abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 februari 2010 @ 11:16:08 #151
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77913089
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:30 schreef gifkwal het volgende:
Ik vond hem anders wel extreem mager in This Is It. Ik had hem zelfs lichter dan 62 kilo gegokt. Maar goed dat dat van vitiligo erbij staat.
Ik ook! Ik dacht meer aan 50-55 kilo...
Erg he, dat ie zo veroordeeld is op "dat hij niet meer zwart zou willen zijn". Werkelijk waar, de wereld heeft em echt tekortgedaan.
Leef en Laten Leven
pi_77925681
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:16 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik ook! Ik dacht meer aan 50-55 kilo...
Erg he, dat ie zo veroordeeld is op "dat hij niet meer zwart zou willen zijn". Werkelijk waar, de wereld heeft em echt tekortgedaan.
Zoiets dacht ik ook want ik ben zelf 1.75 en rond de 65 kilo en bij mij zitten er best wel wat vetjes aan hoor, dan kan het toch nooit dat hij met ongeveer dezelfde lengte en gewicht zo graatmager was

Ik kan me ook nog steeds kwaad maken als ik bedenk hoeveel onrecht hem is aangedaan... Ondanks zijn zwaktes (slaapproblemen, verlegenheid, anxiety weet ik veel wat) heeft hij zich er toch maar even doorheengesleept allemaal. Ik denk dat veel anderen niet zo ver waren gekomen, kijk maar naar al die 'sterren' van tegenwoordig die bij het minste of geringste al dronken in de goot liggen of aan de cocaine zitten.
pi_77928252
Ik heb gisteren het hele autopsy rapport gelezen ( begreep niet alles ), maar schrok wel.
Zeker ook van alle beschadigingen aan zijn huid, verder kreeg ik ineens ontzettende medelijden met Michael.
Hij heeft natuurlijk aan de ene kant een pracht leven gehad, aan de andere kant, ja weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar het lijkt me soms op een soort van nachtmerrie.
pi_77929071
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:46 schreef erik666 het volgende:
Ik heb gisteren het hele autopsy rapport gelezen ( begreep niet alles ), maar schrok wel.
Zeker ook van alle beschadigingen aan zijn huid, verder kreeg ik ineens ontzettende medelijden met Michael.
Hij heeft natuurlijk aan de ene kant een pracht leven gehad, aan de andere kant, ja weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar het lijkt me soms op een soort van nachtmerrie.
Shit zeg, ik dacht laat ik het ook eens lezen, maar daar word je echt niet vrolijk van! Hoe ze hem helemaal uit elkaar hebben gehaald en al die gebroken ribben en zo...

Zijn leven leek zeker af en toe op een nachtmerrie... Natuurlijk heeft hij ook veel mooie en toffe dingen meegemaakt die weinig anderen ooit zullen meemaken, maar ik zou het er zelf niet voor over hebben als je ziet door wat voor hel hij verder heen is gegaan
pi_77929142
Link? Geen zin meer om terug te zoeken
-
pi_77930211
http://www.thesmokinggun.(...)0208101jackson1.html

Wel echt hartverscheurend om te lezen Dat zijn hersens er gewoon uitgehaald zijn en nu ergens in een potje zitten of zo
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:45:56 #157
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_77930453
Ik lees net ook dat hij een 'tubular adonema' in zijn darmen had? Darmkanker kennelijk?

En bruin haar ipv zwart, zou dat door de vitiligo komen?
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:46:06 #158
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77930459
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:39 schreef gifkwal het volgende:

Wel echt hartverscheurend om te lezen Dat zijn hersens er gewoon uitgehaald zijn en nu ergens in een potje zitten of zo
Neenee, ze zijn weer teruggeplaatst toen het specifieke onderzoek was afgerond.
Leef en Laten Leven
pi_77930662
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:39 schreef gifkwal het volgende:

Ja dat is met Elvis ongeveer ook zo gegaan. Wat ik verder begreep is dat hij verder toch wel gezond was, maar dat medicijn gebruik heeft hem de das omgedaan, ( met hulp van de dokter ).
Maar ja zo een leven in de schijnwerpers en al die rechtzaken, dat is geen leuk leven meer , en dat je altijd op je hoede moet zijn. Maar inderdaad hij heeft ook dingen meegemaakt die een gewone sterveling in een paar levens nog niet meemaakt.
pi_77930796
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:45 schreef JX het volgende:
Ik lees net ook dat hij een 'tubular adonema' in zijn darmen had? Darmkanker kennelijk?

En bruin haar ipv zwart, zou dat door de vitiligo komen?
Ik ben geen dokter maar het zou kunnen. Of misschien slechts zoiets als een poliep of zo. Volgens mij tast vitiligo het haar niet aan, ik weet ook niet waarom er bruin staat. Misschien had hij wel bruin haar als je van heel dichtbij keek. Wat ik trouwens wel opvallend vond is dat hij al zijn eigen tanden had, met zo'n prodent-smile als die van hem dacht ik zelf eigenlijk dat hij neptanden had of in elk geval een paar Niet dus.
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:46 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Neenee, ze zijn weer teruggeplaatst toen het specifieke onderzoek was afgerond.

Oh... nou... "gelukkig".. Lijkt me wel raar als je die lijkschouwer bent en ineens Michael Jackson moet gaan ontrafelen.
pi_77930857
Ik vind het trouwens ook wel raar dat het autopsy rapport zo maar op internet staat, en door de hele wereld te lezen is.
pi_77931628
Ja ik vind dat ook wel vreemd. Vond het eigenlijk ook niet zo respectvol van mezelf om het te gaan zitten lezen maar kon het niet laten Ik hoop trouwens niet dat die foto's ooit naar buiten komen
  vrijdag 12 februari 2010 @ 20:22:34 #163
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_77931917
Ik vermoed dat MJ het zelf heel interessant had gevonden om zijn eigen autopsierapport te lezen, als dat had gekund Hij had toch altijd zo'n fascinatie voor de medische wereld?
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_77932266
Daar heb je wel een punt! Whehe.
pi_77950703
-
  zaterdag 13 februari 2010 @ 12:46:11 #166
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_77951118
Is dat met die dude waarmee ie een Neverland pretpark zou gaan maken?
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:57:02 #167
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_77952862
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:53 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Ik ben geen dokter maar het zou kunnen. Of misschien slechts zoiets als een poliep of zo. Volgens mij tast vitiligo het haar niet aan, ik weet ook niet waarom er bruin staat. Misschien had hij wel bruin haar als je van heel dichtbij keek. Wat ik trouwens wel opvallend vond is dat hij al zijn eigen tanden had, met zo'n prodent-smile als die van hem dacht ik zelf eigenlijk dat hij neptanden had of in elk geval een paar Niet dus.
[..]

Oh... nou... "gelukkig".. Lijkt me wel raar als je die lijkschouwer bent en ineens Michael Jackson moet gaan ontrafelen.
Zijn tanden waren voorzien van keramische restauratie, zoals te lezen is verderop in het rapport.
pi_77953068
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:57 schreef RSie het volgende:

[..]

Zijn tanden waren voorzien van keramische restauratie, zoals te lezen is verderop in het rapport.
Oh, ik dacht dat dat gewoon vullingen waren.
pi_77953982
-
pi_77954060
Ik vind al die armbandjes om zijn rechter pols zo leuk , hij had ook altijd zijn horloge om zijn rechter pols.
Zo maar even een opmerking.
pi_77954408
Ik bedoel zomaar.
pi_77955742
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:46 schreef matthijst het volgende:
Is dat met die dude waarmee ie een Neverland pretpark zou gaan maken?
Volgens mij heeft die gast de HIStory Tour betaald
pi_77962993

13 jaar later...

Ahahah, Britney kijkt echt van: Wat doe je?
-
pi_77963749
Even een vraagje, ik vond net deze video.

Nu gaat het me niet zoveel om de video zelf maar om het commentaar van Michael, waar is deze video van? Het lijkt op die Fox uitzending met zijn privé videos maar ik kan me niet herinnderen dat deze daar tussen zat.
pi_77964707
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 20:22 schreef Dynd het volgende:
Even een vraagje, ik vond net deze video.

Nu gaat het me niet zoveel om de video zelf maar om het commentaar van Michael, waar is deze video van? Het lijkt op die Fox uitzending met zijn privé videos maar ik kan me niet herinnderen dat deze daar tussen zat.
Het is van PHM inderdaad
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')