quote:
Die is geniaal!quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:55 schreef Gridlok het volgende:
moet altijd lollen als ik die zie.
[ afbeelding ]
Kun je iets gelijkaardigs doen, maar dan met twee mannen, de ene ietwat verrastquote:
Zoiets ? Dat "verrast" lukt niet echt. Je zou kunnen zeggen dat die geknielde op het punt staat om weg te rennen vanwege een onverwachte binnenkomerquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:10 schreef Hameren_Steen het volgende:
[..]
Kun je iets gelijkaardigs doen, maar dan met twee mannen, de ene ietwat verrastik kan geen goede sillhouetten vinden/maken
Heb je gelijk in.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:44 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Met deze is in principe toch niks mis mee? Je mag gewoon niet de bocht afsnijden.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:16 schreef HaJee het volgende:
Beatles-oversteekplaats![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:13 schreef henkde_j het volgende:
Veel zelfdoding in verzorgingstehuizen
[ afbeelding ]
Jij bent officieel baas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whahah die is origineel!
Google: Stop+Sign+Hammertime = 49.900 afbeeldingen
quote:
Integendeel. Volgens jouw bord mag de brug niet open staan. De agent is foutquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:57 schreef mwaterl het volgende:
Die brug overtreedt de wet![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, het is een verbod op beweegbare bruggenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:38 schreef HaJee het volgende:
[..]
Integendeel. Volgens jouw bord mag de brug niet open staan. De agent is fout
Ik zie de brug op dat bord toch echt niet bewegenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:50 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Nee hoor, het is een verbod op beweegbare bruggen
oude foto: de oxbow reclame hangt er nogquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:57 schreef mwaterl het volgende:
Die brug overtreedt de wet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:25 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
oude foto: de oxbow reclame hangt er nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |