ik hoop dan ook uit de grond van mijn hart dat er snel iemand is die aan de verwachtingen kan voldoen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Peper is bij ons op dit moment vrij gelukkig. Al wil hij ook nog weleens krabben. Zonder kapje lukt dus niet.
Komt het door onze katten? is het psychisch? Ik weet het niet.
Als je nu al weet dat de kat van je vriend andere wegjaagd lijkt mij dat ook geen directe oplossing. Peper kan niet zo goed tegen dominante katten.
Ik gun dit beestje zo graag een huisje met iemand die bijna continu aandacht voor hem heeft. Dat is wat hij het liefste wil.
Hij heeft op de foto nog steeds een kapje om. Zolang hij relaxt bij je ligt kan het kapje af. Loop je weg of schrikt hij dan gaat hij weer krabbelen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:45 schreef zoalshetis het volgende:
en zo te zien kan hij tegenwoordig zonder kraagje, how cute!
misschien moet ts over haar hart strijken en deze kat in huis nemen, hij zit er erg relaxed bij.
maak anders een gironummer aan en vraag 10 cent per week voor het eten van deze kat. 5,20 per jaar dus.
dat zou wel het beste voor peper zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:25 schreef ferrari_rood het volgende:
En nog 1x omhoog al zit ik er toch over te denken Peper te houden. Onze DA heeft Rossi eigenlijk opgegeven en Fire kan het wel met Peper vinden. Alleen vriend nog overtuigen.
Hij heeft het zo naar zijn zin in de tuin. Rent achter alles aan. Een kapje heeft hij al helemaal niet meer om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |