grogan, who was working as a waitress at the Spaghetti Factory in Glasgow, Scotland when she was discovered by director Bill Forsyth. Only 17-years-old at the time, Grogan was asked by Forsyth to star in his film Gregory's Girl.
Yup. ranja +1quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:18 schreef ranja het volgende:
Altered Images dan?
Altered Images is de band, geen idee hoe ze heetquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:17 schreef bartrid het volgende:
Waarschijnlijk van hun nummers Dead Pop Stars en Happy Birthday?
Ik gok op Clare Grogan...quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:19 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Altered Images is de band, geen idee hoe ze heet
Kop jij 'm nu in, MM?
De naam stond al in de bio die ik posttequote:Op woensdag 10 februari 2010 19:19 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Altered Images is de band, geen idee hoe ze heet
Kop jij 'm nu in, MM?
bukgeit +1quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:29 schreef bukgeit het volgende:
Bis
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:37 schreef bartrid het volgende:
Nee die staan allemaal op een postzegel.
quote:take strong insult and objection to the Air Force Reserve presenting this advertisement with the implication that we licensed one of our songs to encourage recruitment during a war that we do not support," they said.
En toen viel ik op de bank in slaapquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:45 schreef bartrid het volgende:
Litpho +1
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:05 schreef ranja het volgende:
Elton John - Can You Feel the Love Tonight - ja
Celine Dion - My Heart Will Go On - ja
Rod Stewart. Maar nee.quote:Sting/Bryan Adams/nog een - All for Love
Oscarnominatie, maar geen winst. Wel een Grammy.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:10 schreef cafca het volgende:
Bryan Adams - Everything I do?
Correct.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:13 schreef cafca het volgende:
Bruce Springsteen - Streets of Philadelphia?
Nee. Maar Litpho had ook niets goed. Of zijn die regels veranderd?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:02 schreef ranja het volgende:
Dan doe ik wel vast een nieuwe, Litpho slaapt denk ik alweer
Oh nee, we zijn al een vraag verderquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef Litpho het volgende:
Nee. Maar Litpho had ook niets goed. Of zijn die regels veranderd?.
Oh dat gaat lekker. Ooit ergens moet ik die 20 punten op geit en schaap goed maken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:49 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE (dankzij MadMaster):
De nieuwe stand...
Komt wel goedquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh dat gaat lekker. Ooit ergens moet ik die 20 punten op geit en schaap goed maken.
En dan zijn er nog een paar die boven me staan .
* cafca wordt midden in de nacht wakker om ranja een puntje te geven:quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:43 schreef ranja het volgende:
of was't nou Drs Pin elk geval iets bekends
Muziek ben ik nog niet over uit, ken nog maar erg weinig.quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:56 schreef WeezerButler het volgende:
Dat is Elske Dewall.
Mooie meid, muziek wat te zoutloos voor mij...
Wegens gespiekt kan ik bevestigen dat dit klopt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:03 schreef Gambolputty het volgende:
Joe Tex?
quote:is een muziekstijl uit de grensstreek tussen Texas en het buurland Mexico ontstaan uit een mix van Mexicaanse stijlen als bolero en ranchero met Europese dansstijlen als polka en wals, deze muziek ging conjunto heten. De teksten handelen over het leven in Texas en noord Mexico. Nog weer later worden rock-'n-roll, blues en countrymuziek aan de conjunto toegevoegd en zo ontstaat er langzamerhand de muziek met de nieuwe naam
methodmich +1quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:24 schreef methodmich het volgende:
ZZ Top
Destiny's Child
Roy Orbison
Centro-Matic
The Butthole Surfers
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:00 schreef belsen het volgende:
Ow, wacht...wie.
Daar ken ik er toch ook wel redelijk wat vanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:08 schreef Grobbel het volgende:
Het is een vraag van methodmich, dus waarschijnlijk betreft het een obscure singersongwriter... Met een goede kans dat ze uit de Benelux komt.
Jolie Holland inderdaadquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:03 schreef Beregd het volgende:
jollie holland?
welk nummer van wie?quote:But now we must pack up every piece
Of the life we used to love
Just to keep ourselves
At least enough to carry on
Z +1quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:27 schreef Z het volgende:
Elf Power
Apples in Stereo
The Gerbils
Olivia Tremor Control
Is dit een vraagquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:55 schreef Z het volgende:
Rekensommetjes:
MF Doom + Madlib =
Jay Dee + Madlib =
Danger Mouse + MF Doom =
Er zijn labels waar ik wel 10 bands van kan noemen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:55 schreef Z het volgende:
Ik denk dat dat het enige label is waarvan ik dat kan.
Madvillainquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:55 schreef Z het volgende:
Rekensommetjes:
MF Doom + Madlib =
Jay Dee + Madlib =
Danger Mouse + MF Doom =
Matador en Excelsior zullen ook nog wel lukken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:55 schreef Z het volgende:
of 4ad, sympathy for the record industry, tocado, misschien alternative tentacles, mute, en wat majors... en dan ben ik er misschien nog wel een paar vergetenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:27 schreef Grobbel het volgende:
Matador en Excelsior zullen ook nog wel lukken.
quote:Bad news for everyone who was looking forward to hearing a glitchy dance track made out of pig death squeals.
Electronic iconoclastis currently at work on The Pig, a concept album about a pig, but he's been prevented from recording his pig's death. Every sound on the album will be "made during the life cycle of a pig", as
has written.
's albums tend to have grand overarching concepts like this one, and The Pig, due next year, was to follow a pig's entire life, from birth to death by butchery. From the looks of things, though, the end product might be missing the butchery part.
Gigwise points out that on the bloghas dedicated to the project, he wrote earlier this week that he wouldn't be able to record the pig's death: "rather frustratingly, and despite many phone calls we have found it impossible to find an abattoir to allow us to record the death of the pig. we found one farmer willing to let us record, but then the attending vet did not allow it."
quote:I don't think I open myself to it. My dick is sort of like a white supremacist. I've got a Benetton heart and a fuckin' David Duke cock. I'm going to start dating separately from my dick.
Dank voor het jureren!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:06 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]
Jolie Holland inderdaadBeregd +1
Had 't gelezen ja. Ik mocht hem al niet, maar nu bewijst 'ie aan de hele wereld wat voor een bizarre randdebiel hij eigenlijk isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:31 schreef bartrid het volgende:
Foute vrijdag. Van wie is dit juweeltje?
[..]
2 goed..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:40 schreef belsen het volgende:
Vast mensen met humor.Elton John Bono
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:49 schreef bartrid het volgende:
Chris Martin zat daar ook bij meen ik.
quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:11 schreef bartrid het volgende:
Snoop?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:14 schreef peaceman het volgende:
Simon Lebon
cafca +1quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:56 schreef cafca het volgende:
Sarah McLaghlan
En van the Guess Who en Ironhorse. Randy Bachman inderdaad.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:50 schreef Burnett het volgende:
Bachman (van Turner Overdrive)
ranja +1quote:Op zondag 14 februari 2010 14:58 schreef ranja het volgende:
1e gedachte is Band Aid - Do they know it's christmas
bartrid +1quote:Op zondag 14 februari 2010 15:39 schreef bartrid het volgende:
Bros
quote:In the television series In Living Color,poses as Snow with similar sunglasses and parodies the song as "Imposter". The song describes how Snow himself is Canadian and becomes more bizarre as it progresses - at one point he sings like Popeye.[2]
Inderdaad. belsen +1quote:Op zondag 14 februari 2010 18:44 schreef belsen het volgende:
Dat zal Jim Carrey zijn.
Caro Emerald als ik me niet vergis!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:32 schreef belsen het volgende:
Welke Nederlandse zangeres heeft Perez Hilton dit maal zijn oog laten vallen?
????quote:Op zondag 14 februari 2010 19:32 schreef belsen het volgende:
Welke Nederlandse zangeres heeft Perez Hilton dit maal zijn oog laten vallen?
Lees hier.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:10 schreef Semi-Automatic het volgende:
[..]
Caro Emerald als ik me niet vergis!
Waarschijnlijk te makkelijk, maar over welke band heeft Anton Corbijn een paar jaar geleden een film gemaakt?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:31 schreef belsen het volgende:
[..]
Lees hier.
Semi-Automatic +1
En een nieuwe vraag, natuurlijk.
quote:
En dan doe je het zo:quote:Op zondag 14 februari 2010 20:55 schreef Semi-Automatic het volgende:
[..]
![]()
(Ben niet zo goed in quizvragen bedenken)
Die ja. Die van André van Duin bleef in de Top 40 in 2009 steken op 11.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:17 schreef peaceman het volgende:
lauwe pis?
quote:Op maandag 15 februari 2010 09:49 schreef bartrid het volgende:
Edit: Er stond al een vraag.
My Sharona?
En nog correct ge$peld ookquote:Op maandag 15 februari 2010 10:26 schreef bukgeit het volgende:
Ke$ha?
Mark +1, ranja goede tweede.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:46 schreef Mark het volgende:
50 cents
Eddie Money
Money Mark
Nickelback
Pennywise
Johnny Cash
Spiritual beggars
Dimebag Darell (Pantera)
Dokken toch maar weg gehaald
Klassiekerquote:Op maandag 15 februari 2010 13:00 schreef ranja het volgende:
Funky Town - Lipps inc
Won Ton Tonquote:Op maandag 15 februari 2010 12:43 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Mark +1, ranja goede tweede.
Two Dollar Guitar
50 cent
Moneybrother
Dollar
Big Bucks And Easy Money
Money Mark
Ricchi E Poveri
Too $hort
Welke artiest en welk nummer?quote:I will never know
Cause you will never show
Come on and love me now, come on and love me now...
Was dat zijn Hawaii comeback?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:15 schreef bukgeit het volgende:
Wat deed Elvis op 9 oktober 1973?
bukgeit +1quote:Op maandag 15 februari 2010 14:25 schreef bukgeit het volgende:
Och ja. Carnival.
Precies.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus, net even Elvis' bio er op nageslagen...
En gewoon 1 van mijn favoriete albums niet herkennenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:42 schreef bartrid het volgende:
Opvallende titels, het zegt me niks.
quote:If you'd told us this time last year that the whole country would be getting really excited about a pair of hyperactive, spiky-haired twins covering arecord, we'd have politely advised you to stop sniffing your Pritt Stick. But, no matter how unlikely, the seemingly unstoppable rise of Jedward from reality novelty to fully-fledged pop act seems complete with this reworking of
![]()
Dacht wel dat jij die zou binnenkoppenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:48 schreef bartrid het volgende:
Nailbomb natuurlijk.
Die ene plaat en die Dynamo live show blijven erg sterkquote:Op maandag 15 februari 2010 22:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Dacht wel dat jij die zou binnenkoppen
bartrid +1
Vanilla Icequote:
n00biedoobiedoo +1quote:
en Feed Me With Your Kiss natuurlijk.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:43 schreef Mark het volgende:
My Bloody Valentine - Isn't Anything
Met dank aan (When You Wake) You're Still In A Dream
M.Wardquote:Op maandag 15 februari 2010 23:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van wie is dit de discografie?
Ongeinspireerde vervolgvraag..,.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:45 schreef Berkery het volgende:
Anita Ward?
quote:Ik kon aan dit gevoel ontsnappen, met
voel ik een wrak zonder mijn,
ik haar hartafstraffing hoor, luid als donder
Zag sterren het verpletteren Im knoei zonder mijn,![]()
Wek mijn ochtenden wheres,
ik harten slaan hoor, luid als donder
Ik zag zij sterren neer verpletterend
Ik voel tragisch als een marlon brando Wanneer ikbekijk
Ik kon beweren dat niets werkelijk teveel betekende wanneer ikbekijk
Ik struikel in stad enkel zoals een heilige koe
Visies van hakenkruisen in mijn hoofd
Plannen voor iedereen Zijn binnen het wit van mijn ogen
Iggy Pop mag ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:38 schreef bartrid het volgende:
China Girl van David Bowie.
Vanavond/vannacht maar eens zien hoe weinig het meisje van China is (ik bedoel dan natuurlijk Beixing Wang op de 500m in Vancouver).quote:
quote:The final song on the album is the twenty-three minute "". First performed as "Return of the Son of Nothing" on 22 April 1971 in Norwich,[23] the band spent about six months on the track in three studios (Morgan, Air, and Abbey Road)
ScottTracy +1quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:53 schreef ScottTracy het volgende:
Pink Floyd - Echoes?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:36 schreef cafca het volgende:
Ernst, Ron en Bert
Jans met hier en daar een z of ch extra
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:14 schreef bartrid het volgende:
Richard Janssen van Fatal Flowers?
quote:VPRO-radio zendt eind januari een sessie vanuit. De groep vestigt zich in Amsterdam, zonder Van Essen, die de band verlaat
Nee die had ik pas nog gevraagd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:24 schreef Burnett het volgende:
The Ex?
En fotos ga ik niet plaatsen als hintquote:Uit invloeden die variëren van Wire en This Heat tot Amerikaanse hardcore-punk vormteen overrompelend geluid, dat in een recensie van de Kleine Prijs-finale omschreven wordt als 'een kaleidoscopische kakofonie van rauwe punkjazz, zevenkwarts duetten, minimalisme, rap en speedcore'.
ranja +1quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:38 schreef ranja het volgende:
Lul?
Die heb ik dus ook in de kast staan...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:40 schreef bartrid het volgende:
Ik ken ze alleen hier van:
http://www.discogs.com/Va(...)Bands/release/453711
Ik vind het allang goed, maar wat waren de twijfelgevallen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:35 schreef ranja het volgende:
The Apers
The Breeders
The Chiffons
The D4
The Ex
The Flatmates
The Gathering
The Hives
The Indelicates
The Jack of Hearts
The Kills
The Like Young
The Monroes
The Nightblooms
The Oblivians
The Passions
The Quire Boys
The Roger Sisters
The Scene
The Tuesdays
The Undertones
The Veils
The White Stripes
The XX
The Young Gods
The Zutons
2 twijfelgevallen voor mij
Op zich wel ja, maar deze versie is ook goed. En het beste nummer op de cd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:17 schreef ranja het volgende:
Nou, van State of Shock hoor ik ook liever de albumversie met Tom Cora...
The Outfield danquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:49 schreef bukgeit het volgende:
Oblivians zwijn je mee
WeezerButler +1quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:07 schreef WeezerButler het volgende:
the Lover Speaks
Dacht ook altijd dat het een dame op de hoes was![]()
Grobbel +1quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:11 schreef Grobbel het volgende:
Lamb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |