dank jequote:Op woensdag 10 februari 2010 12:15 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
heel veel sterkte
zal voor je duimen
Ja. Als je all-risk verzekerd bent, valt het wel onder de verzekering. Maar all-risk is nou niet bepaald lonend voor een 15 jaar oud autootje.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is zoiets wel te verzekeren eigenlijk?
marcquote:
Mja, voor die ene keer is het wel vet jammer jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Als je all-risk verzekerd bent, valt het wel onder de verzekering. Maar all-risk is nou niet bepaald lonend voor een 15 jaar oud autootje.
Mja, dat laatste is wel de bedoeling ja.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, voor die ene keer is het wel vet jammer jaMisschien als ze m ooit pakken dat ze de schade op hem kunnen verhalen?
Aahwquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moeder zit haar poëzie-album uit 1957 voor te lezenKoddig gewoon
quote:
uhuh dank je ik ben benieuwd wat er uitkomtquote:
bekijk het zo: je hebt de baan niet, dus je kan hem ook niet kwijt raken. wel krijgenquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh dank je ik ben benieuwd wat er uitkomt
daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bekijk het zo: je hebt de baan niet, dus je kan hem ook niet kwijt raken. wel krijgen
De LOI heeft prima cursussen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in
het thuiszitten verveeldt me danig
daar heb ik de disipline niet voorquote:
eet smakelijkquote:
giertjequote:
Wouterquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de Leidsche Onderwijs Instelling
[ afbeelding ]
Noem je fokken zo tegenwoordigquote:
Ah, iedereen een pc in die batstoko en onder de naam van gf posten. Dat verklaart een heleboel.quote:
quote:
dit dusquote:
sssttttttttquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, iedereen een pc in die batstoko en onder de naam van gf posten. Dat verklaart een heleboel.
Installeer Linuxquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
kut update's van windows![]()
de zoveelste keer weer herstarten
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:06 schreef Pheno het volgende:
Oh, volgens mij ben ik erg laat thuis, het begint hier opeens serieus te sneeuwen. En ik zie de A1 ook meteen vollopen. Werkschuw tuig
Mooi is dat altijd jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Die zijn bang dat ze om 5 uur in de file staan, daarom gaan ze nu in de file staan.
hier begint het ook en ik hoor net dat de vrachtwagens al niet meer mogen rijdenquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:06 schreef Pheno het volgende:
Oh, volgens mij ben ik erg laat thuis, het begint hier opeens serieus te sneeuwen. En ik zie de A1 ook meteen vollopen. Werkschuw tuig
Wie komt er dan bier brengen??quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier begint het ook en ik hoor net dat de vrachtwagens al niet meer mogen rijden
Hallo,quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi![]()
Heeft iemand iets leuks te vertellen? Ik ben een beetje chagrijnig
Hallo Pheno,quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hallo,
ik ben Pheno, ik ben snotverkouden en zo grieperig als de pest. Er werden vanochtend al vergelijkingen gemaakt met die gast van de Prodigy, zo brak zag ik er uit. Nog steeds overigens.
Groetjes,
Pheno.
Hoi Marijkezwolle,quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hallo Pheno,
Wat vervelend om te horen
Ik ben ook verkouden en duf en ben zonet totaal ondergesneeuwd op de fiets. Zullen we anders gewoon weer gaan slapen?
Groetjes,
Marijkezwolle
PS Zijn je bloemetjes treinen al naar je onderweg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |