whahaah ik denk dat niemand dat wilt zienquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil giertje niet in een string zien
[..]
krijg ik subsidie omdat ze denken dat ik een wit afrikaans kindje heb
voor jou jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je weet nooit, en anders is het nog altijd lekker
![]()
ik ook nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil giertje niet in een string zien
krijg je allemaal voedselpakkettenquote:[..]
krijg ik subsidie omdat ze denken dat ik een wit afrikaans kindje heb
Ja, tot vanmiddag een keer. Wat doe je vanavondquote:
Juistquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
[..]
krijg je allemaal voedselpakketten
Dat merk ik iedere keer weerquote:
Meeten met jou?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, tot vanmiddag een keer. Wat doe je vanavond?
als wat ga jij verkleed dan dit jaar met carnavalquote:
geen ideequote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
als wat ga jij verkleed dan dit jaar met carnaval
doe de heksenjurk die vind ik coolquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee
denk dat ik mijn heksenjurk of mijn Musketierenvrouwenjurk weer aantrek
waar ga je naar toe LL?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee
denk dat ik mijn heksenjurk of mijn Musketierenvrouwenjurk weer aantrek
oooew dat is ook wel mooi een nadeel van dat soort jurkenquote:
weten we nog nietquote:
opgelostquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
oooew dat is ook wel mooi een nadeel van dat soort jurken
iedereen stampt met zijn lompe poten op de sleep
extra dag verlofquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weten we nog niet
kom er iig net achter dat ik wel een extra dag verlof heb
dat niet alleenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
oooew dat is ook wel mooi een nadeel van dat soort jurken
iedereen stampt met zijn lompe poten op de sleep
dat noem ik een goeie oplossingquote:
de mouwen zijn nog te langquote:
mja en dat ruik je de dag erna enormquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat niet alleen![]()
de mouwen gaan in je bier hangen
iig daar naar toe waar ze je niet op je gezicht slaanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weten we nog niet
kom er iig net achter dat ik wel een extra dag verlof heb
of zoquote:
we hadden aswoensdag nog geen verlof, maar de dir is slim genoeg om te weten dat dan 99% van de werknemers ineens ziek zal zijnquote:
er zal toch wel het benodigde bier overheen gaanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en dat ruik je de dag erna enorm
daar kan je wel vanuit gaan jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zal toch wel het benodigde bier overheen gaan
zo kan ook nogquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
of zo
[ afbeelding ]
[..]
we hadden aswoensdag nog geen verlof, maar de dir is slim genoeg om te weten dat dan 99% van de werknemers ineens ziek zal zijn
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:36 schreef Giertje het volgende:
wat me ook opvalt is hoeveel mensen er verkleed gaan als new kids
waar las ik dat laatst tochquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:37 schreef Ladylike het volgende:
Dit jaar ga ik vet dikke tieten maken als ik dat pak aandoe, heb zo al weinig, maar op die foto is het echt slecht te zien dat ik tietjes heb
stukken beterquote:
Die lenzenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo kan ook nog![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
of zo
[ afbeelding ]
[..]
we hadden aswoensdag nog geen verlof, maar de dir is slim genoeg om te weten dat dan 99% van de werknemers ineens ziek zal zijn
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo kan ook nog![]()
[ afbeelding ]
Op aswoensdag behoor je trouwens ook je askruisje te halen in de kerk en dus niet op het werk aanwezig te zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ziek melden na drankmisbruik.
en ieder jaar weer vragen de mensen uit het zuiden aan mensen uit het noorden of ze ook vrij zijn geweest.
Iedereen komt bij GFquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
michael jackson staat achter haar
alleen toen ik nog op school zat toen melde ik me wel vaak ziek vooral op maandagsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ziek melden na drankmisbruik.
en ieder jaar weer vragen de mensen uit het zuiden aan mensen uit het noorden of ze ook vrij zijn geweest.
kerkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op aswoensdag behoor je trouwens ook je askruisje te halen in de kerk en dus niet op het werk aanwezig te zijn![]()
Ik ga iig dit jaar wel proberen op tijd wakker te zijn om dat kruisje te halen
Heel limburg heeft woensdag vrij (in principe toch... degene die wilt werken mag dat natuurlijk altijd) maar mn dir was niet zo slim om te realiseren dat mensen dinsdag nacht de laatste carnavalsnacht hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
alleen toen ik nog op school zat toen melde ik me wel vaak ziek vooral op maandags
tja, als je dat weet kan je beter de tent dicht doen. voorkomt een hoop gezeik.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heel limburg heeft woensdag vrij (in principe toch... degene die wilt werken mag dat natuurlijk altijd) maar mn dir was niet zo slim om te realiseren dat mensen dinsdag nacht de laatste carnavalsnacht hebben
whehehe en toch wil ik ooit wel es carnaval meemaken daarzoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heel limburg heeft woensdag vrij (in principe toch... degene die wilt werken mag dat natuurlijk altijd) maar mn dir was niet zo slim om te realiseren dat mensen dinsdag nacht de laatste carnavalsnacht hebben
JF zijn oom is priester, dus ik ga bij die goede manquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat blijkt. zal het eens voorstellen bij wokkin
vriendinnen van mij vonden het zo leuk dat ze mij gedumpt hebben en met mijn limburgse zgn beste vriendin aangepapt hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe en toch wil ik ooit wel es carnaval meemaken daarzo
heb et een keer in breda gevierd dat was al een complete gekkenhuis
als ik vrij kan regelen tegen die tijd ben ik er zeker wel bijquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vriendinnen van mij vonden het zo leuk dat ze mij gedumpt hebben en met mijn limburgse zgn beste vriendin aangepapt hebben
Kutwijven
Volgens jaar ben je dus bij mij?
alles wat je onderkotst maak je iig zelf schoonquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik vrij kan regelen tegen die tijd ben ik er zeker wel bij
zal kijken of sophietje dan ook mee kan die houd ook wel van een feestje
en zij kan mijn zuipgedrag teminste enigzins remmen
wahahahaha zo erg heb ik et dan ook weer nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alles wat je onderkotst maak je iig zelf schoon
oew okee nice congrats dan maarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:50 schreef cablegunmaster het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)ars-van-januari.html
Heb een quest.nl kalender gewonnenNiet wat ik dacht dat ik zou winnen.
Aan elke prijsvraag meegedaan. Vind het toch een wonder.
CGMquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:50 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik heb hier een boek gewonnenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:50 schreef cablegunmaster het volgende:
Doeiquote:
giertjequote:
heb je het al binnen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb hier een boek gewonnen
feli
Al langquote:
Wat wel.o.k zegt.quote:
dat was bij ons vanacht niet zoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alles wat je onderkotst maak je iig zelf schoon
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:50 schreef cablegunmaster het volgende:
gierquote:
quote:
helemaal mee eensquote:
Nja ik maak ook alles schoon voor JFquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat was bij ons vanacht niet zo![]()
[..]
cgm
[..]
gier
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja ik maak ook alles schoon voor JF
anders blijft ie kotsen ...
mij moet je dan gewoon met rust laten en zeker niet aan me gaan zitten.quote:Het enige dat mensen moeten doen als ik kots is ff checken of ik tussendoor wel adem krijg en mij dan een lekker glaasje koud water brengen
dus jij komt niet op het werk van je broer en hij niet op jouw werk ?quote:
JF, niet GFquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus jij komt niet op het werk van je broer en hij niet op jouw werk ?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus jij komt niet op het werk van je broer en hij niet op jouw werk ?
quote:
dubbele Failquote:
nee idd, niet over mn rug wrijven oid, maar gewoon laten weten dat ik niet alleen ben en er toch wel op me gelet word (aangezien ik mezelf dan wel zielig vind) en dat glaasje water voor ernaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zijn ze klaar, gaan ze opruimen, zien ze kots en vullen ze het aan.
vandaar laat maar, ga maar naar bed
[..]
mij moet je dan gewoon met rust laten en zeker niet aan me gaan zitten.
echtquote:
nee schatquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
JF ziek ja?Oh, gemist
![]()
Nou, betterskip maar dan
nee, nou moet je het goedmakenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okeeJe vergeeft me hopelijk wel dat ik hier niet alles teruglees hm
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okeeJe vergeeft me hopelijk wel dat ik hier niet alles teruglees hm
jij hebt toch niets beters te doen, gij twitteraar
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Meets zijn een hoax.quote:
pinguin jij bent zwartquote:
KSC meet jaquote:
Ja, die minimeets ken ik dan weer niet.quote:
hij mag spelletjes doenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pinguin jij bent zwart![]()
de eerste stap op weg naar mod
zeg maar wanneer jij eens een weekendje sushi voor mij wilt maken, dan kijk ik of wij het redden om dan te komenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die minimeets ken ik dan weer niet.
hij kan altijd bij ons de sushi komen makenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeg maar wanneer jij eens een weekendje sushi voor mij wilt maken, dan kijk ik of wij het redden om dan te komen
(na mei aub, dan kan ik weer reiskosten betalen)
In mijn oude layout zie je niets verschillendsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pinguin jij bent zwart![]()
de eerste stap op weg naar mod
ik dacht al dat ik de enige was die het nog niet had gezienquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij mag spelletjes doen![]()
feli pinguin
maar sinds wanneer zit jij bij games?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
In mijn oude layout zie je niets verschillends
En bagger gebruik ik om de een of andere luie reden niet.
10:37quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar sinds wanneer zit jij bij games?
Ik heb al bagger vanaf het beginquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
In mijn oude layout zie je niets verschillends
En bagger gebruik ik om de een of andere luie reden niet.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet 10:32?quote:
quote:
Heeftie toch zijn crewfunctiequote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mag jij van mij maken ben ff weg zie jullie wel in het nieuwe topicquote:
ik kan het wel inmiddelsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mag jij van mij maken ben ff weg zie jullie wel in het nieuwe topic
Eigenlijk al eerder, maar jullie baggeren zo snel dat jullie het niet eens zienquote:
nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |