abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78113957
Mijsje, spannend hoor hoe het dan ook gaat lopen... eerst spannend weer omdat je toch deze ronde verder af moet wachten... en dan straks eventueel voor de IVF.

Knap dat jullie het toch zonder pauze door gaan zetten, maar wel heel begrijpelijk! Wij zouden hetzelfde hebben gedaan!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_78115098
ik vind het evengoed wel spannend inderdaad... maar wel wisselend per moment weer, net als de afgelopen cyclussen. dus ook daarin zie ik geen verschil met andere maanden...
fijn dat ik ook in deze beslissing begrip krijg van jullie... ik dacht eerst: iedereen zal me wel voor gek verklaren... maar gelukkig valt dat wel mee...
pi_78123319
Mijsje; ik zou ook gelijk doorgaan met de ivf, maar zo denk ik er nu over en ik zit niet in jullie situatie, dus eigenlijk kan ik er geen zinnig woord over zeggen. Ik hoop dat ivf niet nodig is en jullie deze of de volgende ronde zwanger zijn! En anders, doen waar je je goed bij voelt op dat moment, er zijn geen goede of slechte beslissingen....
pi_78150400
Ik las net dit:

Vrouw krijgt kind na 18 miskramen
Een 33-jarige vrouw uit het Engelse Peacehaven is er na achttien miskramen in geslaagd een kind op de wereld te zetten. Angie Baker probeerde al sinds haar twintigste een kind te krijgen en is dertien jaar later de troste moeder van dochter Raiya.

Baker had inmiddels al meermaals met haar levenspartner gesproken over adoptie totdat een vriend haar wees op een artikel in een krant. Daarin claimde een dokter dat hij een baanbrekende behandeling uitvoerde die vrouwen zoals Baker kon helpen.

Dr Hassan Shehata nam de onfortuinlijke vrouw in behandeling en zorgde er uiteindelijk voor dat ze op 9 december 2009 een kind op de wereld zette. Shehata sprak van een zeldzame situatie. “Je hebt meer kans op het winnen van de loterij dan op het krijgen van achttien miskramen”, zo zei hij tegenover Sky News.
Bron: Telegraaf

18 miskramen..! Mèn!! Ben wel heel benieuwd wat die behandeling zal zijn geweest..!
pi_78152166
Mijsje, zolang jij en je vriend/man achter de beslissing staan, is het een goede beslissing. Dan doet het er niet toe of wij het wel of geen goed plan vinden.

Ja, José, ik ben ook heeel benieuwd naar die behandeling! Maar 18 miskramen, wat heftig.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_78152502
Pff... 18 miskramen, wat een hel...
Ben idd ook wel nieuwsgierig naar die behandeling. Super dat het gelukt is iig!

Mijsje,
pi_78153212
Hoi meiden, ik meld me hier ook maar eens. Van jullie ervaring en wijsheid (natuurlijk had je het liever allemaal niet geweten) kan ik vast e.e.a. opsteken.

We zijn vandaag naar de fertiliteitspoli geweest. Even in het kort wat hier aan vooraf ging. Mijn lief en ik willen graag een kindje en daarom ben ik eind 2008 gestopt met de medicijnen die ik elke week moet spuiten omdat ik MS heb. Twee maanden daarna met de pil gestopt en eigenlijk bij de eerste serieuze poging bleek ik direct zwanger te zijn. Hoera!

Helaas had ik een aantal keren bloedverlies en werden er bij week 7 en 8 echo's gemaakt. Daarop was beide keren een kloppend hartje te zien en dus erg opgelucht. Maar bij de eerste 'officiele' echo in week 11 bleek dat het hartje bij 8,5 week gestopt was. Wat een enorme deceptie, we waren natuurlijk erg verdrietig.

Doordat ik direct bij poging 1 zwanger was geraakt hadden we een bepaald 'verwachtingspatroon' (what's in a word?), maar dat valt dus even flink tegen ~(al besef ik wel dat de meesten van jullie al zoveel langer bezig zijn). Ik ben tot op heden nog niet weer in verwachting geraakt. We zijn daarover gaan praten met de huisarts en gezien mijn leeftijd (35) en gezondheidssituatie (MS) verwees zijn ons door naar de fertiliteitspoli.

Daar zijn we dus vandaag geweest. Dat was een enorm fijn gesprek met een gynaecologe die alle tijd en aandacht voor ons had. Omdat ik ook wat overgewicht heb was ik erg bang dat ik weggestuurd zou worden met 'ga maar eerst afvallen'. Maar dat was dus helemaal niet het geval, integendeel, ze zou het zelfs onmenselijk vinden om dat te doen. Helemaal gezien mijn persoonlijke situatie.

Ze heeft toen een inwendige echo gemaakt en daarop kwam al snel een probleem aan het licht. Mijn beide eierstokken bleek volgepropt met tientallen follikels. PCOS dus... Ik had er al over gelezen (kwam *genant* goed beslagen ten ijs met een temperatuurgrafiek over de laatste anderhalve maand en een volledig overzicht van mijn menstruatieperikelen van januari 2009 - heden ) maar herkende lang niet alle symptomen (ik heb alleen de onregelmatige menstruatie en het overgewicht). Ze riep trouwens direct "ik houd van grafiekjes!" Ook vertelde ik tijdens de echo bang te zijn om stiekem al in de overgang te zijn beland, 'nou allesbehalve" was haar reactie toen.

Nu gaan we dus wachten op de eerstvolgende menstruatie en op de eerste dag daarvan moet ik me melden. Dan gaan ze echo's maken en de cyclus tot de (hopelijke) eisprong in kaart brengen. Ook rondje bloedprikken en bij een rijp eitje de samenlevingstest.

We zijn enorm opgelucht dat ze gelijk onderzoeken start en ons het gevoel geeft dat het goed is dat we zijn gekomen.

Aan mij om nog meer mijn best te doen met het afvallen (gaat lukken!) en goed voor mijn lijf te zorgen. Op naar de samenleving .

Is het te vroeg om hier mee te praten? Ik wens jullie in elk geval heel veel succes toe met jullie behandelingen en hoop op heel veel gezonde babietjes in jullie armen!

[ Bericht 0% gewijzigd door twentemeisje op 18-02-2010 20:01:27 ]
pi_78153656
Twentemeisje, wat een verhaal joh. Natuurlijk is het niet te vroeg om hier mee te praten. Het kan enorm opluchten zelfs. Wel heel fijn voor je dat de gyn zo voortvarend is. Hopelijk is dit een enorme stap in de goede richting.
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:47:20 #109
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_78155906
Ha Twentemeisje. Welkom hier (helaas). Het punt waarop jij hier binnenstapt is ook ongeveer het punt waarop ik hier 'binnenwandelde'.

Eerst verdenking op PCOS (overgewicht, onregelmatige cyclus). Ook de eerste echo wees hierop. Maar dat bleek toch niet zo te zijn: er was wel elke maand netjes een eisprong. Wat verdere onderzoeken later bleek het aan mijn man te liggen, dus we zijn (gelukkig) snel doorverwezen.

Hoop dat er bij jullie snel wat duidelijk wordt en dat er gerichte actie kan worden ondernomen. Succes!
pi_78157391
hoi Twentjemeisje! wat naar om je hier weer tegen te komen, maar wel goed dat je dit topic opzoekt
vervelend dat je naast MS ook nog PCOS lijkt te hebben! Ik hoop dat ze gauw wat voor je kunnen doen, want jij hebt nu ondertussen ook lang genoeg gewacht! Fijn dat je je opgelucht voelt in ieder geval!
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:57:33 #111
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_78159428
hoi twentemeisje, wat een verhaal. Het is nooit te vroeg om hier mee te praten als dat voor jou oplucht moet je dat zeker doen. Fijn dat de gyn er zo'n vaart achterzet. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt en dat er aan de hand daarvan verdere actie ondernomen kan worden

@Mijsje ik las dat jullie toch doorgaan met IVF, en niemand die je voor gek verklaard hoor. Als dit de keuze is die jullie samen maken heb(ben) wij/ik dat te respecteren. Ik duim voor je dat het niet nodig is en dat het deze ronde of de volgende raak is. Ik snap ook wel dat je in die flow wilt zitten, de eerste stap is ook vaak de moeilijkste als je die voor je uitschuift word moeilijk dan kun je er beter al in zitten en dan een pauze inlassen

@Tierrr ik hoop dat de clomid wat voor je doet

@jose zo 18 miskramen, ik vraag me wel af wat die behandeling dan is geweest, staat dat niet vermeld??

voor alle andere meiden een dikke knuffel

en ff een klaagpost van mij verder. Heb afgelopen weekend voor het eerst weer gewerkt en boh ik vond het me toch moeilijk om te vertellen hoe het met me ging. Steeds als ik mijn verhaal deed (nu weten de meeste collega's wat er de afgelopen weken heeft plaast gevonden maar niet alles natuurlijk) had ik het gevoel dat het niet over mij ging maar over iemand anders. Ik ben heb er nog steeds geen vrede mee dat de gyn zei op natuurlijke wijze een kindje krijgen gaat het niet worden, helemaal omdat men totaal nog niet weet hoe de binnenkant eruit ziet, dus of mijn eileiders toegangelijk zijn en hoe mijn baarmoeder eruitziet. Ik vind het zo moeilijk. Op dit moment voel ik me ook best wel vlak. Ik ben al wel zover dat als ik er niet over wil praten dat ik dat aan geef. Ik voel me op dit moment een beetje alsof ik in een niemands land zit.. eigelijk heel moeilijk om uit te leggen wat ik nu precies voel.. sorry voor deze klaagpost maar moest het ff kwijt
Be happy with the little things in life
pi_78160252
lief van je droomvrouwtje! nu voel ik me er alweer iets beter over. het gaat in golven, het ene moment voel ik me er prima onder, het andere moment voel ik me bagger en alsof ik alles voor iedereen goed moet doen, snap je?

en droomvrouwtje, dat gevoel herken ik wel van net na mijn kijkoperatie. ik zat natuurlijk in een heel andere situatie, maar ik voelde me ook naar en voelde alsof ik het over iemand anders had als iemand iets over me vroeg... ook dat vlakke gevoel en het niemandsland herken ik wel... heel naar om je zo te voelen meid! (geen sorry hoor, fijn dat je hier je gevoel neer kunt zetten, van je af kunt zetten! sterkte meid!)
pi_78176812
Twentemeisje, wat een verhaal... MS... PCOS.... ppffff. Dat lijkt me allemaal knap heftig. Sterkte met je behandeling en hopelijk snel een mooi resultaat!

Droomvrouwtje, klagen mag hier, hoor!
En nee, de behandeling stond er niet bij... dat was het hele artikel...
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:48:17 #114
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_78182992
lief van jullie vind het wel fijn om hier me ei kwijt te kunnen.

@mijsje dat gevoel wat je daar beschrijft snap ik heel goed..

Hoe gaat het eigelijk met Hobbesje?? Hou je het wachten nog een beetje vol
pi_78184067
Twentemeisje; welkom hier, hoewel de reden om hier mee te schrijven niet leuk is. En het is nooit te vroeg om hier mee te komen praten! Iedereen zit in hetzelfde schuitje hier. Ik vind het fijn om hier mee te praten omdat iedereen zo goed begrijpt hoe je je voelt. Hopelijk is er snel meer bekend en komt er een plan van aanpak.

Drromvrouwtje; "klagen" lucht vaak gewoon heel erg op en het is gewoon een hele moeilijke periode waarin niemand verwacht dat je hier alleen maar schrijft dat het allemaal leuk en aardig is. Het is gewoon een klote situatie waarin we met z'n allen zitten en dat mag je hier ook kwijt, want iedereen heeft wel eens zo'n dipmoment. En juist dan is het fijn om het hier kwijt te kunnen, want we weten hoe het voelt. Dus voel je vooral niet bezwaard om hier ook te "klagen".
  vrijdag 19 februari 2010 @ 22:27:34 #116
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_78204737
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:48 schreef droomvrouwtje het volgende:
lief van jullie vind het wel fijn om hier me ei kwijt te kunnen.

@mijsje dat gevoel wat je daar beschrijft snap ik heel goed..

Hoe gaat het eigelijk met Hobbesje?? Hou je het wachten nog een beetje vol
Daar is dit forum ook voor, Droomvrouwtje! Gooi het er hier maar lekker uit.

Hier wordt het wachten erg nu. Vandaag is 14 dagen na de eisprong. Dus morgen testen is wel heeeeel erg verleidelijk. Maar weet nog niet of ik dat ga doen (ben een schijterd )...
pi_78205054
Jaaa doen Hobbes, ben wel toe aan goed nieuws. Spannend!
pi_78206792
Spannend hobbesje, I'll keep my fingers crossed!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 23:34:29 #119
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_78208462
Spannend Hobbesje mijn duimen draaien volop...

Ik weet wel dat dit forum daar voor is. Maar de meeste zitten al veel langer in die molen en dan kom ik ff binnenvallen. Ik word daar soms onzeker van. *voelt zich af en toe nog een heel klein meisje dat het liefst achter moeders rok verstopt*
  zaterdag 20 februari 2010 @ 09:00:35 #120
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_78220302
We hebben getest en zowaar 2 streepjes

pi_78220701
Zie je wel! Van harte!
(voelde je ze aankomen?)
  zaterdag 20 februari 2010 @ 09:40:17 #122
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78220775
Van Harte met je streepjes Hobbesje

Mijsje hoe is het met jou?
Meiden allemaal een
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_78220797
Hobbesje geweldig! Gefeliciteerd!

streepjes zijn altijd fijn, maar uit dit topic nog fijner

ik zou ook wel graag de streepjes willen zien van mijsje pze en ahava
en iedereen natuurlijk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_78220807
Gefeliciteerd, hobbesje!
pi_78220829
Gefeliciteerd Hobbesje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 10:07:21 #126
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_78221129
Thanx ladies
Had wel zo'n voorgevoel (mijn buik is weer helemaal opgezet), maar het is toch prettig om het te zien op een test.
pi_78221172
Gefeliciteerd hobbesje!!!!!
*poef* nu is het weg
pi_78221194
En hier een tweede streepje
Een hele grote vette gefeliciteerd Hobbesje
pi_78221340
Gefeliciteerd hobbesje Eindelijk nog eens iemand uit dit topic
En ik hoop uiteraard ook mee dat de rest snel mag volgen
pi_78221480
Gefeliciteerd Hobbesje!
pi_78221588
Gefeliciteerd Hobbesje
  zaterdag 20 februari 2010 @ 10:46:43 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78221995
Gefeliciteerd HObbesje, super voor jullie!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 10:48:51 #133
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_78222058
Gefeli Hobbesje
Dat jij maar degene mag zijn die de rest van de wachtenden achter je aansleurt met hetzelfde bericht
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_78222103
Hobbesje, gefeliciteerd!! Wat een heerlijk bericht voor jullie! Mooie test hoor

En voor de rest geldt hopenlijk; als er een schaap over de dam is....... Ik duim ervoor in ieder geval!
pi_78222782
Hobbes! Gefeliciteerd!!! Super! Geniet ervan!
pi_78222970
Aaaaaah, Hobbesje!! Wat goed!! Inderdaad, ik gun íedereen 2 streepjes, maar zeker de mensen die al zolang bezig zijn en op dergelijke behandelingen aangewezen zijn... dus heel heel heel erg van harte gefeliciteerd!!
pi_78224670
Hobbes!!!! Super!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 12:21:23 #138
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78224837
Gefeliciteerd Hobbesje!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 12:23:08 #139
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_78224887
Tnx ladies! Zit hier als een gloeiworm te stralen volgens mij.
at er maar veel dames - snel - mogen volgen!!*
pi_78225046
Hobbesje, wat een mooie streepjes weer, gefeliciteerd
pi_78227582
Hobbesje WHAAAAAAAA!!! Wat doe je!!! Wat goed!!!! van harte gefeliciteerd!!
pi_78227845
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 23:34 schreef droomvrouwtje het volgende:
Spannend Hobbesje mijn duimen draaien volop...

Ik weet wel dat dit forum daar voor is. Maar de meeste zitten al veel langer in die molen en dan kom ik ff binnenvallen. Ik word daar soms onzeker van. *voelt zich af en toe nog een heel klein meisje dat het liefst achter moeders rok verstopt*
Nergens voor nodig hoor Droomvrouwtje!! Het gaat er hier niet om wie er het langst of het kortst inzit, wie al aan de ivf en wie aan de iui.. Het gaat erom dat bij allemaal de 'droom' niet zomaar even makkelijk verwezenlijkt kan worden.. en dat is zwaar en moeilijk en dáár is dit topic voor! Omdat iedereen hier in hetzelfde schuitje zit, het zwanger worden (blijven) wat niet zo makkelijk gaat...

Dus lekker je hart luchten als jij daar behoefte aan hebt! Een ieder heeft hier evenveel recht om te posten...
pi_78228188
He, Orea, hoe gaat het met jou?
pi_78229550
goed, althans, met beeb + zwangerschap allemaal goed alleen nog steeds pijn en ik denk niet dat dit nog 5 maanden te houden is, dus dinsdag toch maar eens overleggen hoe of wat!! Maar verder mag ik niet klagen!!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 15:27:59 #145
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_78230526
Hobbesje gefeliciteerd

Orea gelukkig dat het met de beeb goed is..
pi_78231046
Hobbesje gefeliciteerd!

Dat de andere dames hier maar snel het goede voorbeeld volgen.
pi_78231456
Hobbesje, wow wat goed!!! Ik had helemaal niet het idee dat je nu al kon testen, dacht dat je tp veel dichter op mijn iui zat... helemaal goed!!! En nu proberen die glow vast te houden! gefeliciteerd meid!

Orea, wat naar dat de pijn blijft aanhouden... ik hoop dat er een makkelijker alternatief is dan een operatie met alle risico's daaromheen...
pi_78231555
Hobbesje gefeliciteerd!
pi_78231675
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:03 schreef mijsje het volgende:
Hobbesje, wow wat goed!!! Ik had helemaal niet het idee dat je nu al kon testen, dacht dat je tp veel dichter op mijn iui zat... helemaal goed!!! En nu proberen die glow vast te houden! gefeliciteerd meid!

Orea, wat naar dat de pijn blijft aanhouden... ik hoop dat er een makkelijker alternatief is dan een operatie met alle risico's daaromheen...
dat hoop ik ook! Ik heb zelf zoiets van als leeghalen van de eileider kan helpen, dan doen ze het maar met een punctie. Ik heb 3 ivf puncties overleefd, dus dit overleef ik dan ook wel en als dat een operatie scheelt!
pi_78231982
Maar mijsje, jouw nod komt denk ik ook dichtbij? We gingen best gelijk op en mijn nod is woensdag al.
pi_78232078
Nou Orea, inderdaad, dat zou dan zeker kunnen schelen, zeker als ze plaatselijk wat kunnen verdoven omdat het nu al vrij pijnlijk is...

pze, mijn NOD is vrijdag, omdat het dan 2 weken na de opgewekte eisprong/iui is... voor m'n idee nog een hele lange tijd... maar dat gaat stiekum best snel...
pi_78235155
hobbesje gefeliciteerd meid. het is je echt gegund!!!!!!!!!!
aan iedereen een dikke knuf.
ben even in de lurkstand de laatste tijd.
komt wel goed verder hoor!
xx
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_78236920
Trouwens, heb even een moeilijk moment. De komende weken twee eerste verjaardagen, van kindjes in de omgeving. Die beginnen binnenkort dus aan een brusje te knutselen. Wij zijn veel langer bezig en hebben nog niks. Dat is kut. Heb geen zin in die verjaardagen. Bah.
pi_78238185
pze, dat zijn inderdaad moeilijke momenten... zo is mijn collega die ook voor de tweede keer zwanger was sinds wij hier aan het proberen zijn, net bevallen van een zoontje en is een andere collega ondertussen ongeveer 16 weken zwanger... ook moeilijk. ook is een vriendin net zwanger, en dat vind ik heel fijn voor haar, maar dat doet mij ook wel veel pijn. ik begrijp denk ik wel een beetje hoe je je voelt...
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:40:06 #155
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_78238369
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:59 schreef prinseszondererwt het volgende:
Trouwens, heb even een moeilijk moment. De komende weken twee eerste verjaardagen, van kindjes in de omgeving. Die beginnen binnenkort dus aan een brusje te knutselen. Wij zijn veel langer bezig en hebben nog niks. Dat is kut. Heb geen zin in die verjaardagen. Bah.
Herkenbaar PZE. Bij ons in de vriendengroep is ook een stel dat toen wij ook weer begonnen meteen zwanger werden van de eerste en alweer over de helft zijn voor de tweede. En ondertussen nog 2 andere stellen zwanger. Dan mag je daar ook nog met een uitgestreken gezicht op kraamvisite en verjaardagen langs. Dat vond ik moeilijk... Of je het nou wil of niet, je zit ineens midden tussen allemaal mensen die 'zomaar' kinderen krijgen. Snap het helemaal!
En maar vragen 'wanneer komt de tweede'. Alsof dat zo vanzelfsprekend is.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:42:53 #156
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_78238485
pze dat is inderdaad moeilijk. Ik ken dat gevoel wel hoor.. hier zijn 2 vriendinnen ondertussen bevallen van de 2e en wij moeten nog beginnen.. Een heel raar gevoel is dat. En je vind het wel fijn voor ze, maar het steekt omdat je graag ook wil. Helemaal niet erg dat je je zo voelt hoor meid echt niet

Ik hoop dat spreekwoord als er 1 schaap over de dam is volgen er meer, ook hier op gaat en dat jij samen met mijsje en ahava en winterstorm en poezebeest en tierrr en alle andere meiden die ik nu waarschijnlijk vergeet, snel doorgaan naar Z&G
pi_78238706
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:42 schreef droomvrouwtje het volgende:
pze dat is inderdaad moeilijk. Ik ken dat gevoel wel hoor.. hier zijn 2 vriendinnen ondertussen bevallen van de 2e en wij moeten nog beginnen.. Een heel raar gevoel is dat. En je vind het wel fijn voor ze, maar het steekt omdat je graag ook wil. Helemaal niet erg dat je je zo voelt hoor meid echt niet

Ik hoop dat spreekwoord als er 1 schaap over de dam is volgen er meer, ook hier op gaat en dat jij samen met mijsje en ahava en winterstorm en poezebeest en tierrr en alle andere meiden die ik nu waarschijnlijk vergeet, snel doorgaan naar Z&G

pi_78238978
Ow, wat lief van jullie! Schiet er helemaal van vol...
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:58:07 #159
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78241268
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 09:42 schreef miss_sly het volgende:

en iedereen natuurlijk!
Daar sluit ik me helemaal bij aan.

Twentemeisje... jij ook hier. Ga je in Enschede naar fert. kliniek trouwens?

PZE
Make love, not war ☮
pi_78241927
Jullie zijn allemaal lief!! En ik ga voor iedereen gewoon heel erg hard duimen... over die dam heen dames!!

En pze, voor jou ff een extra knuffel... ik ben weliswaar nog 'maar' anderhalf jaar echt bezig, maar ik loop zelfs al tegen dit soort dingen aan... denk dat dat menselijk is.. Sterkte!!
pi_78249099
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:42 schreef droomvrouwtje het volgende:

dank je meid!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_78249885
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 09:42 schreef miss_sly het volgende:

en iedereen natuurlijk!
had ik vanavond te snel gelezen, had ik een heel stuk van de pagina overgeslagen... lief van je Sly! Ik wil ook heel veel streepjes in dit topic! schept weer hoop en moed!
pi_78250324
Hobbesje gefeliciteerd Dat het maar een prachtig en lief kindje mag worden
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:59 schreef prinseszondererwt het volgende:
PSE kan je dat anders niet bij de ouders van de kindjes aangeven dat je een kinderverjaardag gewoon even moeilijk vindt? Dat je dan een andere keer langskomt als er bv minder mensen zijn? Ik zou dat als ouder in ieder geval niet raar vinden hoor als ik dat verzoek kreeg. Of weten ze nog niet van jullie kinderwens af?
pi_78250714
Miss_sly en droomvrouwtje, lief!
pi_78250967
hobbesje wat een goed nieuws! gefeliciteerd
ik hoop zo dat jullie allemaal snel kunnen volgen

en pze wat stiemie zegt, ik kan me zo goed voorstellen dat het zo;n hoge drempel nu is zo kinder verjaardag, maar misschien op een ander tijdstip en als de nadruk er niet zo op ligt een idee om te gaan?
pi_78250969
Lief meegedacht Stiemie, maar ze weten idd van niks.
Had niet verwacht dat ik het zo moeilijk zou vinden, maar heb net even flink gehuild... Jakkes.
pi_78256711
huilen lost niks op, maar lucht wel enorm op. fijn om af en toe even flink te doen...
pi_78257298
Ah pse wat vind ik dat naar voor je... Pff weet nog zo goed dat ik al heel graag een kindje wilde en dat mijn vriend nog zeker een jaar wilde wachten. Dat was toen al heel moeilijk vond ik. Kan me dan ook gewoon niet voorstellen hoe moeilijk het voor de meiden in dit topic moet zijn

Kan je anders bij de verjaardag niet gewoon verzinnen dat je dan al wat hebt (werken, andere verjaardag, belangrijke andere afspraak) zodat je dan op een ander moment lang kunt gaan? Al kan ik me voorstellen dat liegen misschien ook niet fijn voelt. Al mag een leugentje om bestwil soms best hoor
pi_78257615
Bedankt meiden, maar ik ga er toch maar even heen. Mijn lief vindt (en ik snap dat wel) dat we het niet kunnen maken om niet te gaan. Het is niet zomaar een kindje, maar ons (eerste) nichtje. Dus, even doorbijten vandaag. Komt goed.
pi_78257730
pze, sterkte vandaag
pi_78257834
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Bedankt meiden, maar ik ga er toch maar even heen. Mijn lief vindt (en ik snap dat wel) dat we het niet kunnen maken om niet te gaan. Het is niet zomaar een kindje, maar ons (eerste) nichtje. Dus, even doorbijten vandaag. Komt goed.
Dit vond ik ook zo moeilijk, maar het is inderdaad heel lastig om er niet naartoe te gaan. Ik herinner me nog steeds dat ik bij die eerste verjaardag constant zat te denken dat ik met de tweede verjaardag toch zeker wel zwanger zou zijn. Het jaar erop werd de tweede verjaardag gevierd op het doopfeest van mijn ander neefje (zijn broertje), maar zwanger was ik nog steeds niet Wel al x aantal gemiste pogingen achter de rug.
Nu moet ik wel zeggen dat mijn zus en schoonbroer wel op de hoogte waren van heel het gedoe dat er bij ons aan te pas kwam en daar ook rekening mee hielden. Voor mij was het alleszins een opluchting dat ze het wisten. Komedie moest ik sowieso spelen als ik een slechte dag had en er nog ander bezoek was, maar over het algemeen kon ik gerust langsgaan bij mijn zus zonder dat er veel poespas gemaakt werd rond de kinderen als ik er zelf wat minder aandacht aan besteedde.

Maar pze, het komt echt goed. Ik herinner me nog dat ik na dat eerste verjaardagsfeestje zat te huilen in de auto en het jaar erop opnieuw. En die tranen konden toen zo opluchten. Even alles eruit gooien, zeg maar.
  zondag 21 februari 2010 @ 16:48:24 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78268278
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 09:00 schreef Hobbesje het volgende:
We hebben getest en zowaar 2 streepjes

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!!
pi_78269203
Oh Leo, wat aardig van je. Dank je.
Fijn dat jullie mijn gevoelens wederom herkennen. Ik heb het overleefd hoor, lekker met mijn nichtje gespeeld. Waren wel veel kindjes, maar het ging goed. Bedankt allemaal. Volgende week nog 1 feestje, dan is het weer even klaar.
Ik voel trouwens al vage kramp, dus kom maar op met dat actieplan meneer de gyn!
pi_78281728
ow nee pze, niet de kramp... dat moet de kramp zijn die je krijgt omdat je bm gaat groeien hoor!!!
(maar een actie plan als dat niet zo is, is wel zo fijn... )

gelukkig viel het feestje mee blij te horen dat je het leuk hebt gehad met je nichtje
pi_78293565
Hier is de spammerd weer...
Had gisteravond ineens een kruising tussen pijn en kramp in de buurt van mijn linkerheup. Deed echt best pijn... Ging gelukkig na een paar minuten over toen ik naar bed ging. Vraag me af wat dat nu weer is. Misschien een gevolg van de hsg? Nou ja, ik weet het ook niet hoor.
pi_78294303
PZE... ik ga gewoon even nòg harder voor je duimen!

en... eigen ervaring; na de HSG had ik na diezelfde dag geen enkele rare kramp meer ...
  maandag 22 februari 2010 @ 17:29:38 #177
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78310832
Hobbesje, van harte meid!

Overige dames, mijn duimen draaien overuren!

Ik verwacht vrijdag PZE en mijsje in het volgende topic!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_78314622
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:00 schreef Jose81 het volgende:
PZE... ik ga gewoon even nòg harder voor je duimen!

en... eigen ervaring; na de HSG had ik na diezelfde dag geen enkele rare kramp meer ...
dat was mijn ervaring ook... toen die pijntjes en krampen wegwaren, heb ik ze niet meer teruggehad...

Flugel, hou jij een plekje warm voor me bij Z&G? (waarschijnlijk heb ik het toch niet nodig hoor, want ondanks dat ik vrijdag pas ongesteld moet worden, twijfel ik daar een beetje aan... en dan niet omdat ik niet ongesteld zou worden, maar een heel stuk vroeger zoals vanavond of morgen... )
  maandag 22 februari 2010 @ 19:25:42 #179
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78314720
mijsje, voor jou hou ik altijd een plekje warm

Maar we gaan er nog niet vanuit dat het nu al een verloren zaak is, ik blijf gewoon stug doorduimen...
pi_78315470
dank je meid! (dat voelt warm )
pi_78318714
Dus jullie waren krampvrij na de hsg... Hmm, dan weet ik ook niet wat het voor pijn was. Ben benieuwd of het straks terugkomt. Spannend wel, stiekem.

Fluugs.

mijsje, dat warme plekje heb je heus een keertje nodig hoor!
pi_78319464
pze, ik hoop dat het de krampen waren om aan te geven dat je door mag naar Z&G deze keer...
en dan vind ik het fijn om te weten dat jullie mijn plekje sowieso vrijhouden...
pi_78333187
5 rondes gehad, nog 1 te gaan...
pi_78333219
mijsje
Ik vind het zo erg voor jou, weet ook even niet zo goed wat te zeggen. Wou alleen dat ik jou een knuffel kon geven
pi_78333285
dank je Leonieke
pi_78334793
Oh mijsje, is het al begonnen? Ik sluit me bij Leonie aan, weet gewoon even niet wat te zeggen. Een hele dikke virtuele kus dan maar.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:36:26 #187
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_78335113
oh mijsje een hele dikke knuffel ik weet namelijk ook niks te zeggen verder
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:39:06 #188
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78335200
mijsje....

Ook hier een knuffel voor jou en dat plekje hou ik verdorie warm voor je!

dikke kus
pi_78335415
Mijsje.

pi_78335594
shit... nu al ongesteld, Mijsje... pppffff....
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:54:12 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78335653
mijsje... Wat een gedoe toch...
Steeds weer die teleurstelling is gewoon echt zo rot... understatement
pi_78335723
Mijsje
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:05:13 #193
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_78335991
Nee he Mijsje
knuffel!
pi_78336280
Mijsje toch....

pi_78336703
Mijsje, ik blijf in gezellig bij je de komende ronde. Heb net getest (werd gek van de zenuwen en krampjes) en hij was natuurlijk negatief. Kunnen we in elk geval elkaar blijven steunen hier.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:29:32 #196
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78336760
Ach nee PZE, niet jij ook al....

* knuffel geeft....
pi_78336900
Maar PZE, het is toch nog voor je NOD?
Ik duim hard voor je dat het goede buikpijn is en je na je NOD gewoon streepjes plast.
pi_78337037
Ja, maar hij is morgen al. Denk niet dat het veel uitmaakt of ik morgen of vandaag over een stokje plas.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:50:36 #199
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_78337611
pze nee jij ook al *knuffel geeft*
pi_78337916
PZE...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: