Zeker!! Maar dat kan snelquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:59 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
het had mij wel leuker geleken itt carnaval hoor
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd?Is breed uitgemeten in de media en sowieso helemáál niet slecht.
Dat je t weet
Goh, elke week lijkt me net zo verrassend als op valentijnsdag. Daar komt ook een sleur in dus..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:35 schreef SimonBalk het volgende:
[..]
Tuurlijk
Mijn vriendin en ex-en heb ik het allemaal uitgelegd dat ik niets ga doen omdat het moet maar omdat ik het wil. Dus niets verplicht op de 14e. Ik verras mijn vriendin bijna elke week en zij mij. Een stuk leuker dan 1x per jaar op de 14-2.
Hm. Niet mee eens. Als hij alleen maar tijd voor me vrijmaakt omdat het Valentijnsdag is laat dan maar. En ik vind het gewoon stukken leuker om hem echt een x te verrassen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:38 schreef Swagger het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het ook waar dat het 1 grote commerciele bende is, maar aan de andere kant is het ook gewoon leuk om wat tijd voor elkaar vrij te maken, en het is toch voor een of andere reden sneller een romantisch gevoel en zin om te batsen...![]()
am i rite or am i rite?
MAAGD!!!11!!!11!1!!1111quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:19 schreef SimonBalk het volgende:
14 februari is altijd een van de weinige dagen dat ik niets geef. Commerciële onzin. Net alsof je de rest van het jaar niets hoef te doen.
waar staat dat dat je de rest van t jaar niks hoeft te doen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:19 schreef SimonBalk het volgende:
14 februari is altijd een van de weinige dagen dat ik niets geef. Commerciële onzin. Net alsof je de rest van het jaar niets hoef te doen.
Dat ging vorig jaar zo lekker verkeerd bij me ex... die kreeg het een week later ofzo...quote:Op zondag 14 februari 2010 15:07 schreef RdamBerend het volgende:
Verkade chocolaatjes met tekst erbij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |