Ik ook! Ik dacht meer aan 50-55 kilo...quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:30 schreef gifkwal het volgende:
Ik vond hem anders wel extreem mager in This Is It. Ik had hem zelfs lichter dan 62 kilo gegokt. Maar goed dat dat van vitiligo erbij staat.
Zoiets dacht ik ook want ik ben zelf 1.75 en rond de 65 kilo en bij mij zitten er best wel wat vetjes aan hoor, dan kan het toch nooit dat hij met ongeveer dezelfde lengte en gewicht zo graatmager wasquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik ook! Ik dacht meer aan 50-55 kilo...
Erg he, dat ie zo veroordeeld is op "dat hij niet meer zwart zou willen zijn". Werkelijk waar, de wereld heeft em echt tekortgedaan.
Shit zeg, ik dacht laat ik het ook eens lezen, maar daar word je echt niet vrolijk van!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:46 schreef erik666 het volgende:
Ik heb gisteren het hele autopsy rapport gelezen ( begreep niet alles ), maar schrok wel.
Zeker ook van alle beschadigingen aan zijn huid, verder kreeg ik ineens ontzettende medelijden met Michael.
Hij heeft natuurlijk aan de ene kant een pracht leven gehad, aan de andere kant, ja weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar het lijkt me soms op een soort van nachtmerrie.
Neenee, ze zijn weer teruggeplaatst toen het specifieke onderzoek was afgerond.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:39 schreef gifkwal het volgende:
http://www.thesmokinggun.(...)0208101jackson1.html
Wel echt hartverscheurend om te lezenDat zijn hersens er gewoon uitgehaald zijn en nu ergens in een potje zitten of zo
Ja dat is met Elvis ongeveer ook zo gegaan. Wat ik verder begreep is dat hij verder toch wel gezond was, maar dat medicijn gebruik heeft hem de das omgedaan, ( met hulp van de dokter ).quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:39 schreef gifkwal het volgende:
http://www.thesmokinggun.(...)0208101jackson1.html
Wel echt hartverscheurend om te lezenDat zijn hersens er gewoon uitgehaald zijn en nu ergens in een potje zitten of zo
Ik ben geen dokter maar het zou kunnen. Of misschien slechts zoiets als een poliep of zo. Volgens mij tast vitiligo het haar niet aan, ik weet ook niet waarom er bruin staat. Misschien had hij wel bruin haar als je van heel dichtbij keek. Wat ik trouwens wel opvallend vond is dat hij al zijn eigen tanden had, met zo'n prodent-smile als die van hem dacht ik zelf eigenlijk dat hij neptanden had of in elk geval een paarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:45 schreef JX het volgende:
Ik lees net ook dat hij een 'tubular adonema' in zijn darmen had? Darmkanker kennelijk?
En bruin haar ipv zwart, zou dat door de vitiligo komen?
Oh... nou... "gelukkig"..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Neenee, ze zijn weer teruggeplaatst toen het specifieke onderzoek was afgerond.
Zijn tanden waren voorzien van keramische restauratie, zoals te lezen is verderop in het rapport.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:53 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ik ben geen dokter maar het zou kunnen. Of misschien slechts zoiets als een poliep of zo. Volgens mij tast vitiligo het haar niet aan, ik weet ook niet waarom er bruin staat. Misschien had hij wel bruin haar als je van heel dichtbij keek. Wat ik trouwens wel opvallend vond is dat hij al zijn eigen tanden had, met zo'n prodent-smile als die van hem dacht ik zelf eigenlijk dat hij neptanden had of in elk geval een paarNiet dus.
[..]
Oh... nou... "gelukkig"..Lijkt me wel raar als je die lijkschouwer bent en ineens Michael Jackson moet gaan ontrafelen.
Oh, ik dacht dat dat gewoon vullingen waren.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:57 schreef RSie het volgende:
[..]
Zijn tanden waren voorzien van keramische restauratie, zoals te lezen is verderop in het rapport.
Volgens mij heeft die gast de HIStory Tour betaaldquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:46 schreef matthijst het volgende:
Is dat met die dude waarmee ie een Neverland pretpark zou gaan maken?
Het is van PHM inderdaadquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:22 schreef Dynd het volgende:
Even een vraagje, ik vond net deze video.
Nu gaat het me niet zoveel om de video zelf maar om het commentaar van Michael, waar is deze video van? Het lijkt op die Fox uitzending met zijn privé videos maar ik kan me niet herinnderen dat deze daar tussen zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |