Whut?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Peper krijgt waarschijnlijk geen nieuw baasje maar een s......
Lijkt mij ook sterk dat een DA dat zou doen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
En sinds wanneer doet een DA zoiets zomaar, er is toch geen reden voor bij Peper?![]()
Dan moet er toch iets te regelen zijn als dat echt hun plan is. Er is een gegadigde met leuk plekje voor hem, dan moet iemand hem toch wel stiekem kunnen verhuizen / oeps poes ontsnapt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:16 schreef Faithfulness het volgende:
Ik hoop dat het gewoon frustratie is van f_r.
Zo niet, serieus: Geef me je adres en laat je deur ff open staan.
Ik bied me dus aan voor dat plan. Hij lijkt precies op mijn Quincey.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:26 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Dan moet er toch iets te regelen zijn als dat echt hun plan is. Er is een gegadigde met leuk plekje voor hem, dan moet iemand hem toch wel stiekem kunnen verhuizen / oeps poes ontsnapt.
maar willen ze dan ook niet dat Peper bij een ander gaat wonen ofzo?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is geen frustratie van mijn kant.
Ze gaan het wel proberen met alleen Peper in huis. Maar dat huis ruikt naar andere kant en er is geen buiten. Reactie van Peper krab.
Ze heeft het al meerdere malen gezegd te doen en ik weet ook wel zeker dat ze het zullen doen.
Weglopen zullen ze niet echt geloven ons huis is net alcatraz een kat kan hier niet echt ontsnappen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Ik zou de Dierenbescherming bellen FR,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@LA het is mijn kat niet. Ik ga het denk ik wel melden bij redcat hier komt de kat vandaan.
Iedereen zal ook snappen dat hij bij jou niet kan blijvenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Nee vanavond pas. En natuurlijk ga ik nog eens benadrukken dat er een huisje voor hem is met aandacht.
Ik kan hem alleen moeilijk ontvoeren vanmorgen had hij wel weer ontzettende ruzie met Zorro.
Als ik hem zo vind zal ik eens een foto van zijn krab verwonding laten zien. En waarom hij hier dus echt niet kan blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |