Dat meen je niet...wat een geweldige man was hij toch. Wat een gemis voor de wereld.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:33 schreef gifkwal het volgende:
Echt he! Zo zijn er ook tientallen verhalen over hoe hij voor fans zorgde die buiten zijn hotel zaten. Een vriendin van mij was een aantal jaar geleden in London en zat al uren onder zijn hotelraam met nog honderden anderen. Opeens kwamen er busjes aanrijden die vol zaten met pizza's die aan hen werden uitgedeeld, "from Mr. Jackson"
Wat kan het schelen of die foto nep is of niet. Uiteindelijk doet het er allemaal niet toe.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:30 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die Brian Oxman heeft laten uitzoeken of die ambulancefoto FAKE is en dat dit door een expert voor 99,9% is bevestigd. De stagefoto stond al kort na Michael's "dood" op het net als zijnde de foto die is gebruikt voor de fotoshop. Die ambulancefoto uit 1985 is ook wel eens ter sprake geweest, maar zal het dan wel niet zijn geweest.
Beetje trieste reactie weer drDentz over de piepies van deze wereld, maar ik kan daar niet mee zitten hoor, als jij daar lol om hebt ga gerust zo door dan.
Als iemand "dood" schrijft weet je al genoeg.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:39 schreef piepie het volgende:
Heb ik niet gezegd Robijn, ik tijfel alleen sterk, dus vandaar ook de aanhalingstekens.
En ik plaats het ook hier omdat ik destijds voor "gek" werd verklaard toen ik het over die foto had.
Rest je je case nou idd maar eens. Blijf in dat andere forum.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:48 schreef piepie het volgende:
Ik hoef mijn gelijk niet te halen, maar mensen als jij Robijn die weten alles 100% en ik niet, dat is het verschil. I rest my case.
Inderdaad, en wat eerder ook werd gezegd en waar ik zelf nog niet eens bij stil heb gestaan is dat je inderdaad werkelijk nooit verhalen hoorde over dat hij lullig was tegen fans. Of zelfs tegen andere mensen! Je hoort zo vaak verhalen over beroemdheden met kapsones en arrogantie, maar over Michael heb ik zulke verhalen eigenlijk nooit gehoord, hij was altijd zo aardig en bescheiden. Ja... echt een speciaal mensquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat meen je niet...wat een geweldige man was hij toch. Wat een gemis voor de wereld.
Ja, absoluut.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:08 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Inderdaad, en wat eerder ook werd gezegd en waar ik zelf nog niet eens bij stil heb gestaan is dat je inderdaad werkelijk nooit verhalen hoorde over dat hij lullig was tegen fans. Of zelfs tegen andere mensen! Je hoort zo vaak verhalen over beroemdheden met kapsones en arrogantie, maar over Michael heb ik zulke verhalen eigenlijk nooit gehoord, hij was altijd zo aardig en bescheiden. Ja... echt een speciaal mens
Pfff, echt?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Hij was te goed.Toen Tom Sneddon jarig was feliciteerde hij hem tijdens de rechtzaak.
heb je popcorn en drankquote:
Oh, dat wist ik ook niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Hij was te goed.Toen Tom Sneddon jarig was feliciteerde hij hem tijdens de rechtzaak.
omg dat meen je niet!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Hij wist volgens mij ook niet meer wie hij kon vertrouwen, aangezien er zoveel misbruik van gemaakt werd. Want hij wisselde toch zo snel van personeel, advocaten, noem maar op?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:31 schreef gifkwal het volgende:
[..]
omg dat meen je niet!
Ik ben het er wel mee eens dat zijn aardige persoonlijkheid mede zijn ondergang is geworden. Te goed van vertrouwen...
Haha ja die werden vaker ontslagen dan je met je ogen kon knipperen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hij wist volgens mij ook niet meer wie hij kon vertrouwen, aangezien er zoveel misbruik van gemaakt werd. Want hij wisselde toch zo snel van personeel, advocaten, noem maar op?
Sure, heel veel, maar die foto is gewoon echt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:17 schreef piepie het volgende:
Toch is die foto wel gebruikt, met photoshop pro kan veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |