abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 april 2010 @ 15:38:51 #51
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_80845006
quote:
Op donderdag 29 april 2010 @ 15:25 schreef ferrari_rood het volgende:
En nog 1x omhoog al zit ik er toch over te denken Peper te houden. Onze DA heeft Rossi eigenlijk opgegeven en Fire kan het wel met Peper vinden. Alleen vriend nog overtuigen.

Hij heeft het zo naar zijn zin in de tuin. Rent achter alles aan. Een kapje heeft hij al helemaal niet meer om.
Wat fijn dat ie zn kapje niet meer om hoeft!
Arme Rossi... Maar het zou een superoplossing zijn voor Peper
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_80845275
Peper en onzr katten zitten nu nog bij mijn ouders.
Verhuizen en straks logees die allergisch zijn. Vriend wil peper bij mijn ouders laten ik wil hem wel meenemen hopelijk begint hij niet meteen te krabben als hij hier komt. Ik zal proberen binnenkort even een foto te plaatsen van hoe hij er nu uitziet.
pi_80856669
Ik zou pepper bij je ouders laten tot de logees weer weg zijn als dat mogelijk is.
Wel goed dat je hem houd
pi_80879617
Ik laat hem sowieso daar tot de logees weg zijn. Rossi misschien niet maar dat is een ander verhaal.
Het probleem blijft alleen dat vriend hem niet wil houden.
pi_80880126
He gatsie, het leek zo mooi (niet voor rossi natuurlijk )
Pepper kan ook niet bij je ouders blijven als je vriendlief niet kan over halen ?
Het is dat ik twee katten heb waarvan de oudste al niet echt gecharmeerd is van de jongste (ze tolereren elkaar maar dat is ook alles, dus nog een jonge kat erbij kan ik haar niet aandoen) anders had ik hem opgehaald.
pi_80880166
Mijn vader heeft al 3x nee gezegd. Peper mag dus daar niet blijven.
Wel is duidelijk dat hij medisch niets mankeert. Hij kan alleen niet tegen stress
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:57:16 #57
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_82870243
Zijn er nog ontwikkelingen?
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_82874017
Nee
Wij zijn een beetje moedeloos. Hij krabt weer als een gek. Ruzie gehad met Zorro. Hij loopt nu dus met 2 kapjes op. Op dit moment kan hij eigenlijk niet naar een nieuw baasje. Maar hier blijven is ook geen optie.
Iemand nog ideeën? Medisch mankeert hij niets. In de zin van allergieën oid.

Wie heeft er geen ander dier? Wel een tuin en tijd voor dit hele lieve beestje?
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2010 @ 12:41:45 #59
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_82876982
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Nee
Wij zijn een beetje moedeloos. Hij krabt weer als een gek. Ruzie gehad met Zorro. Hij loopt nu dus met 2 kapjes op. Op dit moment kan hij eigenlijk niet naar een nieuw baasje. Maar hier blijven is ook geen optie.
Iemand nog ideeën? Medisch mankeert hij niets. In de zin van allergieën oid.

Wie heeft er geen ander dier? Wel een tuin en tijd voor dit hele lieve beestje?
Tja, wat zonde, zo'n mooie lieverd.
Hier hetzelfde verhaal, 4 honden en 6 katten. Rufus, de nieuwste kat hier is kitten, maar een volwassen kat erbij werkt niet.
Je zou eigenlijk een wat ouder iemand, zonder dieren, de hele dag thuis moeten hebben, die dan peper gewoon lekker om zich heen heeft.
Zal wel m'n ogen open houden.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_82922283
Ik had van het weekend een logeerpoes en tegen alle verwachtingen in ging het redelijk met mijn eigen twee katten dus met mijn man over peper gehad maar hij zegt nee

Voor zo,n mooie kat moet toch wel een baasje te vinden zijn ?
pi_82923171
volgens mij hebben de meesten die in flora en fauna kijken al huisdieren.
het lijkt me handig als je in een ander topic iets plaatst.
pi_82925517
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:41 schreef lies1947 het volgende:
volgens mij hebben de meesten die in flora en fauna kijken al huisdieren.
het lijkt me handig als je in een ander topic iets plaatst.
F&F is het enige forum waar je huisdieren te koop aan mag bieden. Niet iedereen hier heeft huisdieren of wil er wellicht eentje bij. Of kennen misschien wel iemand die wel een huisdier zoekt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 juni 2010 @ 18:31:52 #63
163650 Greys
pi_82943508
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

F&F is het enige forum waar je huisdieren te koop aan mag bieden. Niet iedereen hier heeft huisdieren of wil er wellicht eentje bij. Of kennen misschien wel iemand die wel een huisdier zoekt.
Te koop aanbieden mag ook in F&F niet Een goed huisje zoeken wel.

Ferrari, het is misschien een goed idee als je dit lijstje:
Het aanbieden van dieren in Flora & Fauna!
even invult en hier plaatst. Dan zet ik hem daarna wel voor je er bij in je openingspost.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:56:22 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82944374
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Te koop aanbieden mag ook in F&F niet Een goed huisje zoeken wel.

Ferrari, het is misschien een goed idee als je dit lijstje:
Het aanbieden van dieren in Flora & Fauna!
even invult en hier plaatst. Dan zet ik hem daarna wel voor je er bij in je openingspost.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_82945376
Naam huisdier: Peper
Soort: (kat/hond/vis/vogel) Kat kleur wit
Ras: (maincoon/rottweiler/koi karper/zilverrug gorilla/Afrikaanse bosolifant) HTK
Leeftijd: ongeveer 2,5 moet ik even navragen
Dierenpaspoort beschikbaar:ja
Gechipt:ja
Gesteriliseerd/Gecastreerd:gecastreerd
Datum laatste inenting (indien noodzakelijk): Als kitten voor het laatst ingeent
Datum laatste dierenartsbezoek: vorige week
Reden laatste dierenartsbezoek: intapen achter poten i.v.m. krabben
Aard van het beestje: (omgang met mensen, omgang met soortgenoten in huis en buiten, zindelijk): Heel erg lief voor mensen en kinderen. Kan niet goed tegen afwijzingen. Hij is als kitten in de glasbak gevonden en zonder moederpoes opgevoed. Waarschijnlijk mist hij deel inzicht m.b.t. soort genoten
Omgang met kinderen: heel erg lief. Hij laat alles toe.
Bekende gezondheidsproblemen (indien aanwezig): Hij kan niet tegen stress. Hij blijft zichzelf dan open krabben.
Volgt het dier een speciaal dieet?: nee
Hoe ben je zelf aan het dier gekomen?: Hij is van onze oude buren en komt bij Red cat vandaan
Waarom word er afstand gedaan van het dier?: Kan niet overweg met de al aanwezige kat. En hij heeft graag een tuin.
Verdere dingen: (gevolgde hondentrainingen, gedrag aan de lijn, verzekerd etc): Op alles getest hij is medisch helemaal in orde.
pi_82946261
Wat een schatje!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 juni 2010 @ 19:46:24 #67
163650 Greys
pi_82946398
Het lijstje staat in je OP.
En in de glasbak gevonden... wat zielig!
Hoop dat Peper een geweldig huisje krijgt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_82949196
Het is dat ik nog thuis woon, samen met een vader die niet nog een kat erbij wil en een poes (dame op leeftijd) die het denk ik niet op prijs zou stellen. De andere kat (type: baldadig, maar een sul ) zou er minder moeite mee hebben.

Succes met je zoektocht F_R!
pi_82950686
Aaw arme Peper . Heb hier al twee rakkers, dus dat wordt hem niet.
pi_83015394
Als ie oorspronkelijk van Redcat kwam, moet ie daar dan niet naar terug? Volgens mijn contract moet je de kat teruggeven aan Redcat als je er zelf niet meer voor kan zorgen.
♥ scars make us who we are ♥
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:43:21 #71
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_83020954
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:36 schreef Mama_Mia het volgende:
Als ie oorspronkelijk van Redcat kwam, moet ie daar dan niet naar terug? Volgens mijn contract moet je de kat teruggeven aan Redcat als je er zelf niet meer voor kan zorgen.
als die het beest heeft weggedaan, denk ik niet dat het verstandig is om het dier daar terug te bezorgen.

beter is het om bejaardentehuizen afgaan, waar wel een huisdier toegestaan is. dat mooie witte dier zal erg in de smaak vallen.
pi_83031054
Er is wel contact geweest met Redcat hierover. Hij mag terug maar dan naar het asiel. Precies weet ik het niet het is niet mijn kat.
Hij wordt 18 augustus 3 jaar en heeft in januari zijn laatste inenting gekregen.
pi_83033792
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als die het beest heeft weggedaan, denk ik niet dat het verstandig is om het dier daar terug te bezorgen.

beter is het om bejaardentehuizen afgaan, waar wel een huisdier toegestaan is. dat mooie witte dier zal erg in de smaak vallen.
Redcat zal zo'n kat niet meer terugdoen naar de eerste eigenaar. Deze heeft immers niet voor niets afstand gedaan. Zoals F-R al zegt: dan gaat hij naar het asiel en wordt van daaruit een baasje voor hem gezocht. En daarom denk ik dat Redcat het best wel toestaat dat eigenaren zelf een nieuwe baas zoeken. Scheelt de poes een extra adres en de meeste baasjes zullen heel zorgvuldig kijken naar wie ze hun huisdier sturen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_83033899
Mijn vader is de hele dag thuis, broertje ook.. Hebben een enorm huis + enorme tuin (serieus)

Maar er hobbelt hier een kat van 14 rond, die aandacht moeilijk kan delen. (3 jaar geleden een babypoes genomen.. Die is vorig jaar overleden.. 3 jaar geleden werd ie helemaal dun, oud en chago.. Sinds vorig jaar is ie weer happy en dik)

Dus ik denk dat ie wel ruimte genoeg zou hebben maar dat ze dan beide nog al ongelukkig zouden worden
pi_83034787
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 21:40 schreef P.F het volgende:
Mijn vader is de hele dag thuis, broertje ook.. Hebben een enorm huis + enorme tuin (serieus)

Maar er hobbelt hier een kat van 14 rond, die aandacht moeilijk kan delen. (3 jaar geleden een babypoes genomen.. Die is vorig jaar overleden.. 3 jaar geleden werd ie helemaal dun, oud en chago.. Sinds vorig jaar is ie weer happy en dik)

Dus ik denk dat ie wel ruimte genoeg zou hebben maar dat ze dan beide nog al ongelukkig zouden worden
In een enorm huis kunnen ze toch lekker hun eigen gang gaan zonder bij elkaar te "moeten" vertoeven?
pi_83034929
Ja dat dacht ik dus ook bij die vorige kat die er bij kwam (die heeel dominant was, dat wel)

Ik zal het eens vragen aan m'n ouders, misschien vinden zij het wel een goed idee!
pi_83035029
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 21:58 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

In een enorm huis kunnen ze toch lekker hun eigen gang gaan zonder bij elkaar te "moeten" vertoeven?
Maar als die 'oude' kat in hetzelfde huis (ga ik iig vanuit) van de vorige kat al zo ongelukkig werd dan zou ik er wel drie keer over nadenken om hem nogmaals een huisgenoot aan te doen. Sommige katten tolereren geen soortgenoten en moet je lekker heer en meester laten zijn in hun eigen koninkrijk.
pi_83041730
Ja het stomme was dat die 'oude' kat dus wel altijd samen was met een (oudere) kat. Totdat die dood ging, maar daarna hebben we denk ik te lang gewacht..
pi_83046129
De vorige eigenaar van Peper was een opvang gezin. Zoals in de OP staat is hij is de glasbak gevonden onder het glas. Hij is toen door de Dierenambulance via redcat bij een gastgezin terecht gekomen.
pi_83093142
aaaaaaah ik hou helemaal niet van katten maar vind dit wel erg zielig

ik hoop dat er snel een huisje wordt gevonden.
pi_83111321
Wellicht toch wel handig om te vermelden als is het op de foto's wel een beetje zichtbaar. Ik heb het idee dat er iets oosters in Peper zit. Zijn karakter vertoont veel overeenkomsten met de Burmees van mijn ouders daarbij vind ik hem ook een oosters koppie hebben. Helemaal zeker weet ik het niet. Maar het kan wel een deel stress verklaren omdat die er nu eenmaal gevoeliger voor zijn.
pi_83118121
Hij kan toch gewoon naar het asiel?
pi_83124473
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef keepoww het volgende:
jij ook
  maandag 21 juni 2010 @ 23:40:22 #84
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_83126378
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef keepoww het volgende:
veel van die instellingen is niet meer dan je koe naar de slachterij brengen. en daarnaast heeft ts aangegeven dat hij niet tegen stress kan, wellicht omdat hij gedeeltelijk siamees is.
pi_83127774
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:59 schreef duivelin1 het volgende:

[..]

jij ook
pi_83132680
Is er nou echt helemaal niemand die dit schatje wil?? Ik vind hem zo lief en het verhaal over die glasbak
Het is dat wij een hond hebben, anders zou ik het zeker overwegen.
pi_83138116
Of hij met een hond samen kan weet ik niet. Ligt er denk ik ook wel aan wat voor hond het is.
pi_83487013
Ik kick peper nog een keer
Van de week werd het mij weer duidelijk dat hij andere katten niet echt begrijpt. Zorro lag in het gras en hem te roepen om te spelen. Peper valt hem aan i.p.v. spelen Zorro springt 2meter de lucht in en rent blazend weg.
Hij is wel heel erg op mensen gericht, hij loopt mij continu achterna en ligt het liefst tegen je aan geplakt.

Wie o wie gunt hem een huisje waar hij deze aandacht krijgt zonder andere soort genoten.
pi_83490953
Onze hond gaat niet samen met katten... Hij denkt dat ze rennend voer zijn
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:22:43 #90
84215 sinemet
Never give up hope....
pi_83492540
tis dat ik al 5 katten, 2 honden, een kip, 3 andere vogels en 2 konijnen heb dus helaas geen optie, maar wens je wel veel sterkte en succes in het vinden van een huisje voor peper.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:31:09 #91
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_83712951
Asiel is een goeie keuze. Wij doen dat ook altijd als we een nieuwe kitten halen met de oude kat. De meeste worden op een gegeven moment echt wel ergens anders ondergebracht
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 juli 2010 @ 10:40:28 #92
163650 Greys
pi_83713223
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:31 schreef Pieter-utd het volgende:
Asiel is een goeie keuze. Wij doen dat ook altijd als we een nieuwe kitten halen met de oude kat. De meeste worden op een gegeven moment echt wel ergens anders ondergebracht

Ik geloof er niets van dat als je 'altijd' een nieuwe kitten haalt dat je dan steeds je oude kat weer naar het asiel brengt
Als je alleen komt om grappig te zijn verwijs ik je graag naar ONZ.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:45:39 #93
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_83713374
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Kom je nou trollen?
Want ik geloof er niets van dat als je 'altijd' een nieuwe kitten haalt dat je dan steeds je oude kat weer naar het asiel brengt
Als je alleen komt om grappig te zijn verwijs ik je graag naar ONZ.
?

Het is nu in 12 jaar 3 keer gebeurd, ze zeggen dat wij niet de enige zijn hoor
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 juli 2010 @ 10:48:26 #94
163650 Greys
pi_83713462
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:45 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

?

Waarom hou je je oude kat niet gewoon? Dus je dankt ze gewoon af na een tijdje en dan heb je liever een kitten? Tot die ook weer ouder wordt en dan dump je die ook weer na jaren 'trouwe dienst'? Nou, wees er maar trots op En verder open je er maar een eigen topic over, over dit soort kansloze praktijken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_83713504
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:45 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

?

Je hebt in 12 jaar tijd 3 keer een oude kat 'ingeleverd' en een kitten mee terug genomen van het asiel?

(als ja, dan: , als nee, dan: sorry, verkeerd begrepen. als grap, dan: )
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 juli 2010 @ 10:50:27 #96
163650 Greys
pi_83713525
Laat hij maar een eigen topic openen, als hij denkt dat het echt zo 'gewoon' is.
Verder gaan we niet FR haar topic er mee vervuilen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_83713711
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:50 schreef Greys het volgende:
Laat hij maar een eigen topic openen, als hij denkt dat het echt zo 'gewoon' is.
Verder gaan we niet FR haar topic er mee vervuilen
Helemaal gelijk

OT: ik heb gespamt voor Peper: Af en toe een kat op bezoek in huis.

En ik hoop dattie snel een nieuw baasje vindt
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:00:13 #98
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_83713823
EDIT: kappen, open een eigen topic hierover als je daar zo trots op bent op jouw manier van doen.

[ Bericht 94% gewijzigd door Greys op 06-07-2010 11:01:57 ]
pi_83713893
EDIT: Ophouden, laatste waarschuwing.
Al dit soort onzin wordt gewoon verwijderd.

[ Bericht 43% gewijzigd door Greys op 06-07-2010 11:03:57 ]
pi_83713939
@miss_isis ik zag het dank jewel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')