dank jequote:Op woensdag 10 februari 2010 12:15 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
heel veel sterkte
zal voor je duimen
Ja. Als je all-risk verzekerd bent, valt het wel onder de verzekering. Maar all-risk is nou niet bepaald lonend voor een 15 jaar oud autootje.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is zoiets wel te verzekeren eigenlijk?
marcquote:
Mja, voor die ene keer is het wel vet jammer jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Als je all-risk verzekerd bent, valt het wel onder de verzekering. Maar all-risk is nou niet bepaald lonend voor een 15 jaar oud autootje.
Mja, dat laatste is wel de bedoeling ja.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, voor die ene keer is het wel vet jammer jaMisschien als ze m ooit pakken dat ze de schade op hem kunnen verhalen?
Aahwquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moeder zit haar poëzie-album uit 1957 voor te lezenKoddig gewoon
quote:
uhuh dank je ik ben benieuwd wat er uitkomtquote:
bekijk het zo: je hebt de baan niet, dus je kan hem ook niet kwijt raken. wel krijgenquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh dank je ik ben benieuwd wat er uitkomt
daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bekijk het zo: je hebt de baan niet, dus je kan hem ook niet kwijt raken. wel krijgen
De LOI heeft prima cursussen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in
het thuiszitten verveeldt me danig
daar heb ik de disipline niet voorquote:
eet smakelijkquote:
giertjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |