Hoe bedoel je dit?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:16 schreef MJ44ever het volgende:
Ja, ik bedoelde voornamelijk die naaldenprikken enzo.
Maar wat ik vaag vind is dit. Ik heb een videoband waarop Jermaine zegt dat Michael lupus heeft. Op CNN bevestigde Deepak Chopra dat Michael lupus heeft. Ik heb het in 1995 op tv een arts horen zeggen toen Micahel in het ziekenhuis zag. Michael heeft een paar jaar geleden met Alan Metgzer het Lupus Gala bijgewoond. En heel veel kwaaltjes waaraan Michael in het verleden aan heeft geleden, inclusief vitiligo, vallen onder lupus.
Waarom is dat dan nu niet genoemd?
Wat denken jullie hiervan?
Ja, zeker weten. Allemaal backstabbersquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Was dat maar waar...maar zo werkt het soms niet![]()
Aan de andere kant was ie ook vaak omringd door lui die alleen maar gebruik van em wilden maken. Dat zal wel iets met zijn vertrouwen gedaan hebben, schat ik zo in.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:55 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ja, zeker weten. Allemaal backstabbers
Raarquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:08 schreef MJ44ever het volgende:
Robijn, in 1995 lag MJ in het ziekenhuis en toen was hij uitgedroogd en hij had vaak ontstekingen aan zijn ingewanden. Er werd toen verteld aan fans/pers buiten bij het ziekenhuis dat hij Lupus had. Dit is overigens nooit echt naar buiten gekomen, vaag, weet ook niet waarom.
En dat is allemaal te linken aan Lupus. Ook dat Jermaine en Deepak het zei lijkt het zeker. Maar ik kan er niks over vinden in het autopsierapport.
Mja, maar in het autopsierapport staat dat dat niet waarschijnlijk is, omdat ie is doodgegaan aan propofolvergiftiging en je dat niet zo makkelijk zelf toedient.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:11 schreef erik666 het volgende:
Wat ik ermee wil zeggen is misschien heeft hij wel zelf teveel medicijnen ingenomen.
Nou propofol gaat via een infuus als ik het goed heb, ja maar hij zou natuurlijk ook wat anders al hebben kunnen innemen. Al die naaldenprikken die op zijn lichaam zijn aangetroffen, zal denk ik door Michael zelf zijn gedaan. Maar hoe dan ook, hij is er niet meer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:13 schreef matthijst het volgende:
[..]
Mja, maar in het autopsierapport staat dat dat niet waarschijnlijk is, omdat ie is doodgegaan aan propofolvergiftiging en je dat niet zo makkelijk zelf toedient.
The circumstances do not support self-administration of propofol.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:31 schreef erik666 het volgende:
[..]
Nou propofol gaat via een infuus als ik het goed heb, ja maar hij zou natuurlijk ook wat anders al hebben kunnen innemen. Al die naaldenprikken die op zijn lichaam zijn aangetroffen, zal denk ik door Michael zelf zijn gedaan. Maar hoe dan ook, hij is er niet meer.
Ja, de mogelijkheid tot dat het een suicide was is uitgesloten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:43 schreef matthijst het volgende:
[..]
The circumstances do not support self-administration of propofol.
Nee, het zit er dik in dat dit door doktoren is gedaan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:31 schreef erik666 het volgende:
[..]
Nou propofol gaat via een infuus als ik het goed heb, ja maar hij zou natuurlijk ook wat anders al hebben kunnen innemen. Al die naaldenprikken die op zijn lichaam zijn aangetroffen, zal denk ik door Michael zelf zijn gedaan. Maar hoe dan ook, hij is er niet meer.
Ik begrijp je Erik666.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:46 schreef erik666 het volgende:
Kan je je nog die foto herinneren van die "spiderbeet" , Michael zit op die foto in een stoel en tilt zijn broekspijp op, om een enge wond, met korsten te laten zien. Naderhand heb ik in een boek gelezen dat daar met een injectienaald was geprikt, maar dat de punt van de naald was afgebroken. Maar Michael gaf als verklaring dat hij door een spin was gebeten. En nog even voor de duidelijkheid, ik geloof natuurlijk niet alles wat ik lees. Verder probeer ik een beeld van de waarheid te krijgen voor zo ver mogelijk is.
En t.z.t. zal er wel meer duidelijkheid komen. Verder moet ik nog even kwijt dat ik Michael voor het eerst zag als kind met zijn paarse hoed, en was toen gelijk helemaal weg van hem, heb hem altijd min of meer gevolgd.
Nu hij dood is lijkt het voor mijzelf of ik iets kwijt ben, en dat ik nooit meer leuke of minder leuke verhalen zal horen, of hoe hij zijn haar nu weer zit. Ja dat mis ik. Ga nu naar mijn werk.
''I'm hanging out at Neverland''quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:34 schreef MJ44ever het volgende:
Dit vind ik zo'n gaaf filmpje, op weg naar een rechtzaak die heb 20 jaar kan wegstoppen en dan nog zoveel aandacht hebben voor fans. Er is er toch echt maar één geweest zoals hij...
Gaaaf.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:34 schreef MJ44ever het volgende:
Dit vind ik zo'n gaaf filmpje, op weg naar een rechtzaak die heb 20 jaar kan wegstoppen en dan nog zoveel aandacht hebben voor fans. Er is er toch echt maar één geweest zoals hij...
Wat liefquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:34 schreef MJ44ever het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |