Wat fijn dat ie zn kapje niet meer om hoeft!quote:Op donderdag 29 april 2010 @ 15:25 schreef ferrari_rood het volgende:
En nog 1x omhoog al zit ik er toch over te denken Peper te houden. Onze DA heeft Rossi eigenlijk opgegeven en Fire kan het wel met Peper vinden. Alleen vriend nog overtuigen.
Hij heeft het zo naar zijn zin in de tuin. Rent achter alles aan. Een kapje heeft hij al helemaal niet meer om.
Tja, wat zonde, zo'n mooie lieverd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Nee
Wij zijn een beetje moedeloos. Hij krabt weer als een gek. Ruzie gehad met Zorro. Hij loopt nu dus met 2 kapjes op. Op dit moment kan hij eigenlijk niet naar een nieuw baasje. Maar hier blijven is ook geen optie.
Iemand nog ideeën? Medisch mankeert hij niets. In de zin van allergieën oid.
Wie heeft er geen ander dier? Wel een tuin en tijd voor dit hele lieve beestje?
F&F is het enige forum waar je huisdieren te koop aan mag bieden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:41 schreef lies1947 het volgende:
volgens mij hebben de meesten die in flora en fauna kijken al huisdieren.
het lijkt me handig als je in een ander topic iets plaatst.
Te koop aanbieden mag ook in F&F nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
F&F is het enige forum waar je huisdieren te koop aan mag bieden.Niet iedereen hier heeft huisdieren of wil er wellicht eentje bij. Of kennen misschien wel iemand die wel een huisdier zoekt.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Te koop aanbieden mag ook in F&F nietEen goed huisje zoeken wel.
Ferrari, het is misschien een goed idee als je dit lijstje:
Het aanbieden van dieren in Flora & Fauna!
even invult en hier plaatst. Dan zet ik hem daarna wel voor je er bij in je openingspost.
als die het beest heeft weggedaan, denk ik niet dat het verstandig is om het dier daar terug te bezorgen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:36 schreef Mama_Mia het volgende:
Als ie oorspronkelijk van Redcat kwam, moet ie daar dan niet naar terug? Volgens mijn contract moet je de kat teruggeven aan Redcat als je er zelf niet meer voor kan zorgen.
Redcat zal zo'n kat niet meer terugdoen naar de eerste eigenaar. Deze heeft immers niet voor niets afstand gedaan. Zoals F-R al zegt: dan gaat hij naar het asiel en wordt van daaruit een baasje voor hem gezocht. En daarom denk ik dat Redcat het best wel toestaat dat eigenaren zelf een nieuwe baas zoeken. Scheelt de poes een extra adres en de meeste baasjes zullen heel zorgvuldig kijken naar wie ze hun huisdier sturen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als die het beest heeft weggedaan, denk ik niet dat het verstandig is om het dier daar terug te bezorgen.
beter is het om bejaardentehuizen afgaan, waar wel een huisdier toegestaan is. dat mooie witte dier zal erg in de smaak vallen.
In een enorm huis kunnen ze toch lekker hun eigen gang gaan zonder bij elkaar te "moeten" vertoeven?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:40 schreef P.F het volgende:
Mijn vader is de hele dag thuis, broertje ook.. Hebben een enorm huis + enorme tuin (serieus)
Maar er hobbelt hier een kat van 14 rond, die aandacht moeilijk kan delen. (3 jaar geleden een babypoes genomen.. Die is vorig jaar overleden.. 3 jaar geleden werd ie helemaal dun, oud en chago.. Sinds vorig jaar is ie weer happy en dik)
Dus ik denk dat ie wel ruimte genoeg zou hebben maar dat ze dan beide nog al ongelukkig zouden worden
Maar als die 'oude' kat in hetzelfde huis (ga ik iig vanuit) van de vorige kat al zo ongelukkig werd dan zou ik er wel drie keer over nadenken om hem nogmaals een huisgenoot aan te doen. Sommige katten tolereren geen soortgenoten en moet je lekker heer en meester laten zijn in hun eigen koninkrijk.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:58 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
In een enorm huis kunnen ze toch lekker hun eigen gang gaan zonder bij elkaar te "moeten" vertoeven?
veel van die instellingen is niet meer dan je koe naar de slachterij brengen. en daarnaast heeft ts aangegeven dat hij niet tegen stress kan, wellicht omdat hij gedeeltelijk siamees is.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef keepoww het volgende:
Hij kan toch gewoon naar het asiel?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:31 schreef Pieter-utd het volgende:
Asiel is een goeie keuze. Wij doen dat ook altijd als we een nieuwe kitten halen met de oude kat. De meeste worden op een gegeven moment echt wel ergens anders ondergebracht
?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom je nou trollen?
Want ik geloof er niets van dat als je 'altijd' een nieuwe kitten haalt dat je dan steeds je oude kat weer naar het asiel brengt![]()
Als je alleen komt om grappig te zijn verwijs ik je graag naar ONZ.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:45 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
?
Het is nu in 12 jaar 3 keer gebeurd, ze zeggen dat wij niet de enige zijn hoor
Je hebt in 12 jaar tijd 3 keer een oude kat 'ingeleverd' en een kitten mee terug genomen van het asiel?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:45 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
?
Het is nu in 12 jaar 3 keer gebeurd, ze zeggen dat wij niet de enige zijn hoor
Helemaal gelijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:50 schreef Greys het volgende:
Laat hij maar een eigen topic openen, als hij denkt dat het echt zo 'gewoon' is.
Verder gaan we niet FR haar topic er mee vervuilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |