Whut?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Peper krijgt waarschijnlijk geen nieuw baasje maar een s......
Lijkt mij ook sterk dat een DA dat zou doen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
En sinds wanneer doet een DA zoiets zomaar, er is toch geen reden voor bij Peper?![]()
Dan moet er toch iets te regelen zijn als dat echt hun plan is. Er is een gegadigde met leuk plekje voor hem, dan moet iemand hem toch wel stiekem kunnen verhuizen / oeps poes ontsnapt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:16 schreef Faithfulness het volgende:
Ik hoop dat het gewoon frustratie is van f_r.
Zo niet, serieus: Geef me je adres en laat je deur ff open staan.
Ik bied me dus aan voor dat plan. Hij lijkt precies op mijn Quincey.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:26 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Dan moet er toch iets te regelen zijn als dat echt hun plan is. Er is een gegadigde met leuk plekje voor hem, dan moet iemand hem toch wel stiekem kunnen verhuizen / oeps poes ontsnapt.
maar willen ze dan ook niet dat Peper bij een ander gaat wonen ofzo?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is geen frustratie van mijn kant.
Ze gaan het wel proberen met alleen Peper in huis. Maar dat huis ruikt naar andere kant en er is geen buiten. Reactie van Peper krab.
Ze heeft het al meerdere malen gezegd te doen en ik weet ook wel zeker dat ze het zullen doen.
Weglopen zullen ze niet echt geloven ons huis is net alcatraz een kat kan hier niet echt ontsnappen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Ik zou de Dierenbescherming bellen FR,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@LA het is mijn kat niet. Ik ga het denk ik wel melden bij redcat hier komt de kat vandaan.
Iedereen zal ook snappen dat hij bij jou niet kan blijvenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Nee vanavond pas. En natuurlijk ga ik nog eens benadrukken dat er een huisje voor hem is met aandacht.
Ik kan hem alleen moeilijk ontvoeren vanmorgen had hij wel weer ontzettende ruzie met Zorro.
Als ik hem zo vind zal ik eens een foto van zijn krab verwonding laten zien. En waarom hij hier dus echt niet kan blijven.
Ik zeg, doenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:36 schreef ferrari_rood het volgende:
@Lamb als je nu contact met ze opneemt en zegt dat je geen andere kat hebt Peper wellicht wel mag komen.
Eens. Als dat niet lukt wordt er tenminste een goed huisje voor hem gezocht. Druk er like *nu* al een feliwaystekker in, dat helpt misschien al wat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:31 schreef LekkerApart het volgende:
Ik zou er gewoon voor gaan!
Als het niet klikt, dan moet Peper sowieso niet terug naar diegenen die hem een spuitje willen geven. Dan kan er beter worden gezocht naar een mogelijk nog beter huisje.
Dus in oorlog en liefde is alles geoorloofd!
Gewoon liegen, en als het bij jou niet gaat zal ik mijn ouders weer eens polsen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:10 schreef Lamb het volgende:
Oh heftig![]()
Ik zou m zo op willen halen maar ik vind het naar om tegen de baasjes te liegen over waar hun kat terecht komt.. ook al hebben zij misschien geen betere oplossing..
Wat vinden jullie? En F_R?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:31 schreef LekkerApart het volgende:
Ik zou er gewoon voor gaan!
Als het niet klikt, dan moet Peper sowieso niet terug naar diegenen die hem een spuitje willen geven. Dan kan er beter worden gezocht naar een mogelijk nog beter huisje.
Dus in oorlog en liefde is alles geoorloofd!
Wacht even af tot Lamb heeft besloten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:37 schreef Twinky het volgende:
even liegen is toch wel beter dan een spuitje.
* Twinky geeft lintje aan f_r en Lamb!
Liegen is geoorloofd in een geval als dit, vind ik dan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:10 schreef Lamb het volgende:
Oh heftig![]()
Ik zou m zo op willen halen maar ik vind het naar om tegen de baasjes te liegen over waar hun kat terecht komt.. ook al hebben zij misschien geen betere oplossing..
Wat vinden jullie? En F_R?
Dankjequote:Op maandag 23 augustus 2010 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht even af tot Lamb heeft besloten.
Ze moet ook niet onder druk gezet worden hier vind ik eigenlijk
Ik zou het vervelend vinden als jij nog (begrijpelijke!) bezwaren hebt tegen het liegen en dus hoop ik niet dat je je gepushed voelt om dat te gaan doen. En ik snap dat je vraagt wat wij vinden of zouden doen, maar voor ons is het makkelijker roepen 'doen!' dan om het daadwerkelijk te doen. Snappumenog?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:39 schreef Lamb het volgende:
[..]
Dankjemaar dat zit wel goed hoor, ik was juist benieuwd wat jullie vonden dat in zo'n situatie kon.
Mocht ik besluiten er op deze manier voor te gaan en het werkt hier toch niet dan neem ik die verantwoordelijkheid op mequote:Op maandag 23 augustus 2010 20:32 schreef felixvulgaris het volgende:
Wat een rotsituatie zeg!
Persoonlijk zou ik geen kat als Peper in huis halen als daar al een andere kat aanwezig is. Ook kleine kittens worden groot en dan blijft het toch een grote gok of het goed blijft gaan.
Toch kan ik wel begrijpen dat Lamb in dit geval Peper een kans wil geven, al zou je het dan wel als jouw verantwoordelijkheid moeten zien om een ander goed huis te vinden voor Peper, als het toch niet goed blijkt te gaan.
Hoop het beste voor Peper...
Ik snap mquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het vervelend vinden als jij nog (begrijpelijke!) bezwaren hebt tegen het liegen en dus hoop ik niet dat je je gepushed voelt om dat te gaan doen. En ik snap dat je vraagt wat wij vinden of zouden doen, maar voor ons is het makkelijker roepen 'doen!' dan om het daadwerkelijk te doen. Snappumenog?![]()
Overigens vind ik die optie van persoonlijk kennismaken met die mensen en dan wel vertellen van de kitten ook een goed idee. Benieuwd hoe FR dat inschat, wat dan de kansen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |