Die zocht ik dus een paar posts hierboven.quote:
Ik heb hem vorig jaar in de winkel zien liggen voor 296 euro.quote:Die zocht ik dus een paar posts hierboven.
Maar deze is dus titanium, nog beter. Wat kost deze?
Die Tissot vind ik wel tof (maar dan met metalen band).quote:Op maandag 10 mei 2010 00:04 schreef Vixxen het volgende:
Hier mijn twee schatjes !!
[ afbeelding ]
Tissot PRC en Archimede Pilot H !
Hele mooie horloge en wil hem binnekort ook gaan halen. Met de zwarte leren band. Weet toevallig iemand welke Tissot verkopers op Ebay een beetje te vertrouwen zijn? Mocht iemand een tweedehandsje hebben ben ik ook geinteresseerd.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:17 schreef Kadooosh het volgende:
[ afbeelding ]
tissot prc 200
Heb er wel een mooier bandje bij.
erg mooi dingetje.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:27 schreef Merlijn het volgende:
Dan ik ook even. na 10 jaar zonder klok, toch maar weer een mooi dingetje gekozen:
[ afbeelding ]
pfoe voor onder de 10 euro kan je er volgens mij wel een batterijtje in kunnen laten zettenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:19 schreef bigbass het volgende:
[..]
erg mooi dingetje.
Ik heb een vraagje, misschien niet helemaal passend in dit topic, maar er zijn vast genoeg mensen die antwoord kunnen geven.
Hoe lang zou de batterij van een horloge ongeveer mee moeten gaan? Mijn horloge is er namelijk na een kleine 2 jaar mee opgehouden. Is het handig om hem even langs een horlogemaker te brengen om het batterijtje te vervangen, of kan ik hem beter opsturen voor garantie (die heb ik nog 2 weken).
Het gaat om dit horloge: klik.
De stopwatch secondewijzer stopte er eerst mee en daarna de rest, geen idee of dat wat uitmaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |