Denk ik ook. En dat zeg ik gewoon eerlijkkkkk, flauw dat er dan getrolled wordt. En dat door een mede Jackson liefhebberquote:Op maandag 8 februari 2010 22:58 schreef Shitney-returns het volgende:
Dit is natuurlijk het proces van de eeuw en na MJ's eigen rechtszaken neemt de LAPD en DA's office geen enkel risico hoor. De hele wereld kijkt mee.
niet weer hequote:Op maandag 8 februari 2010 22:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hee Bobbie ik was het niet alleen he, we hebben het met zijn allen gevolgd. Kan je ook effe normaal doen? Graag.
Slechts subjectief geïnterpreteerd. Mocht het bewijs voldoende zijn en mocht hij veroordeeld worden, ja dan ben ik van mening dat het vrij laag is ten opzichte van andere straffen in de VS. Op dit moment zie ik wel hoe het verloopt. Overigens heb je me niet goed gequote.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:53 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Vreemd Bobbie dat ik jou laatst zag posten: "volantary manslaughter is MAAR max. vier jaar, dus zijn straf zal wel gaan meevallen, Amerika staat bekend om zware straffen, maar in dit geval niet."
Blijkbaar ben je nu van mening veranderd.
Ik ben te lui om het nu op te zoeken, maar het kwam wel daarop neer. Ik weet dat nog zo goed, omdat het me opviel. Maar als je wil, zoek ik het morgen op. (liever niet, hou maar op met trollen, veel leuker)quote:Op maandag 8 februari 2010 23:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Slechts subjectief geïnterpreteerd. Mocht het bewijs voldoende zijn en mocht hij veroordeeld worden, ja dan ben ik van mening dat het vrij laag is ten opzichte van andere straffen in de VS. Op dit moment zie ik wel hoe het verloopt. Overigens heb je me niet goed gequote.
Vette fotoquote:Op maandag 8 februari 2010 23:01 schreef gifkwal het volgende:
Super Michael to the rescue. We zijn lovers en geen fighters, toch!
[ afbeelding ]
Tuurlijk. We wachten allemaal het proces af. En als er te weinig bewijzen zullen zijn, dan ben ik de eerste die blij is dat Murray niet onterecht de bak in wordt gegooid.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:01 schreef gifkwal het volgende:
Super Michael to the rescue. We zijn lovers en geen fighters, toch!
[ afbeelding ]
We zullen nog wel zien wie er gelijk krijgt.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vette foto
Ach, Robijn heeft af en toe last van een tunnelvisie. Wel leuk om tegenin te gaan
Hij zocht heel zorgvuldig een juiste uit...quote:Op maandag 8 februari 2010 23:06 schreef gifkwal het volgende:
Deze vind ik ook wel relevant:
[ afbeelding ]
Ja, dat heb ik ook. En heel veel filmpjes gezien. Alles rond hem is me gaan interesseren, dus dat neem je dan wel in je op.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:13 schreef gifkwal het volgende:
Robijn, ik vind trouwens dat je enorm goed op de hoogte bent van alles wat MJ betreft gezien het feit dat je nog maar 7 maanden echt fan bent! Je hebt je vast enorm zitten inlezen.
Op die manier heb je natuurlijk ook al veel in 'real life' meegemaakt, ook al had je er toen misschien niet zoveel aandacht voor. Ik weet nog hoe ik in mijn obsessieve periode ook alles over hem las wat los en vast zat, wist complete data van allerlei dingen uit mijn hoofd en wist ook precies waar Michael op dat moment ergens op de aardbol was... haha. Maar het is inderdaad leuk om veel te weten, en zoals je zegt een super interessante persoonlijkheid + levensverhaal.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. En heel veel filmpjes gezien. Alles rond hem is me gaan interesseren, dus dat neem je dan wel in je op.
Ik vind hem gewoon zo'n bijzondere persoonlijkheid hebben, en dat leven dat hij geleid heeft...
Wat denk ik ook meespeelt is dat een leeftijdsgenoot van mij is.
quote:Op maandag 8 februari 2010 23:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb geen CNN meer maar er schijnt live verslag te worden gedaan van die aanklacht tegen Murray, heeft iemand een live stream?
Ik ben niet snel jaloers, maar ik ben nu wel jaloers op degenen die hem in concert hebben gezien, en zoals mensen zoals jij die hem gewoon op de voet gevolgd hebben.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:20 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Op die manier heb je natuurlijk ook al veel in 'real life' meegemaakt, ook al had je er toen misschien niet zoveel aandacht voor. Ik weet nog hoe ik in mijn obsessieve periode ook alles over hem las wat los en vast zat, wist complete data van allerlei dingen uit mijn hoofd en wist ook precies waar Michael op dat moment ergens op de aardbol was... haha. Maar het is inderdaad leuk om veel te weten, en zoals je zegt een super interessante persoonlijkheid + levensverhaal.
Ik weet zelf eigenlijk niet van welke MJ ik meer hou: de artiest met geweldige muziek en dans of van de mens zelf (niet dat ik hem kende... maar de mens zoals ik hem ken, dan). Ik heb dit met geen enkele andere artiest.
Ik heb hem ook nooit live gezien hoor... en kan daar af en toe ook heel jaloers van worden. En toen had ik eindelijk kaartjes voor mijn eerste concert, gaat ie de pijp uit!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik ben niet snel jaloers, maar ik ben nu wel jaloers op degenen die hem in concert hebben gezien, en zoals mensen zoals jij die hem gewoon op de voet gevolgd hebben.
Vaak denk ik nu: pfff, had jij dat nou ook maar gedaan. Maar ja, ik hou net zoveel van de Beatles muzikaal gezien, en die heb ik jarenlang verzameld, ik was daar mee bezig.
Michael ja...juist de combinatie van persoonlijkheid en de artiest die hij was maakt hem zoals ie was.
Bij de Beatles heb ik toch niet dezelfde fascinatie qua persoonlijkheden. Al waren ze, in hun beginjaren tot 1966 zo, net vier jonge leuke honden
Aargh, ik kan me die frustratie zo goed voorstellen. Je zal het ook nooit meer vergeten denk ik, hoe oud je ook word.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:30 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nooit live gezien hoor... en kan daar af en toe ook heel jaloers van worden. En toen had ik eindelijk kaartjes voor mijn eerste concert, gaat ie de pijp uit!![]()
Ook mooi, de Beatles. Wat vind je van Michael's cover van Come Together?
Whehe... de live versie uit Moonwalker is zooooooo... goedquote:Op maandag 8 februari 2010 23:32 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Aargh, ik kan me die frustratie zo goed voorstellen. Je zal het ook nooit meer vergeten denk ik, hoe oud je ook word.
Ja, de cover...goed, maar niet zo goed als die van de Beatles
Wat zou dat betekenen...quote:Op maandag 8 februari 2010 23:44 schreef gifkwal het volgende:Jermaine zegt: "It's not good. It's not good. I wasn't happy."
En zag ik nou toch Katherine?
Ik vraag het me ook af... Zou Murray nu voor nog minder zijn aangeklaagd?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wat zou dat betekenen...
Jazeker, dat was Katherine.
Don't know, we zullen het vast gauw weten. Murray is nog binnen he?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:48 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af... Zou Murray nu voor nog minder zijn aangeklaagd?
En hier de Criminal Complaintquote:Los Angeles, California (CNN) -- Dr. Conrad Murray, personal physician to Michael Jackson, was charged Monday with involuntary manslaughter in connection with the pop star's death last summer.
A criminal complaint filed earlier in the day alleged that Murray "did unlawfully, and without malice, kill Michael Joseph Jackson."
Murray turned himself in shortly before 4 p.m. at a branch courthouse near Los Angeles International Airport. He pleaded not guilty during a brief hearing before Judge Keith L. Schwartz.
The judge set bail at $75,000, despite arguments from prosecutor David Walgren that Murray is a flight risk.
The judge refused to suspend Murray's medical license as a term of his bond, but he did order him not to use any anesthesia on patients.
"I don't want you sedating people," Schwartz told Murray.
Kan ja..........quote:Op maandag 8 februari 2010 23:51 schreef gifkwal het volgende:
Volgens mij is hij nog binnen, ja. Misschien is Jermaine gewoon not happy omdat Murray "not guilty" heeft ge-plead (hoe zeg je dat in het Nederlands).
Slaat dit nou op Murray? Of...quote:NOTICE: A Suspected Child Abuse Report (SCAR) may have been generated within the meaning of
Penal Code $$ 11166 and 11168 involving the charges alleged in this complaint. Dissemination of a
SCAR is limited by Penal Code $$ 11167 and 11167.5 and a court order is required for full disclosure of
the contents of a SCAR.
Ik zat ook al te kijken, snap het ook niet!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:57 schreef gifkwal het volgende:
Trouwens, WTF is dit? Uit de hierboven gelinkte criminal complaint:
[..]
Slaat dit nou op Murray? Of...
Ok, dan moeten we het daar mee doenquote:Op maandag 8 februari 2010 23:24 schreef gifkwal het volgende:
[..]
www.tmz.com heeft een livestream (er wordt buiten gefilmd maar niet binnen, dus niet de echte aanklacht)
Nouja hij zit er zelf toch al. Degene die het meest profiteren van Michael's dood zijn wel z'n broers.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:01 schreef gifkwal het volgende:
Randy twitterde:
Sitting in court & I'm sad. Those profiting most from my bro’s death: AEG, Randy Phillips, Kenny Ortega, Estate Executors r nowhere in sight
Tja, Randy is altijd al tegen TII geweest. In principe zijn het gewoon collega's/ zakenrelaties.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:01 schreef gifkwal het volgende:
Hm, afwachten dan maar. Wel vaag. Ik herinner me wel het verhaal dat Murray Prince erbij riep toen Michael aan het sterven was, misschien slaat het daar op...
Randy twitterde:
Sitting in court & I'm sad. Those profiting most from my bro’s death: AEG, Randy Phillips, Kenny Ortega, Estate Executors r nowhere in sight
Dat was Jackie, die dat zei. En Katherine en Rebbie waren er inderdaad ook. Ik zag ook TJ lopen.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:44 schreef gifkwal het volgende:Jermaine zegt: "It's not good. It's not good. I wasn't happy."
En zag ik nou toch Katherine?
Nou, dat klopt wel. Voor veel meer kunnen ze hem niet aanklagen. Dus de straf zal wel mild zijn. en terecht.quote:involuntary manslaughter
Naar mijn weten was hij ook nog maar een paar weken zijn arts.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:58 schreef kvd het volgende:
help me even...ik dacht dat Murray nog maar net Jacksons arts was (aangesteld voor de tour). Maar nu zie ik in het rapport staan (pagina 5) dat hij op 22/12/2008 al Temazepam had voorgeschreven aan Jackson. Da's dus al een half jaar voor zijn overlijden. Ik heb in mn hoofd zitten dat hij pas iets van 2 weken zijn arts was. Hoe zat dat ook alweer?
Dat bepaalt de rechter, en de eerste zitting is pas op 5 april dus gaat nog even duren. Verder heeft hij zijn bail van 75,000 dollar betaald waardoor hij het proces niet in de bak maar thuis kan afwachten. HIj heeft wel zijn paspoort moeten inleveren.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 02:45 schreef Zapato het volgende:
Toch even een tvp.
Gaat die Murray nou de bak in of niet?
Randy speelde niet mee in die reality soap, hij vond het niet kunnenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 04:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nouja hij zit er zelf toch al. Degene die het meest profiteren van Michael's dood zijn wel z'n broers.
Misschien zijn credit cardquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:58 schreef eskil het volgende:
Wie betaald eigenlijk die borg voor Murray? Hij kan niet eens zijn childsupport betalen.
Zijn advocaat zei dat hij (de advocaat dus) het ging betalen. Zal later wel verrekend wordenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:58 schreef eskil het volgende:
Wie betaald eigenlijk die borg voor Murray? Hij kan niet eens zijn childsupport betalen.
Tering...quote:As for what drugs were found in Michael Jackson's house ... authorities found Diazepam (for anxiety) prescribed by Dr. Murray, Lorazepam (for anxiety) prescribed by Dr. Murray and Temazepam (for insomnia) prescribed by Dr. Murray. Authorities also found Clonazepam (for panic disorders) prescribed by Dr. Allan Metzger, Trazodone (an anti-depressant) prescribed by Dr. Metzger. And they found Tizanidine (a muscle relaxer) prescribed to Omar Arnold (a Jackson alias) prescribed by Dr. Arnold Klein. There was also an empty vial of Propofol injectable emulsion and an empty glass vial of a Flumazenil injection (which reverses effects of sedation) and a broken syringe.
As we first reported, authorities found 11 vials of Propofol ... 3 100 ml vials and 8 20 ml vials. None of the bottles had prescription directions, patient or doctor names.
They also found liquid Midazolam (anti-anxiety), Lorazepam liquid (injectable) and 14 capsules of ephedrine (for narcolepsy and depression), caffeine aspirin, Zanaflex (a muscle relaxer) and Prednisone (for skin conditions). There was also Azithromycin (an antibiotic), prescribed by Dwight James/Cherilyn Lee and the patient name was Kathlyn Hursey.
UPDATE: An anesthesiologist who consulted with the Coroner said there are "NO reports of its use (Propofol) for insomnia relief, to my knowledge. The only reports of its use in homes are cases of fatal abuse."
Read more: http://www.tmz.com/2010/0(...)urray/#ixzz0f4AaN4Lt
Ah, maar daarvoor moeten ze wel kunnen bewijzen dat iemand van AEG dat daadwerkelijk zo gezegd heeft (al zou het me niet verbazen).quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:09 schreef matthijst het volgende:
Medicijngehalte checken door pis? Hij had toch een dokter die alles voorschreef, die wist wel wat ie gebruikte neem ik aan
Z'n pa bedoelt AEG en iedereen die verantwoordelijk was voor de show. AEG betaalde Murray.
AEG zou koste wat kost een show hebben willen hebben. Als dat betekende dat MJ drugs moest gebruiken om te slapen, dan kon ie ze krijgen.
Die Brian zou meerdere malen ad. bel hebben getrokken dat MJ aan de drugs was. Mensen om MJ heen zeiden dat het allemaal onder controle was. Niet dus
Oud nieuws, jongenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag gisteren in Shownieuws weer Jackson-fans bij de rechtbank met banners, ouders en familieleden aankomen, het is gewoon een 2005-revival daar. Trial of the Century part II!
[ afbeelding ]
Een klein ventilatortje op het bureauquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:13 schreef gifkwal het volgende:
Geen dank Piepie. Maar wat betekent "er staat een vinnetje op hem gericht"?
En dat is wel goed nieuws, van dat Medical Board! De rechter zei ook al dat hij me een dokter is getrouwd, lijkt me ook wel positief ergens.
Het is ook zo'n lullig rechtbankje, terwijl het hier om een van de beroemdste mensen ter wereld gaat. Alles lijkt na zijn dood opeens zo kneuterig te gaan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:59 schreef gifkwal het volgende:
Aha
Ik zou ook gaan zweten als ik eindverantwoordelijke was in deze zaak, whehe. Of misschien hadden ze in dat krakkemikkige gebouwtje geen airco.
Murray zag er trouwens wel zielig uit
niks....gewoon weer onzin om de bladen te vullenquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:15 schreef gifkwal het volgende:
Michael Jackson has apologised to Lisa Marie Presley from beyond the grave.
Tja, wat moet je hier nou weer mee...
Dog The Bounty Hunterquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:58 schreef eskil het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |