abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77868155
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:30 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Dat betekent dat ik OvJ moet spelen en een flinke straf moet eisen.
Maar niet in het echie toch?
pi_77869033
Haha nee, ik had het toch over de Oefenrechtbank. M'n laatste bachelorvak....
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_77869391
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:53 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Haha nee, ik had het toch over de Oefenrechtbank. M'n laatste bachelorvak....
Oh oeps, mijn excuses Officier van Justitie
pi_77869766
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:48 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Heheh Binnenkort komt die oefenrechtbank eraan he. Daar heb ik niet zoveel zin in
Dat vind ik ook niks voor een eerstejaars eigenlijk. Hier is het ook in het derde jaar. Dan ben je er veel meer klaar voor...
pi_77870365
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 00:12 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Dat vind ik ook niks voor een eerstejaars eigenlijk. Hier is het ook in het derde jaar. Dan ben je er veel meer klaar voor...
Als de oefenrechtbank hetzelfde is als in Maastricht bedoel je dan, want wij hebben (volgens de coordinatoren van de OR, maarja, hoe betrouwbaar is dat?) een speciale opzet die nergens anders in Nederland wordt gevolgd.

Ik denk dan ook dat als je eerstejaars in onze oefenrechtbank zou zetten, het een fiasco zou worden. Ik ben er net klaar mee en zat in een groepje met drie vierdejaars studentes (ben zelf ook vierdejaars) en wij zaten af en toe nog met de handen in het haar...
pi_77871004
In nijmegen was ik OvJ met als zaak iemand die voor de lol 112 had gebeld
pi_77874648
Dat vak waar ik zo door baalde omdat ik het leuk vond en verneukt had.......
daar had ik een 6 op. Ik snap er geen bal van, maargoed. Wel jammer want ik vond het vak echt leuk en dan is een zes nogal magertjes, maar een voldoende nonetheless.

Notarielen hebben in Groningen overigens helemaal geen studentenrechtbank. Fiscalisten wel, maar omdat ik een apart schakelprogramma volg, heb ik ook bij fiscaal recht geen studentenrechtbank.
pi_77875890
Nou, gefeliciteerd dan toch maar.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  donderdag 11 februari 2010 @ 12:04:57 #59
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_77877896
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:26 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Toevallig genoeg zit ik weer met die knappe werkgroepgenoot van het eerste semester maar voor de rest zit er niet echt veel leuks/aardigs tussen lijkt het. Ik heb wel een hele kleine werkgroep, 12 man ofzo maar.

Ik denk nog niet eens aan die oefenrechtbank, volgende week maandag al eerste tentamen voor IER
12 man dat is wel relaxed, ik heb volle bak helaas. En dat aankomende tentamen, das toch dat ding op de computer? Je kan toch gewoon je boeken erbij houden, dus dat is toch een eitje? Of mis ik nu iets
  donderdag 11 februari 2010 @ 12:05:28 #60
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_77877912
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 01:22 schreef Yashaaaaa het volgende:

Heb je wel een fikse straf geeist?
pi_77879387
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:05 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Heb je wel een fikse straf geeist?
Alleen de doodstraf voldoet in dit geval
pi_77880076
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 01:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had hier een zaak van iemand waarvan het schietverlof werd ingetrokken (bestuurs) en eentje waarbij iemand onzorgvuldig was geweest met zaakwaarnemen. Beide zaken gewonnen
pi_77880955
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:04 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

12 man dat is wel relaxed, ik heb volle bak helaas. En dat aankomende tentamen, das toch dat ding op de computer? Je kan toch gewoon je boeken erbij houden, dus dat is toch een eitje? Of mis ik nu iets
Ik snapte het ook niet helemaal, maar het is wel iets dat je op de computer doet. Morgen of zaterdag komt op WebCT wat stof die je moet leren en daar stellen ze dan vragen over ofzo.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_77881024
Oh, doen ze die online toets nog steeds bij IER? Dat is best eenvoudig omdat je alles erbij mag houden, je moet alleen op de tijd letten. Maar daar moet je toch makkelijk een 8 voor kunnen halen.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_77882515
soms krijg ik het idee dat op sommige universiteiten het makkelijker is om punten te halen dan op andere universiteiten..

Maar goed die discussie hadden we al eens gehad he
pi_77883222
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:28 schreef ScottTracy het volgende:
Oh, doen ze die online toets nog steeds bij IER? Dat is best eenvoudig omdat je alles erbij mag houden, je moet alleen op de tijd letten. Maar daar moet je toch makkelijk een 8 voor kunnen halen.
We krijgen 2 uur en de leraar zei dat dat ruim voldoende zou zijn, ik ben iig benieuwd
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  donderdag 11 februari 2010 @ 14:27:25 #67
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_77883341
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
soms krijg ik het idee dat op sommige universiteiten het makkelijker is om punten te halen dan op andere universiteiten..

Maar goed die discussie hadden we al eens gehad he
Ik zou onmiddellijk overstappen naar de UU als ik jou was hoor! Toets op internet is hartstikke makkelijk met je boeken erbij, je krijgt 30 minuten de tijd voor 10 vragen over Internationaal en Europees recht, als eerstejaars na 2 weken onderwijs is dat echt appeltje-eitje opzoeken en invullen! ,
Nulla verba sed acta
pi_77883425
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:24 schreef dreamzk het volgende:

[..]

We krijgen 2 uur en de leraar zei dat dat ruim voldoende zou zijn, ik ben iig benieuwd
Hm, de opzet zal wel wat gewijzigd zijn dan. Wij hadden de opzet zoals Leonoor hierboven beschrijft, 30 minuten voor 10 vragen
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_77884519
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:27 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Ik zou onmiddellijk overstappen naar de UU als ik jou was hoor! Toets op internet is hartstikke makkelijk met je boeken erbij, je krijgt 30 minuten de tijd voor 10 vragen over Internationaal en Europees recht, als eerstejaars na 2 weken onderwijs is dat echt appeltje-eitje opzoeken en invullen! ,
Happerdehaphap

Zo te zien hebben ze zelfs 2 uur! Niet eerlijk!

Nee maar ik vind het hele meerkeuzevragen bij rechtententamens wel vrij apart.. Sowieso op WO meerkeuzetentamens
pi_77885035
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Happerdehaphap

Nee maar ik vind het hele meerkeuzevragen bij rechtententamens wel vrij apart.. Sowieso op WO meerkeuzetentamens
Liever open vragen dan MC, die dingen zijn soms echt onwijs moeilijk. Alle antwoorden kan je wel wat bij bedenken maar op de een of andere manier gok ik toch altijd de verkeerde
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_77887374
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Happerdehaphap

Ik heb deze periode een open-boek tentamen .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 11 februari 2010 @ 16:27:16 #72
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_77887721
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:16 schreef Maharbal het volgende:
Dat vak waar ik zo door baalde omdat ik het leuk vond en verneukt had.......
daar had ik een 6 op. Ik snap er geen bal van, maargoed. Wel jammer want ik vond het vak echt leuk en dan is een zes nogal magertjes, maar een voldoende nonetheless.
Klote voor je En je mag ook niet eens herkansen
Nou ja, mss een extra vak erbij nemen om het goed te maken
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_77887766
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:17 schreef GDPP het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik dit jaar ook voor het eerst, voor romeins recht, zodat we niet alle latijnse benamingen uit ons hoofd hoeven te leren ofzo..
  donderdag 11 februari 2010 @ 16:35:28 #74
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_77888020
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:17 schreef GDPP het volgende:

[..]

Als je straks bent afgestudeerd heb je de hele dag je boeken ter beschikking. De essentie is dat je leert het juridische probleem te doorgronden en op te lossen. Niet dat je wetten en jurisprudentie uit je hoofd kunt opdreunen.
Nulla verba sed acta
pi_77888447
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:35 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Als je straks bent afgestudeerd heb je de hele dag je boeken ter beschikking. De essentie is dat je leert het juridische probleem te doorgronden en op te lossen. Niet dat je wetten en jurisprudentie uit je hoofd kunt opdreunen.
Dat snap ik, maar ik keek wel even vreemd op toen ik het las.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')