Kom op zeg, zelfs de fotograaf had zich al een keer duidelijk versproken ...quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:33 schreef DrDentz het volgende:Wat een sukkel. Je ziet duidelijk dat die foto uit een heel andere hoek genomen is.
Nee natuurlijk niet, die fotograaf gaat niet in dat soort details treden, maar versprak zich dat de foto niet die dag was gemaakt "That day and the other d..... " (werd nerveus en veranderde snel van onderwerp).quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:47 schreef DrDentz het volgende:
Euhm nee, die Oxman beweert dat het een gefotoshopte versie is van MJ die tijdens 30th Anniversary Concert op het podium ligt. Daar heeft geen fotograaf het over gehad.
Het meest verrassende van dit filmpje is op het einde, dat hij met zijn vader in een auto blijkt te zitten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:21 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Ik vond het altijd verbazingwekkend hoe oprecht blij hij altijd leek te zijn met de bergen crap die fans hem cadeau gaven
Ja en in NY na 11 september stuurde hij zijn bodyguard naar beneden om te vragen of iemand geld of een hotelkamer nodig had.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:33 schreef gifkwal het volgende:
Echt he! Zo zijn er ook tientallen verhalen over hoe hij voor fans zorgde die buiten zijn hotel zaten. Een vriendin van mij was een aantal jaar geleden in London en zat al uren onder zijn hotelraam met nog honderden anderen. Opeens kwamen er busjes aanrijden die vol zaten met pizza's die aan hen werden uitgedeeld, "from Mr. Jackson"
Dat zeker, volgens mij waren zijn ouders er elke dag bij. Dat dan weer wel he, typisch.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:33 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het meest verrassende van dit filmpje is op het einde, dat hij met zijn vader in een auto blijkt te zitten.
Maar lag wel op brancard/in een ambulance. Verder weet ik niks over deze foto's en dus ook niet ze fake zijn. In elk geval is het frappant dat dat zuurstofmasker (?) exact hetzelfde is op de twee foto's.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:22 schreef DrDentz het volgende:
Die uit '85 is een fake, gemaakt door een "conspiracy" gelover. Ze maken zichzelf gek. Michael was toen helemaal niet naar het ziekenhuis vervoerd.
Ik refereer in elk geval aan het Pepsi-incident. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet zeker weet of dat in 1985 was, maar ik nam aan dat dat was wat de anderen in dit topic bedoelden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:30 schreef DrDentz het volgende:
Waarom lag hij in 1985 dan in een ambulance? Ik weet daar niks van.
Whehe ik had ja gezegdquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:04 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Ja en in NY na 11 september stuurde hij zijn bodyguard naar beneden om te vragen of iemand geld of een hotelkamer nodig had.
Door wie? Conspiracy-gelovers? Ben ff in de war nu hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:38 schreef DrDentz het volgende:
Omdat dat zuurstofmasker in die foto uit "1985" gewoon erop geplakt is, gekopieerd uit die uit 2009. MJ heeft helemaal niet aan de beademing gelegen in '85, wat een onzin.
Ik neem aan dat die Brian Oxman heeft laten uitzoeken of die ambulancefoto FAKE is en dat dit door een expert voor 99,9% is bevestigd. De stagefoto stond al kort na Michael's "dood" op het net als zijnde de foto die is gebruikt voor de fotoshop. Die ambulancefoto uit 1985 is ook wel eens ter sprake geweest, maar zal het dan wel niet zijn geweest.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk het wel, wie zou anders zo'n nepfoto maken? De piepies van deze wereld geloven dan meteen dat die uit 2009 een kopie is van de "echte" uit '85, terwijl DAT duidelijk de neppert is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |