Alle laptops en PC's vallen bovendien uit als de processor te heet is. Het enige dat je nog kan overkomen is dat de accu ontploft.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:13 schreef porsche1 het volgende:
Ik laat mijn computer zo vaak in de nacht aanstaan. Dus wat maakt het uit TS?Die dingen vliegen echt niet zo maar in de fik.
Hoe kom je aan dat getal?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:13 schreef MaGNeT het volgende:
Haal de accu eruit, dat scheelt al 54%.
Dat heeft weinig zin als ik weg ben en dat ding gaat afquote:Op maandag 8 februari 2010 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Koop en installeer een rookmelder.
Koop en installeer een sprinklerinstallatie.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:16 schreef deepart het volgende:
Dat heeft weinig zin als ik weg ben en dat ding gaat af
Een accu ontploft vrijwel nooit. Dus TS maakt zich druk om niks.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:14 schreef Sander het volgende:
[..]
Alle laptops en PC's vallen bovendien uit als de processor te heet is. Het enige dat je nog kan overkomen is dat de accu ontploft.
Afgezien nog van het feit dat dat verschrikkelijk slecht is voor de prestaties van je accu, is de kans daar op heel klein.
Daar heb je het al. Wat is het user aantal op fok? 280.000?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij mij is ooit eens spontaan het gloednieuwe moederbord van mijn pc in de fik gevlogen. Klein fikkie maar maar toch.
aangezien je post 12 hebt, en je de eerste bent...quote:Op maandag 8 februari 2010 22:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij mij is ooit eens spontaan het gloednieuwe moederbord van mijn pc in de fik gevlogen. Klein fikkie maar maar toch.
Met hoeveel woont Grrrrrrrr in huis? 1? 2? 3? 4?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:19 schreef deepart het volgende:
Daar heb je het al. Wat is het user aantal op fok? 280.000?
Dan is de kans dus al 1 op 280.000
Als we dan de klonen wegfilteren dan zitten we al op een kans van 1 op 140.000
Het zal niet meer dan mijn 10e moederbord geweest zijn dus het is al een kans van 1 op 10!quote:Op maandag 8 februari 2010 22:19 schreef deepart het volgende:
[..]
wat zal TS goed slapen vannachtquote:Op maandag 8 februari 2010 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zal niet meer dan mijn 10e moederbord geweest zijn dus het is al een kans van 1 op 10!
Met mijn laptop uitgeschakeld jaquote:
Dan zou ik ook nog even de batterij eruit halen en de netvoeding van de stroom halenquote:
Dat hebben ze geforceerdquote:Op maandag 8 februari 2010 22:23 schreef RemcoDelft het volgende:
En als je tijdig wakker wordt, kan je het spektakel zien:
De stekker gaat er altijd uit. Sowiesoquote:Op maandag 8 februari 2010 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan zou ik ook nog even de batterij eruit halen en de netvoeding van de stroom halen
als hij nog met de stekker in het stopcontact zit kan hij ook fikken hoorquote:
Hoe los ik dat op dan? Brandkast?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:25 schreef DePanUit het volgende:
[..]
als hij nog met de stekker in het stopcontact zit kan hij ook fikken hoor
sterker nog, als er nog sap in de accu zit kan hij ook gaan
Er zit nogal wat vermogen in zo'n accu inderdaad, als daar iets fout mee gaat is spontane ontbranding niet ondenkbaar.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:25 schreef DePanUit het volgende:
[..]
als hij nog met de stekker in het stopcontact zit kan hij ook fikken hoor
Dit is een originele van Toshibaquote:Op maandag 8 februari 2010 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zit nogal wat vermogen in zo'n accu inderdaad, als daar iets fout mee gaat is spontane ontbranding niet ondenkbaar.
Je hoort wel vaker verhalen over gevaarlijke batterijen/accu's.
Door de beveiliging te slopen ja. De beveiliging kan ook defect gaan. Alleen is de kans wat klein, en heb je wat veel camera's/laptops nodig om een spontane ontbranding te filmen. Daarvoor zijn lab-opstellingen nou handig.quote:
Wat voor beveiliging is dat dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:29 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Door de beveiliging te slopen ja. De beveiliging kan ook defect gaan. Alleen is de kans wat klein, en heb je wat veel camera's/laptops nodig om een spontane ontbranding te filmen. Daarvoor zijn lab-opstellingen nou handig.
Feest, die kunnen ook fouten bevatten/kapot gaanquote:
Google zegt dat dat bij Toshiba slechts sporadisch voorkomtquote:Op maandag 8 februari 2010 22:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Feest, die kunnen ook fouten bevatten/kapot gaan![]()
Het komt voor dat de boel in de hens vliegt, doe er mee wat je wil maar je vraag is beantwoord
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:42 schreef Sander het volgende:
Dan is de kans dat je dood gaat of je flat affikt... "sporadisch"
Wat is dit nou weer voor kutberekening?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:19 schreef deepart het volgende:
[..]
Doe jij eens een poging meneer sneijder5quote:Op maandag 8 februari 2010 22:48 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor kutberekening?
Het is zo niet te zeggen wat die kans is.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:49 schreef deepart het volgende:
[..]
Doe jij eens een poging meneer sneijder5
Over het algemeen worden mijn topics door héél fok bekeken. Als iemand toevallig niet online is wordt diegene door een andere user wel via sms geattendeerd op een nieuw topic van mij.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:56 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Het is zo niet te zeggen wat die kans is.
Je kunt toch niet zeggen dat de kans 1 op 140.000 is omdat dit toevallig het useraantal is op FOK!?
Waarom neem je het useraantal op FOK!? Niet al die 140.000 users hebben dit topic gekeken. Kun je net zo goed zeggen dat het een kans is van 1 op 16.500.000.
EDIT: Oja, als er nou niemand had gereageerd had hier die dit probleem heeft gehad, had je dan ook een kans van 0 aangenomen?
Oh.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:59 schreef deepart het volgende:
[..]
Over het algemeen worden mijn topics door héél fok bekeken. Als iemand toevallig niet online is wordt diegene door een andere user wel via sms geattendeerd op een nieuw topic van mij.
Dat méén je nietquote:Op maandag 8 februari 2010 23:05 schreef Mankatans het volgende:
50%. Hij vliegt óf wel, óf niet in de fik.
Kan hij beter twee laptops aanzetten, dan is de kans kleiner dat ze in de fik vliegen.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:05 schreef Mankatans het volgende:
50%. Hij vliegt óf wel, óf niet in de fik.
Nee, groter.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:08 schreef Sneijder5 het volgende:
Kan hij beter twee laptops aanzetten, dan is de kans kleiner dat ze in de fik vliegen.
Niet!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, groter.
óf de ene laptop vliegt in de fik, óf de andere, óf geen van beide.
66,67% kans dat er één in de hens vliegt dus.
Sorry, ik was wat lui.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:21 schreef deepart het volgende:
Niet!
66,66[insert oneindig veel zessen]
Nee, twee keer de helft is 0,25.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, groter.
In 66,67 (lui) zit geen "helft" of "0,25".quote:Op maandag 8 februari 2010 23:33 schreef Sneijder5 het volgende:
Nee, twee keer de helft is 0,25.
25% dus nog maar dan.
Je hebt toch 2 laptops die elk 50% kans heeft om in de fik te vliegen?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In 66,67 (lui) zit geen "helft" of "0,25".
Gelul dus.
Nee, elke laptop heeft 33,33% (nog steeds lui) kans om in de fik te vliegen.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:45 schreef Sneijder5 het volgende:
Je hebt toch 2 laptops die elk 50% kans heeft om in de fik te vliegen?
ook de kraan?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:11 schreef DePanUit het volgende:
alles kan branden als je het aan laat, dus ja, er is een kans
Ik zou uberhaupt met mn takken van de accu afblijven, en als ik er dan toch aan zit zou ik er sowieso geen sap indoen.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:25 schreef DePanUit het volgende:
[..]
Stond de voeding niet gewoon op 115 volt, dat werkt ook niet goed.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:49 schreef rednitro het volgende:
ik kocht ooit een PC en éénmaal thuis stak ik de stekker erin en dat ding ontplofte.
toen een nieuwe gekregen van de fabrikant maar toen ik de stekker erin stak ontplofte hij weer.
ben toen overgestapt op een ander merk, maar ook die ontplfote direct.
Dell?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tellen ontploffende condensators ook mee als brandgevaarlijk? Dat is me ook eens overkomen.
Niet dat ze gingen lekken, nee, er ontplofte er gewoon eentje tijdens het gebruik van de pc
BAM!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dell?Die hebben bij de oude optiplex reeks een tijdje foute condensators gebruikt. Welke ontplofte.
Alleen als je je laptop boven het stopcontact houdt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 03:34 schreef kristyle het volgende:
Wat als er vonken uit je stopcontact komen als je de stekker insteekt? Vergroot de kans dan dat je laptop in brand schiet?
Nee, dat gebeurt met elk apparaat. Die vonken zijn superklein en lang niet genoeg om je apparatuur in brand te zetten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 03:34 schreef kristyle het volgende:
Wat als er vonken uit je stopcontact komen als je de stekker insteekt? Vergroot de kans dan dat je laptop in brand schiet?
Ik ben wel enorm blij dat iedereen zoveel tips geeft. Jou post draagt ook bij aan een veiliger woonklimaat.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:32 schreef Sander het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt met elk apparaat. Die vonken zijn superklein en lang niet genoeg om je apparatuur in brand te zetten.
Hell, dat ik hier nog op in ga
Dit is niet geheel waar... Vonken van een adapter (veroorzaakt door snel opladende condensatoren) kunnen flink groot zijn. Gelukkig is daar over nagedacht, en kan het stopcontact daar tegen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:32 schreef Sander het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt met elk apparaat. Die vonken zijn superklein en lang niet genoeg om je apparatuur in brand te zetten.
quote:Hell, dat ik hier nog op in ga
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:42 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dit is niet geheel waar... Vonken van een adapter (veroorzaakt door snel opladende condensatoren) kunnen flink groot zijn. Gelukkig is daar over nagedacht, en kan het stopcontact daar tegen.
Echter, als je het combineert met bijvoorbeeld een gaslek, dan is die vonk ruim voldoende om je hele huis de lucht in te blazen!
[..]
Oh ja man zo'n type ben ik echt!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:19 schreef poqpoq het volgende:
jij bent zo'n type dat zichzelf moet opsluiten in een bunker met steriele lucht, een een voedselvoorraad voor de rest van je leven..
er moet ook nog geleefd worden, waarom zou je je over zulke dingen druk maken, serieus gast.
MSI, had iets te maken met een foute formule die een of andere bedrijfsspion ofzo gejat had oid. Driekwart van de industrie had op een gegeven moment die rommel in zijn condensatoren zittenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dell?Die hebben bij de oude optiplex reeks een tijdje foute condensators gebruikt. Welke ontplofte.
ze kunnen natuurlijk ook allebei in de hens vliegen, dan heb je al een kans van 75%.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, groter.
da's 'n half keer de helftquote:Op maandag 8 februari 2010 23:33 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Nee, twee keer de helft is 0,25.
25% dus nog maar dan.
Jouw laptop kan inderdaad spontaan ontbranden. Misschien kan je beter maar niet meer slapen.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:11 schreef deepart het volgende:
Kan je je laptop onbeheerd achterlaten terwijl hij iets aan het downloaden is, of is er een reële kans dat dat ding spontaan in de fik vliegt?
Een kans van 0,0001 vind ik al teveel.
De grens ligt ergens tussen de 0,000023 en de 0,000027.
Ik heb namelijk geen zin om bijvoorbeeld 's nachts in mijn slaap te sterven door een film welke een imdb score van 5,4 heeft. Of om mijn huis afgebrand en wel terug te vinden na een dag te zijn weg geweest.
Heeft iemand cijfers?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:58 schreef marcel-o het volgende:
[..]
da's 'n half keer de helft(0,5*0,5)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |