Acherrum!quote:
Ook jij mag er zijn hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben niet ziek, niet zwak, en ook niet klimmerig
![]()
Dat wordt nog wat met Yoko straks
Is daar een echte dvd van?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:58 schreef Bamba het volgende:
Wow,die Yoko!
Wij zijn de dvd van New Kids aan het kijken.Oh my,ik lig hier dubbel. Bekend accent ook
jaquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
ja. Het is echt net de buurt waar mijn vriend opgegroeid is
ik kan 'm wel opsturen naar je als je wilt!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die wil ik zien!
En ik wil deze hello kitty setjes voor alle honden
Oh ik wil m wel lenen als jij dat goed vindt jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
ik kan 'm wel opsturen naar je als je wilt!
ik kopieer hem wel,dan kun je hem houdenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik wil m wel lenen als jij dat goed vindt ja
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
ik kopieer hem wel,dan kun je hem houden. om je adres maar,dan stuur ik hem vandaag nog op!
quote:
Die foto.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:54 schreef Cat22 het volgende:
Ik gooi hem hier nog even in:
OMG! Yoko!
Net de buurman van twee deuren verder aan de bel: of ik een grijze poes had, want die zat hem nu aan te kijken vanaf het schuurtje van onze tussenburen.![]()
Aha, kan er maar eentje zijn..... Hij vond het niet erg, maar dacht dat ik het wellicht wilde weten. Hij was ook bang dat poes misschien niet uit zijn tuin zou kunnen of zo. Nou, die angst heb ik iets minder over mijn klimprinses.![]()
Dus ik naar de woonkamer (eerste verdieping) en kijken of ik haar zag op het schuurdak. Geen poes te zien, maar ook niet in de tuin. Raam open om beter te kijken: MIAUW! Zat mevrouw op het randje van het rolluik!
Zo dus:
[ afbeelding ]
Taart!
Na wat op en neer gedrentel en gereik van mijn kant uit besloot ik haar het maar te laten uitzoeken, die vond wel een weg naar beneden. Waarop mevrouw zich zeer tevreden op haar rug ging wentelen en zo van het randje rolde!Veilige landing in de tuin, dikke knuffel van mij en de stroom is weer aangezet in AlCatraz. Eens kijken of haar dat tegenhoudt, al twijfel ik eraan zeker met de lente in zicht.
En deze:
[..]
Acherrum!Nog steeds ziekjes?
Mijn keel wordt steeds meer papier en minder schuur. Maar niezen is écht niet leuk.En 's morgens slikken. auwauwauw!
Dan baal je.quote:
we zijn nu de extra's aan het kijken. Je herkent ze zonder pruik vrijwel nietquote:
heel sadquote:
Over het algemeen is mannen en koken geen goede combi op dat gebied. Als ik iets uitgebreider dan normaal gekookt heb is het altijd een kleine warzone.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Pauze![]()
Yoko!![]()
Schrok je je niet lam? Ik zou als de dood zijn dat ze de straat op sprong![]()
En verder aan alle zieken, zwakken en klimmerigen![]()
Gisteravond echt heerlijk gegeten (pas om 20.30 uur...ik werd gewoon sjaggo van de honger) en er is nog meer dan genoeg over voor vanavond
![]()
Alleen m'n keuken zag er echt uit om te huilen....mijn hemel![]()
Meneer I. heeft het overigens wel zelf opgeruimd, maar of ie het daar nou echt mee eens was![]()
![]()
Dus Mr I kan zelf kokenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Pauze![]()
Yoko!![]()
Schrok je je niet lam? Ik zou als de dood zijn dat ze de straat op sprong![]()
En verder aan alle zieken, zwakken en klimmerigen![]()
Gisteravond echt heerlijk gegeten (pas om 20.30 uur...ik werd gewoon sjaggo van de honger) en er is nog meer dan genoeg over voor vanavond
![]()
Alleen m'n keuken zag er echt uit om te huilen....mijn hemel![]()
Meneer I. heeft het overigens wel zelf opgeruimd, maar of ie het daar nou echt mee eens was![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |