abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77836483
Vik, al nieuws van je moeder?

Er ligt hier weer megaveel sneeuw, ben maar gaan lopen naar m'n werk. Buh.
pi_77836514
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb even met m'n vader gebeld en die klonk wel vrij relaxed, dus ik denk dat ik me geen zorgen hoef te maken vooralsnog. Ze kreeg het vanmiddag ineens heel koud en toen heeft m'n vader haar naar het zkh gebracht. En daar hebben ze dus geconstateerd dat ze ws een hartaanval heeft gehad. Ze heeft ook longontsteking momenteel en ik hoorde iets over een virus in het bloed, dus ze zijn haar nu uitgebreid aan het onderzoeken en ze moet een paar dagen tot een week blijven. Iig is ze nu in goede handen, maar ik houd m'n telefoon wel in de buurt natuurlijk. Just in case...

hoop dat 't snel beter gaat!
Ja doei.
pi_77836778
goedemorgen!

Ik vind de sneeuw ook niet meer zo leuk. Vanochtend ging ik keihard onderuit, want er was niet gestrooid (en ik vloog iets te overmoedig de bocht in..). Nu heb ik een blauwe knie en wilde ik in bed een holletje maken om in weg te kruipen en er pas weer uit te komen als de narcissen bloeien. Maar toen nam ik toch maar de bus om naar werk te gaan.

Beterschap Syrena! En hoe is het met je moeder Viking?
pi_77837149
Hey, weer sneeuw!! Ik wil wel lente natuurlijk, maar ik blijf sneeuw leuk vinden! En dit is wel de winter waaraan je refereert als er de komende 20 jaar weer niks valt: "Weet je nog die winter van 2009-2010???"

Vik, al nieuws van je moeder? En die film heet Instinct met o.a. Anthony Hopkins en Cuba Gooding junior. Hoe de docu heet weet ik niet meer.
  woensdag 10 februari 2010 @ 10:15:59 #105
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_77837243
Hier nog sneeuw-vrij en hopelijk blijft dat nog 2 uur zo, want ik moet met de racefiets de weg op (de fietsenmaker zit 15 km verderop).

Lijstje;
o; koffie en 2 sneetjes muesli-notenbrood, 1 met jam en 1 met kaas
t: druiven
l; tosti misschien met kaas/kipfilet
t: ?
d; iets met pasta. denk dat ik een nieuwe rode saus ga maken
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  woensdag 10 februari 2010 @ 10:28:04 #106
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77837558
Zo, alles uitgeprint voor m'n sollicitaties. Wat een gedoe, de ene printer werkt niet, dus ik moest naar het volgende gebouw, waar geen word 2007 geinstalleerd was op de computers, maar goed. Hij doet t. Straks een grote envelop kopen en dan kan het er allemaal in. M'n eerste volwassen-sollicitatie!

En ik ga morgen naar Duitsland! (Als de vliegtuigen normaal gaan, natuurlijk!)
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_77837628
Crap, kom er net achter dat ik m'n USB-stick ben vergeten op 't werk. Die met al mijn series erop
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 10 februari 2010 @ 10:41:05 #108
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_77837911
Hadden we nou al foto's gezien van de meet...??
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_77838104
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef conleche het volgende:
Hey, weer sneeuw!! Ik wil wel lente natuurlijk, maar ik blijf sneeuw leuk vinden! En dit is wel de winter waaraan je refereert als er de komende 20 jaar weer niks valt: "Weet je nog die winter van 2009-2010???"

Vik, al nieuws van je moeder? En die film heet Instinct met o.a. Anthony Hopkins en Cuba Gooding junior. Hoe de docu heet weet ik niet meer.
He, die film heb ik gezien, maar ik kan me de gorilla's helemaal niet herinneren! Alleen maar een nare bewaker en een rare gymzaal.

Ik zou eigenlijk nog winterse foto's moeten maken van de stad zodat ik die later aan mijn kleinkinderen kan laten zien .
pi_77838725
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:48 schreef anna82 het volgende:

[..]

He, die film heb ik gezien, maar ik kan me de gorilla's helemaal niet herinneren! Alleen maar een nare bewaker en een rare gymzaal.

Ik zou eigenlijk nog winterse foto's moeten maken van de stad zodat ik die later aan mijn kleinkinderen kan laten zien .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mooi hè, die grachten met sneeuw!!!
pi_77838751
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:41 schreef _Calimero_ het volgende:
Hadden we nou al foto's gezien van de meet...??
Neuh, iets met een missing link, geloof ik..........
pi_77838783
nee, geen tijd gehad zit nu ook weer op de uni waar ik dus die kaart niet in een pc kan stoppen! Maar ik doe het voor we naar Schotland gaan!
Ja doei.
  woensdag 10 februari 2010 @ 11:22:47 #113
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77839077
Haai, hopelijk gaat het goed met de moeder van Vik!

Sneeuw

Lijst:
O: Kom yoghurt en een grote appel
S: 1.15 uur hometrainen
T: cracker met jam
S: sneeuwscheppen
L: 4 boterhammen met rookworst en ham
T: cracker met philadelphia
T: 2 blokjes chocola, sinaasappel
D: gegrilde biefstuk, dop/wort, spinazie blub, gekookte aardappels
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_77839100
Wow, ik heb net echt een geweldige bijeenkomst van de scriptiegroep gehad. Er was een andere begeleider dan normaal, wat een inspirerende kerel! M'n beste vriendin zit ook in de groep (gezellig! ) en ik zág haar gewoon hoe langer hoe verliefder worden. .

En ik heb een mailtje van m'n eerste opdrachtgevers! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 10 februari 2010 @ 11:24:26 #115
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_77839123
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik heb een mailtje van m'n eerste opdrachtgevers! .
Ja, dan moet je ook zeggen wat er in stond hey...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_77839132
Hoi!!

Net lopend naar de kapper geweest, want het sneeuwde behoorlijk. Toch weer 40 min. beweging gehad .
Nu zit ik wel aan de koffie verkeerd met een stroopkoek . Even opwarmen!
Ik schrik trouwens iedere keer als ik bij de kapper afreken. Dit keer was ik 67 euro kwijt!! Okay, ik heb er wel een haarspray/verzorgingsding bijgekocht, maar ik had niet verwacht dat ik daar meer dan 30 euro aan kwijt zou zijn... Maar gezien het totaal lijkt het daar wel op . Ach ja, het zijn vaak wel heel goede producten (waar ik ook zo een jaar mee doe).

Vik, ik ben ook benieuwd hoe het nu met je moeder gaat!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_77839253
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:24 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Ja, dan moet je ook zeggen wat er in stond hey...
Is het hartje nog geen clue? . Ze vonden de taarten in ieder geval prachtig en bedanken me voor het bijzondere tintje dat mijn taarten aan de eerste verjaardag van hun dochtertje hebben gegeven. En als ze nog een gelegenheid hebben dan weten ze me te vinden.
pi_77839268
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:11 schreef conleche het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mooi hè, die grachten met sneeuw!!!

Ja daar geniet ik wel van! Met de vorige lading sneeuw zijn we op een zondag door het Vondelpark (over het ijs!) gewandeld, daarna hebben we geschaatst op het Museumplein, de tentoonstelling IJspret in het Rijksmuseum bekeken en toen langs de grachten en de galerietjes, door de stad, naar de Magere Brug gelopen om uit te komen bij de Hermitage, waar een gigantische rij stond, dus toen zijn we weer naar huis gegaan. Maar dat was echt prachtig!
  woensdag 10 februari 2010 @ 11:35:16 #119
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_77839422
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:29 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ja daar geniet ik wel van! Met de vorige lading sneeuw zijn we op een zondag door het Vondelpark (over het ijs!) gewandeld, daarna hebben we geschaatst op het Museumplein, de tentoonstelling IJspret in het Rijksmuseum bekeken en toen langs de grachten en de galerietjes, door de stad, naar de Magere Brug gelopen om uit te komen bij de Hermitage, waar een gigantische rij stond, dus toen zijn we weer naar huis gegaan. Maar dat was echt prachtig!
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:07:14 #120
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77840553
Ik zou vandaag toch minder zoet eten, nou, dat is niet helemaal gelukt De schade tot nu toe:
o. berliner
t. paar dropjes
t. appel + beschuit met muisjes + ei

Echt ²
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:11:44 #121
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_77840709
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:07 schreef Tinkepink het volgende:
²
Dat is nou een karakter dat ik zelden per ongeluk intyp...
pi_77840783
die was ook niet perongeluk!

dat was een in het kwadraat 2
Ja doei.
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:22:04 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77841029
Inderdaad ² Zeker nu ik er nog een paar dropjes in heb gegooid en zo brood ga eten. Met appelstroop.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:23:43 #124
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_77841070
Oh...

Anyway, tijd voor lunsj!
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:51:26 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77841913
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef conleche het volgende:

O ja, die film. Ik dacht al dat je die bedoelde.

Ik ben eindelijk verstandig geworden: ga m'n coach mailen dat ik morgen en vandaag niet wil lesgeven. Ik ga m'n portfolio afmaken, morgen een handtekening laten zetten, het dan inleveren in Zwolle en daarna wil ik tot en met het weekend gewoon rust aan m'n hoofd. Uitzieken, bij m'n moeder langs als ik voldoende opgeknapt ben... Bovendien moet ik volgende week fit zijn, want dan is m'n assessment.

Officieel had ik nu ook op school moeten zijn, maar ik ben min of meer weggestuurd om te gaan uitzieken .

En ik heb nu neusdruppels, dus hopelijk word ik nu niet meer wakker van een verstopte neus 's nachts .
Niet meer actief op Fok!
pi_77841947
TVP!

Sterkte met je moeder Viking, ik hoop dat het meevalt!
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:57:50 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77842115
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:07 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou vandaag toch minder zoet eten, nou, dat is niet helemaal gelukt De schade tot nu toe:
o. berliner
t. paar dropjes
t. appel + beschuit met muisjes + ei

Echt ²
Puik ontbijtje

Mijn lijstje so far:

O: 250 gr viervruchtenyoghurt
T: -
L: 2 boterhammen pindakaas
T: misschien dan eindelijk een minneola die al een week in mn tas zit
S: RPM
D: pasta, Duvel heeft wat gehaald, geen idee wat

Mweh.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:57:58 #128
331 Merel
Be here now.
pi_77842119
Lijstje!

O - twee krentenbollen en een sloot fanta pomelo zero
L - beker melk, beker milk & fruit sinaasappel, donkerbruine boterham met filet americain, donkerbruine boterham met rookvlees en een hardgekookt eitje, gebonden tomatensoep met 1 balletje
T - banaan, sinaasappel
D - volkorenspaghetti met gehaktengroententomatensaus
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_77842121
Lijstje:

O1: 50 gram fruit 'n fibre met 80 gram melk
O2: 1x geroosterd brood met filet A. en een zachtgekookt eitje (lekkere combi! )
L: 2x geroosterd brood: 1 met osseworst/mosterd en 1 met filet A. en rauwkost. En glas biologisch sap: appel/cranberry
T: wodka, ovenzoutjes of light chips
D: paddenstoelensoufflé, met een salade. Toe: chocomousse van vitalinea

[ Bericht 4% gewijzigd door conleche op 10-02-2010 13:09:37 ]
pi_77842141
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 08:46 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen . Van 10 tot 9 college, geen magnetron in de buurt en een vrij blut banksaldo. Dit gaat leuk worden joh ...
In jouw gebouw zit wel een magnetron! En in de AH to go ook
pi_77842242
Hier ook 2.

In afwachting van de daolnwod van het nieuwe Weight Watchers-programma ( ) ben ik de afgelopen dagen nog maar niet begonnen en dankzij de verjaardag van m'n moeder ben ik juist aangekomen (weer ) en ben ik nu nog maar 4 kilo lichter dan toen ik 4 jaar geleden echt 'dik' was.
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:06:29 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77842328
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Hier ook 2.

In afwachting van de daolnwod van het nieuwe Weight Watchers-programma ( ) ben ik de afgelopen dagen nog maar niet begonnen en dankzij de verjaardag van m'n moeder ben ik juist aangekomen (weer ) en ben ik nu nog maar 4 kilo lichter dan toen ik 4 jaar geleden echt 'dik' was.
Hoeveel is er dan bijgekomen de afgelopen tijd Mini?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:10:19 #133
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77842426
Co, jij eet altijd zo lekker! Ik word altijd blij en jaloers van jouw lijstjes!

Ik geloof dat ik ziek aan het worden ben...diarree en heb een misselijk gevoel, en m'n maag voelt naar aan...En dat kan ik niet gebruiken want morgen moet ik vliegen naar de Duutser...Als t zo is dan zou het echt heel erg slecht uitkomen..

Lijstje voor vandaag:

O: appel en banaan door yoghurt met muesli
L: bakje sinaasappelyoghurt met muesli, 2 stuks naan (zelfgebakken)
T: 2x knackebrod
T: mueslireep
S: 30 minuten hardlopen?
D: rest linzensoep met naan
T: geen idee

Wederom, geen groentes, maar het zij zo..
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:11:56 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77842469
Als je al niet lekker bent, zou ik niet gaan hardlopen geloof ik. Zou niet meer vragen van je lijf dan strikt noodzakelijk.
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:12:38 #135
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77842496
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je al niet lekker bent, zou ik niet gaan hardlopen geloof ik. Zou niet meer vragen van je lijf dan strikt noodzakelijk.
vandaar ook het vraagteken...ik moet het maar even aanzien geloof ik...
pi_77842511
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hoeveel is er dan bijgekomen de afgelopen tijd Mini?
Sinds afgelopen zomer ongeveer 7 kilo. Het gaat heel geleidelijk, maar wel de verkeerde kant op.

Zo zie je maar, ik kan wel commentaar geven op andermans lijstjes maar weten hoe het moet en het doen zijn echt twee verschillende dingen.
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:18:35 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77842664
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:13 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Sinds afgelopen zomer ongeveer 7 kilo. Het gaat heel geleidelijk, maar wel de verkeerde kant op.

Zo zie je maar, ik kan wel commentaar geven op andermans lijstjes maar weten hoe het moet en het doen zijn echt twee verschillende dingen.
Woops, ja kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Maar, commentaar geven op anderen is altijd makkelijker he .
pi_77842949
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:14 schreef An24 het volgende:

[..]

Das idd persoonlijke smaak dan. Ik vind eierkoek echt lekker en ontbijtkoek ook. En ja, ik heb idd ook een hele "fijne smaak" , maar zeg expres ook: ik kan ook genieten van de simpele dingen.

Er zijn mensen aan de lijn die dan zeggen: gadver, wat een saaie lunch, smaakt me niet. Dan hebben ze een dubbele boterham met kipfilet. En dan denk ik: dan is er echt iets mis, dat je zo iets gezonds niet lekker vind en ook nog eens saai vind omdat je aan de lijn doet? Maak het dan lekker met groenten denk ik dan. Dus mij zal je nooit iets zien eten omdat het moet omdat ik aan de lijn ben, das niet volgens mijn principes.

bedenk dus goed waar je over oordeelt dus
Lekker maken met groenten werkt niet voor iedereen.
SPOILER
-edit- Toch maar even in een spoiler omdat het niet over mezelf gaat, hoewel ik net zo zou zijn als ik niet van jongs af aan beter opgelet had.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mini_rulez op 10-02-2010 13:42:59 ]
pi_77843045
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:58 schreef P.F het volgende:

[..]

In jouw gebouw zit wel een magnetron! En in de AH to go ook
Waar? Maar AH to go is te ver. Ik ga niet met mn bakje boerenkool naar de AH to go om het daar op te warmen en dan in de metro mee terug te nemen naar de uva
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_77843372
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:10 schreef AKnynke het volgende:
Co, jij eet altijd zo lekker! Ik word altijd blij en jaloers van jouw lijstjes!

Ik geloof dat ik ziek aan het worden ben...diarree en heb een misselijk gevoel, en m'n maag voelt naar aan...En dat kan ik niet gebruiken want morgen moet ik vliegen naar de Duutser...Als t zo is dan zou het echt heel erg slecht uitkomen..

Lijstje voor vandaag:

O: appel en banaan door yoghurt met muesli
L: bakje sinaasappelyoghurt met muesli, 2 stuks naan (zelfgebakken)
T: 2x knackebrod
T: mueslireep
S: 30 minuten hardlopen?
D: rest linzensoep met naan
T: geen idee

Wederom, geen groentes, maar het zij zo..
Thanx! Die soufflé is een expirement though, nooit gedaan en kon ook geen souffléschaal vinden, dus ik doe het óf in een hoge glazen ovenschaal, of in een gietijzeren hoge pan, weet niet wat het beste is. Misschien dat CF dat weet?

En linzen zijn ook groenten.

@Mini: ik vind dat het stomste wat je kan doen: een dieet waar je dingen moet eten die je niet lekker vindt, dan weet je zeker dat je het niet volhoudt. Zeg dat maar tegen je vader! Als je groenten zo uit het water niet lekker vindt, dan moet je wokken, grillen, gratineren, whatever, net zo lang proberen tot je het wel lekker vindt. Ik persoonlijk vind een in water gekookte stronk broccoli ook minder lekker dan broccolisoep. Dus eet ik de soep.
pi_77843376
Mijn vader zeurt niet over Dr. Frank Het is sowieso niet een zeur-man, het is echt een binnenvetter.
Mijn moeder zeurt er wel al weken over: "Ik weet helemaal niet meer wat ik nu moet koken!" "Kijk nou hoe lang dat boodschappenlijstje is en dan heb ik alleen de dingen die voor dat &^^%$$ dieet moeten!" *huil*kras*

En dat gaat al vier weken zo En daartussendoor nog gezeur dat mijn vader nieuwe kleren MOET. Moet ie ook, maar mijn moeder ziet het als een persoonlijke faal dat ie in hele oude kleren loopt. En dat is ook al 36 jaar hetzelfde liedje, dat ze de energie nog kan opbrengen om het aan te kaarten elke keer
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:42:46 #142
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77843450
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Thanx! Die soufflé is een expirement though, nooit gedaan en kon ook geen souffléschaal vinden, dus ik doe het óf in een hoge glazen ovenschaal, of in een gietijzeren hoge pan, weet niet wat het beste is. Misschien dat CF dat weet?

@Mini: ik vind dat het stomste wat je kan doen: een dieet waar je dingen moet eten die je niet lekker vindt, dan weet je zeker dat je het niet volhoudt. Zeg dat maar tegen je vader! Als je groenten zo uit het water niet lekker vindt, dan moet je wokken, grillen, gratineren, whatever, net zo lang proberen tot je het wel lekker vindt. Ik persoonlijk vind een in water gekookte stronk broccoli ook minder lekker dan broccolisoep. Dus eet ik de soep.
K zou het in de glazen schaal doen, en wat suiker op de binnenkant strooien, want ik geloof dat de schaal voor souffle een beetje geribbeld moet zijn.
pi_77843557
Voor het rijzen van een soufflé is het het belangrijkst dat de zijkanten van de schaal recht omhoog gaan.

Ramekinnetjes met ribbels aan de buitenkant zijn aan de binnenkant wel gewoon glad.
pi_77843599
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat zeggen wij dus ook, maarja dan mag hij weer ontbijten met spek en ei of 's avonds een rookworst eten en dan is hij weer helemaal blij.
Meestal wíl hij die groente gewoon niet lekker vinden, maar we blijven het proberen...

Syrena: heeft jouw vader ook dat je pas heel kort van tevoren het lijstje krijgt? En steeds andere dingen moet eten waar dan weer de helft van overblijft? Dan snap ik wel waar je moeder over klaagt. Dr. Frank maakt het er niet gezelliger op in huis...
pi_77843606
O: Thee met honing en citroen, twee sneetjes volkorenpeperkoek minder suiker
T: Twee crackers met pate, eentje met chocopasta
T: Thee met honing en citroen
L: Twee crackers met makreelfilet
D: Knolselderijsoep & een goulahkreketje

Mijn tanden doen zeer van de verkoudheid. Zo'n irritant gevoel
pi_77843630
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voor het rijzen van een soufflé is het het belangrijkst dat de zijkanten van de schaal recht omhoog gaan.

Ramekinnetjes met ribbels aan de buitenkant zijn aan de binnenkant wel gewoon glad.
QFT. En suiker lijkt me maar vies bij een hartige soufflé Wat wel lekker is: flink beboteren en dan bestrooien met gemalen noten (heb ik van Gordon R geleerd).

Maar eigenlijk hou ik helemaal niet van soufflé
pi_77843800
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:47 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat zeggen wij dus ook, maarja dan mag hij weer ontbijten met spek en ei of 's avonds een rookworst eten en dan is hij weer helemaal blij.
Meestal wíl hij die groente gewoon niet lekker vinden, maar we blijven het proberen...

Syrena: heeft jouw vader ook dat je pas heel kort van tevoren het lijstje krijgt? En steeds andere dingen moet eten waar dan weer de helft van overblijft? Dan snap ik wel waar je moeder over klaagt. Dr. Frank maakt het er niet gezelliger op in huis...
Hij heeft de lijstjes al in december gekregen en geprint. Maar het is idd dat die dingen overblijven. Ligt er ineens een halve rooie biet in de koelkast Maar afgelopen weekend was m'n moeder rebels en heeft ze geen boodschappen gedaan, m'n vader heeft z'n lijstjes toen gerecycled.

En wij hadden patat en hij koude vleeswaren met augurken en toen hebben we hem onze kaassoufle aangepraat En in het weekend maken we meestal broccolisoep of pompoensoep en dat eet hij dan ook.

Ik vind het wel fijn dat ie nu flink geminderd is met de wijn. En er geen zak chips meer doorheen gaat in het weekend. Maar dat had ie ook gewoon kunnen laten en dan wel normaal eten.
pi_77843958
Lijstje!

O: Havermout (250 ml en 50 gr havermout)
T: appel
L: 2 bruine boterhammen, 1 met ei, komkommer en sla, 1 met ossenworst, komkommer en sla
T: bakje aardbeienyoghurt
D: nog geen idee, iets met rijst en kip ws
S: nu echt Evy 10!
pi_77843982
Tja, mannen zijn volgens mij toch meer van het "alles of niets", gewoon iets weglaten is zeker te soft.
pi_77844014
!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')