Die hele keuken lijkt wel bij een restaurant te horen!quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:55 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemde afzuigkap, oid.
http://www.funda.nl/koop/(...)37-241/fotos/#foto-8
En dat moet dan nog bijna 3 ton kostenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:18 schreef sjaakspoiler het volgende:
Knus woonhuis
http://www.funda.nl/koop/(...)5-frans-halslaan-40/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn fucking god, dit is wel het ergste wat ik hier ben tegengekomen in al die maanden/jaren. Wat een afgeleefd goor huisquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En dat moet dan nog bijna 3 ton kostenhoe bedoel je de markt is de weg compleet kwijt
Je zou 3 ton moeten toekrijgen om het weer bewoonbaar te krijgen!
* Dokter, mijn kind is zo druk de laatste tijd, hoe kan dat ?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:35 schreef willempjewever het volgende:
Gevalletje kindermishandeling:
[ afbeelding ]
Het is in ieder geval goeie reclame voor Amstelveen. Ok, je hebt voor die bijna 3 ton een afgeleefde keet waaraan je nog voor minstens 1 ton moet verbouwen, maar: je woont wél in het zeer gewilde Amstelveen!quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:56 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Mijn fucking god, dit is wel het ergste wat ik hier ben tegengekomen in al die maanden/jaren. Wat een afgeleefd goor huis
En die muren waren dus wit, hoeveel kan je roken zeg? Mijn god, wat triest
En die douche... ik zou het eerst helemaal laten ontsmetten, ik krijg al jeuk als ik het zie op de foto's... totaal onverkoopbaar
Eerlijk is eerlijk, in de begeleidende tekst staat gewoon 'eenvoudige open keuken'.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[...]Smaakvolle keuken![]()
[ afbeelding ]
link
het is nog een ex-sociale huurwoning ook, en dan 3 ton vragen, bizarquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:49 schreef Gripper het volgende:
[..]
Het is in ieder geval goeie reclame voor Amstelveen. Ok, je hebt voor die bijna 3 ton een afgeleefde keet waaraan je nog voor minstens 1 ton moet verbouwen, maar: je woont wél in het zeer gewilde Amstelveen!
Ik begrijp je probleem niet zo.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En dat moet dan nog bijna 3 ton kostenhoe bedoel je de markt is de weg compleet kwijt
Je zou 3 ton moeten toekrijgen om het weer bewoonbaar te krijgen!
Ik heb echt zwaar het idee dat die prijs niet klopt. Of ben ik nu zo naief? Dit is toch compleet van de pot gerukt?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is nog een ex-sociale huurwoning ook, en dan 3 ton vragen, bizar
Ik ken genoeg mensen die niks veranderen aan een huis (dat begrijp ik natuurlijk niet, maar dat terzijde), maar in dit geval zal iedereen het doenquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:54 schreef heartwork het volgende:
Net als met de keuken. je wilt het toch naar je eigen smaak hebben. Ik zou er zelf niet zo'n probleem mee hebben (maar ik koop dan ook liever klushuizen als kant en klaar woningen),
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:28 schreef snellejelle het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/amersfoort/huis-29420191-kruiskamp-56
briljantquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:28 schreef snellejelle het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/amersfoort/huis-29420191-kruiskamp-56
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is nog een ex-sociale huurwoning ook, en dan 3 ton vragen, bizar
Een tuin waarbij het balkon van de bovenburen op ooghoogte hangt ongeveerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Jamaar, die lokatieEn het heeft een tuin! In Utrecht is alleen dat al een unicum
Maar goed, je hebt wel een beetje gelijk natuurlijk, het is veel geld voor dat huis
Hahaha, dat staat dan weer heel stategisch niet op de foto'squote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Een tuin waarbij het balkon van de bovenburen op ooghoogte hangt ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |