Acherrum!quote:
Ook jij mag er zijn hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben niet ziek, niet zwak, en ook niet klimmerig
![]()
Dat wordt nog wat met Yoko straks
Is daar een echte dvd van?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:58 schreef Bamba het volgende:
Wow,die Yoko!
Wij zijn de dvd van New Kids aan het kijken.Oh my,ik lig hier dubbel. Bekend accent ook
jaquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
ja. Het is echt net de buurt waar mijn vriend opgegroeid is
ik kan 'm wel opsturen naar je als je wilt!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die wil ik zien!
En ik wil deze hello kitty setjes voor alle honden
Oh ik wil m wel lenen als jij dat goed vindt jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
ik kan 'm wel opsturen naar je als je wilt!
ik kopieer hem wel,dan kun je hem houdenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik wil m wel lenen als jij dat goed vindt ja
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
ik kopieer hem wel,dan kun je hem houden. om je adres maar,dan stuur ik hem vandaag nog op!
quote:
Die foto.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:54 schreef Cat22 het volgende:
Ik gooi hem hier nog even in:
OMG! Yoko!
Net de buurman van twee deuren verder aan de bel: of ik een grijze poes had, want die zat hem nu aan te kijken vanaf het schuurtje van onze tussenburen.![]()
Aha, kan er maar eentje zijn..... Hij vond het niet erg, maar dacht dat ik het wellicht wilde weten. Hij was ook bang dat poes misschien niet uit zijn tuin zou kunnen of zo. Nou, die angst heb ik iets minder over mijn klimprinses.![]()
Dus ik naar de woonkamer (eerste verdieping) en kijken of ik haar zag op het schuurdak. Geen poes te zien, maar ook niet in de tuin. Raam open om beter te kijken: MIAUW! Zat mevrouw op het randje van het rolluik!
Zo dus:
[ afbeelding ]
Taart!
Na wat op en neer gedrentel en gereik van mijn kant uit besloot ik haar het maar te laten uitzoeken, die vond wel een weg naar beneden. Waarop mevrouw zich zeer tevreden op haar rug ging wentelen en zo van het randje rolde!Veilige landing in de tuin, dikke knuffel van mij en de stroom is weer aangezet in AlCatraz. Eens kijken of haar dat tegenhoudt, al twijfel ik eraan zeker met de lente in zicht.
En deze:
[..]
Acherrum!Nog steeds ziekjes?
Mijn keel wordt steeds meer papier en minder schuur. Maar niezen is écht niet leuk.En 's morgens slikken. auwauwauw!
Dan baal je.quote:
we zijn nu de extra's aan het kijken. Je herkent ze zonder pruik vrijwel nietquote:
heel sadquote:
Over het algemeen is mannen en koken geen goede combi op dat gebied. Als ik iets uitgebreider dan normaal gekookt heb is het altijd een kleine warzone.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Pauze![]()
Yoko!![]()
Schrok je je niet lam? Ik zou als de dood zijn dat ze de straat op sprong![]()
En verder aan alle zieken, zwakken en klimmerigen![]()
Gisteravond echt heerlijk gegeten (pas om 20.30 uur...ik werd gewoon sjaggo van de honger) en er is nog meer dan genoeg over voor vanavond
![]()
Alleen m'n keuken zag er echt uit om te huilen....mijn hemel![]()
Meneer I. heeft het overigens wel zelf opgeruimd, maar of ie het daar nou echt mee eens was![]()
![]()
Dus Mr I kan zelf kokenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Pauze![]()
Yoko!![]()
En verder aan alle zieken, zwakken en klimmerigen![]()
Gisteravond echt heerlijk gegeten (pas om 20.30 uur...ik werd gewoon sjaggo van de honger) en er is nog meer dan genoeg over voor vanavond
![]()
Meneer I. heeft het overigens wel zelf opgeruimd, maar of ie het daar nou echt mee eens was![]()
![]()
Er zit er hier ook al een half uurtje een in de zon boven de kachel. Zouden ze ook oververhit kunnen raken?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Gekke Yoko.![]()
Poes hier is bruin aan t worden op de vensterbank.
als hij naar loempia gaat ruiken, even omdraaien en nog een half uurtje laten sudderenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zit er hier ook al een half uurtje een in de zon boven de kachel. Zouden ze ook oververhit kunnen raken?
Meer dan kip in kleine blokjes snijden en de chinese kool vermoorden heb ik hem niet zien doen...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dus Mr I kan zelf kokenen tsja wij hebben de regel degene die kookt mag blijven zitten dus ik zeg
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als hij naar loempia gaat ruiken, even omdraaien en nog een half uurtje laten sudderen
Daar kom je nu mee! De bovenkant is al helemaal zwart!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als hij naar loempia gaat ruiken, even omdraaien en nog een half uurtje laten sudderen
heejquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar kom je nu mee! De bovenkant is al helemaal zwart!
*gepost vanaf een blackberry.
Hihihihi dat gaat hier niet gebeuren dan kan ik helemaal 2 uur in de keuken staan (maak er altijd een puinbak van).quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meer dan kip in kleine blokjes snijden en de chinese kool vermoorden heb ik hem niet zien doen...
Ja, irritant met de videocamera lopen doen bij degene die daadwerkelijk kookte![]()
Zijn idee hierover: "ja maaaar....ik kijk nu en dan kan ik het de volgende keer zelluf wehel".
Nou ja, het was lekker...ik hoef vanavond niet te koken en de keuken is weer netjes.
En vwb de kook-opruimverhouding; ik kook echt altijd, de keren dat hij gekookt heeft zijn op 1 hand te tellen en na het koken ruim ik zelf de zooi weer op (nou ja, het meeste tussentijd al) dus ik ben demonstratief blijven zitten terwijl hij demonstratief aan het opruimen was
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Van die kat?
Die is ondertussen vertrokken.
Ik moet eerlijk zeggen dat het bericht niet onverwacht was. Ik heb me er allang over verbaasd dat ze zo trouw in de tuin bleef. Een zwervend leven kun je niet zomaar afschudden, zeker niet als je zo jong en onderzoekend bent. Ik heb het liever niet natuurlijk, overlast voor de buurt, poes die ergens vast komt te zitten of onder een auto komt. Maar aan de andere kant: een jaar op straat heeft ze ook overleefd dus ze kent het verkeer wel al. Dus als ze vaker ontsnapt, so be it. Ik ga geen gaas over mijn hele tuin spannen (als dat al kon) en ga haar er zeker niet voor binnen houden terwijl Naartjie en Satsu wel naar buiten mogen. Liever een kort en leuk leven dan een langer leven waarbij ze telkens moet toezien hoe zoon en oompje buiten kunnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Pauze![]()
Yoko!![]()
Haha! Die meneer Ingetje!quote:En verder aan alle zieken, zwakken en klimmerigen![]()
![]()
![]()
quote:
Hmmm ze was gelukkig niet duurquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:31 schreef Qwea het volgende:
ik heb de foto's van baloe zn footshoot![]()
![]()
![]()
Volgens haar lag het aan het weer (mistig)
We gaan het binnenkort gratis nogmaar eens proberen
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:31 schreef Qwea het volgende:
ik heb de foto's van baloe zn footshoot![]()
![]()
![]()
Volgens haar lag het aan het weer (mistig)
We gaan het binnenkort gratis nogmaar eens proberen
Tweede, definatelyquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:29 schreef Ml-etje het volgende:
Grmppfff kom er niet uit welk kapsel
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Die laatste dan met iets minder een kippenkontje van achter
Ja ik weet het, vervelend beest hè.quote:
Haar gewoon lekker d'r eigen gang laten gaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat het bericht niet onverwacht was. Ik heb me er allang over verbaasd dat ze zo trouw in de tuin bleef. Een zwervend leven kun je niet zomaar afschudden, zeker niet als je zo jong en onderzoekend bent. Ik heb het liever niet natuurlijk, overlast voor de buurt, poes die ergens vast komt te zitten of onder een auto komt. Maar aan de andere kant: een jaar op straat heeft ze ook overleefd dus ze kent het verkeer wel al. Dus als ze vaker ontsnapt, so be it. Ik ga geen gaas over mijn hele tuin spannen (als dat al kon) en ga haar er zeker niet voor binnen houden terwijl Naartjie en Satsu wel naar buiten mogen. Liever een kort en leuk leven dan een langer leven waarbij ze telkens moet toezien hoe zoon en oompje buiten kunnen.
Ik ben ervan overtuigd dat ze de weg terug weet: ze stond ontzettend te mekkeren op haar richeltje en was vast door het raam binnen gesprongen, als ze die sprong had kunnen halen. Nadat ze naar beneden was gedonderd was ze ook zo binnen.
En ligt nu bij te komen in het tentje.![]()
[..]
Haha! Die meneer Ingetje!Moest hij er nog voor werken ook!
Ik ga hier dadelijk ook maar eens een afwas doen, de boel is weer aardig opgestapeld.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Liever een kort en leuk leven dan een langer leven waarbij ze telkens moet toezien hoe zoon en oompje buiten kunnen.
Die onderste wil ik ook wel. Heb wel dezelfde kleur gekocht en paars. Ga ik er paarse plukjes in makenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:29 schreef Ml-etje het volgende:
Grmppfff kom er niet uit welk kapsel
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Die laatste dan met iets minder een kippenkontje van achter
Hihi wat wil iedereen me toch van mijn haar afhelpenquote:
hoe is je haar nu dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi wat wil iedereen me toch van mijn haar afhelpen
Coool!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die onderste wil ik ook wel. Heb wel dezelfde kleur gekocht en paars. Ga ik er paarse plukjes in maken
Tja, een andere keuze vind ik vanuit het oogpunt van de kat egoïostisch.quote:
Haal hem zo wel wegquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe is je haar nu dan eigenlijk?
Hihi AlCatrazquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, een andere keuze vind ik vanuit het oogpunt van de kat egoïostisch.![]()
En gelukkig hebben de buren die Yoko en consorten gespot hebben geen problemen met een kat in hun tuin. Geen idee hoe het zit met de buren die ik nauwelijks spreek. Maja, zien we dan wel. Vooralsnog is AlCatraz weer aangezwengeld.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Haal hem zo wel wegoeh, dat is een flink stuk eraf dan!!!!! Maar lijkt me wel leuk, kort!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat met je bevroren vingers?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
Het is nogal futloos Q en kort staat me heel leukquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, dat is een flink stuk eraf dan!!!!! Maar lijkt me wel leuk, kort!
Was dat met je bevroren vingers?
Wat zal ze verrast zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pagan, dat TS Elliot kattenboekje is echt leuk, t zijn de gedichten van de liedjes van Cats met tekeningen
ML de onderste is het leukstequote:
Bij mannen misschienquote:
Dat is wel mijn nieuwe.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die blackberry dus he, penis![]()
of is dat niet je nieuwe?
Ik ben er ook best blij mee.quote:
Whoops.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit nu eindelijk de verjaardagslunch voor mn baas te regelen.
Twas al bijna 1 maart ineens
In dat durrup? Vast wel.quote:
Ja die sjieke dure dingen zitten niet zo snel vol gelukkig.quote:
Dat!quote:
quote:
Some people move up, m'dear.quote:
Oh kom maar hier dr mee, klinkt lkkrrrrrrrquote:
quote:
Leer ze!quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vanuit Weert gezien is idd alles up!
Geen idee, disc 1 is bekeken, die andere twee nog niet.quote:Ik had het over mijn verhuis terug naar Weird hometown.
Zeg, hoe gaat het met lady Deadlock inmiddels???
Ja nou, je weet heus wel wie ik bedoel toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, disc 1 is bekeken, die andere twee nog niet.
En tis Lady Dedlock, kwam ik net achter.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:40 schreef JJH het volgende:
Ik ben nu mijn Nespresso aan het uitpakken, echt vandaag is beter dan sinterklaas.
smaakt naar slootwaterquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh kom maar hier dr mee, klinkt lkkrrrrrrr
Dat komt echt nooit meer goed hequote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
Shalalie shalala, zo gaat het ongeveeeeeeeer!
Sorry, het zit nog steeds in mijn systeem
Ff teruglezen...
I know. Maar ook vrij lekker! Ik had me zo een bakje gepakt, ga ik naar de wc kom ik terug, danoontje op. Kat erbij met zo'n blik:quote:
Ja duh!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
I know. Maar ook vrij lekker! Ik had me zo een bakje gepakt, ga ik naar de wc kom ik terug, danoontje op. Kat erbij met zo'n blik:
Maar ik wilde je niet met verkeerde info achterlaten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou, je weet heus wel wie ik bedoel toch?
Je hebt het echt leuk gehad he?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
Ff teruglezen...
Of die toetjes waarbij in een apart bakje baby smarties zitten.quote:
Die zijn ook lekker. Nichtje wil die ook altijd, maar die eet dan nooit de smarties op.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of die toetjes waarbij in een apart bakje baby smarties zitten.![]()
![]()
Oh.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:09 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker. Nichtje wil die ook altijd, maar die eet dan nooit de smarties op.
@Oh-oh. Vriend wil 'm Oscar noemen.
Het was zo'n leuke avond, dat kan ik gewoon echt niet vertellen.quote:
Nou dat vind ik knap!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar ik wilde je niet met verkeerde info achterlaten.![]()
[..]
Je hebt het echt leuk gehad he?![]()
Ik heb het liedje tijdens de paar momenten dat ik naar de 'verkiezing' keek in totaal één keer gehoord. En heb de melodie nog steeds niet in mijn hoofd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sta ook helemaal verbaasd van mezelf.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was zo'n leuke avond, dat kan ik gewoon echt niet vertellen.
Zelfs Songfestivalhaters hadden dit gezellig gevonden
Heb het verslag even in een apart topic gezet, want niemand kon het vinden begreep ik
[..]
Nou dat vind ik knap!
Ik krijg het er nooit meer uit denk ik
Gebruiksaanwijzing lezen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 @ 15:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoeen. Maar wat ik ook doe. Ik krijg er geen koffie uit.
Hó dat heb ik voor de verandering gedaan! Ook even in verband met het doorspoelen enzo.quote:
Hmz, dan weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 @ 15:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Hó dat heb ik voor de verandering gedaan! Ook even in verband met het doorspoelen enzo.
Maar er komt geen koffie uit, hij gooit het water in het lekbakje, lijkt mij niet de bedoeling.
Ik krijg dat teringnummer inderdaad niet meer uit mijn kopquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
Ff teruglezen...
En koffie he? Geen thee of zeau.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh.
Naja Oscar kan ook he.
Jij hebt niks in te brengen?
Shalalieshalalaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:37 schreef Nonneke het volgende:
dood aan vader abraham en zn shalalie![]()
![]()
![]()
helleuuuuuuuuuh
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik krijg dat teringnummer inderdaad niet meer uit mijn kop
hard verdringen met een koptelefoon op werkt het beste, 3 maal daags goede muziek auraal innemenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik krijg dat teringnummer inderdaad niet meer uit mijn kop
Ga je nog meer slimme dingen roepen?quote:
Staat je stoompijpje droog?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga je nog meer slimme dingen roepen?
Als ik de lekbakl eruit trek komt er wel water uit het daarvoor bestemde pijpje.
Net de Nespresso gebeld en die lieve Belgische mevrouw zei dat ik water langs het stoompijpje moest laten lopen.
Ik ploeter nog wel ff door.Maar het zou niet zo moeten.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
ohjee, Barbamamazwabber staat net voor me, met een boek van Murakami...![]()
ik ben de lul nu vrees ik
Hihi, de humor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zit tie toch te klooien met zijn senseo pads
ze heeft em net gehaaldquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt???
Welk boek????
Goede gedegen opvoeding ontvang jij van je Barbamamazwabber
Voor je gekocht?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze heeft em net gehaald
Blinde wilg, slapende vrouw.
Je kan hem toch nog terug brengen vandaag en omruilen voor een nieuwe ?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Hihi, de humor.
Maar ik zit ermee.
Net nogmaals iemand van Nespresso aan de lijn gehad en die zeiden dat ik "teruch contact op moest nemen*" met de MM hier in Zwolle.
*Belgisch uitspreken,
Ik lees dingen liever in het engels normaal jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor je gekocht?
Tis een verhalenbundel, die ben ik ook aan het lezen nu.
Lees je geen Engels?
Wil je een engelse Murakami van me lenen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik lees dingen liever in het engels normaal ja
maar ik geloof dat ze em zelf wilt kunnen lezen
Loopt je contract morgen af?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:02 schreef Nonneke het volgende:
m'n nieuwe districtsmanager ben overgeplaatst naar kruidvat, morgen laatste dag PM zou me "zo" terug bellen, we zijn al ruim een uur verder en ik durf niet eens meer naar de wc omdat ik bang ben zn oproep te missen
oeh dat zou best tof zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wil je een engelse Murakami van me lenen?
nee dat zou er ook nog bij moeten komenquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:02 schreef Nonneke het volgende:
m'n nieuwe districtsmanager ben overgeplaatst naar kruidvat, morgen laatste dag PM zou me "zo" terug bellen, we zijn al ruim een uur verder en ik durf niet eens meer naar de wc omdat ik bang ben zn oproep te missen
Hey, wie wil jou nou niet zoveel mogenlijk urenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:09 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nee dat zou er ook nog bij moeten komen![]()
Nee morgen komen ze de laatste spullen uit de winkel halen, nog wat pallets en de stellingen enzo, en dan bedank ik m'n winkelspoken (ik hoop dat ze nu een keer achterblijven
) en trek ik de deur achter me dicht. Vanaf volgende week werk ik aan de overkant bij de Kruidvat, tenminste als ze me meer uren gaan geven that is
Hij loopt in november gelukkig pas weer af
ja dromquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey, wie wil jou nou niet zoveel mogenlijk uren![]()
Ik liet je niet meer naar huis gaan als ik je manager wasquote:
Als het aan mij lag werkte ik er 3quote:
Nouhou, wie wil Non nou niet gewoon lekker veel zegquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien heeft ze niet zoveel tijd
Ja maar dan heb je mijn zin denk ik niet goed gelezenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als het aan mij lag werkte ik er 3
Nu dus 4, gaat niet om het werk hoor dat vind ik prima maar als ik thuis mocht werken ging ik juichen.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je mijn zin denk ik niet goed gelezen![]()
misbruik je naam, en bel een klant voor me die niet wil betalenquote:
Jij hebt mij nie nodig, jij hebt pizzaskillzquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
misbruik je naam, en bel een klant voor me die niet wil betalen![]()
Ik krijg nog poen voor een photoshophomo reageert niet op mn mailtjes
nog ff en ik ga pizza's sturen
quote:
Nope.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:27 schreef Nonneke het volgende:
Is er al verse koffie JJH ?![]()
Nog niet gebeld
Ik hoorde van pagan dat er binnenkort hele mooie foto's zijn te zien van my favourite boys!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Streeeeeeeeegaaaaaaaaaaa jij lekker ruikende metalwoman![]()
Het wordt tijd dat je fulltime online kunt daar, zodat we je kunnen entertainen.
Is de pijn een beetje te doen???
Streeeg!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:32 schreef Strega het volgende:
hallo allemaal,
even vanuit het brakke systeem in het hospitaal
gelukkig word ik door pagan op de hoogte gehouden.
het gaat aardig goed, de chirurg is tevreden.
ik heb hier al goede sier gemaakt met lush.
zowel de artsen als de verpleegkundigen vinden het heerlijk ruiken in mijn kamer en nabijzijn.
das altijd beter dan stinken.
hoop binnenkort thuis via het netbook te communiceren. dus binnenkort hopelijk meer.
Dikke![]()
![]()
![]()
, kies er maar eentje!
Stregaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:32 schreef Strega het volgende:
hallo allemaal,
even vanuit het brakke systeem in het hospitaal
gelukkig word ik door pagan op de hoogte gehouden.
het gaat aardig goed, de chirurg is tevreden.
ik heb hier al goede sier gemaakt met lush.
zowel de artsen als de verpleegkundigen vinden het heerlijk ruiken in mijn kamer en nabijzijn.
das altijd beter dan stinken.
hoop binnenkort thuis via het netbook te communiceren. dus binnenkort hopelijk meer.
Dikke![]()
![]()
![]()
, kies er maar eentje!
Er staan er al een paar he!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik hoorde van pagan dat er binnenkort hele mooie foto's zijn te zien van my favourite boys!
Ooh ok, hier staan ze: [centraal] Honden met foto's #27quote:
Ik ben te laatquote:Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:38 schreef Strega het volgende:
Ik ga weer verder, tot snel maar weer.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
dat was even een Strega rush
maar ben wel mooi te laat met zwaaien![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
dat was even een Strega rush
maar ben wel mooi te laat met zwaaien![]()
quote:
Jelly beans = maoam.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:58 schreef Barbaaf het volgende:
Ik was dit topic opeens kwijt, blijk ik nog niet geTVP'd te hebben
Hee Ing!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik wil!![]()
Ik denk dat ik ff een tukkie ga doen
Als je het zo hard doet, vast wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jelly beans = maoam.![]()
STREEEEGAAAAA!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien ziet ze me nog zwaaien.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Nespresso-update;
Hij doet het. Ik was net snel even naar de super toe gelopen omdat ik voor vanavond nog geen eten had. Toen ik thuis probeerde ik het nog één keertje, het zal toch niet hè...... En ja hoor.
Stom ding.
Géén idee.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je nu wat je fout deed er fout ging?
Zolang die het nog doet bedoel je?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Geniet dr maar van![]()
Wij mogen zo naar huis, ff alllllllll de honden aankleden
yaaaayyyyquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Géén idee.
Maar hij doet het!
[ afbeelding ]
Ja erg he. Is Ing er net vanaf, begin ik er meequote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
of heb je soms het volle kopje wat op de doos stond gefotografeerd?
Jaaaaaa.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja erg he. Is Ing er net vanaf, begin ik er mee
Hoeraaaaaaaaaaaa voor de koffie van JeeJeeHaaaaaaaaaaa
Naartjie?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:30 schreef Cat22 het volgende:
Yoko zat net weer weer op het dak van de buren. So far for AlCatraz.![]()
Toen ze mij zag sprong ze meteen weer op het richeltje maar ik kreeg haar niet binnen geroepen, die sprong is te lastig. Wel een ander resultaat: een rode kater die opeens in het raamkozijn balanceerde. Want van binnen naar buiten springen is een stuk gemakkelijker natuurlijk. Alleen was het uitzicht toen opeens erg eng.
Op sokken ja.quote:
*Mental image. Geniaal.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op sokken ja.Hij piepte van schrik toen hij zijn uitzicht zag.
En Yoko mekkerde nog wel heel uitnodigend naar hem om hem op haar richeltje te krijgen.![]()
Inmiddels is mevrouw weer binnen gearriveerd en heeft ze haar knufje gehaald.![]()
Ik hoop alleen dat Satsu moeders voorbeeld niet gaat volgen.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op sokken ja.Hij piepte van schrik toen hij zijn uitzicht zag.
En Yoko mekkerde nog wel heel uitnodigend naar hem om hem op haar richeltje te krijgen.![]()
Inmiddels is mevrouw weer binnen gearriveerd en heeft ze haar knufje gehaald.![]()
Ik hoop alleen dat Satsu moeders voorbeeld niet gaat volgen. Qua klimmen dan. Knufjes zijn altijd welkom en dat kan hij al heel goed.
Ik blijf hopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:39 schreef JJH het volgende:
[..]
*Mental image. Geniaal.
En dat Satsu achter mams aangaat kun je op wachten hè. Toch schattig dat je nog de ijdele hoop hebt dat hij het niet doet.
Ik heb ze liever niet zo avontuurlijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk toch, zulke avontuurlijke katten?
Niet? Verkeerde uniquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:40 schreef tombolafan het volgende:
Dag allemaal!!!!!
Ik was een beetje vergeten dat universiteits-eten niet heel eetbaar is...![]()
Ik zag Strega!!!!!!!
Hoi en doeiquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:45 schreef Maes het volgende:
Ik doe even zwaaien![]()
Mooie foto's van je hondjes, oh-oh![]()
Strega![]()
Genoten van je verslag Greys![]()
Verder niet echt goed bij gelezen maar daar heb ik ook geen tijd voor.
Was ook een grapje he...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik blijf hopen.Hij is wat luier aangelegd. Nu zit hij qua activiteitennivo iets onder dat van zijn moeder en als ex kater kan dat alleen maar minder worden. Zou hij wel op pad gaan, dan hoop ik dat hij mamma's pootje goed vasthoudt.
[..]
Ik heb ze liever niet zo avontuurlijk.
Overlast voor de buurt, gevaren op de weg en last but not least... niet tot mijn beschikking als ik gezelschap wil.Maar vooral om de eerste twee redenen heb ik ze echt liever in mijn tuin.
MrSubtle kon dat maar miss Zwabber ook???quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
Bestaat er ergens een FOK! smiley die met de nederlandse vlag wappert?
En zo nee, is er iemand heel goed in smilies maken? Zodat dezeeen vlaggetje krijgt?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
En zo nee, is er iemand heel goed in smilies maken? Zodat dezeeen vlaggetje krijgt?
Dan moet je Zwabber even lief aankijken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
Over vluchtende katten gesproken, dat gaat hier nog wat worden van de zomer als de ramen opengaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was ook een grapje he...
Ik heb dat ook hoor... Heb nu de katten van mn vriendin te logeren, en dat waren wel buitenkatten, maar niet heel avontuurlijk ofzo... Ik had dus goede hoop dat ik ze gewoon in mijn goed afgeschermde tuin zou kunnen houden...
FAIL!
De eerste dag al ging er 1 over de lagere schutting, de ander kan nu gewoon in 1 keer op de poort springen...En dat terwijl ze thuis echt NERGENS op springen, ik dacht altijd dat het een beetje kneusjes waren
Oh die zijn ook leuk jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:51 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:51 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Op hyves idd onder "blij"quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vast wel toch? en anders via hyves wel denk ik...
zal ik zoeken?
ja, maar dan kan zwabber misschien combineren?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die zijn ook leuk ja
Maar een FOK! smiley met wapperend vlagje zou nóg leuker zijn
Ze blijven je verrassen he?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was ook een grapje he...
Ik heb dat ook hoor... Heb nu de katten van mn vriendin te logeren, en dat waren wel buitenkatten, maar niet heel avontuurlijk ofzo... Ik had dus goede hoop dat ik ze gewoon in mijn goed afgeschermde tuin zou kunnen houden...
FAIL!
De eerste dag al ging er 1 over de lagere schutting, de ander kan nu gewoon in 1 keer op de poort springen...En dat terwijl ze thuis echt NERGENS op springen, ik dacht altijd dat het een beetje kneusjes waren
ik zal even kijken wat ik kan doenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:52 schreef Greys het volgende:
ZWABBERRRRRRRRRRRRRRRR!
Awwww, toe?![]()
Die leent zich uitstekend voor een roodwitblauw vlaggetje in de hand
Of 2x pm-en, of mailen, bellen, faxen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, maar dan kan zwabber misschien combineren?
Ik zou m pmmen, misschien leest ie niet terug
Doe eens wegblijven, ik wilde die dames jou laten stalken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal even kijken wat ik kan doen
ja, gelukkig wel! Ik was de eerste keer echt DOODSbenauwd; ze zitten natuurlijk in een ander huis EN met andere baasjes (waren wel 2 maanden binnen geweest hoor), had mn vriendin gesmst dat ze voor het eerst gingen en die zat in Laos ook te zenuwenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze blijven je verrassen he?![]()
Komen ze nog wel braaf terug?
pfffffff, ik hang al hele avonden met zwabber aan de telefoon joh!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe eens wegblijven, ik wilde die dames jou laten stalken.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal even kijken wat ik kan doen
Die willen nooit meer terug!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, gelukkig wel! Ik was de eerste keer echt DOODSbenauwd; ze zitten natuurlijk in een ander huis EN met andere baasjes (waren wel 2 maanden binnen geweest hoor), had mn vriendin gesmst dat ze voor het eerst gingen en die zat in Laos ook te zenuwen
Maar braaf naar binnen, en ze snappen het luikje
Ze lopen mee naar mn zusjes huis (1 straat verder), ze komen me daar zelfs halen als het te lang duurt voor ik terug ben... ze zijn helemaal gewend gelukkig
Wat lief! Meewandelkatten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, gelukkig wel! Ik was de eerste keer echt DOODSbenauwd; ze zitten natuurlijk in een ander huis EN met andere baasjes (waren wel 2 maanden binnen geweest hoor), had mn vriendin gesmst dat ze voor het eerst gingen en die zat in Laos ook te zenuwen
Maar braaf naar binnen, en ze snappen het luikje
Ze lopen mee naar mn zusjes huis (1 straat verder), ze komen me daar zelfs halen als het te lang duurt voor ik terug ben... ze zijn helemaal gewend gelukkig
oh ben jij die hijger?!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pfffffff, ik hang al hele avonden met zwabber aan de telefoon joh!
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat lief! Meewandelkatten.![]()
En die zijn nu tijdelijk bij jou? Voor hoe lang dan?
Daar is mn vriendin ook bang voor ja...quote:
7 maanden...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat lief! Meewandelkatten.![]()
En die zijn nu tijdelijk bij jou? Voor hoe lang dan?
quote:
hahahahahahahaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:25 schreef Cat22 het volgende:
Huis en tuin zijn duidelijk te klein voor Yoko. Ze wil mee! Boodschappen doen!
[ afbeelding ]
Satsu geeft haar vast een duwtje in de goede richting.
[ afbeelding ]
Dan zou je je toch juist níet moeten vervelen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alles goed?
Ik verveel me want ik zit in college...
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]Heb er ooit zoeen gehad. Die liep met de visite mee naar de bushalte en vergezelde mij tot halverwege als ik naar de stad ging. Ging ook leuk buurten bij de snackbar, samen met Spice.
Maar dat is dus fout gegaan
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:25 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
t is nog niet begonnen...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan zou je je toch juist níet moeten vervelen?
Als ik, tijdens mijn schooltijd, 5 uur per week in de lessen nuttig besteedde vind ik het veel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan zou je je toch juist níet moeten vervelen?
en dat hoor ik in een college diagnostiek...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:35 schreef tombolafan het volgende:
Ha, ik hoor net dat er vanmiddag een bommelding op station Den Bosch was!
Heejj ben jij weer aan de studie?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alles goed?
Vanochtend vroeg alquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:35 schreef tombolafan het volgende:
Jij bent vlot!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:35 schreef tombolafan het volgende:
Jij was al bijna naar Den Bosch gesjeest?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent vlot!
Ik werd er vanmorgen wakker mee. Best bizar op dat moment.
quote:
oh...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent vlot!
Ik werd er vanmorgen wakker mee. Best bizar op dat moment.
Nee?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij was al bijna naar Den Bosch gesjeest?
Geniale smoes.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
oh...
Nou ja, er waren afmeldingen (voor een college dat nu begint...) door die bommelding...
Bommelding > geen treinen > mensen die toch nog naar hun bestemming willen > taxi > JJHquote:
ja, mn vrije maand is voorbij...quote:
Taxi's hadden daar een gouden dagquote:
Owww wat studeer je dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, mn vrije maand is voorbij...
Pedagogische wetenschappen... laatste paar maanden als het goed isquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Owww wat studeer je dan?
Ik weet dat je diergeneeskunde hebt gedaan in Gen(t).
Clever!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bommelding > geen treinen > mensen die toch nog naar hun bestemming willen > taxi > JJH
Nu nog niet?
O zo, ik ken die taferelen.quote:
Gaaf avontuur zeg!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar is mn vriendin ook bang voor ja...![]()
[..]
7 maanden...
Ze maken een rondreis door Azie/Nieuw-Zeeland en Australie (en ze belde net!!!! Uit bangkok!)
Doe eens stiekem uploaden?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
ik kan em zo fout maken als gewenst is hoor,
of een vlag van 600x600 pixels met diezelfde kleine smiley er nog aan
quote:
ja he... Maar ik mis ze wel hoor!!!!quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:25 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup, met mij wel! Weer een bevalling gezien vandaagquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alles goed?
ehh, dat ik zeg dat ik hem kan maken, zegt niet dat ik hem al gemaakt heb he, zal na het eten eens een foute serie makenquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ehh, dat ik zeg dat ik hem kan maken, zegt niet dat ik hem al gemaakt heb he, zal na het eten eens een foute serie maken![]()
zo moussaka
Zo zou ik ook wel eens op vakantie willen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja he... Maar ik mis ze wel hoor!!!!
Het werd ook steeds langer...Dan nog even hier heen, dat ligt ook in de buurt, oh, als we toch een tussenlanding in Australie maken dan daar ook nog rondreizen in een caravan...
oh bah, ik weet wat een epi... isquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Yup, met mij wel! Weer een bevalling gezien vandaagMet epi (knip..) zoek maar op op wiki
Zit je te Fok!ken in de collegezaal
wat voor college is 't?
en wat doe jij dan met Geer?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:48 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Zo zou ik ook wel eens op vakantie willen.
Hierquote:Op dinsdag 9 februari 2010 @ 18:43 schreef Qwea het volgende:
Ik zoek een ynske of missbliss! Waar zijn ze?!
Da's denk ik ook het verleidelijke van zo'n reis. Als je thuis geen verplichtingen hebt (gok ik) dan knoop je er makkelijk nog even aan vast. En tja... als je toch daar bent, waarom niet, zou ik haast zeggen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja he... Maar ik mis ze wel hoor!!!!
Het werd ook steeds langer...Dan nog even hier heen, dat ligt ook in de buurt, oh, als we toch een tussenlanding in Australie maken dan daar ook nog rondreizen in een camper...
ja, ze waren het al zo lang van plan, dus dan komt er steeds iets bij... Ik zou het aan de ene kant ook echt leuk vinden hoor (ze hebben in boomhutten geslapen tussen de gibbons!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's denk ik ook het verleidelijke van zo'n reis. Als je thuis geen verplichtingen hebt (gok ik) dan knoop je er makkelijk nog even aan vast. En tja... als je toch daar bent, waarom niet, zou ik haast zeggen.
Zou trouwens niks voor mij zijn, zo lang weg. 3 weken vind ik lang zat. Kom ik wel een ander keertje terug voor nog meer mooie dingen.
Oeh! Een epi! Dat was ook met de eerste bevalling die ik heb gezien (uitstapje tijdens nachtdienst). Hoop paniek en hyperventilatie bij de barende dame ook. Dus toen hebben ze me later op de nacht teruggehaald om met een iets rustigere bevalling mee te kijken. Voor ik zelf niet meer aan kinderen durfde te beginnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Yup, met mij wel! Weer een bevalling gezien vandaagMet epi (knip..) zoek maar op op wiki
Zit je te Fok!ken in de collegezaal
wat voor college is 't?
Gaat je vrouw niet mee dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Die kan het vast heel goed vinden met Yoko, volgens mij zijn ze ongeveer even oud.
Uhhuh.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh bah, ik weet wat een epi... iszoek maar niet op
college diagnostiek...
nee, inderdaad...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhhuh.![]()
OEHHH SPANNENNNNNNNDDDDDD![]()
![]()
Yoko is een allemansvriendin. Hoe Satsu het doet met vreemde katten ga ik later dit jaar vast weten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Die kan het vast heel goed vinden met Yoko, volgens mij zijn ze ongeveer even oud.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Yoko is een allemansvriendin. Hoe Satsu het doet met vreemde katten ga ik later dit jaar vast weten.
Naartjie is not amused maar tolereert het allemaal best.
Dus kom maar op met die dame. Als ik blijkbaar niet met je mee mag.![]()
Kunnen we het hele spul niet bij Tombola dumpen?
GMTA!quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:03 schreef Cat22 het volgende:
En als we dan samen boodschappen hebben gedaan
[ afbeelding ]
Helpen wij je met koken.![]()
[ afbeelding ]
![]()
Die is groter en zwaarder dan zijn moeder inmiddels.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat is Satsu groot!!!!!
Ik heb hetzelfde afdruiprek
Ja, hallo, dan word ik straks opgehaald door mevrouw als ik te lang op visite ga.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Yoko is een allemansvriendin. Hoe Satsu het doet met vreemde katten ga ik later dit jaar vast weten.
Naartjie is not amused maar tolereert het allemaal best.
Dus kom maar op met die dame. Als ik blijkbaar niet met je mee mag.![]()
Kunnen we het hele spul niet bij Tombola dumpen?
Oeh Cat!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, hallo, dan word ik straks opgehaald door mevrouw als ik te lang op visite ga.
Doe toch maar.
he roze!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, hallo, dan word ik straks opgehaald door mevrouw als ik te lang op visite ga.
Doe toch maar.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:17 schreef oh-oh het volgende:
Zwabberrrrr![]()
Ik heb net The Wind Up Bird Chronicles van Murakami voor je in mijn tas gestopt, ga ik morgen posten
nog wat katoennetjes om te haken, de helft goedkoper dan in NLquote:
foei!quote:Weet je dat ik bij mijn weten echt nog nooit in Aken geweest ben
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh Cat!!!
Een romantische vakantie!!!!
En aan mij ligt het dus niet; ik neem alle katten wel (wel vanaf mei please, anders zijn het er 6...quote:
Dat moet toch geen probleem zijn? Wij willen graag eind april, hè Cat?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En aan mij ligt het dus niet; ik neem alle katten wel (wel vanaf mei please, anders zijn het er 6...)
Awww. Lief!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En aan mij ligt het dus niet; ik neem alle katten wel (wel vanaf mei please, anders zijn het er 6...)
Wij gaan ook vaker boodschappen doen in DU maar niet in Aken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
nog wat katoennetjes om te haken, de helft goedkoper dan in NL
[..]
foei!
tis t gezelligste rond de kerstperiode met de grote kerstmarkt erbij enzo
wij gaan vaker net over de grens boodschappen doen, en voeger ook vaker winkelen daar
Jullie hebben het maar makkelijk daar in Zuid Limburg. Het dichtsbijzijnde buiteland is hier Friesland.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij gaan ook vaker boodschappen doen in DU maar niet in Aken.
En liever in Belsj
Ik loop zo vanuit hier de grens over idd jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Jullie hebben het maar makkelijk daar in Zuid Limburg. Het dichtsbijzijnde buiteland is hier Friesland.
das zeker makkelijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Jullie hebben het maar makkelijk daar in Zuid Limburg. Het dichtsbijzijnde buiteland is hier Friesland.
ben jij al eens naar de markt in Aubel geweest?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij gaan ook vaker boodschappen doen in DU maar niet in Aken.
En liever in Belsj
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:33 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, inderdaad...
En de microfoon doet het niet en die vrouw praat zacht! dus de helft van de zaal is iets anders aan het doen...
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik moet dan eerst nog de hele afsluitdijk over voor ik in het buitenland ben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |