Ah, zelfde dude als dat pretpark.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die gast de HIStory Tour betaald
Wat gaaf zeg! Bedankt voor dat linkje. Jammer dat het niet is doorgegaan.. maar ja, dat is wel met meer van Michael's ideeen en projecten zo gegaan, helaas.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:23 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, zelfde dude als dat pretpark.
Hier vind je redelijk uitgewerkte plannen voor een Neverland Theme Park:
http://disneyandmore.blog(...)sons-peter-pans.html
Lol,quote:Op zondag 14 februari 2010 13:20 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Eens! Alleen jammer van de wenkbrauwen
[ afbeelding ]
Ja, wat minder extravagant allemaal. Maar ik vond dat simplistische ook best stijlvol van de laatste jaren.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:38 schreef Dynd het volgende:
[..]
Lol,
Het valt me ook op dat de laatste tien jaar Michael veel minder mooie kleding droeg, meer leren jasjes enzo. Jammer vind ik dat, zijn kleding ontwerper Bill Whiters is in '06 overleden.
Soms wel verdacht veel ja...quote:Op maandag 15 februari 2010 15:29 schreef SteelDogg het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vul de pagina wel goed met foto's toch?
Echt heel naar om te lezen allemaalquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Neenee, ze zijn weer teruggeplaatst toen het specifieke onderzoek was afgerond.
![]()
Ik vond het daarom ook om te lezen. Ging het echt voor me zien allemaalquote:Op maandag 15 februari 2010 21:24 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Echt heel naar om te lezen allemaalAlles is gewogen en onbewust zie ik die arts elk orgaan om en om op een weegschaal leggen.
![]()
Dacht wel dat Michael één en ander mankeerde maar dit is echt een shock, wat een rapport zeg.
Ik hoop ook dat die tientallen foto's die gemaakt zijn nooit uit zullen lekken.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:24 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Echt heel naar om te lezen allemaalAlles is gewogen en onbewust zie ik die arts elk orgaan om en om op een weegschaal leggen.
![]()
Dacht wel dat Michael één en ander mankeerde maar dit is echt een shock, wat een rapport zeg.
Nee hoor, ik heb geen van allen (en al helemaal geen prostaatquote:Op maandag 15 februari 2010 21:45 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ik vond het daarom ook om te lezen. Ging het echt voor me zien allemaal![]()
Maar het valt toch best mee, wat hij allemaal had? Vitiligo, beetje aderverkalking en lichte bronchitis of zo en licht vergrote prostaatallemaal normale kuren geloof ik voor een 50-jarige.
Haha! Jij bent dan de uitzondering op de regelquote:Op maandag 15 februari 2010 21:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb geen van allen (en al helemaal geen prostaat)
Maar ik denk dat MJJ4ever meer de talloze naaldenprikken in zijn armen, nek, enkel bedoelt...
Nee joh, is geen uitzondering op de regel want 50 is op zich helemaal niet zo oud tegenwoordigquote:Op maandag 15 februari 2010 21:59 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Haha! Jij bent dan de uitzondering op de regel
O ja, die prikken was ik vergeten. Dat was inderdaad wel vaag, ja. Ook zielig om te lezen hoe zijn ribben en zo waren gebroken door de CPR
Ja, wel twee uur of zo.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee joh, is geen uitzondering op de regel want 50 is op zich helemaal niet zo oud tegenwoordigen velen hebben op deze leeftijd nog geen gezondheidsproblemen.
De problemen die Michael had, waren niet erg genoeg om aan dood te gaan, staat er ook duidelijk bij.
Ik denk dat hij erg aan de anti-angst medicijnen zat, waarschijnlijk al jaren. Ook met injecties (werkt sneller) begrijp ik. En dan die propofol omdat ie niet kon slapen. Oh en laten we de pijnstilling niet vergeten.
Zijn ribben ja...ze hebben geloof ik lang geprobeerd hem te reanimeren.
Er schijnt een select groepje fans te zijn geweest op het laatst, die heel dicht bij hem mochten komen. Hij staat ook op foto's met die lui. Het schijnt dat zij zich erge zorgen gemaakt hebben om hem. Ze hebben hem brieven geschreven waarin ze hun zorg uitten, die hij nog gelezen heeft.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:41 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ja, wel twee uur of zo.
Maar dat van die prostaat en een beetje aderverkalking is toch helemaal niet raar op die leeftijd? Nou ja, ik weet er het fijne niet van hoor maar het komt bij mij niet vreemd over dat hij dat had.
Erg he, van die anxiety en depressie medicatie... Ik vind het altijd zo paradoxaal dat hij door de mensen die het meest van hem hielden niet geholpen kon worden. Neem bijvoorbeeld ons, zijn die-hard fans. Als wij hem persoonlijk zouden hebben gekend zouden we alles voor hem hebben gedaan (ik in elk geval) en hem nooit hebben laten vallen zoals zoveel andere mensen hebben gedaan. Er zijn zoveel mensen die het allerbeste met hem voor zouden hebben gehad, maar die konden niet dichtbij genoeg komen. Maar ja, misschien kon wel niemand echt begrijpen wat hij meemaakte en hem daarom ook niet helpen.
Ja, zulke fans zijn er geloof ik altijd wel geweest. Wat ik meer bedoel is het Stranger in Moscow-effect: dat hij buiten zijn raam duizenden fans ziet staan die van hem houden maar dat dat blijkbaar toch tot zulke hartverscheurende gevoelens van eenzaamheid leidt waar dan vervolgens zo'n treurig liedje uitkomt... Zelfs met al die liefde kon hij nog niet echt bereikt worden. En ik denk dat je gelijk hebt, dat dat komt door iets wat in hemzelf zat en wat niemand van buitenaf kon veranderen. "If only love could have saved him..."quote:Op maandag 15 februari 2010 22:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Er schijnt een select groepje fans te zijn geweest op het laatst, die heel dicht bij hem mochten komen. Hij staat ook op foto's met die lui. Het schijnt dat zij zich erge zorgen gemaakt hebben om hem. Ze hebben hem brieven geschreven waarin ze hun zorg uitten, die hij nog gelezen heeft.
Ook de familie heeft geprobeerd-althans dat zeggen ze- een paar keer in te grijpen.
Maar Michael wilde niet dat iemand zich ermee bemoeide...de familie werd weggestuurd. Volgens mij zat ie erg in ontkenning hoor, dat hij serieuze verslavingsproblemen had. Net als in 1993 toch, toen hij zowat ontvoerd moest worden naar een ontwenningskliniek.
En ja, nu ik weet hoe en wie hij was...zou ik ook alles voor em overgehad hebben.Maar geholpen had het denk ik niet, want het probleem zat in hemzelf...hij moest het willen, de knop omdraaien.
Dit vroeg ik me ook al af. Het "gerucht" ging inderdaad al jaren dat hij lupus zou hebben. Zou het niet weten, misschien had hij het gewoon niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:16 schreef MJ44ever het volgende:
Ja, ik bedoelde voornamelijk die naaldenprikken enzo.
Maar wat ik vaag vind is dit. Ik heb een videoband waarop Jermaine zegt dat Michael lupus heeft. Op CNN bevestigde Deepak Chopra dat Michael lupus heeft. Ik heb het in 1995 op tv een arts horen zeggen toen Micahel in het ziekenhuis zag. Michael heeft een paar jaar geleden met Alan Metgzer het Lupus Gala bijgewoond. En heel veel kwaaltjes waaraan Michael in het verleden aan heeft geleden, inclusief vitiligo, vallen onder lupus.
Waarom is dat dan nu niet genoemd?
Wat denken jullie hiervan?
Was dat maar waar...maar zo werkt het soms nietquote:Op maandag 15 februari 2010 23:14 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ja, zulke fans zijn er geloof ik altijd wel geweest. Wat ik meer bedoel is het Stranger in Moscow-effect: dat hij buiten zijn raam duizenden fans ziet staan die van hem houden maar dat dat blijkbaar toch tot zulke hartverscheurende gevoelens van eenzaamheid leidt waar dan vervolgens zo'n treurig liedje uitkomt... Zelfs met al die liefde kon hij nog niet echt bereikt worden. En ik denk dat je gelijk hebt, dat dat komt door iets wat in hemzelf zat en wat niemand van buitenaf kon veranderen. "If only love could have saved him..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |