quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb even met m'n vader gebeld en die klonk wel vrij relaxed, dus ik denk dat ik me geen zorgen hoef te maken vooralsnog. Ze kreeg het vanmiddag ineens heel koud en toen heeft m'n vader haar naar het zkh gebracht. En daar hebben ze dus geconstateerd dat ze ws een hartaanval heeft gehad. Ze heeft ook longontsteking momenteel en ik hoorde iets over een virus in het bloed, dus ze zijn haar nu uitgebreid aan het onderzoeken en ze moet een paar dagen tot een week blijven. Iig is ze nu in goede handen, maar ik houd m'n telefoon wel in de buurt natuurlijk. Just in case...
He, die film heb ik gezien, maar ik kan me de gorilla's helemaal niet herinneren! Alleen maar een nare bewaker en een rare gymzaal.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef conleche het volgende:
Hey, weer sneeuw!! Ik wil wel lente natuurlijk, maar ik blijf sneeuw leuk vinden! En dit is wel de winter waaraan je refereert als er de komende 20 jaar weer niks valt: "Weet je nog die winter van 2009-2010???"
Vik, al nieuws van je moeder? En die film heet Instinct met o.a. Anthony Hopkins en Cuba Gooding junior. Hoe de docu heet weet ik niet meer.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
He, die film heb ik gezien, maar ik kan me de gorilla's helemaal niet herinneren! Alleen maar een nare bewaker en een rare gymzaal.
Ik zou eigenlijk nog winterse foto's moeten maken van de stad zodat ik die later aan mijn kleinkinderen kan laten zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mooi hè, die grachten met sneeuw!!!![]()
Neuh, iets met een missing link, geloof ik..........quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:41 schreef _Calimero_ het volgende:
Hadden we nou al foto's gezien van de meet...??
Ja, dan moet je ook zeggen wat er in stond hey...quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik heb een mailtje van m'n eerste opdrachtgevers!.
Is het hartje nog geen clue?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:24 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, dan moet je ook zeggen wat er in stond hey...
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:11 schreef conleche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mooi hè, die grachten met sneeuw!!!
Ja daar geniet ik wel van! Met de vorige lading sneeuw zijn we op een zondag door het Vondelpark (over het ijs!) gewandeld, daarna hebben we geschaatst op het Museumplein, de tentoonstelling IJspret in het Rijksmuseum bekeken en toen langs de grachten en de galerietjes, door de stad, naar de Magere Brug gelopen om uit te komen bij de Hermitage, waar een gigantische rij stond, dus toen zijn we weer naar huis gegaan. Maar dat was echt prachtig!![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja daar geniet ik wel van! Met de vorige lading sneeuw zijn we op een zondag door het Vondelpark (over het ijs!) gewandeld, daarna hebben we geschaatst op het Museumplein, de tentoonstelling IJspret in het Rijksmuseum bekeken en toen langs de grachten en de galerietjes, door de stad, naar de Magere Brug gelopen om uit te komen bij de Hermitage, waar een gigantische rij stond, dus toen zijn we weer naar huis gegaan. Maar dat was echt prachtig!
Dat is nou een karakter dat ik zelden per ongeluk intyp...quote:
O ja, die film. Ik dacht al dat je die bedoelde.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef conleche het volgende:
Hey, weer sneeuw!! Ik wil wel lente natuurlijk, maar ik blijf sneeuw leuk vinden! En dit is wel de winter waaraan je refereert als er de komende 20 jaar weer niks valt: "Weet je nog die winter van 2009-2010???"
Vik, al nieuws van je moeder? En die film heet Instinct met o.a. Anthony Hopkins en Cuba Gooding junior. Hoe de docu heet weet ik niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |