Nou, het zal zich nu de komende tijd gaan ontrafelen.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:02 schreef MJ44ever het volgende:
Tuurlijk voel ik dat zo, ik ben ook degene die het schrijft.
Maar misschien is hem afgeraden om iets te zeggen, weten wij veel. Hij zal vast wel advies hebben gehad.
TT kan je niet meer wijzigen als het eenmaal gepost is, geloof ik.quote:
Sleep well!quote:Op maandag 8 februari 2010 22:03 schreef MJ44ever het volgende:
Ik ga in ieder geval naar m'n nestje toe, genoeg exictement for one night
Oh shit effe proberenquote:Op maandag 8 februari 2010 22:03 schreef gifkwal het volgende:
[..]
TT kan je niet meer wijzigen als het eenmaal gepost is, geloof ik.
Gaat Murray nou z'n bail betalen en komt hij meteen weer vrij of gaat hij echt in hechtenis? Weet iemand dat?
Volgens mij loopt hij zo weer naar buiten. Michaels arraingment ging volgens mij ook zo snel.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:03 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Gaat Murray nou z'n bail betalen en komt hij meteen weer vrij of gaat hij echt in hechtenis? Weet iemand dat?
Ja, dat bedacht ik me ook net. Zo zit je bij de rechtzaak van je zoon wegens kindermisbruik en zo voor doodslag (als ik het goed zeg). Katherine was niet aanwezig he?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou, het zal zich nu de komende tijd gaan ontrafelen.
Ik vind het allemaal triest. Ook de familie die nu binnen zit met Murray.
Haar heb ik niet gezien, nee.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:06 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me ook net. Zo zit je bij de rechtzaak van je zoon wegens kindermisbruik en zo voor doodslag (als ik het goed zeg). Katherine was niet aanwezig he?
Nee, kan ik niet meer veranderen idd, ik vraag het morgen wel in feedback.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:03 schreef gifkwal het volgende:
[..]
je meent het? ..quote:Op maandag 8 februari 2010 22:10 schreef Robijn48 het volgende:
Ze zaten net te bidden, komt er bij iemand telefoon, neemt diegene op met keihard: hello?
Ik heb de stream al uitgezet, is er nog iets gaande dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:20 schreef Stephinem het volgende:
Doet het geluid van TMZ het bij jullie?
Ja, doet het goedquote:Op maandag 8 februari 2010 22:20 schreef Stephinem het volgende:
Doet het geluid van TMZ het bij jullie?
Oh boy piepie ziet weer conspiraciesquote:Op maandag 8 februari 2010 22:17 schreef piepie het volgende:
Toch wel bijzonder dat TMZ (een tabloid) het autopsierapport heeft.
Zal wel een vette deal met de familie zijn, kan niet anders.
Ja, mag dat niet?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:24 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh boy piepie ziet weer conspiracies
Sja, ik hou me liever met feiten bezigquote:Op maandag 8 februari 2010 22:25 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja, mag dat niet?
Ze wisten ook al dat Michael dood was voordat het officieel naar buiten kwam en verder hebben ze al het nieuws als eerste. Als je dan nog blind bent ...
Je moet toegeven dat het wel opmerkelijk is. In die zin, ben ik het met piepie eensquote:Op maandag 8 februari 2010 22:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Sja, ik hou me liever met feiten bezig
Toch wel hè! ...quote:Op maandag 8 februari 2010 22:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat het wel opmerkelijk is. In die zin, ben ik het met piepie eens
Nou ja, als het waar is is het waar, maar het kan mij gewoon niet zoveel schelen wie waar achter zit.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat het wel opmerkelijk is. In die zin, ben ik het met piepie eens
Daarin verschillen wij dus duidelijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou ja, als het waar is is het waar, maar het kan mij gewoon niet zoveel schelen wie waar achter zit.
Jaaa, maar dat was allang duidelijkquote:Op maandag 8 februari 2010 22:32 schreef piepie het volgende:
[..]
Daarin verschillen wij dus duidelijk.
Je vergeet 1 ding.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:36 schreef piepie het volgende:
Toch wel triest om die fans te zien die Murray al veroordeeld hebben.
Hebben die dan niets geleerd van de rechtszaak tegen Michael.
Die werd door de publieke opinie ook al veroordeeld terwijl hij later werd vrijgesproken.
Zucht. Je denkt toch niet dat Murray zomaar aangeklaagd is? Zonder die feiten zouden ze hem NIET aangeklaagd hebben.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:39 schreef piepie het volgende:
Dat zal pas blijken in een eventueel proces, daar komen de feiten pas op tafel.
Dat is waar, maar destijds waren er ook "bewijzen" tegen Michael die later nergens op bleken te slaan. Het zou inderdaad goed zijn om de rechtzaak af te wachten en te horen wat de rechter zegt. Hoewel ik hun woede absoluut kan begrijpen.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je vergeet 1 ding.
Er zijn BEWIJZEN geleverd (zie coroners rapport) dat er grove nalatigheid in het spel was.
Sorry, maar ik ga toch meer op een coroners rapport af.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:41 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Dat is waar, maar destijds waren er ook "bewijzen" tegen Michael die later nergens op bleken te slaan. Het zou inderdaad goed zijn om de rechtzaak af te wachten en te horen wat de rechter zegt. Hoewel ik hun woede absoluut kan begrijpen.
Uhm, je weet vrij weinig van rechtspraak denk ik zo?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zucht. Je denkt toch niet dat Murray zomaar aangeklaagd is? Zonder die feiten zouden ze hem NIET aangeklaagd hebben.
Leg eens uit dan? Oneliners hebben we niet veel aan.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Uhm, je weet vrij weinig van rechtspraak denk ik zo?
Dat klopt, maar dat kan je toch niet vergelijken met dit...hier is een dode...die zwaar onderzocht is.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:44 schreef gifkwal het volgende:
Michael hebben ze destijds toch ook zonder feiten/echt bewijs opgepakt.
Wat gifkwal al aangeeft. "Bewijzen" moeten wel genoeg draagkracht/onderbouwd zijn, anders worden die zo van tafel geveegd door de rechter. Dat betekent dus niet dat een verdachte per definitie schuldig is...quote:
Okee, maar ze hebben toch heel lang gewacht met: aanklagen of niet? Ik kan niet geloven dat als de zaak niet duidelijk genoeg was ze Murray aangeklaagd zouden hebben?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat gifkwal al aangeeft. "Bewijzen" moeten wel genoeg draagkracht/onderbouwd zijn, anders worden die zo van tafel geveegd door de rechter. Dat betekent dus niet dat een verdachte per definitie schuldig is...
Ik geef je groot gelijk dat Murray hoogstwaarschijnlijk schuldig is hoor. Maar ik bedoel te zeggen dat het aan de rechter is om te bepalen of het bewijs rechtsgeldig is en dat het niet aan ons is om iemand schuldig te verklaren. Wij hebben niet de beschikking over al het bewijs. Als het zo zou gaan was Michael ook al lang achter de tralies verdwenen en dat is een kwalijke zaak, dus waarom niet Murray hetzelfde voordeel van de twijfel geven.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat kan je toch niet vergelijken met dit...hier is een dode...die zwaar onderzocht is.
Vaak genoeg dat een zaak aan alle kanten kan rammelen, ook al denkt men genoeg bewijs te hebben.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Okee, maar ze hebben toch heel lang gewacht met: aanklagen of niet? Ik kan niet geloven dat als de zaak niet duidelijk genoeg was ze Murray aangeklaagd zouden hebben?
Nou ja, ik reageer ook maar op het coroners rapport en het onderzoek.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:47 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk dat Murray hoogstwaarschijnlijk schuldig is hoor. Maar ik bedoel te zeggen dat het aan de rechter is om te bepalen of het bewijs rechtsgeldig is en dat het niet aan ons is om iemand schuldig te verklaren. Wij hebben niet de beschikking over al het bewijs. Als het zo zou gaan was Michael ook al lang achter de tralies verdwenen en dat is een kwalijke zaak, dus waarom niet Murray hetzelfde voordeel van de twijfel geven.
quote:
Ik mag inderdaad hopen dat ze een substantiele zaak hebben. Maar nogmaals: Michael hebben ze ook aangeklaagd. En dat was achteraf gezien onterecht.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Okee, maar ze hebben toch heel lang gewacht met: aanklagen of niet? Ik kan niet geloven dat als de zaak niet duidelijk genoeg was ze Murray aangeklaagd zouden hebben?
Robijn houdt discussies in stand, vandaar de 6 pagina'squote:Op maandag 8 februari 2010 22:52 schreef SteelDogg het volgende:
Damn, 6 pagina's op 1 dag gevuld @SHO topic
Ik volg het allemaal niet, dit gedoe met Murray. Michael krijgen we er immers niet mee terug
Vreemd Bobbie dat ik jou laatst zag posten: "volantary manslaughter is MAAR max. vier jaar, dus zijn straf zal wel gaan meevallen, Amerika staat bekend om zware straffen, maar in dit geval niet."quote:Op maandag 8 februari 2010 22:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vaak genoeg dat een zaak aan alle kanten kan rammelen, ook al denkt men genoeg bewijs te hebben.
Ik heb een mooie voor je:
Prejudice is ignorance
Hee Bobbie ik was het niet alleen he, we hebben het met zijn allen gevolgd. Kan je ook effe normaal doen? Graag.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Robijn houdt discussies in stand, vandaar de 6 pagina's
Trusten piepiequote:Op maandag 8 februari 2010 22:54 schreef piepie het volgende:
Ja Man in the mirror ...![]()
Welterusten iedereen, ik ga lekker badderen nu.
Kan je niet hebben he? Dat trollenquote:Op maandag 8 februari 2010 22:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hee Bobbie ik was het niet alleen he, we hebben het met zijn allen gevolgd. Kan je ook effe normaal doen? Graag.
Nee vind het flauw, ga iemand anders afzeiken, bij voorkeur jezelfquote:Op maandag 8 februari 2010 22:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan je niet hebben he? Dat trollen
Denk ik ook. En dat zeg ik gewoon eerlijkkkkk, flauw dat er dan getrolled wordt. En dat door een mede Jackson liefhebberquote:Op maandag 8 februari 2010 22:58 schreef Shitney-returns het volgende:
Dit is natuurlijk het proces van de eeuw en na MJ's eigen rechtszaken neemt de LAPD en DA's office geen enkel risico hoor. De hele wereld kijkt mee.
niet weer hequote:Op maandag 8 februari 2010 22:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hee Bobbie ik was het niet alleen he, we hebben het met zijn allen gevolgd. Kan je ook effe normaal doen? Graag.
Slechts subjectief geïnterpreteerd. Mocht het bewijs voldoende zijn en mocht hij veroordeeld worden, ja dan ben ik van mening dat het vrij laag is ten opzichte van andere straffen in de VS. Op dit moment zie ik wel hoe het verloopt. Overigens heb je me niet goed gequote.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:53 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Vreemd Bobbie dat ik jou laatst zag posten: "volantary manslaughter is MAAR max. vier jaar, dus zijn straf zal wel gaan meevallen, Amerika staat bekend om zware straffen, maar in dit geval niet."
Blijkbaar ben je nu van mening veranderd.
Ik ben te lui om het nu op te zoeken, maar het kwam wel daarop neer. Ik weet dat nog zo goed, omdat het me opviel. Maar als je wil, zoek ik het morgen op. (liever niet, hou maar op met trollen, veel leuker)quote:Op maandag 8 februari 2010 23:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Slechts subjectief geïnterpreteerd. Mocht het bewijs voldoende zijn en mocht hij veroordeeld worden, ja dan ben ik van mening dat het vrij laag is ten opzichte van andere straffen in de VS. Op dit moment zie ik wel hoe het verloopt. Overigens heb je me niet goed gequote.
Vette fotoquote:Op maandag 8 februari 2010 23:01 schreef gifkwal het volgende:
Super Michael to the rescue. We zijn lovers en geen fighters, toch!
[ afbeelding ]
Tuurlijk. We wachten allemaal het proces af. En als er te weinig bewijzen zullen zijn, dan ben ik de eerste die blij is dat Murray niet onterecht de bak in wordt gegooid.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:01 schreef gifkwal het volgende:
Super Michael to the rescue. We zijn lovers en geen fighters, toch!
[ afbeelding ]
We zullen nog wel zien wie er gelijk krijgt.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vette foto
Ach, Robijn heeft af en toe last van een tunnelvisie. Wel leuk om tegenin te gaan
Hij zocht heel zorgvuldig een juiste uit...quote:Op maandag 8 februari 2010 23:06 schreef gifkwal het volgende:
Deze vind ik ook wel relevant:
[ afbeelding ]
Ja, dat heb ik ook. En heel veel filmpjes gezien. Alles rond hem is me gaan interesseren, dus dat neem je dan wel in je op.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:13 schreef gifkwal het volgende:
Robijn, ik vind trouwens dat je enorm goed op de hoogte bent van alles wat MJ betreft gezien het feit dat je nog maar 7 maanden echt fan bent! Je hebt je vast enorm zitten inlezen.
Op die manier heb je natuurlijk ook al veel in 'real life' meegemaakt, ook al had je er toen misschien niet zoveel aandacht voor. Ik weet nog hoe ik in mijn obsessieve periode ook alles over hem las wat los en vast zat, wist complete data van allerlei dingen uit mijn hoofd en wist ook precies waar Michael op dat moment ergens op de aardbol was... haha. Maar het is inderdaad leuk om veel te weten, en zoals je zegt een super interessante persoonlijkheid + levensverhaal.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. En heel veel filmpjes gezien. Alles rond hem is me gaan interesseren, dus dat neem je dan wel in je op.
Ik vind hem gewoon zo'n bijzondere persoonlijkheid hebben, en dat leven dat hij geleid heeft...
Wat denk ik ook meespeelt is dat een leeftijdsgenoot van mij is.
quote:Op maandag 8 februari 2010 23:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb geen CNN meer maar er schijnt live verslag te worden gedaan van die aanklacht tegen Murray, heeft iemand een live stream?
Ik ben niet snel jaloers, maar ik ben nu wel jaloers op degenen die hem in concert hebben gezien, en zoals mensen zoals jij die hem gewoon op de voet gevolgd hebben.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:20 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Op die manier heb je natuurlijk ook al veel in 'real life' meegemaakt, ook al had je er toen misschien niet zoveel aandacht voor. Ik weet nog hoe ik in mijn obsessieve periode ook alles over hem las wat los en vast zat, wist complete data van allerlei dingen uit mijn hoofd en wist ook precies waar Michael op dat moment ergens op de aardbol was... haha. Maar het is inderdaad leuk om veel te weten, en zoals je zegt een super interessante persoonlijkheid + levensverhaal.
Ik weet zelf eigenlijk niet van welke MJ ik meer hou: de artiest met geweldige muziek en dans of van de mens zelf (niet dat ik hem kende... maar de mens zoals ik hem ken, dan). Ik heb dit met geen enkele andere artiest.
Ik heb hem ook nooit live gezien hoor... en kan daar af en toe ook heel jaloers van worden. En toen had ik eindelijk kaartjes voor mijn eerste concert, gaat ie de pijp uit!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik ben niet snel jaloers, maar ik ben nu wel jaloers op degenen die hem in concert hebben gezien, en zoals mensen zoals jij die hem gewoon op de voet gevolgd hebben.
Vaak denk ik nu: pfff, had jij dat nou ook maar gedaan. Maar ja, ik hou net zoveel van de Beatles muzikaal gezien, en die heb ik jarenlang verzameld, ik was daar mee bezig.
Michael ja...juist de combinatie van persoonlijkheid en de artiest die hij was maakt hem zoals ie was.
Bij de Beatles heb ik toch niet dezelfde fascinatie qua persoonlijkheden. Al waren ze, in hun beginjaren tot 1966 zo, net vier jonge leuke honden
Aargh, ik kan me die frustratie zo goed voorstellen. Je zal het ook nooit meer vergeten denk ik, hoe oud je ook word.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:30 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nooit live gezien hoor... en kan daar af en toe ook heel jaloers van worden. En toen had ik eindelijk kaartjes voor mijn eerste concert, gaat ie de pijp uit!![]()
Ook mooi, de Beatles. Wat vind je van Michael's cover van Come Together?
Whehe... de live versie uit Moonwalker is zooooooo... goedquote:Op maandag 8 februari 2010 23:32 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Aargh, ik kan me die frustratie zo goed voorstellen. Je zal het ook nooit meer vergeten denk ik, hoe oud je ook word.
Ja, de cover...goed, maar niet zo goed als die van de Beatles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |