abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85549145
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 18:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Peper krijgt waarschijnlijk geen nieuw baasje maar een s......
Whut? :? :{ ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_85549165
En sinds wanneer doet een DA zoiets zomaar, er is toch geen reden voor bij Peper? :? :{
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:06:26 #203
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_85549292
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
En sinds wanneer doet een DA zoiets zomaar, er is toch geen reden voor bij Peper? :? :{
Lijkt mij ook sterk dat een DA dat zou doen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_85549344
Wat een lieffie!
Hoop dat ie een lief baasje vind!
pi_85549506
Een spuitje!? WTF? Ik snap er echt niks van, waarom willen die mensen hem niet aan Lamb geven? Nu is er eindelijk een nieuw huisje voor hem en dan geven ze hem alsnog liever een spuitje dan een nieuw huisje? Walgelijk.
pi_85549548
Ik hoop dat het gewoon frustratie is van f_r.
Zo niet, serieus: Geef me je adres en laat je deur ff open staan.
pi_85549676
waarom?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_85549797
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:16 schreef Faithfulness het volgende:
Ik hoop dat het gewoon frustratie is van f_r.
Zo niet, serieus: Geef me je adres en laat je deur ff open staan.
Dan moet er toch iets te regelen zijn als dat echt hun plan is. Er is een gegadigde met leuk plekje voor hem, dan moet iemand hem toch wel stiekem kunnen verhuizen / oeps poes ontsnapt.
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_85550499
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:26 schreef LekkerApart het volgende:

[..]

Dan moet er toch iets te regelen zijn als dat echt hun plan is. Er is een gegadigde met leuk plekje voor hem, dan moet iemand hem toch wel stiekem kunnen verhuizen / oeps poes ontsnapt.
Ik bied me dus aan voor dat plan. Hij lijkt precies op mijn Quincey.

Als ik een tuin zou hebben had ik Peper allang opgehaald. :)
pi_85551666
Het is geen frustratie van mijn kant.
Ze gaan het wel proberen met alleen Peper in huis. Maar dat huis ruikt naar andere kant en er is geen buiten. Reactie van Peper krab.
Ze heeft het al meerdere malen gezegd te doen en ik weet ook wel zeker dat ze het zullen doen.
Weglopen zullen ze niet echt geloven ons huis is net alcatraz een kat kan hier niet echt ontsnappen.
pi_85551698
Dan zal de DA toch ook zeggen om een ander huis te zoeken voor Peper?
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:41:02 #212
216508 frensje
VI Hooligans
pi_85551757
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is geen frustratie van mijn kant.
Ze gaan het wel proberen met alleen Peper in huis. Maar dat huis ruikt naar andere kant en er is geen buiten. Reactie van Peper krab.
Ze heeft het al meerdere malen gezegd te doen en ik weet ook wel zeker dat ze het zullen doen.
Weglopen zullen ze niet echt geloven ons huis is net alcatraz een kat kan hier niet echt ontsnappen.
maar willen ze dan ook niet dat Peper bij een ander gaat wonen ofzo?
sha-la-lie-sha-la-la sommige dingen gaan wel gewoon door, V.I. Oranje
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:50:30 #213
163650 Greys
pi_85552008
Ik zou de Dierenbescherming bellen FR, als je dat zo goed als zeker weet dat ze dat zullen doen terwijl er mensen zijn die hem een nieuw huis willen geven. Want dit is echt te idioot om los te lopen. Ik neem aan dat als ze hem komen halen dat je vraagt (nee, eist) dat ze hem een ander huis moeten gunnen als het bij hen thuis niet gaat, ipv dat spuitje? Je hebt er niet voor niets zo lang voor gezorgd, lijkt me dat jij daar nu ook wel wat over te zeggen hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85552033
Bah ;(
Mochten ze Peper een spuitje willen geven hoop ik echt heel erg dat ze toch nog eerst een ander huisje willen proberen. De kans is natuurlijk aanwezig dat het bij mij niet werkt, maar mijn kitten past zich heel goed aan alles aan en heeft de eerste 8 weken tussen 6 andere katten doorgebracht. En Peper zou hier echt zeeën van aandacht ontvangen :Y ;(
like spinning plates
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:53:50 #215
163650 Greys
pi_85552090
FR brengt het vast nog wel eens onder de aandacht als ze Peper komen halen, dat ze een huisje gevonden heeft waar haast de hele dag mensen thuis zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85552254
Zo hey wat een topic wending ineens :{ Ik zou het wel heel naar vinden als ze naar alle gedoe Peper alsnog in zouden laten slapen... Het lijkt me toch dat ze als ze een beetje om hem geven een ander thuis voor Peper zouden prefereren boven een spuitje?
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:01:12 #217
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85552273
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Ik zou de Dierenbescherming bellen FR,
Dat dus.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  † In Memoriam † zondag 22 augustus 2010 @ 16:05:53 #218
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_85573027
Ja, en die andere kat dan?
Het klinkt een beetje van, als hij hier niet wil wonen, gun ik het ook een ander niet.
Raar hoor, en zo is Peper de kat van de rekening.
Stomme mensen :r
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  zondag 22 augustus 2010 @ 16:09:24 #219
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_85573124
Godverdomme zeg :X

Van mij kregen ze hem niet terug....eikels :{w
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_85573297
FR, is Peper inmiddels al opgehaald? :(
pi_85573900
Nee vanavond pas. En natuurlijk ga ik nog eens benadrukken dat er een huisje voor hem is met aandacht.
Ik kan hem alleen moeilijk ontvoeren vanmorgen had hij wel weer ontzettende ruzie met Zorro.
Als ik hem zo vind zal ik eens een foto van zijn krab verwonding laten zien. En waarom hij hier dus echt niet kan blijven.
  zondag 22 augustus 2010 @ 16:57:22 #222
30252 Soempie
Procreating
pi_85574460
Wat een raar verhaal. :{

Hoop dat alles uiteindelijk goed komt voor Peper.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_85575486
Sorry, maar als ik in die schoenen stond kregen ze van mij de kat niet terug. Ze slepen me maar voor de rechter, maar aan dat soort misselijke zaken werk ik geenzins mee.
pi_85575531
Even de foto onder een spoiler het ziet er niet echt smakelijk uit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@LA het is mijn kat niet. Ik ga het denk ik wel melden bij redcat hier komt de kat vandaan.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 augustus 2010 @ 17:38:54 #225
163650 Greys
pi_85575552
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Nee vanavond pas. En natuurlijk ga ik nog eens benadrukken dat er een huisje voor hem is met aandacht.
Ik kan hem alleen moeilijk ontvoeren vanmorgen had hij wel weer ontzettende ruzie met Zorro.
Als ik hem zo vind zal ik eens een foto van zijn krab verwonding laten zien. En waarom hij hier dus echt niet kan blijven.
Iedereen zal ook snappen dat hij bij jou niet kan blijven :)
Maar als er een huis is gevonden met mensen die hem heel de dag aandacht willen geven en de baasjes kiezen voor een spuitje, dan is dat echt te belachelijk voor woorden.
Weet je het zeker dat ze dat gaan doen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85575602
je geeft die kat toch niet terug? :o

ik zou willen dat wij hem konden nemen, vroeger thuis hadden we ook een witte dove kater, heerlijk beest. Maar wij hebben al 2 heren.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85575625
Meld het bij Redcat inderdaad! Uiteindelijk blijft hij een asielkat. Dat ze hem dan maar naar het asiel brengen als ze er echt vanaf willen. Waarna hij door een fokker geadopteerd kan worden. O-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85575837
Ik weet dat het je kat niet is.
Mijn relatie heb ik al eens op het spel gezet voor die katten die niet van mij waren en die heel niet lief waren, maar dat soort dingen gebeuren gewoon niet in bijzijn en zolang ik ook maar enige mogelijkheid heb om het te voorkomen.
Die twee katten heb ik zelf weten te herplaatsen, met nodige bloed (letterlijk), zweet en tranen midden in mijn eindexamenperiode.
pi_85586716
Hoe is het gegaan F_R?
pi_85598457
Peper ligt nog naast me. Ze gaan eerst hun kat dus wegbrengen dan het huis goed schoonmaken en dan komen ze hem halen.
Ik heb het wel zover gekregen dat als iemand zich meldt zonder kat Peper daar naar toe mag.
@Lamb als je nu contact met ze opneemt en zegt dat je geen andere kat hebt Peper wellicht wel mag komen.
pi_85598660
Oh dat zou goed nieuws zijn F_R! Ik duim dat het alsnog lukt zo :)
  Moderator maandag 23 augustus 2010 @ 10:46:32 #232
155227 crew  Guppy
dus
pi_85598699
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:36 schreef ferrari_rood het volgende:

@Lamb als je nu contact met ze opneemt en zegt dat je geen andere kat hebt Peper wellicht wel mag komen.
Ik zeg, doen ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_85599404
Oh heftig :{
Ik zou m zo op willen halen maar ik vind het naar om tegen de baasjes te liegen over waar hun kat terecht komt.. ook al hebben zij misschien geen betere oplossing..
Wat vinden jullie? En F_R?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lamb op 23-08-2010 11:16:13 ]
like spinning plates
pi_85599640
Ik denk dat Peper het bij jou wellicht beter zal hebben Lamb.. Maar als je gaat liegen over het niet hebben van een kat dan denk ik wel dat jij, mocht het niet goed gaan tussen de 2, met de problemen zit...
pi_85615232
Ik zou er gewoon voor gaan!

Als het niet klikt, dan moet Peper sowieso niet terug naar diegenen die hem een spuitje willen geven. Dan kan er beter worden gezocht naar een mogelijk nog beter huisje.

Dus in oorlog en liefde is alles geoorloofd!
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:33:22 #236
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_85615310
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:31 schreef LekkerApart het volgende:

Als het niet klikt, dan moet Peper sowieso niet terug naar diegenen die hem een spuitje willen geven. Dan kan er beter worden gezocht naar een mogelijk nog beter huisje.

Eens. Als dat niet lukt wordt er tenminste een goed huisje voor hem gezocht. Druk er like *nu* al een feliwaystekker in, dat helpt misschien al wat.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_85616827
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:10 schreef Lamb het volgende:
Ik zou m zo op willen halen maar ik vind het naar om tegen de baasjes te liegen over waar hun kat terecht komt.. ook al hebben zij misschien geen betere oplossing..
Gewoon liegen, en als het bij jou niet gaat zal ik mijn ouders weer eens polsen.
  maandag 23 augustus 2010 @ 18:28:34 #238
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_85617167
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:31 schreef LekkerApart het volgende:

^O^
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:37:31 #239
92409 Twinky
Little star.
pi_85619878
even liegen is toch wel beter dan een spuitje.

* Twinky geeft lintje aan f_r en Lamb!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 augustus 2010 @ 19:39:00 #240
163650 Greys
pi_85619964
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:37 schreef Twinky het volgende:
even liegen is toch wel beter dan een spuitje.

* Twinky geeft lintje aan f_r en Lamb!
Wacht even af tot Lamb heeft besloten.
Ze moet ook niet onder druk gezet worden hier vind ik eigenlijk :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:42:37 #241
92409 Twinky
Little star.
pi_85620119
ze vraagt toch wat we vinden! :P
maar het is haar eigen beslissing, heb je gelijk in. Het moet wel een weloverwogen keuze zijn allemaal.
pi_85621109
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:10 schreef Lamb het volgende:
Liegen is geoorloofd in een geval als dit, vind ik dan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_85622346
Wat een rotsituatie zeg!
Persoonlijk zou ik geen kat als Peper in huis halen als daar al een andere kat aanwezig is. Ook kleine kittens worden groot en dan blijft het toch een grote gok of het goed blijft gaan.
Toch kan ik wel begrijpen dat Lamb in dit geval Peper een kans wil geven, al zou je het dan wel als jouw verantwoordelijkheid moeten zien om een ander goed huis te vinden voor Peper, als het toch niet goed blijkt te gaan.
Hoop het beste voor Peper...
pi_85622604
Ik twijfel ook nog heel erg. Ik ga er een nachtje over slapen en goed over na denken. Wat het plaatsen bij mijn kitten gaat denk ik dat dat wel goed gaat, juist omdat ze nog zo jong is. Ik zit alleen erg in over het liegen tegen de baasjes van Peper nu. Ook al zijn de oplossingen van hun misschien in andermans ogen niet correct (ook in de mijne niet), het is wel hun kat en ik als ik de mijne weg zou willen doen zou ik willen weten hoe die terecht komt en niet voorgelogen willen worden.

Is het niet mogelijk dat ik ze op een persoonlijke manier contacteer (bellen, langsgaan als het niet aan de andere kant van NL is?) om ze misschien te overtuigen terwijl ze wel weten dat ik hier een kitten heb? Dat lijkt me de allereerlijkste manier.
like spinning plates
pi_85622620
@mootie: misschien dat jij alvast bij je ouders kan polsen? :)
like spinning plates
pi_85622662
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Wacht even af tot Lamb heeft besloten.
Ze moet ook niet onder druk gezet worden hier vind ik eigenlijk :)
Dankje :) maar dat zit wel goed hoor, ik was juist benieuwd wat jullie vonden dat in zo'n situatie kon.
like spinning plates
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 augustus 2010 @ 20:46:52 #247
163650 Greys
pi_85622951
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:39 schreef Lamb het volgende:

[..]

Dankje :) maar dat zit wel goed hoor, ik was juist benieuwd wat jullie vonden dat in zo'n situatie kon.
Ik zou het vervelend vinden als jij nog (begrijpelijke!) bezwaren hebt tegen het liegen en dus hoop ik niet dat je je gepushed voelt om dat te gaan doen. En ik snap dat je vraagt wat wij vinden of zouden doen, maar voor ons is het makkelijker roepen 'doen!' dan om het daadwerkelijk te doen. Snappumenog? :+

Overigens vind ik die optie van persoonlijk kennismaken met die mensen en dan wel vertellen van de kitten ook een goed idee. Benieuwd hoe FR dat inschat, wat dan de kansen zijn :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85623035
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:32 schreef felixvulgaris het volgende:
Wat een rotsituatie zeg!
Persoonlijk zou ik geen kat als Peper in huis halen als daar al een andere kat aanwezig is. Ook kleine kittens worden groot en dan blijft het toch een grote gok of het goed blijft gaan.
Toch kan ik wel begrijpen dat Lamb in dit geval Peper een kans wil geven, al zou je het dan wel als jouw verantwoordelijkheid moeten zien om een ander goed huis te vinden voor Peper, als het toch niet goed blijkt te gaan.
Hoop het beste voor Peper...
Mocht ik besluiten er op deze manier voor te gaan en het werkt hier toch niet dan neem ik die verantwoordelijkheid op me :Y Volgens mij is het zo'n ontzettend lief beestje.. Beh, ik zit echt in tweestrijd. Als katten nou even konden praten kon de mijne toestemming geven aan de baasjes van Peper ;)
like spinning plates
pi_85623048
f_r gaat morgen even goed reageren.
Vandaag staat mijn hoofd er niet zo na. Wel pas in de avond eerder ben ik niet veel thuis.
pi_85623096
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zou het vervelend vinden als jij nog (begrijpelijke!) bezwaren hebt tegen het liegen en dus hoop ik niet dat je je gepushed voelt om dat te gaan doen. En ik snap dat je vraagt wat wij vinden of zouden doen, maar voor ons is het makkelijker roepen 'doen!' dan om het daadwerkelijk te doen. Snappumenog? :+

Overigens vind ik die optie van persoonlijk kennismaken met die mensen en dan wel vertellen van de kitten ook een goed idee. Benieuwd hoe FR dat inschat, wat dan de kansen zijn :)
Ik snap m ;)
Ik reis doordeweeks gratis en ik ben best wel bereid er een stukje voor te reizen mocht ze dat misschien overtuigen F_R. Maar ik weet natuurlijk niet hoe besluitvast ze zijn en of het zin heeft.
like spinning plates
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')