Godverdomme ik probeer stoer te doen ja, laat me effe mijn moment hebben. Oftewel het is een mooi restaurant gewoonquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:16 schreef Scorpie het volgende:
5 sterren restaurant, je bedoelt het AC restaurant met 5 sterren boven de ingang?
Je krijgt echt bestek en een servetje bij je berehap met pindasaus?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:18 schreef Swagger het volgende:
Godverdomme ik probeer stoer te doen ja, laat me effe mijn moment hebben. Oftewel het is een mooi restaurant gewoon
JIJ HEBT DAN OOK GEEN VRIENDIN STUMPER HAHAHAHAquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:19 schreef SimonBalk het volgende:
14 februari is altijd een van de weinige dagen dat ik niets geef. Commerciële onzin. Net alsof je de rest van het jaar niets hoef te doen.
Jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je krijgt echt bestek en een servetje bij je berehap met pindasaus?
Goed dat je het zegt. Ik zal weer eens een topic openen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:20 schreef Swagger het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met je affaire binnen het bedrijf?
Dat was een aardig pareltje jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik zal weer eens een topic openen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:20 schreef Ringo het volgende:
JIJ HEBT DAN OOK GEEN VRIENDIN STUMPER HAHAHAHA
ZO JIJ BEN EGT ONAFHANKELIJK EN STOER MAG IK JE AANRAKENquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:35 schreef SimonBalk het volgende:
[..]
Tuurlijk
Mijn vriendin en ex-en heb ik het allemaal uitgelegd dat ik niets ga doen omdat het moet maar omdat ik het wil. Dus niets verplicht op de 14e. Ik verras mijn vriendin bijna elke week en zij mij. Een stuk leuker dan 1x per jaar op de 14-2.
Fucking onzin! Omdat je niets geeft om 14 feb ben je een vriendin loze stumper?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
JIJ HEBT DAN OOK GEEN VRIENDIN STUMPER HAHAHAHA
Je mag mijn vuist aanraken, ik raad je aan vooraf even je tanden te nummeren want dan weet je waar je ze straks terug kan plaatsen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
ZO JIJ BEN EGT ONAFHANKELIJK EN STOER MAG IK JE AANRAKEN
HYPOCRIETE HOERENLOPERS, ALLEMAALquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:40 schreef Chinless het volgende:
[..]
Fucking onzin! Omdat je niets geeft om 14 feb ben je een vriendin loze stumper?
dat.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:40 schreef Chinless het volgende:
[..]
Fucking onzin! Omdat je niets geeft om 14 feb ben je een vriendin loze stumper?
nou dat ik niet echt vreemd van je vriend hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:18 schreef Loontjah het volgende:
Twee kaarten voor Avondjurk, die nieuwe show van Jeroen van Koningsbrugge op de tweede rij.![]()
![]()
Nu heb ik hem nog steeds gevraagd maar hij vindt carnavalluh met vrienden belangrijker....
Nou herinner ik mij weer ineens waarom het uitgegaan was...
...echt? Ik vind carnaval mijn inferno op aarde... de muziek, de kou en het achterlijke gedrag van mensen...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:31 schreef genakt het volgende:
[..]
nou dat ik niet echt vreemd van je vriend hoor
denk dat elke man liever naar carnaval zou gaan
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:32 schreef Ofresca het volgende:
Niets.![]()
Hij krijgt van mij een dag rust. Zal ie blij mee zijn.
!seon hoquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh noes!
oh no!
oh no's!
oh noes
datquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:58 schreef Prenzlauer het volgende:niemand vind mij lief!!
Dus niemand krijgt niks van mij
en dat ookquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:51 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
...echt? Ik vind carnaval mijn inferno op aarde... de muziek, de kou en het achterlijke gedrag van mensen...
En ik woon in het hart van het beest
Das zielig.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:17 schreef Netsplitter het volgende:
Niks, nakko, nada.
Ze krijgt geen fuck van me.
ooow ok.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh noes!
oh no!
oh no's!
oh noes
Dit dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk! Wie wilt er nou naar een belachelijke show van... wat was de naam? Iig nooit van gehoord dus moet slecht zijn, iig slechter als Carnaval.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:18 schreef Loontjah het volgende:
Twee kaarten voor Avondjurk, die nieuwe show van Jeroen van Koningsbrugge op de tweede rij.![]()
![]()
Nu heb ik hem nog steeds gevraagd maar hij vindt carnavalluh met vrienden belangrijker....
Nou herinner ik mij weer ineens waarom het uitgegaan was...
Onder welke steen heb jij geleefd?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:10 schreef ReWout het volgende:
[..]
Tuurlijk! Wie wilt er nou naar een belachelijke show van... wat was de naam? Iig nooit van gehoord dus moet slecht zijn, iig slechter als Carnaval.
het had mij wel leuker geleken itt carnaval hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd?Is breed uitgemeten in de media en sowieso helemáál niet slecht.
Dat je t weet
Zeker!! Maar dat kan snelquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:59 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
het had mij wel leuker geleken itt carnaval hoor
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd?Is breed uitgemeten in de media en sowieso helemáál niet slecht.
Dat je t weet
Goh, elke week lijkt me net zo verrassend als op valentijnsdag. Daar komt ook een sleur in dus..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:35 schreef SimonBalk het volgende:
[..]
Tuurlijk
Mijn vriendin en ex-en heb ik het allemaal uitgelegd dat ik niets ga doen omdat het moet maar omdat ik het wil. Dus niets verplicht op de 14e. Ik verras mijn vriendin bijna elke week en zij mij. Een stuk leuker dan 1x per jaar op de 14-2.
Hm. Niet mee eens. Als hij alleen maar tijd voor me vrijmaakt omdat het Valentijnsdag is laat dan maar. En ik vind het gewoon stukken leuker om hem echt een x te verrassen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:38 schreef Swagger het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het ook waar dat het 1 grote commerciele bende is, maar aan de andere kant is het ook gewoon leuk om wat tijd voor elkaar vrij te maken, en het is toch voor een of andere reden sneller een romantisch gevoel en zin om te batsen...![]()
am i rite or am i rite?
MAAGD!!!11!!!11!1!!1111quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:19 schreef SimonBalk het volgende:
14 februari is altijd een van de weinige dagen dat ik niets geef. Commerciële onzin. Net alsof je de rest van het jaar niets hoef te doen.
waar staat dat dat je de rest van t jaar niks hoeft te doen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:19 schreef SimonBalk het volgende:
Dat ging vorig jaar zo lekker verkeerd bij me ex... die kreeg het een week later ofzo...quote:Op zondag 14 februari 2010 15:07 schreef RdamBerend het volgende:
Verkade chocolaatjes met tekst erbij
Ja dat denkt iedereen!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:07 schreef HugoBaas het volgende:
Ik geef niets met valentijn. Ze krijgt genoeg van mij en ik van haar, maar om nou precies die dag wat te gaan doen omdat iedereen denkt dat dat moet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |