Daar is dit forum ook voor, Droomvrouwtje! Gooi het er hier maar lekker uit.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:48 schreef droomvrouwtje het volgende:
lief van jullievind het wel fijn om hier me ei kwijt te kunnen.
@mijsje dat gevoel wat je daar beschrijft snap ik heel goed..
Hoe gaat het eigelijk met Hobbesje?? Hou je het wachten nog een beetje vol
Nergens voor nodig hoor Droomvrouwtje!! Het gaat er hier niet om wie er het langst of het kortst inzit, wie al aan de ivf en wie aan de iui.. Het gaat erom dat bij allemaal de 'droom' niet zomaar even makkelijk verwezenlijkt kan worden.. en dat is zwaar en moeilijk en dáár is dit topic voor! Omdat iedereen hier in hetzelfde schuitje zit, het zwanger worden (blijven) wat niet zo makkelijk gaat...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:34 schreef droomvrouwtje het volgende:
Spannend Hobbesje mijn duimen draaien volop...
Ik weet wel dat dit forum daar voor is. Maar de meeste zitten al veel langer in die molen en dan kom ik ff binnenvallen. Ik word daar soms onzeker van. *voelt zich af en toe nog een heel klein meisje dat het liefst achter moeders rok verstopt*
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:03 schreef mijsje het volgende:
![]()
Hobbesje, wow wat goed!!! Ik had helemaal niet het idee dat je nu al kon testen, dacht dat je tp veel dichter op mijn iui zat...
helemaal goed!!! En nu proberen die glow vast te houden!
gefeliciteerd meid!
Orea, wat naar dat de pijn blijft aanhouden... ik hoop dat er een makkelijker alternatief is dan een operatie met alle risico's daaromheen...
Herkenbaar PZE. Bij ons in de vriendengroep is ook een stel dat toen wij ook weer begonnen meteen zwanger werden van de eerste en alweer over de helft zijn voor de tweede. En ondertussen nog 2 andere stellen zwanger. Dan mag je daar ook nog met een uitgestreken gezicht op kraamvisite en verjaardagen langs. Dat vond ik moeilijk... Of je het nou wil of niet, je zit ineens midden tussen allemaal mensen die 'zomaar' kinderen krijgen. Snap het helemaal!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:59 schreef prinseszondererwt het volgende:
Trouwens, heb even een moeilijk moment. De komende weken twee eerste verjaardagen, van kindjes in de omgeving. Die beginnen binnenkort dus aan een brusje te knutselen. Wij zijn veel langer bezig en hebben nog niks. Dat is kut. Heb geen zin in die verjaardagen. Bah.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:42 schreef droomvrouwtje het volgende:
pze dat is inderdaad moeilijk. Ik ken dat gevoel wel hoor.. hier zijn 2 vriendinnen ondertussen bevallen van de 2e en wij moeten nog beginnen.. Een heel raar gevoel is dat. En je vind het wel fijn voor ze, maar het steekt omdat je graag ook wil. Helemaal niet erg dat je je zo voelt hoor meid echt niet![]()
Ik hoop dat spreekwoord als er 1 schaap over de dam is volgen er meer, ook hier op gaat en dat jij samen met mijsje en ahava en winterstorm en poezebeest en tierrr en alle andere meiden die ik nu waarschijnlijk vergeet, snel doorgaan naar Z&G
Daar sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:42 schreef miss_sly het volgende:
Hobbesje geweldig! Gefeliciteerd!
streepjes zijn altijd fijn, maar uit dit topic nog fijner
ik zou ook wel graag de streepjes willen zien van mijsje pze en ahava
en iedereen natuurlijk!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:42 schreef droomvrouwtje het volgende:
pze dat is inderdaad moeilijk. Ik ken dat gevoel wel hoor.. hier zijn 2 vriendinnen ondertussen bevallen van de 2e en wij moeten nog beginnen.. Een heel raar gevoel is dat. En je vind het wel fijn voor ze, maar het steekt omdat je graag ook wil. Helemaal niet erg dat je je zo voelt hoor meid echt niet![]()
Ik hoop dat spreekwoord als er 1 schaap over de dam is volgen er meer, ook hier op gaat en dat jij samen met mijsje en ahava en winterstorm en poezebeest en tierrr en alle andere meiden die ik nu waarschijnlijk vergeet, snel doorgaan naar Z&G
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:42 schreef miss_sly het volgende:
Hobbesje geweldig! Gefeliciteerd!
streepjes zijn altijd fijn, maar uit dit topic nog fijner
ik zou ook wel graag de streepjes willen zien van mijsje pze en ahava
en iedereen natuurlijk!
PSE kan je dat anders niet bij de ouders van de kindjes aangeven dat je een kinderverjaardag gewoon even moeilijk vindt? Dat je dan een andere keer langskomt als er bv minder mensen zijn? Ik zou dat als ouder in ieder geval niet raar vinden hoor als ik dat verzoek kreeg. Of weten ze nog niet van jullie kinderwens af?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:59 schreef prinseszondererwt het volgende:
Trouwens, heb even een moeilijk moment. De komende weken twee eerste verjaardagen, van kindjes in de omgeving. Die beginnen binnenkort dus aan een brusje te knutselen. Wij zijn veel langer bezig en hebben nog niks. Dat is kut. Heb geen zin in die verjaardagen. Bah.
Dit vond ik ook zo moeilijk, maar het is inderdaad heel lastig om er niet naartoe te gaan. Ik herinner me nog steeds dat ik bij die eerste verjaardag constant zat te denken dat ik met de tweede verjaardag toch zeker wel zwanger zou zijn. Het jaar erop werd de tweede verjaardag gevierd op het doopfeest van mijn ander neefje (zijn broertje), maar zwanger was ik nog steeds nietquote:Op zondag 21 februari 2010 11:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Bedankt meiden, maar ik ga er toch maar even heen. Mijn lief vindt (en ik snap dat wel) dat we het niet kunnen maken om niet te gaan. Het is niet zomaar een kindje, maar ons (eerste) nichtje. Dus, even doorbijten vandaag. Komt goed.
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:00 schreef Hobbesje het volgende:
We hebben getest en zowaar 2 streepjes![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
dat was mijn ervaring ook... toen die pijntjes en krampen wegwaren, heb ik ze niet meer teruggehad...quote:Op maandag 22 februari 2010 10:00 schreef Jose81 het volgende:
PZE... ik ga gewoon even nòg harder voor je duimen!![]()
![]()
en... eigen ervaring; na de HSG had ik na diezelfde dag geen enkele rare kramp meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |