abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77792728
Jermaine zegt: "It's not good. It's not good. I wasn't happy."

En zag ik nou toch Katherine?
  maandag 8 februari 2010 @ 23:46:38 #102
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77792833
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:44 schreef gifkwal het volgende:

Wat zou dat betekenen...
Jazeker, dat was Katherine.
Leef en Laten Leven
pi_77792890
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:46 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Wat zou dat betekenen...
Jazeker, dat was Katherine.
Ik vraag het me ook af... Zou Murray nu voor nog minder zijn aangeklaagd?
  maandag 8 februari 2010 @ 23:49:08 #104
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77792927
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:48 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Ik vraag het me ook af... Zou Murray nu voor nog minder zijn aangeklaagd?
Don't know, we zullen het vast gauw weten. Murray is nog binnen he?
Zit soms te turen, heb mijn beeld niet groter kunnen krijgen
Leef en Laten Leven
  maandag 8 februari 2010 @ 23:51:00 #105
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77792999
Een vrouw aan het schreeuwen
Leef en Laten Leven
pi_77793017
Volgens mij is hij nog binnen, ja. Misschien is Jermaine gewoon not happy omdat Murray "not guilty" heeft ge-plead (hoe zeg je dat in het Nederlands).
  maandag 8 februari 2010 @ 23:53:02 #107
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77793082
Wauw, indrukwekkend dit
Leef en Laten Leven
pi_77793139
Haha inderdaad, een gepassioneerde gospel-negerin

Van CNN.com (en inderdaad slecht nieuws; hoezo mag hij nog steeds doktertje spelen??)
quote:
Los Angeles, California (CNN) -- Dr. Conrad Murray, personal physician to Michael Jackson, was charged Monday with involuntary manslaughter in connection with the pop star's death last summer.

A criminal complaint filed earlier in the day alleged that Murray "did unlawfully, and without malice, kill Michael Joseph Jackson."

Murray turned himself in shortly before 4 p.m. at a branch courthouse near Los Angeles International Airport. He pleaded not guilty during a brief hearing before Judge Keith L. Schwartz.

The judge set bail at $75,000, despite arguments from prosecutor David Walgren that Murray is a flight risk.

The judge refused to suspend Murray's medical license as a term of his bond, but he did order him not to use any anesthesia on patients.

"I don't want you sedating people," Schwartz told Murray.
En hier de Criminal Complaint
  maandag 8 februari 2010 @ 23:54:56 #109
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77793148
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:51 schreef gifkwal het volgende:
Volgens mij is hij nog binnen, ja. Misschien is Jermaine gewoon not happy omdat Murray "not guilty" heeft ge-plead (hoe zeg je dat in het Nederlands).
Kan ja..........
Leef en Laten Leven
pi_77793231
Trouwens, WTF is dit? Uit de hierboven gelinkte criminal complaint:
quote:
NOTICE: A Suspected Child Abuse Report (SCAR) may have been generated within the meaning of
Penal Code $$ 11166 and 11168 involving the charges alleged in this complaint. Dissemination of a
SCAR is limited by Penal Code $$ 11167 and 11167.5 and a court order is required for full disclosure of
the contents of a SCAR.
Slaat dit nou op Murray? Of...
  dinsdag 9 februari 2010 @ 00:00:23 #111
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77793305
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:57 schreef gifkwal het volgende:
Trouwens, WTF is dit? Uit de hierboven gelinkte criminal complaint:
[..]

Slaat dit nou op Murray? Of...
Ik zat ook al te kijken, snap het ook niet!
Leef en Laten Leven
pi_77793350
Hm, afwachten dan maar. Wel vaag. Ik herinner me wel het verhaal dat Murray Prince erbij riep toen Michael aan het sterven was, misschien slaat het daar op...

Randy twitterde:

Sitting in court & I'm sad. Those profiting most from my bro’s death: AEG, Randy Phillips, Kenny Ortega, Estate Executors r nowhere in sight
pi_77793566
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:24 schreef gifkwal het volgende:

[..]

www.tmz.com heeft een livestream (er wordt buiten gefilmd maar niet binnen, dus niet de echte aanklacht)
Ok, dan moeten we het daar mee doen
Murray had ook een overdosis kunnen/moeten nemen, die heeft toch geen leven meer...
pi_77793760
In elk geval moeten we tot 5 april wachten op de volgende hearing. Pff...

Goodnight.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 00:16:06 #115
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77793763
Okee...nou dat was spannend...hoop emoties daar.
Trusten allemaal.
Leef en Laten Leven
pi_77794692
help me even...ik dacht dat Murray nog maar net Jacksons arts was (aangesteld voor de tour). Maar nu zie ik in het rapport staan (pagina 5) dat hij op 22/12/2008 al Temazepam had voorgeschreven aan Jackson. Da's dus al een half jaar voor zijn overlijden. Ik heb in mn hoofd zitten dat hij pas iets van 2 weken zijn arts was. Hoe zat dat ook alweer?
pi_77795444
Toch even een tvp.

Gaat die Murray nou de bak in of niet?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_77795497
Tvp, dit wil ik wel volgen..
pi_77795503
Gelijk pakken ze de hele familie op. Zijn we gelijk af van het hele gezeik.
pi_77795622
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 00:01 schreef gifkwal het volgende:
Randy twitterde:

Sitting in court & I'm sad. Those profiting most from my bro’s death: AEG, Randy Phillips, Kenny Ortega, Estate Executors r nowhere in sight
Nouja hij zit er zelf toch al. Degene die het meest profiteren van Michael's dood zijn wel z'n broers.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 07:27:55 #121
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_77796171
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 00:01 schreef gifkwal het volgende:
Hm, afwachten dan maar. Wel vaag. Ik herinner me wel het verhaal dat Murray Prince erbij riep toen Michael aan het sterven was, misschien slaat het daar op...

Randy twitterde:

Tja, Randy is altijd al tegen TII geweest. In principe zijn het gewoon collega's/ zakenrelaties.
You will allways be my hero...
  dinsdag 9 februari 2010 @ 07:50:44 #122
283308 Shitney-returns
Oops... I did it again
pi_77796287
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:44 schreef gifkwal het volgende:

Dat was Jackie, die dat zei. En Katherine en Rebbie waren er inderdaad ook. Ik zag ook TJ lopen.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:21:56 #123
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_77799043
Nu op TMF: 10x Michael Jackson.

De derde is net begonnen:

You are not alone
In Te Closet
Black or white
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  dinsdag 9 februari 2010 @ 12:22:15 #124
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77802949
quote:
involuntary manslaughter
Nou, dat klopt wel. Voor veel meer kunnen ze hem niet aanklagen. Dus de straf zal wel mild zijn. en terecht.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_77805562
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 00:58 schreef kvd het volgende:
help me even...ik dacht dat Murray nog maar net Jacksons arts was (aangesteld voor de tour). Maar nu zie ik in het rapport staan (pagina 5) dat hij op 22/12/2008 al Temazepam had voorgeschreven aan Jackson. Da's dus al een half jaar voor zijn overlijden. Ik heb in mn hoofd zitten dat hij pas iets van 2 weken zijn arts was. Hoe zat dat ook alweer?
Naar mijn weten was hij ook nog maar een paar weken zijn arts.
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 02:45 schreef Zapato het volgende:
Toch even een tvp.

Gaat die Murray nou de bak in of niet?
Dat bepaalt de rechter, en de eerste zitting is pas op 5 april dus gaat nog even duren. Verder heeft hij zijn bail van 75,000 dollar betaald waardoor hij het proces niet in de bak maar thuis kan afwachten. HIj heeft wel zijn paspoort moeten inleveren.
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 04:10 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Nouja hij zit er zelf toch al. Degene die het meest profiteren van Michael's dood zijn wel z'n broers.
Randy speelde niet mee in die reality soap, hij vond het niet kunnen
pi_77813640
Wie betaald eigenlijk die borg voor Murray? Hij kan niet eens zijn childsupport betalen.
pi_77814556
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:58 schreef eskil het volgende:
Wie betaald eigenlijk die borg voor Murray? Hij kan niet eens zijn childsupport betalen.
Misschien zijn credit card Ik weet eigenlijk niet. Hoe zit het trouwens met die child support, KAN hij die niet betalen of WIL hij die niet betalen?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:58:35 #128
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_77815728
quote:
Zijn advocaat zei dat hij (de advocaat dus) het ging betalen. Zal later wel verrekend worden
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:59:26 #129
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_77815760
Joe Jackson transcript van CNN, hij noemt echt een paar namen dit keer:

Dr. Conrad Murray Charged in Death of Michael Jackson; Interview With Jenny Sanford
Aired February 8, 2010 - 21:00 ET
THIS IS A RUSH TRANSCRIPT. THIS COPY MAY NOT BE IN ITS FINAL FORM AND MAY BE UPDATED.

LARRY KING, HOST: Tonight, breaking news exclusive -- Michael Jackson's father Joe is here. And he's lashing out and slamming the state publicly, for the first time since facing the doctor charged today with manslaughter in the death of the pop icon.

(BEGIN VIDEO CLIP)

JOE JACKSON, MICHAEL JACKSON'S FATHER: It's not enough.

(END VIDEO CLIP)

KING: Plus, Jenny Sanford rips the lid off the sex scandal that ruined her marriage. Her husband cheated on her and lied about it. And now South Carolina's first lady is cutting him loose and moving on. She lets the public in on a very personal pain in a prime time exclusive next on LARRY

KING LIVE.

A couple of program notes before we start.

We're in Washington -- we're in New York tonight.

Tomorrow night, we'll be in Washington with First Lady Michelle Obama. And then Wednesday night in Washington with the vice president of the United States, Joe Biden.

Michael Jackson's doctor, Conrad Murray, was officially charged today in the connection with the death of the pop star. The one count of involuntary manslaughter alleges that Murray did unlawfully and without malice kill Michael Joseph Jackson. Dr. Murray entered a not guilty plea and was released on bail.

Joining us are the singer's father, Joe Jackson, and Joe's attorney, Brian Oxman.

What do you make of those charges, Joe?

JACKSON: I don't like those charges (INAUDIBLE). He -- he got off too easy in court today. You know, he's -- there's a lot of things that -- a lot of things that went on behind it that's not illustrated, what's been going on.

KING: Things that you know about? JACKSON: Well, I know that I'm looking for justice for my son. And to me, he's just a fall guy. There's other people, I think, involved with this whole thing. But I think that if he's interrogated, he would come clean and tell everything he knows.

KING: Did you want him charged with -- with homicide or murder?

JACKSON: I was looking for justice. And justice, to me, would be the murder charge.

KING: Because your son, Jermaine, said that the charges were not enough. And I guess you agree with him.

Brian, is it...

JACKSON: Oh, yes. No, we all...

KING: Brian, is it involun...

JACKSON: ...you know, Larry, we...

KING: Oh. Go ahead, Joe.

JACKSON: No, we all agree that it was not enough. Even the fans all over the world agree that this wasn't enough. Believe me, it was not enough.

KING: Brian Oxman, though, involuntary manslaughter means that the doctor was not there to kill him and while he may have used something that -- I'm gathering this -- that shouldn't have been used, it certainly was he didn't intend for him to die. So it had to be accidental.

Isn't that the only charge he could bring -- Brian?

BRIAN OXMAN, ATTORNEY: No, Larry. I -- I am heartbroken by these charges. Everyone in the family is heartbroken by these charges because you've got a reckless endangerment of a human life here. This doctor is giving this drug -- this Propofol -- like it was some kind of Sleep Ease it's -- or a pill for sleep. It is an anesthesia. It's dangerous when you do it outside of a hospital and you don't have the resuscitation equipment, you don't have the necessary monitoring of the heartbeat and the pulse and the oxygen level in the body.

I'm sorry, as a parent, I wouldn't let me child receive this. And I'm sitting here next to Joe Jackson. I'm sorry. This is what his child received. It is dangerous. It raises to the level of implied malice. And that is murder two.

KING: All right. We have a quote, by the way, from La Toya. The quote is: "Michael was murdered and although he died at the hands of Dr. Conrad Murray, I believe Dr. Murray was part of a much larger plan. There are other individuals involved and I will not rest. I will continue to fight until all of the proper individuals are brought forth and justice is served." We should remind you that Dr. Murray has only been charged. He has pled not guilty. And in this country, you're innocent until proven guilty.

Do you know, Joe, what your daughter means by "other people and other things they did?"

Do you know what she's referring to?

JACKSON: Well, I think she was referring to people this -- this was behind all of this. It's not just Dr. Murray himself...

KING: Like what people?

JACKSON: All of the people that was involved with Michael. I don't know exactly what all of them's names are. But, sure, there was a whole slew of them. And if...

KING: (INAUDIBLE)...

JACKSON: ...if he was interrogated enough, that they would find out everything from Dr. Murray.

OXMAN: That's right.

KING: Now, why do you -- why do you believe -- hold it, Brian.

Why do you believe, Joe, that other people were involved in your son's death?

Why do you believe that?

JACKSON: Well, who -- who's paying Dr. Murray?

Michael's not paying him because he's not here.

Who's paying all these other people that's involved?

Frank DeLeo -- all of those guys are no good guys, as far as I'm concerned. And -- Dr. Toomey (ph) is another guy that's in trying to -- all of Michael's memorabilia, he's out there with it and we can't find it. We're looking for it to sell because it belongs to the kids.

KING: Are you saying, Joe, that these people wanted Michael to die?

JACKSON: Michael said that himself, that -- that he would be killed. And he told his mother that. Because he was afraid that -- he was afraid to even do all of these shows because he was afraid that he wouldn't get a chance to finish all of those shows, because he couldn't. You don't do all those shows back to back. Even his kids say that he had told them that he would be murdered.

KING: Joe, do you know the doctor?

JACKSON: No, I don't. I don't (INAUDIBLE)... KING: Do you plan to -- Brian, are there -- are there any civil lawsuits going to come out of this?

OXMAN: Oh, absolutely, Larry. Sure enough. You've got liability on the part of a physician who was giving this drug on a regular, ordinary basis. And -- and what La Toya is talking about -- and I've talked to her a great deal about this -- is that all the people around Michael, they knew of the danger. I warned of the danger. I -- I'm sitting here going, I saw it. And I said, look, people, this man is going to die from the administration of these drugs.

And the family -- La Toya was shunned, Mr. Jackson was shunned. Everyone in this family was told, hey, we -- we have it under control. No, sir. They did not have it under control. It was reckless...

KING: So what was the purpose, Brian...

OXMAN: ...it was irresponsible.

KING: So there was just...

(CROSSTALK)

KING: You don't think they intended to harm him, do you?

Or do you?

OXMAN: I think they intended to take a -- a superstar, a megastar and have him do what they wanted him to do. And one of the ways to do it was to give him every drug that he possibly could ask for. The one thing we don't do in this society is say to people who are addicted to medications, here, have everything you want. That is reckless. It's dangerous. And, frankly, Larry, anyone who says to a drug addict here, let me give you what you want, and then they die, I'm sorry, if their name isn't Michael Jackson as the victim, they're going to be charged with murder two.

KING: All right. We're going to have you both back very soon.

And, Joe, we'll talk more about the foundation.

That's Joe Jackson and Brian Oxman on the news today that Michael Jackson's Dr. Conrad Murray charged with -- in the death of the pop star -- did unlawfully and without malice kill Michael Joseph Jackson. That's the charge.

We, of course, have no proof that any of the people our guests mentioned are involved in any wrongdoing.

Now, that's -- that's one thing to cover.

Now, what's it like hearing your spouse tell the world that his soul mate is somebody other than you?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:38:41 #130
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_77817223
"The decedent suffered from vitiligo".

Misschien dat de media het nu ook een keer gelooft.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_77820214
Jammer dat Joe niet duidelijk wordt over wie hij nou precies bedoelt. Zal legaal gezien wel niet slim zijn om namen te noemen?

Nog meer uit het rapport, van TMZ:
quote:
As for what drugs were found in Michael Jackson's house ... authorities found Diazepam (for anxiety) prescribed by Dr. Murray, Lorazepam (for anxiety) prescribed by Dr. Murray and Temazepam (for insomnia) prescribed by Dr. Murray. Authorities also found Clonazepam (for panic disorders) prescribed by Dr. Allan Metzger, Trazodone (an anti-depressant) prescribed by Dr. Metzger. And they found Tizanidine (a muscle relaxer) prescribed to Omar Arnold (a Jackson alias) prescribed by Dr. Arnold Klein. There was also an empty vial of Propofol injectable emulsion and an empty glass vial of a Flumazenil injection (which reverses effects of sedation) and a broken syringe.

As we first reported, authorities found 11 vials of Propofol ... 3 100 ml vials and 8 20 ml vials. None of the bottles had prescription directions, patient or doctor names.

They also found liquid Midazolam (anti-anxiety), Lorazepam liquid (injectable) and 14 capsules of ephedrine (for narcolepsy and depression), caffeine aspirin, Zanaflex (a muscle relaxer) and Prednisone (for skin conditions). There was also Azithromycin (an antibiotic), prescribed by Dwight James/Cherilyn Lee and the patient name was Kathlyn Hursey.

UPDATE: An anesthesiologist who consulted with the Coroner said there are "NO reports of its use (Propofol) for insomnia relief, to my knowledge. The only reports of its use in homes are cases of fatal abuse."

Read more: http://www.tmz.com/2010/0(...)urray/#ixzz0f4AaN4Lt
Tering...
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:59:28 #132
28167 matthijst
pi_77820508
Ik vond dat flesje pis ook wel apart.
Zou Klein misschien toch gelijk hebben gehad: dat ie in een fles piste

En dat ie bijna kaal was.
pi_77820792
Nou ja, bij de dokter moet je toch vaak een flesje pis inleveren, misschien checken ze via urine het medicijngehalte of zo?

Dat ie weinig haar meer had verbaast me niet zoveel. Ten eerste was zijn hele schedel al afgefikt toen met Pepsi en ten tweede hebben een aantal van zijn broers ook een kale bats. Hij was tenslotte al 50.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:09:54 #134
28167 matthijst
pi_77820982
Medicijngehalte checken door pis? Hij had toch een dokter die alles voorschreef, die wist wel wat ie gebruikte neem ik aan

Z'n pa bedoelt AEG en iedereen die verantwoordelijk was voor de show. AEG betaalde Murray.
AEG zou koste wat kost een show hebben willen hebben. Als dat betekende dat MJ drugs moest gebruiken om te slapen, dan kon ie ze krijgen.
Die Brian zou meerdere malen ad. bel hebben getrokken dat MJ aan de drugs was. Mensen om MJ heen zeiden dat het allemaal onder controle was. Niet dus
pi_77821738
Ik zag gisteren in Shownieuws weer Jackson-fans bij de rechtbank met banners, ouders en familieleden aankomen, het is gewoon een 2005-revival daar. Trial of the Century part II!

pi_77822577
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:09 schreef matthijst het volgende:
Medicijngehalte checken door pis? Hij had toch een dokter die alles voorschreef, die wist wel wat ie gebruikte neem ik aan

Z'n pa bedoelt AEG en iedereen die verantwoordelijk was voor de show. AEG betaalde Murray.
AEG zou koste wat kost een show hebben willen hebben. Als dat betekende dat MJ drugs moest gebruiken om te slapen, dan kon ie ze krijgen.
Die Brian zou meerdere malen ad. bel hebben getrokken dat MJ aan de drugs was. Mensen om MJ heen zeiden dat het allemaal onder controle was. Niet dus
Ah, maar daarvoor moeten ze wel kunnen bewijzen dat iemand van AEG dat daadwerkelijk zo gezegd heeft (al zou het me niet verbazen).
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag gisteren in Shownieuws weer Jackson-fans bij de rechtbank met banners, ouders en familieleden aankomen, het is gewoon een 2005-revival daar. Trial of the Century part II!

[ afbeelding ]
Oud nieuws, jongen Dat zagen we gisteren allemaal op de livestream.
pi_77824041
Ik blijf mijn bedenkingen houden, er klopt ook iets niet wat die drugs betreft.
Bij de 1e huiszoeking werden er geen drugs gevonden, daarna kon de familie in en uit lopen de dagen daarna (ze hebben toen heel veel spullen meegenomen, maar ook de kans gehad om dingen neer te leggen) en pas daarna werd het huis afgeschermd en een 2e huiszoeking gedaan waarbij wel drugs werden gevonden.
Het zaakje stinkt aan alle kanten.
In het autopsierapport zijn ook al vreemde dingen opgevallen.
Uit de 911-call blijkt duidelijk dat de dokter Michael op bed reanimeerde, maar in het rapport staat dat hij op de grond werd gereanimeerd. Murray had ook verklaard dat hij niet 911 direct kon bellen, pfff, omdat er geen telefoon voor handen was. In het rapport staat dat er een telefoon naast het bed stond!
Ik was wel verbaasd dat dit soort dingen ook in een autopsierapport komen te staan.
pi_77833362
Bedankt voor de video's gifkwal.
Wat zweet die rechter, er staat zelf een vinnetje op hem gericht ...
  woensdag 10 februari 2010 @ 07:48:16 #140
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77834868
Volgens mij is dit nog niet voorbijgekomen (of wel?)

Med Board Goes After Murray with a Vengeance

Posted Feb 8th 2010 6:18PM by TMZ Staff

Dr. Conrad Murray is a "danger to the public" -- according to the medical board that licensed him to practice medicine in California.

According to documents filed with the court, the Medical Board of California believes Murray showed, "utter disregard for the care and well-being of the persons entrusted to his care" -- namely, Michael Jackson.

The Board wants the judge to step in because it takes the Medical Board a long time to yank a doctor's license.

In the end, the judge ordered Dr. Murray not to administer anesthetics, including Propofol.

The judge will hear the Medical Board's request to suspend Dr. Murray's license as a bail condition in a few weeks.
Leef en Laten Leven
pi_77842518
Geen dank Piepie. Maar wat betekent "er staat een vinnetje op hem gericht"?

En dat is wel goed nieuws, van dat Medical Board! De rechter zei ook al dat hij me een dokter is getrouwd, lijkt me ook wel positief ergens.
pi_77843722
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:13 schreef gifkwal het volgende:
Geen dank Piepie. Maar wat betekent "er staat een vinnetje op hem gericht"?

En dat is wel goed nieuws, van dat Medical Board! De rechter zei ook al dat hij me een dokter is getrouwd, lijkt me ook wel positief ergens.
Een klein ventilatortje op het bureau
pi_77848412
Aha

Ik zou ook gaan zweten als ik eindverantwoordelijke was in deze zaak, whehe. Of misschien hadden ze in dat krakkemikkige gebouwtje geen airco.

Murray zag er trouwens wel zielig uit
pi_77848612
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:59 schreef gifkwal het volgende:
Aha

Ik zou ook gaan zweten als ik eindverantwoordelijke was in deze zaak, whehe. Of misschien hadden ze in dat krakkemikkige gebouwtje geen airco.

Murray zag er trouwens wel zielig uit
Het is ook zo'n lullig rechtbankje, terwijl het hier om een van de beroemdste mensen ter wereld gaat. Alles lijkt na zijn dood opeens zo kneuterig te gaan.
pi_77848782
Dat vond ik ook al zo raar. Maar ze gaan het proces verplaatsen naar down town geloof ik he? Vanaf april.

Trouwens wat ik echt belachelijk vind is dat Michael's bail 3 miljoen dollar (!!!) was! Las ik gisteren weer eens even. Was het alweer vergeten maar wat een aso bedrag vergeleken bij moordenaars die daarvan slechts een fractie moeten betalen...
pi_77855881
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:15 schreef gifkwal het volgende:
Michael Jackson has apologised to Lisa Marie Presley from beyond the grave.

Tja, wat moet je hier nou weer mee...
niks....gewoon weer onzin om de bladen te vullen
  donderdag 11 februari 2010 @ 06:12:09 #148
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_77871923
http://www.nu.nl/achterkl(...)ad-ondergewicht.html

Extreem ondergewicht? Mischien ietwat aan de lichte kant maar verder heel normaal.

Leuke nieuwsvoering weer...
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  donderdag 11 februari 2010 @ 08:17:02 #149
28167 matthijst
pi_77872490
quote:
Dog The Bounty Hunter
pi_77881101
Ik vond hem anders wel extreem mager in This Is It. Ik had hem zelfs lichter dan 62 kilo gegokt. Maar goed dat dat van vitiligo erbij staat.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 11:16:08 #151
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77913089
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:30 schreef gifkwal het volgende:
Ik vond hem anders wel extreem mager in This Is It. Ik had hem zelfs lichter dan 62 kilo gegokt. Maar goed dat dat van vitiligo erbij staat.
Ik ook! Ik dacht meer aan 50-55 kilo...
Erg he, dat ie zo veroordeeld is op "dat hij niet meer zwart zou willen zijn". Werkelijk waar, de wereld heeft em echt tekortgedaan.
Leef en Laten Leven
pi_77925681
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:16 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik ook! Ik dacht meer aan 50-55 kilo...
Erg he, dat ie zo veroordeeld is op "dat hij niet meer zwart zou willen zijn". Werkelijk waar, de wereld heeft em echt tekortgedaan.
Zoiets dacht ik ook want ik ben zelf 1.75 en rond de 65 kilo en bij mij zitten er best wel wat vetjes aan hoor, dan kan het toch nooit dat hij met ongeveer dezelfde lengte en gewicht zo graatmager was

Ik kan me ook nog steeds kwaad maken als ik bedenk hoeveel onrecht hem is aangedaan... Ondanks zijn zwaktes (slaapproblemen, verlegenheid, anxiety weet ik veel wat) heeft hij zich er toch maar even doorheengesleept allemaal. Ik denk dat veel anderen niet zo ver waren gekomen, kijk maar naar al die 'sterren' van tegenwoordig die bij het minste of geringste al dronken in de goot liggen of aan de cocaine zitten.
pi_77928252
Ik heb gisteren het hele autopsy rapport gelezen ( begreep niet alles ), maar schrok wel.
Zeker ook van alle beschadigingen aan zijn huid, verder kreeg ik ineens ontzettende medelijden met Michael.
Hij heeft natuurlijk aan de ene kant een pracht leven gehad, aan de andere kant, ja weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar het lijkt me soms op een soort van nachtmerrie.
pi_77929071
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:46 schreef erik666 het volgende:
Ik heb gisteren het hele autopsy rapport gelezen ( begreep niet alles ), maar schrok wel.
Zeker ook van alle beschadigingen aan zijn huid, verder kreeg ik ineens ontzettende medelijden met Michael.
Hij heeft natuurlijk aan de ene kant een pracht leven gehad, aan de andere kant, ja weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar het lijkt me soms op een soort van nachtmerrie.
Shit zeg, ik dacht laat ik het ook eens lezen, maar daar word je echt niet vrolijk van! Hoe ze hem helemaal uit elkaar hebben gehaald en al die gebroken ribben en zo...

Zijn leven leek zeker af en toe op een nachtmerrie... Natuurlijk heeft hij ook veel mooie en toffe dingen meegemaakt die weinig anderen ooit zullen meemaken, maar ik zou het er zelf niet voor over hebben als je ziet door wat voor hel hij verder heen is gegaan
pi_77929142
Link? Geen zin meer om terug te zoeken
-
pi_77930211
http://www.thesmokinggun.(...)0208101jackson1.html

Wel echt hartverscheurend om te lezen Dat zijn hersens er gewoon uitgehaald zijn en nu ergens in een potje zitten of zo
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:45:56 #157
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_77930453
Ik lees net ook dat hij een 'tubular adonema' in zijn darmen had? Darmkanker kennelijk?

En bruin haar ipv zwart, zou dat door de vitiligo komen?
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:46:06 #158
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77930459
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:39 schreef gifkwal het volgende:

Wel echt hartverscheurend om te lezen Dat zijn hersens er gewoon uitgehaald zijn en nu ergens in een potje zitten of zo
Neenee, ze zijn weer teruggeplaatst toen het specifieke onderzoek was afgerond.
Leef en Laten Leven
pi_77930662
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:39 schreef gifkwal het volgende:

Ja dat is met Elvis ongeveer ook zo gegaan. Wat ik verder begreep is dat hij verder toch wel gezond was, maar dat medicijn gebruik heeft hem de das omgedaan, ( met hulp van de dokter ).
Maar ja zo een leven in de schijnwerpers en al die rechtzaken, dat is geen leuk leven meer , en dat je altijd op je hoede moet zijn. Maar inderdaad hij heeft ook dingen meegemaakt die een gewone sterveling in een paar levens nog niet meemaakt.
pi_77930796
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:45 schreef JX het volgende:
Ik lees net ook dat hij een 'tubular adonema' in zijn darmen had? Darmkanker kennelijk?

En bruin haar ipv zwart, zou dat door de vitiligo komen?
Ik ben geen dokter maar het zou kunnen. Of misschien slechts zoiets als een poliep of zo. Volgens mij tast vitiligo het haar niet aan, ik weet ook niet waarom er bruin staat. Misschien had hij wel bruin haar als je van heel dichtbij keek. Wat ik trouwens wel opvallend vond is dat hij al zijn eigen tanden had, met zo'n prodent-smile als die van hem dacht ik zelf eigenlijk dat hij neptanden had of in elk geval een paar Niet dus.
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:46 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Oh... nou... "gelukkig".. Lijkt me wel raar als je die lijkschouwer bent en ineens Michael Jackson moet gaan ontrafelen.
pi_77930857
Ik vind het trouwens ook wel raar dat het autopsy rapport zo maar op internet staat, en door de hele wereld te lezen is.
pi_77931628
Ja ik vind dat ook wel vreemd. Vond het eigenlijk ook niet zo respectvol van mezelf om het te gaan zitten lezen maar kon het niet laten Ik hoop trouwens niet dat die foto's ooit naar buiten komen
  vrijdag 12 februari 2010 @ 20:22:34 #163
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_77931917
Ik vermoed dat MJ het zelf heel interessant had gevonden om zijn eigen autopsierapport te lezen, als dat had gekund Hij had toch altijd zo'n fascinatie voor de medische wereld?
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_77932266
Daar heb je wel een punt! Whehe.
pi_77950703
-
  zaterdag 13 februari 2010 @ 12:46:11 #166
28167 matthijst
pi_77951118
Is dat met die dude waarmee ie een Neverland pretpark zou gaan maken?
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:57:02 #167
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_77952862
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:53 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Ik ben geen dokter maar het zou kunnen. Of misschien slechts zoiets als een poliep of zo. Volgens mij tast vitiligo het haar niet aan, ik weet ook niet waarom er bruin staat. Misschien had hij wel bruin haar als je van heel dichtbij keek. Wat ik trouwens wel opvallend vond is dat hij al zijn eigen tanden had, met zo'n prodent-smile als die van hem dacht ik zelf eigenlijk dat hij neptanden had of in elk geval een paar Niet dus.
[..]

Oh... nou... "gelukkig".. Lijkt me wel raar als je die lijkschouwer bent en ineens Michael Jackson moet gaan ontrafelen.
Zijn tanden waren voorzien van keramische restauratie, zoals te lezen is verderop in het rapport.
pi_77953068
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:57 schreef RSie het volgende:

[..]

Zijn tanden waren voorzien van keramische restauratie, zoals te lezen is verderop in het rapport.
Oh, ik dacht dat dat gewoon vullingen waren.
pi_77953982
-
pi_77954060
Ik vind al die armbandjes om zijn rechter pols zo leuk , hij had ook altijd zijn horloge om zijn rechter pols.
Zo maar even een opmerking.
pi_77954408
Ik bedoel zomaar.
pi_77955742
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:46 schreef matthijst het volgende:
Is dat met die dude waarmee ie een Neverland pretpark zou gaan maken?
Volgens mij heeft die gast de HIStory Tour betaald
pi_77962993

13 jaar later...

Ahahah, Britney kijkt echt van: Wat doe je?
-
pi_77963749
Even een vraagje, ik vond net deze video.

Nu gaat het me niet zoveel om de video zelf maar om het commentaar van Michael, waar is deze video van? Het lijkt op die Fox uitzending met zijn privé videos maar ik kan me niet herinnderen dat deze daar tussen zat.
pi_77964707
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 20:22 schreef Dynd het volgende:
Even een vraagje, ik vond net deze video.

Nu gaat het me niet zoveel om de video zelf maar om het commentaar van Michael, waar is deze video van? Het lijkt op die Fox uitzending met zijn privé videos maar ik kan me niet herinnderen dat deze daar tussen zat.
Het is van PHM inderdaad
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:23:19 #176
28167 matthijst
pi_77965814
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 15:48 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Volgens mij heeft die gast de HIStory Tour betaald
Ah, zelfde dude als dat pretpark.
Hier vind je redelijk uitgewerkte plannen voor een Neverland Theme Park:
http://disneyandmore.blog(...)sons-peter-pans.html
pi_77968250
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 21:23 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ah, zelfde dude als dat pretpark.
Hier vind je redelijk uitgewerkte plannen voor een Neverland Theme Park:
http://disneyandmore.blog(...)sons-peter-pans.html
Wat gaaf zeg! Bedankt voor dat linkje. Jammer dat het niet is doorgegaan.. maar ja, dat is wel met meer van Michael's ideeen en projecten zo gegaan, helaas.
pi_77980631

goddamnnnn
-
pi_77981372
quote:
Op zondag 14 februari 2010 12:55 schreef SteelDogg het volgende:
[ afbeelding ]

goddamnnnn
Eens! Alleen jammer van de wenkbrauwen

pi_77985442
quote:
Op zondag 14 februari 2010 13:20 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Eens! Alleen jammer van de wenkbrauwen

[ afbeelding ]
Lol,

Het valt me ook op dat de laatste tien jaar Michael veel minder mooie kleding droeg, meer leren jasjes enzo. Jammer vind ik dat, zijn kleding ontwerper Bill Whiters is in '06 overleden.
pi_77991148
-
pi_77993680
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:38 schreef Dynd het volgende:

[..]

Lol,

Het valt me ook op dat de laatste tien jaar Michael veel minder mooie kleding droeg, meer leren jasjes enzo. Jammer vind ik dat, zijn kleding ontwerper Bill Whiters is in '06 overleden.
Ja, wat minder extravagant allemaal. Maar ik vond dat simplistische ook best stijlvol van de laatste jaren.
pi_78016626

-
pi_78019099
Mooie foto's weer, Steeldogg.

Moet je zien wat Japan weer eens krijgt van Sony: DVD van Michael's optredens bij Soul Train. Lijkt me mooi om te hebben!
pi_78020308

Ik vul de pagina wel goed met foto's toch?
-
pi_78021714
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:29 schreef SteelDogg het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik vul de pagina wel goed met foto's toch?
Soms wel verdacht veel ja...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_78023014
Hahaha Tja, het is gewoon leuk om te discussiëren over exclusieve foto's die je nog nooit hebt gezien & het is tenslotte SHO, dus je moet wat hebben om over te praten
-
  maandag 15 februari 2010 @ 21:24:04 #188
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_78032902
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:46 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Echt heel naar om te lezen allemaal Alles is gewogen en onbewust zie ik die arts elk orgaan om en om op een weegschaal leggen.
Dacht wel dat Michael één en ander mankeerde maar dit is echt een shock, wat een rapport zeg.
pi_78034049
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:24 schreef MJ44ever het volgende:

[..]

Echt heel naar om te lezen allemaal Alles is gewogen en onbewust zie ik die arts elk orgaan om en om op een weegschaal leggen.
Dacht wel dat Michael één en ander mankeerde maar dit is echt een shock, wat een rapport zeg.
Ik vond het daarom ook om te lezen. Ging het echt voor me zien allemaal

Maar het valt toch best mee, wat hij allemaal had? Vitiligo, beetje aderverkalking en lichte bronchitis of zo en licht vergrote prostaat allemaal normale kuren geloof ik voor een 50-jarige.
pi_78034062
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:24 schreef MJ44ever het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat die tientallen foto's die gemaakt zijn nooit uit zullen lekken.
  maandag 15 februari 2010 @ 21:52:18 #191
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78034434
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:45 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Ik vond het daarom ook om te lezen. Ging het echt voor me zien allemaal

Maar het valt toch best mee, wat hij allemaal had? Vitiligo, beetje aderverkalking en lichte bronchitis of zo en licht vergrote prostaat allemaal normale kuren geloof ik voor een 50-jarige.
Nee hoor, ik heb geen van allen (en al helemaal geen prostaat )

Maar ik denk dat MJJ4ever meer de talloze naaldenprikken in zijn armen, nek, enkel bedoelt...
Leef en Laten Leven
  maandag 15 februari 2010 @ 21:53:13 #192
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78034488

[ Bericht 100% gewijzigd door Robijn48 op 15-02-2010 21:53:30 ]
Leef en Laten Leven
pi_78034905
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:52 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb geen van allen (en al helemaal geen prostaat )

Maar ik denk dat MJJ4ever meer de talloze naaldenprikken in zijn armen, nek, enkel bedoelt...
Haha! Jij bent dan de uitzondering op de regel

O ja, die prikken was ik vergeten. Dat was inderdaad wel vaag, ja. Ook zielig om te lezen hoe zijn ribben en zo waren gebroken door de CPR
  maandag 15 februari 2010 @ 22:08:16 #194
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78035364
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:59 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Haha! Jij bent dan de uitzondering op de regel

O ja, die prikken was ik vergeten. Dat was inderdaad wel vaag, ja. Ook zielig om te lezen hoe zijn ribben en zo waren gebroken door de CPR
Nee joh, is geen uitzondering op de regel want 50 is op zich helemaal niet zo oud tegenwoordig en velen hebben op deze leeftijd nog geen gezondheidsproblemen.

De problemen die Michael had, waren niet erg genoeg om aan dood te gaan, staat er ook duidelijk bij.
Ik denk dat hij erg aan de anti-angst medicijnen zat, waarschijnlijk al jaren. Ook met injecties (werkt sneller) begrijp ik. En dan die propofol omdat ie niet kon slapen. Oh en laten we de pijnstilling niet vergeten.

Zijn ribben ja...ze hebben geloof ik lang geprobeerd hem te reanimeren.
Leef en Laten Leven
pi_78037160
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:08 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nee joh, is geen uitzondering op de regel want 50 is op zich helemaal niet zo oud tegenwoordig en velen hebben op deze leeftijd nog geen gezondheidsproblemen.

De problemen die Michael had, waren niet erg genoeg om aan dood te gaan, staat er ook duidelijk bij.
Ik denk dat hij erg aan de anti-angst medicijnen zat, waarschijnlijk al jaren. Ook met injecties (werkt sneller) begrijp ik. En dan die propofol omdat ie niet kon slapen. Oh en laten we de pijnstilling niet vergeten.

Zijn ribben ja...ze hebben geloof ik lang geprobeerd hem te reanimeren.
Ja, wel twee uur of zo.

Maar dat van die prostaat en een beetje aderverkalking is toch helemaal niet raar op die leeftijd? Nou ja, ik weet er het fijne niet van hoor maar het komt bij mij niet vreemd over dat hij dat had.

Erg he, van die anxiety en depressie medicatie... Ik vind het altijd zo paradoxaal dat hij door de mensen die het meest van hem hielden niet geholpen kon worden. Neem bijvoorbeeld ons, zijn die-hard fans. Als wij hem persoonlijk zouden hebben gekend zouden we alles voor hem hebben gedaan (ik in elk geval) en hem nooit hebben laten vallen zoals zoveel andere mensen hebben gedaan. Er zijn zoveel mensen die het allerbeste met hem voor zouden hebben gehad, maar die konden niet dichtbij genoeg komen. Maar ja, misschien kon wel niemand echt begrijpen wat hij meemaakte en hem daarom ook niet helpen.
  maandag 15 februari 2010 @ 22:58:23 #196
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78038076
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:41 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Ja, wel twee uur of zo.

Maar dat van die prostaat en een beetje aderverkalking is toch helemaal niet raar op die leeftijd? Nou ja, ik weet er het fijne niet van hoor maar het komt bij mij niet vreemd over dat hij dat had.

Erg he, van die anxiety en depressie medicatie... Ik vind het altijd zo paradoxaal dat hij door de mensen die het meest van hem hielden niet geholpen kon worden. Neem bijvoorbeeld ons, zijn die-hard fans. Als wij hem persoonlijk zouden hebben gekend zouden we alles voor hem hebben gedaan (ik in elk geval) en hem nooit hebben laten vallen zoals zoveel andere mensen hebben gedaan. Er zijn zoveel mensen die het allerbeste met hem voor zouden hebben gehad, maar die konden niet dichtbij genoeg komen. Maar ja, misschien kon wel niemand echt begrijpen wat hij meemaakte en hem daarom ook niet helpen.
Er schijnt een select groepje fans te zijn geweest op het laatst, die heel dicht bij hem mochten komen. Hij staat ook op foto's met die lui. Het schijnt dat zij zich erge zorgen gemaakt hebben om hem. Ze hebben hem brieven geschreven waarin ze hun zorg uitten, die hij nog gelezen heeft.
Ook de familie heeft geprobeerd-althans dat zeggen ze- een paar keer in te grijpen.
Maar Michael wilde niet dat iemand zich ermee bemoeide...de familie werd weggestuurd. Volgens mij zat ie erg in ontkenning hoor, dat hij serieuze verslavingsproblemen had. Net als in 1993 toch, toen hij zowat ontvoerd moest worden naar een ontwenningskliniek.
En ja, nu ik weet hoe en wie hij was...zou ik ook alles voor em overgehad hebben. Maar geholpen had het denk ik niet, want het probleem zat in hemzelf...hij moest het willen, de knop omdraaien.
Leef en Laten Leven
pi_78038913
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:58 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Er schijnt een select groepje fans te zijn geweest op het laatst, die heel dicht bij hem mochten komen. Hij staat ook op foto's met die lui. Het schijnt dat zij zich erge zorgen gemaakt hebben om hem. Ze hebben hem brieven geschreven waarin ze hun zorg uitten, die hij nog gelezen heeft.
Ook de familie heeft geprobeerd-althans dat zeggen ze- een paar keer in te grijpen.
Maar Michael wilde niet dat iemand zich ermee bemoeide...de familie werd weggestuurd. Volgens mij zat ie erg in ontkenning hoor, dat hij serieuze verslavingsproblemen had. Net als in 1993 toch, toen hij zowat ontvoerd moest worden naar een ontwenningskliniek.
En ja, nu ik weet hoe en wie hij was...zou ik ook alles voor em overgehad hebben. Maar geholpen had het denk ik niet, want het probleem zat in hemzelf...hij moest het willen, de knop omdraaien.
Ja, zulke fans zijn er geloof ik altijd wel geweest. Wat ik meer bedoel is het Stranger in Moscow-effect: dat hij buiten zijn raam duizenden fans ziet staan die van hem houden maar dat dat blijkbaar toch tot zulke hartverscheurende gevoelens van eenzaamheid leidt waar dan vervolgens zo'n treurig liedje uitkomt... Zelfs met al die liefde kon hij nog niet echt bereikt worden. En ik denk dat je gelijk hebt, dat dat komt door iets wat in hemzelf zat en wat niemand van buitenaf kon veranderen. "If only love could have saved him..."
  dinsdag 16 februari 2010 @ 07:16:57 #198
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_78046471
Ja, ik bedoelde voornamelijk die naaldenprikken enzo.

Maar wat ik vaag vind is dit. Ik heb een videoband waarop Jermaine zegt dat Michael lupus heeft. Op CNN bevestigde Deepak Chopra dat Michael lupus heeft. Ik heb het in 1995 op tv een arts horen zeggen toen Micahel in het ziekenhuis zag. Michael heeft een paar jaar geleden met Alan Metgzer het Lupus Gala bijgewoond. En heel veel kwaaltjes waaraan Michael in het verleden aan heeft geleden, inclusief vitiligo, vallen onder lupus.
Waarom is dat dan nu niet genoemd?
Wat denken jullie hiervan?
pi_78056420
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 07:16 schreef MJ44ever het volgende:
Ja, ik bedoelde voornamelijk die naaldenprikken enzo.

Maar wat ik vaag vind is dit. Ik heb een videoband waarop Jermaine zegt dat Michael lupus heeft. Op CNN bevestigde Deepak Chopra dat Michael lupus heeft. Ik heb het in 1995 op tv een arts horen zeggen toen Micahel in het ziekenhuis zag. Michael heeft een paar jaar geleden met Alan Metgzer het Lupus Gala bijgewoond. En heel veel kwaaltjes waaraan Michael in het verleden aan heeft geleden, inclusief vitiligo, vallen onder lupus.
Waarom is dat dan nu niet genoemd?
Wat denken jullie hiervan?
Dit vroeg ik me ook al af. Het "gerucht" ging inderdaad al jaren dat hij lupus zou hebben. Zou het niet weten, misschien had hij het gewoon niet?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 18:48:10 #200
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78067666
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:14 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Ja, zulke fans zijn er geloof ik altijd wel geweest. Wat ik meer bedoel is het Stranger in Moscow-effect: dat hij buiten zijn raam duizenden fans ziet staan die van hem houden maar dat dat blijkbaar toch tot zulke hartverscheurende gevoelens van eenzaamheid leidt waar dan vervolgens zo'n treurig liedje uitkomt... Zelfs met al die liefde kon hij nog niet echt bereikt worden. En ik denk dat je gelijk hebt, dat dat komt door iets wat in hemzelf zat en wat niemand van buitenaf kon veranderen. "If only love could have saved him..."
Was dat maar waar...maar zo werkt het soms niet
Aan de andere kant was ie ook vaak omringd door lui die alleen maar gebruik van em wilden maken. Dat zal wel iets met zijn vertrouwen gedaan hebben, schat ik zo in.
Leef en Laten Leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')