Acherrum!quote:
Ook jij mag er zijn hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben niet ziek, niet zwak, en ook niet klimmerig
![]()
Dat wordt nog wat met Yoko straks
Is daar een echte dvd van?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:58 schreef Bamba het volgende:
Wow,die Yoko!
Wij zijn de dvd van New Kids aan het kijken.Oh my,ik lig hier dubbel. Bekend accent ook
jaquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
ja. Het is echt net de buurt waar mijn vriend opgegroeid is
ik kan 'm wel opsturen naar je als je wilt!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die wil ik zien!
En ik wil deze hello kitty setjes voor alle honden
Oh ik wil m wel lenen als jij dat goed vindt jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
ik kan 'm wel opsturen naar je als je wilt!
ik kopieer hem wel,dan kun je hem houdenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik wil m wel lenen als jij dat goed vindt ja
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
ik kopieer hem wel,dan kun je hem houden. om je adres maar,dan stuur ik hem vandaag nog op!
quote:
Die foto.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:54 schreef Cat22 het volgende:
Ik gooi hem hier nog even in:
OMG! Yoko!
Net de buurman van twee deuren verder aan de bel: of ik een grijze poes had, want die zat hem nu aan te kijken vanaf het schuurtje van onze tussenburen.![]()
Aha, kan er maar eentje zijn..... Hij vond het niet erg, maar dacht dat ik het wellicht wilde weten. Hij was ook bang dat poes misschien niet uit zijn tuin zou kunnen of zo. Nou, die angst heb ik iets minder over mijn klimprinses.![]()
Dus ik naar de woonkamer (eerste verdieping) en kijken of ik haar zag op het schuurdak. Geen poes te zien, maar ook niet in de tuin. Raam open om beter te kijken: MIAUW! Zat mevrouw op het randje van het rolluik!
Zo dus:
[ afbeelding ]
Taart!
Na wat op en neer gedrentel en gereik van mijn kant uit besloot ik haar het maar te laten uitzoeken, die vond wel een weg naar beneden. Waarop mevrouw zich zeer tevreden op haar rug ging wentelen en zo van het randje rolde!Veilige landing in de tuin, dikke knuffel van mij en de stroom is weer aangezet in AlCatraz. Eens kijken of haar dat tegenhoudt, al twijfel ik eraan zeker met de lente in zicht.
En deze:
[..]
Acherrum!Nog steeds ziekjes?
Mijn keel wordt steeds meer papier en minder schuur. Maar niezen is écht niet leuk.En 's morgens slikken. auwauwauw!
Dan baal je.quote:
we zijn nu de extra's aan het kijken. Je herkent ze zonder pruik vrijwel nietquote:
heel sadquote:
Over het algemeen is mannen en koken geen goede combi op dat gebied. Als ik iets uitgebreider dan normaal gekookt heb is het altijd een kleine warzone.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Pauze![]()
Yoko!![]()
Schrok je je niet lam? Ik zou als de dood zijn dat ze de straat op sprong![]()
En verder aan alle zieken, zwakken en klimmerigen![]()
Gisteravond echt heerlijk gegeten (pas om 20.30 uur...ik werd gewoon sjaggo van de honger) en er is nog meer dan genoeg over voor vanavond
![]()
Alleen m'n keuken zag er echt uit om te huilen....mijn hemel![]()
Meneer I. heeft het overigens wel zelf opgeruimd, maar of ie het daar nou echt mee eens was![]()
![]()
Dus Mr I kan zelf kokenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Pauze![]()
Yoko!![]()
En verder aan alle zieken, zwakken en klimmerigen![]()
Gisteravond echt heerlijk gegeten (pas om 20.30 uur...ik werd gewoon sjaggo van de honger) en er is nog meer dan genoeg over voor vanavond
![]()
Meneer I. heeft het overigens wel zelf opgeruimd, maar of ie het daar nou echt mee eens was![]()
![]()
Er zit er hier ook al een half uurtje een in de zon boven de kachel. Zouden ze ook oververhit kunnen raken?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Gekke Yoko.![]()
Poes hier is bruin aan t worden op de vensterbank.
als hij naar loempia gaat ruiken, even omdraaien en nog een half uurtje laten sudderenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zit er hier ook al een half uurtje een in de zon boven de kachel. Zouden ze ook oververhit kunnen raken?
Meer dan kip in kleine blokjes snijden en de chinese kool vermoorden heb ik hem niet zien doen...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dus Mr I kan zelf kokenen tsja wij hebben de regel degene die kookt mag blijven zitten dus ik zeg
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als hij naar loempia gaat ruiken, even omdraaien en nog een half uurtje laten sudderen
Daar kom je nu mee! De bovenkant is al helemaal zwart!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als hij naar loempia gaat ruiken, even omdraaien en nog een half uurtje laten sudderen
heejquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar kom je nu mee! De bovenkant is al helemaal zwart!
*gepost vanaf een blackberry.
Hihihihi dat gaat hier niet gebeuren dan kan ik helemaal 2 uur in de keuken staan (maak er altijd een puinbak van).quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meer dan kip in kleine blokjes snijden en de chinese kool vermoorden heb ik hem niet zien doen...
Ja, irritant met de videocamera lopen doen bij degene die daadwerkelijk kookte![]()
Zijn idee hierover: "ja maaaar....ik kijk nu en dan kan ik het de volgende keer zelluf wehel".
Nou ja, het was lekker...ik hoef vanavond niet te koken en de keuken is weer netjes.
En vwb de kook-opruimverhouding; ik kook echt altijd, de keren dat hij gekookt heeft zijn op 1 hand te tellen en na het koken ruim ik zelf de zooi weer op (nou ja, het meeste tussentijd al) dus ik ben demonstratief blijven zitten terwijl hij demonstratief aan het opruimen was
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Van die kat?
Die is ondertussen vertrokken.
Ik moet eerlijk zeggen dat het bericht niet onverwacht was. Ik heb me er allang over verbaasd dat ze zo trouw in de tuin bleef. Een zwervend leven kun je niet zomaar afschudden, zeker niet als je zo jong en onderzoekend bent. Ik heb het liever niet natuurlijk, overlast voor de buurt, poes die ergens vast komt te zitten of onder een auto komt. Maar aan de andere kant: een jaar op straat heeft ze ook overleefd dus ze kent het verkeer wel al. Dus als ze vaker ontsnapt, so be it. Ik ga geen gaas over mijn hele tuin spannen (als dat al kon) en ga haar er zeker niet voor binnen houden terwijl Naartjie en Satsu wel naar buiten mogen. Liever een kort en leuk leven dan een langer leven waarbij ze telkens moet toezien hoe zoon en oompje buiten kunnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Pauze![]()
Yoko!![]()
Haha! Die meneer Ingetje!quote:En verder aan alle zieken, zwakken en klimmerigen![]()
![]()
![]()
quote:
Hmmm ze was gelukkig niet duurquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:31 schreef Qwea het volgende:
ik heb de foto's van baloe zn footshoot![]()
![]()
![]()
Volgens haar lag het aan het weer (mistig)
We gaan het binnenkort gratis nogmaar eens proberen
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:31 schreef Qwea het volgende:
ik heb de foto's van baloe zn footshoot![]()
![]()
![]()
Volgens haar lag het aan het weer (mistig)
We gaan het binnenkort gratis nogmaar eens proberen
Tweede, definatelyquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:29 schreef Ml-etje het volgende:
Grmppfff kom er niet uit welk kapsel
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Die laatste dan met iets minder een kippenkontje van achter
Ja ik weet het, vervelend beest hè.quote:
Haar gewoon lekker d'r eigen gang laten gaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat het bericht niet onverwacht was. Ik heb me er allang over verbaasd dat ze zo trouw in de tuin bleef. Een zwervend leven kun je niet zomaar afschudden, zeker niet als je zo jong en onderzoekend bent. Ik heb het liever niet natuurlijk, overlast voor de buurt, poes die ergens vast komt te zitten of onder een auto komt. Maar aan de andere kant: een jaar op straat heeft ze ook overleefd dus ze kent het verkeer wel al. Dus als ze vaker ontsnapt, so be it. Ik ga geen gaas over mijn hele tuin spannen (als dat al kon) en ga haar er zeker niet voor binnen houden terwijl Naartjie en Satsu wel naar buiten mogen. Liever een kort en leuk leven dan een langer leven waarbij ze telkens moet toezien hoe zoon en oompje buiten kunnen.
Ik ben ervan overtuigd dat ze de weg terug weet: ze stond ontzettend te mekkeren op haar richeltje en was vast door het raam binnen gesprongen, als ze die sprong had kunnen halen. Nadat ze naar beneden was gedonderd was ze ook zo binnen.
En ligt nu bij te komen in het tentje.![]()
[..]
Haha! Die meneer Ingetje!Moest hij er nog voor werken ook!
Ik ga hier dadelijk ook maar eens een afwas doen, de boel is weer aardig opgestapeld.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Liever een kort en leuk leven dan een langer leven waarbij ze telkens moet toezien hoe zoon en oompje buiten kunnen.
Die onderste wil ik ook wel. Heb wel dezelfde kleur gekocht en paars. Ga ik er paarse plukjes in makenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:29 schreef Ml-etje het volgende:
Grmppfff kom er niet uit welk kapsel
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Die laatste dan met iets minder een kippenkontje van achter
Hihi wat wil iedereen me toch van mijn haar afhelpenquote:
hoe is je haar nu dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi wat wil iedereen me toch van mijn haar afhelpen
Coool!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die onderste wil ik ook wel. Heb wel dezelfde kleur gekocht en paars. Ga ik er paarse plukjes in maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |