quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb even met m'n vader gebeld en die klonk wel vrij relaxed, dus ik denk dat ik me geen zorgen hoef te maken vooralsnog. Ze kreeg het vanmiddag ineens heel koud en toen heeft m'n vader haar naar het zkh gebracht. En daar hebben ze dus geconstateerd dat ze ws een hartaanval heeft gehad. Ze heeft ook longontsteking momenteel en ik hoorde iets over een virus in het bloed, dus ze zijn haar nu uitgebreid aan het onderzoeken en ze moet een paar dagen tot een week blijven. Iig is ze nu in goede handen, maar ik houd m'n telefoon wel in de buurt natuurlijk. Just in case...
He, die film heb ik gezien, maar ik kan me de gorilla's helemaal niet herinneren! Alleen maar een nare bewaker en een rare gymzaal.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef conleche het volgende:
Hey, weer sneeuw!! Ik wil wel lente natuurlijk, maar ik blijf sneeuw leuk vinden! En dit is wel de winter waaraan je refereert als er de komende 20 jaar weer niks valt: "Weet je nog die winter van 2009-2010???"
Vik, al nieuws van je moeder? En die film heet Instinct met o.a. Anthony Hopkins en Cuba Gooding junior. Hoe de docu heet weet ik niet meer.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
He, die film heb ik gezien, maar ik kan me de gorilla's helemaal niet herinneren! Alleen maar een nare bewaker en een rare gymzaal.
Ik zou eigenlijk nog winterse foto's moeten maken van de stad zodat ik die later aan mijn kleinkinderen kan laten zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mooi hè, die grachten met sneeuw!!!![]()
Neuh, iets met een missing link, geloof ik..........quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:41 schreef _Calimero_ het volgende:
Hadden we nou al foto's gezien van de meet...??
Ja, dan moet je ook zeggen wat er in stond hey...quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik heb een mailtje van m'n eerste opdrachtgevers!.
Is het hartje nog geen clue?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:24 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, dan moet je ook zeggen wat er in stond hey...
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:11 schreef conleche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mooi hè, die grachten met sneeuw!!!
Ja daar geniet ik wel van! Met de vorige lading sneeuw zijn we op een zondag door het Vondelpark (over het ijs!) gewandeld, daarna hebben we geschaatst op het Museumplein, de tentoonstelling IJspret in het Rijksmuseum bekeken en toen langs de grachten en de galerietjes, door de stad, naar de Magere Brug gelopen om uit te komen bij de Hermitage, waar een gigantische rij stond, dus toen zijn we weer naar huis gegaan. Maar dat was echt prachtig!![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja daar geniet ik wel van! Met de vorige lading sneeuw zijn we op een zondag door het Vondelpark (over het ijs!) gewandeld, daarna hebben we geschaatst op het Museumplein, de tentoonstelling IJspret in het Rijksmuseum bekeken en toen langs de grachten en de galerietjes, door de stad, naar de Magere Brug gelopen om uit te komen bij de Hermitage, waar een gigantische rij stond, dus toen zijn we weer naar huis gegaan. Maar dat was echt prachtig!
Dat is nou een karakter dat ik zelden per ongeluk intyp...quote:
O ja, die film. Ik dacht al dat je die bedoelde.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef conleche het volgende:
Hey, weer sneeuw!! Ik wil wel lente natuurlijk, maar ik blijf sneeuw leuk vinden! En dit is wel de winter waaraan je refereert als er de komende 20 jaar weer niks valt: "Weet je nog die winter van 2009-2010???"
Vik, al nieuws van je moeder? En die film heet Instinct met o.a. Anthony Hopkins en Cuba Gooding junior. Hoe de docu heet weet ik niet meer.
Puik ontbijtjequote:Op woensdag 10 februari 2010 12:07 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou vandaag toch minder zoet eten, nou, dat is niet helemaal geluktDe schade tot nu toe:
o. berliner
t. paar dropjes
t. appel + beschuit met muisjes + ei
Echt²
In jouw gebouw zit wel een magnetron! En in de AH to go ookquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:46 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Van 10 tot 9 college, geen magnetron in de buurt en een vrij blut banksaldo. Dit gaat leuk worden joh ...
Hoeveel is er dan bijgekomen de afgelopen tijd Mini?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Hier ook2.
In afwachting van de daolnwod van het nieuwe Weight Watchers-programma () ben ik de afgelopen dagen nog maar niet begonnen en dankzij de verjaardag van m'n moeder ben ik juist aangekomen (weer
) en ben ik nu nog maar 4 kilo lichter dan toen ik 4 jaar geleden echt 'dik' was.
vandaar ook het vraagteken...ik moet het maar even aanzien geloof ik...quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je al niet lekker bent, zou ik niet gaan hardlopen geloof ik. Zou niet meer vragen van je lijf dan strikt noodzakelijk.
Sinds afgelopen zomer ongeveer 7 kilo. Het gaat heel geleidelijk, maar wel de verkeerde kant op.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoeveel is er dan bijgekomen de afgelopen tijd Mini?
Woops, ja kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Maar, commentaar geven op anderen is altijd makkelijker hequote:Op woensdag 10 februari 2010 13:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sinds afgelopen zomer ongeveer 7 kilo. Het gaat heel geleidelijk, maar wel de verkeerde kant op.![]()
Zo zie je maar, ik kan wel commentaar geven op andermans lijstjes maar weten hoe het moet en het doen zijn echt twee verschillende dingen.
Lekker maken met groenten werkt niet voor iedereen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Das idd persoonlijke smaak dan. Ik vind eierkoek echt lekker en ontbijtkoek ook. En ja, ik heb idd ook een hele "fijne smaak" , maar zeg expres ook: ik kan ook genieten van de simpele dingen.
Er zijn mensen aan de lijn die dan zeggen: gadver, wat een saaie lunch, smaakt me niet. Dan hebben ze een dubbele boterham met kipfilet. En dan denk ik: dan is er echt iets mis, dat je zo iets gezonds niet lekker vind en ook nog eens saai vind omdat je aan de lijn doet? Maak het dan lekker met groenten denk ik dan. Dus mij zal je nooit iets zien eten omdat het moet omdat ik aan de lijn ben, das niet volgens mijn principes.
bedenk dus goed waar je over oordeelt dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- Toch maar even in een spoiler omdat het niet over mezelf gaat, hoewel ik net zo zou zijn als ik niet van jongs af aan beter opgelet had.
[ Bericht 8% gewijzigd door Mini_rulez op 10-02-2010 13:42:59 ]Are you pondering what I'm pondering?
Waar?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:58 schreef P.F het volgende:
[..]
In jouw gebouw zit wel een magnetron! En in de AH to go ook
Thanx! Die soufflé is een expirement though, nooit gedaan en kon ook geen souffléschaal vinden, dus ik doe het óf in een hoge glazen ovenschaal, of in een gietijzeren hoge pan, weet niet wat het beste is. Misschien dat CF dat weet?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:10 schreef AKnynke het volgende:
Co, jij eet altijd zo lekker! Ik word altijd blij en jaloers van jouw lijstjes!
Ik geloof dat ik ziek aan het worden ben...diarree en heb een misselijk gevoel, en m'n maag voelt naar aan...En dat kan ik niet gebruiken want morgen moet ik vliegen naar de Duutser...Als t zo is dan zou het echt heel erg slecht uitkomen..
Lijstje voor vandaag:
O: appel en banaan door yoghurt met muesli
L: bakje sinaasappelyoghurt met muesli, 2 stuks naan (zelfgebakken)
T: 2x knackebrod
T: mueslireep
S: 30 minuten hardlopen?
D: rest linzensoep met naan
T: geen idee
Wederom, geen groentes, maar het zij zo..
K zou het in de glazen schaal doen, en wat suiker op de binnenkant strooien, want ik geloof dat de schaal voor souffle een beetje geribbeld moet zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Thanx! Die soufflé is een expirement though, nooit gedaan en kon ook geen souffléschaal vinden, dus ik doe het óf in een hoge glazen ovenschaal, of in een gietijzeren hoge pan, weet niet wat het beste is. Misschien dat CF dat weet?
En linzen zijn ook groenten.![]()
@Mini: ik vind dat het stomste wat je kan doen: een dieet waar je dingen moet eten die je niet lekker vindt, dan weet je zeker dat je het niet volhoudt. Zeg dat maar tegen je vader!Als je groenten zo uit het water niet lekker vindt, dan moet je wokken, grillen, gratineren, whatever, net zo lang proberen tot je het wel lekker vindt. Ik persoonlijk vind een in water gekookte stronk broccoli ook minder lekker dan broccolisoep. Dus eet ik de soep.
Dat zeggen wij dus ook, maarja dan mag hij weer ontbijten met spek en ei of 's avonds een rookworst eten en dan is hij weer helemaal blij.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Thanx! Die soufflé is een expirement though, nooit gedaan en kon ook geen souffléschaal vinden, dus ik doe het óf in een hoge glazen ovenschaal, of in een gietijzeren hoge pan, weet niet wat het beste is. Misschien dat CF dat weet?
En linzen zijn ook groenten.![]()
@Mini: ik vind dat het stomste wat je kan doen: een dieet waar je dingen moet eten die je niet lekker vindt, dan weet je zeker dat je het niet volhoudt. Zeg dat maar tegen je vader!Als je groenten zo uit het water niet lekker vindt, dan moet je wokken, grillen, gratineren, whatever, net zo lang proberen tot je het wel lekker vindt. Ik persoonlijk vind een in water gekookte stronk broccoli ook minder lekker dan broccolisoep. Dus eet ik de soep.
QFT. En suiker lijkt me maar vies bij een hartige souffléquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voor het rijzen van een soufflé is het het belangrijkst dat de zijkanten van de schaal recht omhoog gaan.
Ramekinnetjes met ribbels aan de buitenkant zijn aan de binnenkant wel gewoon glad.
Hij heeft de lijstjes al in december gekregen en geprint. Maar het is idd dat die dingen overblijven. Ligt er ineens een halve rooie biet in de koelkastquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat zeggen wij dus ook, maarja dan mag hij weer ontbijten met spek en ei of 's avonds een rookworst eten en dan is hij weer helemaal blij.![]()
Meestal wíl hij die groente gewoon niet lekker vinden, maar we blijven het proberen...
Syrena: heeft jouw vader ook dat je pas heel kort van tevoren het lijstje krijgt? En steeds andere dingen moet eten waar dan weer de helft van overblijft? Dan snap ik wel waar je moeder over klaagt. Dr. Frank maakt het er niet gezelliger op in huis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |