Maar als die 'oude' kat in hetzelfde huis (ga ik iig vanuit) van de vorige kat al zo ongelukkig werd dan zou ik er wel drie keer over nadenken om hem nogmaals een huisgenoot aan te doen. Sommige katten tolereren geen soortgenoten en moet je lekker heer en meester laten zijn in hun eigen koninkrijk.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:58 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
In een enorm huis kunnen ze toch lekker hun eigen gang gaan zonder bij elkaar te "moeten" vertoeven?
veel van die instellingen is niet meer dan je koe naar de slachterij brengen. en daarnaast heeft ts aangegeven dat hij niet tegen stress kan, wellicht omdat hij gedeeltelijk siamees is.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef keepoww het volgende:
Hij kan toch gewoon naar het asiel?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:31 schreef Pieter-utd het volgende:
Asiel is een goeie keuze. Wij doen dat ook altijd als we een nieuwe kitten halen met de oude kat. De meeste worden op een gegeven moment echt wel ergens anders ondergebracht
?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom je nou trollen?
Want ik geloof er niets van dat als je 'altijd' een nieuwe kitten haalt dat je dan steeds je oude kat weer naar het asiel brengt![]()
Als je alleen komt om grappig te zijn verwijs ik je graag naar ONZ.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:45 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
?
Het is nu in 12 jaar 3 keer gebeurd, ze zeggen dat wij niet de enige zijn hoor
Je hebt in 12 jaar tijd 3 keer een oude kat 'ingeleverd' en een kitten mee terug genomen van het asiel?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:45 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
?
Het is nu in 12 jaar 3 keer gebeurd, ze zeggen dat wij niet de enige zijn hoor
Helemaal gelijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:50 schreef Greys het volgende:
Laat hij maar een eigen topic openen, als hij denkt dat het echt zo 'gewoon' is.
Verder gaan we niet FR haar topic er mee vervuilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |