Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik post geen tubgirls, dat is meer voor sjowhans forumquote:
Gisteren was er nog een originele op de FP...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik post geen tubgirls, dat is meer voor sjowhans forum
En dan is MPG nog niet eens online.quote:
Oh, ik kijk niet eens meer naar die lijst. Gf op #1, de #2 staat met 1/3de van die posts onder hem, etc. Gisteren ondanks grieperigheid toch gaan sporten. Toen voelde dat nog goed, de trappers stonden op het eind weer zo strak als een flamoes van een maagd.....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan is MPG nog niet eens online.
Maar ik zag ook aardig wat kloons in de spamlijst van gisteren staan.
dan heb je nog mazzel, wokkin heeft de hele nacht tussen bed en wc gelopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik kijk niet eens meer naar die lijst. Gf op #1, de #2 staat met 1/3de van die posts onder hem, etc. Gisteren ondanks grieperigheid toch gaan sporten. Toen voelde dat nog goed, de trappers stonden op het eind weer zo strak als een flamoes van een maagd.....
Maar vanochtend ging het goe dmis, ik zit hier met een bonsend hoofd, een volgelopen neus en algehele miserabelheid.
Oh, vorige week amper kunnen slapen door Pheninnetje.Dat doet je ook geen goed. En nu niet goed kunnen slapen door mezelf. Ach, komen we ook wel overheen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan heb je nog mazzel, wokkin heeft de hele nacht tussen bed en wc gelopen.buikgriep van de jongste overgenomen
quote:
quote:
Herenquote:
Manliefquote:
wat is er met jf gebeurd? of ben je polygamisch geworden?quote:
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat is er met jf gebeurd? of ben je polygamisch geworden?
Sorry, ik nie snap nie...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Was t lekker onder die steen van je?
quote:
Mogguh MDquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:45 schreef MaleDuck het volgende:
iedereen zwaait hier, dus zwaai ik even mee
Op fok welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat is er met jf gebeurd? of ben je polygamisch geworden?
nog maarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
[..]
Mogguh MD![]()
[..]
Op fok wel
IRL heb ik nog maar 2 mannen in mijn leven, JF en onze kleine man
wie weet krijg ik ooit nog een zoonquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog maarhoeveel is dat geweest dan
quote:
Daarom heb ik er weinig geld aan uitgegeven.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
trouwen is zwaar overhyped. Het is net als Olympisch goud winnen. jaren werk je er naartoe, uiteindelijk sta je daar, beetje je schouders op te halen van "is dit het nou?"
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
trouwen is zwaar overhyped. Het is net als Olympisch goud winnen. jaren werk je er naartoe, uiteindelijk sta je daar, beetje je schouders op te halen van "is dit het nou?"
Wij doen het omdat het afsluiten van een officieel samenlevingscontract (hetgeen wij nog steeds niet hebben) even veel geld kost als trouwen, maar door te trouwen een hoop dingen (denk aan het kind) automatisch geregeld zijn, terwijl dat bij een samenlevingscontract niet zo is.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom heb ik gaan wij er weinig geld aan uitgegeven.
ah, vandaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wie weet krijg ik ooit nog een zoon
we zijn nl ook weer aan het praten over trouwen en nog een kindje
het is wel goedkoper dan steeds naar een oplichter notaris.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
dat dus, ik type niet zo snel héquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wij doen het omdat het afsluiten van een officieel samenlevingscontract (hetgeen wij nog steeds niet hebben) even veel geld kost als trouwen, maar door te trouwen een hoop dingen (denk aan het kind) automatisch geregeld zijn, terwijl dat bij een samenlevingscontract niet zo is.
En dan kan ik eindelijk die jurk van Hfl 20.000,-- aandoen![]()
Wij hebben het onze dag gemaakt. En op mijn ideale dag sta ik geen urenlang handjes te schudden. Dus lekker op maandagochtend naar het kasteel in mijn geboortedorp, trouwen, en lekker een paar dagen vrij. Fuck de rest (niet in dit geval).quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Wij doen het omdat het afsluiten van een officieel samenlevingscontract (hetgeen wij nog steeds niet hebben) even veel geld kost als trouwen, maar door te trouwen een hoop dingen (denk aan het kind) automatisch geregeld zijn, terwijl dat bij een samenlevingscontract niet zo is.
En dan kan ik eindelijk die jurk van Hfl 20.000,-- aandoen![]()
ik zou bijna denken dat ik met jou getrouwd was.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij hebben het onze dag gemaakt. En op mijn ideale dag sta ik geen urenlang handjes te schudden. Dus lekker op maandagochtend naar het kasteel in mijn geboortedorp, trouwen, en lekker een paar dagen vrij. Fuck de rest (niet in dit geval).
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-in-trein-bosch.html
http://www.nu.nl/binnenla(...)niet-bedreiging.html
Nou jonges, t was gezellig. Mijn portie islamisering heb ik weer op voor vandaag. Ajuus
Simpel maar gezelligquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zou bijna denken dat ik met jou getrouwd was.
onze dag, niet die van vage kennissen en verre familie.
lekker knus en klein, gemeentehuis, thuis koffie met gebak en daarna uit eten.
quote:
hoezoe jumping conclusiesquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou jonges, t was gezellig. Mijn portie islamisering heb ik weer op voor vandaag. Ajuus
Het is inderdaad zo carnaval, dus die man in gewaad kan ook uit Tilburg komenquote:
Allah is grootquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo carnaval, dus die man in gewaad kan ook uit Tilburg komen
Die gasten in Nijmegen waren moslims overigens. gezien het in onze buurt wat meer in het nieuws is geweest dan in de rest van Nederland. Want ja, het oosten des lands, daar is niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Ja, dat klopt...quote:
Allah, alaaf, klein verschil. Beide aanhangers even hypocrietquote:
welkom in Nederland, waar ze een trein nog stilzetten voor zo'n witte haatjurk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Allah, alaaf, klein verschil. Beide aanhangers even hypocriet
Ga jij vasten?quote:
Heb liever een hypocriete Alaaf-roeper dan een hypocriete Allah-roeper.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Allah, alaaf, klein verschil. Beide aanhangers even hypocriet
Vast nietquote:
Carnaval heeft niets (meer) met vasten te maken, net zomin als dat kerstmis nog met geboorte of pasen nog met lijden te maken heeft.quote:
quote:
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Ik had het niet voor niks tegen die pinguīnquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had het niet voor niks tegen die pinguīn.
quote:
quote:
Dat is een publiek geheim...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:41 schreef friemelaar het volgende:
Zoals je ziet is op fok! ook iedereen gelijk, sommige zijn alleen iets gelijker
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:43 schreef friemelaar het volgende:
Jammer dat de gelijkerste niet met PM kunnen omgaan
Prima hoor, als je daar plezier van hebtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:47 schreef friemelaar het volgende:
Dat was nu een typisch gevalletje van
aankloppen![]()
deurtje op een kier![]()
Intrappen maar
wij zijn zo gefabriceerd dat er geen updates meer nodig zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:48 schreef Wok-v2.0 het volgende:
dan moeten jullie maar eens gaan upgraden naar een nieuwe versie, dan heb je dat niet
Nieuwe software moet herstartenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wij zijn zo gefabriceerd dat er geen updates meer nodig zijn
Alleen oude software update zich niet automatisch
en heeft last van kinderziektesquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Zo maar eens naar m'n eerste kopje koffie
Mogguhquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Friemelquote:
Morgen Ladyquote:
Deze heb je gemist......quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Friemel![]()
[..]
Morgen Lady
En nu ga ik echt wakker worden
marijkequote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor KPD moet je je inschrijven.quote:
was geen KPD topicquote:
KEL dan?quote:
daar zie ik de viezerikken wel voor aan jahquote:
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:09 schreef Ladylike het volgende:
Mag ik erin, bouwjaar 1979
quote:
Wie verdenk jij hier van KEL toegang, en op grond waarvanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar zie ik de viezerikken wel voor aan jah
KPD? Daar posten we niet stiekemquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we gaan daar toch niet stiekum posten he
Dacht het niet neequote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we gaan daar toch niet stiekum posten he
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
KPD? Daar posten we niet stiekem. Daar posten we openlijk
.
Jonge dat duurt nog minstens driehonderd jaarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:39 schreef wel.o.k het volgende:
stroom besparing Deventer
inbraakpreventie Deventer
waar ging jij ook alweer wonen flash?
quote:♪♫♪
O marijke ik ben zo allene ♪
O marijke waar ging je hene ♫
O marijke ik houd toch zoveel van jou ♪♪
(pompidom pompido)
o, o, o waarom heb je mij dit aan gedaaan ♫♪♫♪
Waarom ben je van mij weg gegaaaan ♪♪♪♫♫
O marijke toenou
quote:
de vriendin van mijn vader heet marijke.quote:
Sollyquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de vriendin van mijn vader heet marijke.
Mijn verloofde ookquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de vriendin van mijn vader heet marijke.
ik heb maar 1 verloofdequote:
2quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je bent wel met 6 personen getrouwd, istnie
Het was een Bosche Bol.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
is die bom van die witte jurk nu al gevonden of is het weer eens paniekzaaien?
whehehehequote:
op fok of IRL?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
OK, OK, ... ik ben nog aan't verzamelen![]()
Ditoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
op fok of IRL?
IRL heb ik er namelijk geen behoefte aan
quote:
Ja maar doe nog eens, ik hoor het zo graagquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Had ik al gezegd dat ik van je hou?
tenzij je een andere Marijke bedoeld natuurlijk![]()
Erwtensoep is wel lekkerquote:
Ik hou van je!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja maar doe nog eens, ik hoor het zo graag
Welke foto?quote:
Dat is geen erwtensoep!quote:
Van mu bootje.....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hou van je!
[..]
Welke foto?
Oeh oeh oeh! Nee, niet gezienquote:
Speciaal voor jou :quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je mooie serenade is opgenomen in m'n fobo
![]()
[..]
Oeh oeh oeh! Nee, niet gezienWaar kan ik em aanschouwen?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Speciaal voor jou :![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 02:19 schreef friemelaar het volgende:
Ben nu bezig met de betimmering van de stuurhut, deze week nog de ramen erin en dan kan ie naar buiten.![]()
Daar de betimmering aan de binnenkant afmaken en dan vķķr 1 april weer in het water waar ie thuis hoort.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:28 schreef friemelaar het volgende:
10 meter 70
[..]
op vakantie
![]()
of zomaar een weekendje
Hoi GF!quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan mag ik em ook besturen zonder vaarbewijs gok ik!
![]()
HeerlijkHeeft ie ook een toilet en/of douche? Ik miste toch altijd wel de douche op de boot
Wat nou "Size doesn't matter"?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, die is tof!Hoeveel meter is ie?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
en anders kom je bij mij op cursus![]()
Wel toilet, douche wordt deze winter nog ingebouwd (zijn de plannen)
Het maakt niet uit hoe groot ie is, wilde gewoon even weten of ik em ook mocht besturen zonder vaarbewijsquote:
Ja, dat willen ze allemaalquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het maakt niet uit hoe groot ie is, wilde gewoon even weten of ik em ook mocht besturen
Dat verbaast me niet. Friemelaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Mag ook, ik geef ook praktijklessen nl.
doe je er echt alles zelf aan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Speciaal voor jou :![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet. Friemelaar.
Yep,quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
doe je er echt alles zelf aan?
dikke respect
dan heb je wel technisch inzichtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
[..]
Yep,![]()
Krijg wel wat hulp indien nodig.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:44 schreef friemelaar het volgende:
Luitjes, 'k ga d'r vandoor, latersss
hallo alles goed?quote:
mooi altijd goedquote:
jawel heb de klok rond geslapen en heb et niet meer zo stervenskoud meerquote:
aaah wat cutequote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:51 schreef Ladylike het volgende:
Terug van lunch
JF heeft stof gekocht voor Randall zijn carnavals pakje
Het wordt een beertje
Gelukkigquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
jawel heb de klok rond geslapen en heb et niet meer zo stervenskoud meer
Vond ik dus ookquote:
ben wel benieuwd naar de fotosquote:
quote:
giertjequote:
friemelquote:
WOKquote:
heey GFquote:
LLquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:51 schreef Ladylike het volgende:
Terug van lunch
Het wordt een beertje
Fotoooosquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:51 schreef Ladylike het volgende:
Terug van lunch
Het wordt een beertje
nee hij is 4 dus dat wordt zijn vierdequote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben wel benieuwd naar de fotos
is dit zijn eerste carnaval die hij mee gaat maken?
Bossquote:
Als het pakje af is zal ik een foto postenquote:
aaaah wat cutequote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hij is 4 dus dat wordt zijn vierde
vorig jaar was hij brandweerman, incl helm met licht en sirene
[..]
Boss
beterquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
jawel heb de klok rond geslapen en heb et niet meer zo stervenskoud meer
oh liefquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaaah wat cute
ik ga zo naar mijn pete kindje toe das ook zon schatje
nu net anderhalf echt geweldig
koken is niet zo erg om te doen de afwas vind ik ergerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beter![]()
gisteren had ik een kleumend hoopje op de bank.
ik ben bang dat ik vanavond moet koken.
en em dan uiteraard naar mij vernoemen hequote:
quote:
jij kan helemaal niet meer kindjes makenquote:
Giertje?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
koken is niet zo erg om te doen de afwas vind ik erger
[..]
en em dan uiteraard naar mij vernoemen he
whahaha nee mijn echte naam natuurlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij kan helemaal niet meer kindjes maken![]()
[..]
Giertje?
arm kind
Hij wil iig een broertje liet hij gisteren wetenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
als hij/zij net zo word als randall dan krijg je 2 lieverds
kjoeoeoeoetquote:
jaaa alleen mag ze mij niet zo heb ik et idee iedere keer als ik al naar der kijk gaat ze huilenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij wil iig een broertje liet hij gisteren weten
[..]
kjoeoeoeoet
wel proberenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij kan helemaal niet meer kindjes maken![]()
nja tis dat je een engelstalige naam hebt... het overwegen nog waard iigquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahaha nee mijn echte naam natuurlijk
collega van mijn moeder heeft haar dochtertje naar mijn zusje vernoemd
Als het toch niet gaat lukken, hoeft dat ook niet meerquote:
meer kleurtjes dragenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaaa alleen mag ze mij niet zo heb ik et idee iedere keer als ik al naar der kijk gaat ze huilen
true, maar daarmee heb ik geen bebiequote:
als jou kind jou karakter krijgt dan word dat een wereldkindquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja tis dat je een engelstalige naam hebt... het overwegen nog waard iig
Maar ik hoop op een meisjeVoor JF
als het een meisje is dan noem ze maar niet naar mijquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Als het toch niet gaat lukken, hoeft dat ook niet meer.
whehehe ik draag niet meer zoveel zwart als vroegahquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
meer kleurtjes dragen
[..]
true, maar daarmee heb ik geen bebie
vleierquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
als jou kind jou karakter krijgt dan word dat een wereldkind
ja, ik ben toch niet voor niets getrouwdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
koken is niet zo erg om te doen de afwas vind ik erger
engelse namenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zoietsquote:
je weet etquote:
mja en dus moet je vrouw altijd maar voor je kokenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, ik ben toch niet voor niets getrouwd
[..]
engelse namen![]()
dochter
quote:
Ik wil giertje niet in een string zienquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
wil jij een heel mager kindje
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Als het toch niet gaat lukken, hoeft dat ook niet meer.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
true, maar daarmee heb ik geen bebie
Goldie, kan tochquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het een meisje is dan noem ze maar niet naar mij
das geen slechte zaakquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en dus moet je vrouw altijd maar voor je koken
tsssk slechte zaak hoor
whahaah ik denk dat niemand dat wilt zienquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil giertje niet in een string zien
[..]
krijg ik subsidie omdat ze denken dat ik een wit afrikaans kindje heb
voor jou jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je weet nooit, en anders is het nog altijd lekker
![]()
ik ook nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil giertje niet in een string zien
krijg je allemaal voedselpakkettenquote:[..]
krijg ik subsidie omdat ze denken dat ik een wit afrikaans kindje heb
Ja, tot vanmiddag een keer. Wat doe je vanavondquote:
Juistquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
[..]
krijg je allemaal voedselpakketten
Dat merk ik iedere keer weerquote:
Meeten met jou?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, tot vanmiddag een keer. Wat doe je vanavond?
als wat ga jij verkleed dan dit jaar met carnavalquote:
geen ideequote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
als wat ga jij verkleed dan dit jaar met carnaval
doe de heksenjurk die vind ik coolquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee
denk dat ik mijn heksenjurk of mijn Musketierenvrouwenjurk weer aantrek
waar ga je naar toe LL?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee
denk dat ik mijn heksenjurk of mijn Musketierenvrouwenjurk weer aantrek
oooew dat is ook wel mooi een nadeel van dat soort jurkenquote:
weten we nog nietquote:
opgelostquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
oooew dat is ook wel mooi een nadeel van dat soort jurken
iedereen stampt met zijn lompe poten op de sleep
extra dag verlofquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weten we nog niet
kom er iig net achter dat ik wel een extra dag verlof heb
dat niet alleenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
oooew dat is ook wel mooi een nadeel van dat soort jurken
iedereen stampt met zijn lompe poten op de sleep
dat noem ik een goeie oplossingquote:
de mouwen zijn nog te langquote:
mja en dat ruik je de dag erna enormquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat niet alleen![]()
de mouwen gaan in je bier hangen
iig daar naar toe waar ze je niet op je gezicht slaanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weten we nog niet
kom er iig net achter dat ik wel een extra dag verlof heb
of zoquote:
we hadden aswoensdag nog geen verlof, maar de dir is slim genoeg om te weten dat dan 99% van de werknemers ineens ziek zal zijnquote:
er zal toch wel het benodigde bier overheen gaanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en dat ruik je de dag erna enorm
daar kan je wel vanuit gaan jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zal toch wel het benodigde bier overheen gaan
zo kan ook nogquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
of zo
[ afbeelding ]
[..]
we hadden aswoensdag nog geen verlof, maar de dir is slim genoeg om te weten dat dan 99% van de werknemers ineens ziek zal zijn
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:36 schreef Giertje het volgende:
wat me ook opvalt is hoeveel mensen er verkleed gaan als new kids
waar las ik dat laatst tochquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:37 schreef Ladylike het volgende:
Dit jaar ga ik vet dikke tieten maken als ik dat pak aandoe, heb zo al weinig, maar op die foto is het echt slecht te zien dat ik tietjes heb
stukken beterquote:
Die lenzenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo kan ook nog![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
of zo
[ afbeelding ]
[..]
we hadden aswoensdag nog geen verlof, maar de dir is slim genoeg om te weten dat dan 99% van de werknemers ineens ziek zal zijn
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo kan ook nog![]()
[ afbeelding ]
Op aswoensdag behoor je trouwens ook je askruisje te halen in de kerk en dus niet op het werk aanwezig te zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ziek melden na drankmisbruik.
en ieder jaar weer vragen de mensen uit het zuiden aan mensen uit het noorden of ze ook vrij zijn geweest.
Iedereen komt bij GFquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
michael jackson staat achter haar
alleen toen ik nog op school zat toen melde ik me wel vaak ziek vooral op maandagsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ziek melden na drankmisbruik.
en ieder jaar weer vragen de mensen uit het zuiden aan mensen uit het noorden of ze ook vrij zijn geweest.
kerkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op aswoensdag behoor je trouwens ook je askruisje te halen in de kerk en dus niet op het werk aanwezig te zijn![]()
Ik ga iig dit jaar wel proberen op tijd wakker te zijn om dat kruisje te halen
Heel limburg heeft woensdag vrij (in principe toch... degene die wilt werken mag dat natuurlijk altijd) maar mn dir was niet zo slim om te realiseren dat mensen dinsdag nacht de laatste carnavalsnacht hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
alleen toen ik nog op school zat toen melde ik me wel vaak ziek vooral op maandags
tja, als je dat weet kan je beter de tent dicht doen. voorkomt een hoop gezeik.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heel limburg heeft woensdag vrij (in principe toch... degene die wilt werken mag dat natuurlijk altijd) maar mn dir was niet zo slim om te realiseren dat mensen dinsdag nacht de laatste carnavalsnacht hebben
whehehe en toch wil ik ooit wel es carnaval meemaken daarzoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heel limburg heeft woensdag vrij (in principe toch... degene die wilt werken mag dat natuurlijk altijd) maar mn dir was niet zo slim om te realiseren dat mensen dinsdag nacht de laatste carnavalsnacht hebben
JF zijn oom is priester, dus ik ga bij die goede manquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat blijkt. zal het eens voorstellen bij wokkin
vriendinnen van mij vonden het zo leuk dat ze mij gedumpt hebben en met mijn limburgse zgn beste vriendin aangepapt hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe en toch wil ik ooit wel es carnaval meemaken daarzo
heb et een keer in breda gevierd dat was al een complete gekkenhuis
als ik vrij kan regelen tegen die tijd ben ik er zeker wel bijquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vriendinnen van mij vonden het zo leuk dat ze mij gedumpt hebben en met mijn limburgse zgn beste vriendin aangepapt hebben
Kutwijven
Volgens jaar ben je dus bij mij?
alles wat je onderkotst maak je iig zelf schoonquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik vrij kan regelen tegen die tijd ben ik er zeker wel bij
zal kijken of sophietje dan ook mee kan die houd ook wel van een feestje
en zij kan mijn zuipgedrag teminste enigzins remmen
wahahahaha zo erg heb ik et dan ook weer nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alles wat je onderkotst maak je iig zelf schoon
oew okee nice congrats dan maarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:50 schreef cablegunmaster het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)ars-van-januari.html
Heb een quest.nl kalender gewonnenNiet wat ik dacht dat ik zou winnen.
Aan elke prijsvraag meegedaan. Vind het toch een wonder.
CGMquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:50 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik heb hier een boek gewonnenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:50 schreef cablegunmaster het volgende:
Doeiquote:
giertjequote:
heb je het al binnen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb hier een boek gewonnen
feli
Al langquote:
Wat wel.o.k zegt.quote:
dat was bij ons vanacht niet zoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alles wat je onderkotst maak je iig zelf schoon
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:50 schreef cablegunmaster het volgende:
gierquote:
quote:
helemaal mee eensquote:
Nja ik maak ook alles schoon voor JFquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat was bij ons vanacht niet zo![]()
[..]
cgm
[..]
gier
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja ik maak ook alles schoon voor JF
anders blijft ie kotsen ...
mij moet je dan gewoon met rust laten en zeker niet aan me gaan zitten.quote:Het enige dat mensen moeten doen als ik kots is ff checken of ik tussendoor wel adem krijg en mij dan een lekker glaasje koud water brengen
dus jij komt niet op het werk van je broer en hij niet op jouw werk ?quote:
JF, niet GFquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus jij komt niet op het werk van je broer en hij niet op jouw werk ?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus jij komt niet op het werk van je broer en hij niet op jouw werk ?
quote:
dubbele Failquote:
nee idd, niet over mn rug wrijven oid, maar gewoon laten weten dat ik niet alleen ben en er toch wel op me gelet word (aangezien ik mezelf dan wel zielig vind) en dat glaasje water voor ernaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zijn ze klaar, gaan ze opruimen, zien ze kots en vullen ze het aan.
vandaar laat maar, ga maar naar bed
[..]
mij moet je dan gewoon met rust laten en zeker niet aan me gaan zitten.
echtquote:
nee schatquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
JF ziek ja?Oh, gemist
![]()
Nou, betterskip maar dan
nee, nou moet je het goedmakenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okeeJe vergeeft me hopelijk wel dat ik hier niet alles teruglees hm
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okeeJe vergeeft me hopelijk wel dat ik hier niet alles teruglees hm
jij hebt toch niets beters te doen, gij twitteraar
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Meets zijn een hoax.quote:
pinguin jij bent zwartquote:
KSC meet jaquote:
Ja, die minimeets ken ik dan weer niet.quote:
hij mag spelletjes doenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pinguin jij bent zwart![]()
de eerste stap op weg naar mod
zeg maar wanneer jij eens een weekendje sushi voor mij wilt maken, dan kijk ik of wij het redden om dan te komenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die minimeets ken ik dan weer niet.
hij kan altijd bij ons de sushi komen makenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeg maar wanneer jij eens een weekendje sushi voor mij wilt maken, dan kijk ik of wij het redden om dan te komen
(na mei aub, dan kan ik weer reiskosten betalen)
In mijn oude layout zie je niets verschillendsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pinguin jij bent zwart![]()
de eerste stap op weg naar mod
ik dacht al dat ik de enige was die het nog niet had gezienquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij mag spelletjes doen![]()
feli pinguin
maar sinds wanneer zit jij bij games?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
In mijn oude layout zie je niets verschillends
En bagger gebruik ik om de een of andere luie reden niet.
10:37quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar sinds wanneer zit jij bij games?
Ik heb al bagger vanaf het beginquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
In mijn oude layout zie je niets verschillends
En bagger gebruik ik om de een of andere luie reden niet.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet 10:32?quote:
quote:
Heeftie toch zijn crewfunctiequote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mag jij van mij maken ben ff weg zie jullie wel in het nieuwe topicquote:
ik kan het wel inmiddelsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mag jij van mij maken ben ff weg zie jullie wel in het nieuwe topic
Eigenlijk al eerder, maar jullie baggeren zo snel dat jullie het niet eens zienquote:
nee.quote:
zo jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |