hahaha,quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:14 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Weet niet precies meer de details, maar goed. Gijp was dus gast bij Klasgenoten nog de oude versie met Koos Postema. Hij vertelde toen het verhaal dat ie bij een vriendin met andere bekende voetballer op bezoek was. Die vriendin had een kindje wat al af en toe op een potje zat. maar nog nooit de grote boodschap gedaan. Die vriendin gaat even weg. Ondertussen draait Gijp een mooi exemplaar in dat potje en zet die baby erop. Daarna komt die vriendin terug, en kijkt helemaal blij als ze de baby op het potje ziet . haha totdat ze hem er afhaalt
Maar goed Gijp verteld zelf natuurlijk een stuk beter, helaas geen linkje op youtube. in ieder geval refereerde hij straks in de uitzending daar weer ff aan.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:14 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Weet niet precies meer de details, maar goed. Gijp was dus gast bij Klasgenoten nog de oude versie met Koos Postema. Hij vertelde toen het verhaal dat ie bij een vriendin met andere bekende voetballer op bezoek was. Die vriendin had een kindje wat al af en toe op een potje zat. maar nog nooit de grote boodschap gedaan. Die vriendin gaat even weg. Ondertussen draait Gijp een mooi exemplaar in dat potje en zet die baby erop. Daarna komt die vriendin terug, en kijkt helemaal blij als ze de baby op het potje ziet . haha totdat ze hem er afhaalt
Maar goed Gijp verteld zelf natuurlijk een stuk beter, helaas geen linkje op youtube. in ieder geval refereerde hij straks in de uitzending daar weer ff aan.
True, maar het zal helaas nooit meer zo hoogstaand worden als "Sport aan tafel" met o.a. grootmeester Hugo Camps.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:30 schreef Vasilevski het volgende:
Goeie uitzending, mooi dat Been er wou zitten. Ik had al een beetje de indruk dat veel grotere spelers en trainers er geen zin in hebben, en dat liet Wilfred gisteravond ook een beetje doorschemeren. Hulde aan Mario dus. Gelet op het verleden kunnen ze vast ook nog wel eens Gertjan Verbeek krijgen. Jans en Wetzel zijn inmiddels al geweest dit seizoen, ook prima dus. Zou leuk zijn als er weer eens meer trainers besluiten dat de voordelen groter zijn dan de nadelen.
Ik zit op het moment puur uit historische interesse eens te kijken naar een VI-aflevering van vorig seizoen. Nog zonder publiek, al wel met Hansie erbij. Het lijkt toch wat zakelijker allemaal, en toch ook een stuk minder boeiend dan nu. Meestal geen gasten, geen wedstrijdbeelden, enz. Ben wel blij hoe het met VI gelopen is. Het begint weer wat meer te lijken op Insite 2 seizoenen geleden. Goede zaak!
Hij krijgt gewoon bijgeschonken uit de Jupilertap ieder reclameblokquote:Op maandag 8 februari 2010 21:04 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Die weigert Jupiler te drinken dus zijn glas mag niet in beeld
Heb je een linkje naar de beelden ervan, ik weet zo even niet meer wanneer het precies was? Dan kan ik wel even een gif fabriceren.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:38 schreef HaagsPietje het volgende:
verbaast me dat er hier nog geen gifje is geplaatst van de omhoog gestoken middelvinger van Johan.......
Zou een legendarisch gifje opleveren vermoed ik zo
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:36 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
True, maar het zal helaas nooit meer zo hoogstaand worden als "Sport aan tafel" met o.a. grootmeester Hugo Camps.
Hugo is buitencategorie:
"Een ranzige ijdeltuit".![]()
"Zijn Mozart-kapsel dat iedere week bij zijn moeder gebleekt wordt.."
Een groot poëet als Camps staat natuurlijk nog altijd boven een Rotterdamse(?) clown die 2 keer per week het hardst lacht om zijn eigen voorspelbare, afgezaagde geintjes.. Ik vraag me af of je überhaupt Sport aan tafel weleens hebt gezien.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:01 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe durf je deze gast boven Gijp te plaatsen? Zonder emotie geeft hij zijn mening over Wilders, met af en toe een slappe oneliner. Je moet je echt schamen dat je dit überhaupt durft te vergelijken met een held als Gijp..
Nee, maar dat is ook helemaal niet relevant. Je post namelijk dat Camps een held was en dat ondersteun je met een filmpje waarin hij niets interessants zegt. Ik ga er dus niet vanuit dat zijn niveau veel hoger ligt, want dan had je wel een beter filmpje gekozen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:08 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Een groot poëet als Camps staat natuurlijk nog altijd boven een Rotterdamse(?) clown die 2 keer per week het hardst lacht om zijn eigen voorspelbare, afgezaagde geintjes.. Ik vraag me af of je überhaupt Sport aan tafel weleens hebt gezien.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:11 schreef bascross het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook helemaal niet relevant. Je post namelijk dat Camps een held was en dat ondersteun je met een filmpje waarin hij niets interessants zegt. Ik ga er dus niet vanuit dat zijn niveau veel hoger ligt, want dan had je wel een beter filmpje gekozen.
Conclusie:
Camps, kut Belg die niet grappig is.
Gijp: Held.
Waarom laat je dan zo'n kut filmpje zien?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:16 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
![]()
Dat zou een mooie boel worden zeg als iedereen zo kort door de bocht zou redeneren. Camps was bij SAT geen 'one trick pony' zoals jouw grote vriend en als je conclusies wil trekken dan zou je SAT eens terug moeten kijken ipv jouw mening enkel baseren op een filmpje dat toevallig online staat.
Ik beweer idd dat hij erg goed was in SAT en imo een stuk interessanter dan Van der Gijp. Het is verder een kwestie van smaak, maar mijn punt was meer dat jouw redenatie niet deugt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:41 schreef bascross het volgende:
[..]
Waarom laat je dan zo'n kut filmpje zien?Jij beweert dat de man erg goed was in SAT, vervolgens post je een filmpje van Camps, waarin hij een oninteressante mening verkondigt. Als je geloofwaardig wilde blijven had je dat filmpje er gewoon niet bij moeten zetten.
Als ik me niet vergis werd het destijds nog gepresenteerd door Ruud Ter Weijden??quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:06 schreef DrDentz het volgende:
Hij zat er in de tijd dat roken nog toegestaan was, en Johan bij iedere wazige bijna poëtische uitspraak van Camps een enorme walm rook door de studio blies.
zal het morgen ff proberen op te zoeken op rtl gemist.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:58 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar de beelden ervan, ik weet zo even niet meer wanneer het precies was? Dan kan ik wel even een gif fabriceren.
Nee, jouw punt was dat Camps beter is dan Gijp(althans dat hij buitencategorie is en dat komt op hetzelfde neer).quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:52 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Ik beweer idd dat hij erg goed was in SAT en imo een stuk interessanter dan Van der Gijp. Het is verder een kwestie van smaak, maar mijn punt was meer dat jouw redenatie niet deugt.
Er staan uit de SAT-tijd helaas geen filmpjes @ YT en ook al zou de inhoud van die clip van een paar min. jou niet bevallen, dan nog ben jij helemaal niet in staat om een vergelijking te maken tussen die twee. (Over geloofwaardigheid gesproken).
Het hele punt is dat jij Camps niet kent (iig niet zoals in SAT) en na het zien van 1 filmpje heel schreeuwerig met een conclusie op de proppen komt (waarbij je zomaar allerlei aannames doet, terwijl ik 1 random filmpje van hem link). Of jij de inhoud van 1 filmpje zwak of geweldig vindt, vind ik dan al niet meer zo relevant.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:44 schreef bascross het volgende:
[..]
Nee, jouw punt was dat Camps beter is dan Gijp(althans dat hij buitencategorie is en dat komt op hetzelfde neer).
Jij vindt die gast geweldig en ondersteunt dat met een filmpje waarin ik hem zeker niet goed vind. Jij post daarbij zelfs twee, in jouw ogen, fantastische oneliners die iedereen gebruikt en ik denk niet dat alle mensen Camps die opmerking hebben zien maken. Oftewel, die oneliners zijn gewoon zwak, terwijl jij ze geweldig vindt. Dan ga ik er vanuit dat zijn verdere optredens van hetzelfde niveau zijn, dat lijkt mij logisch als je je uitlatingen ondersteunt met zulke filmpjes.
Ik ben overigens geen fan van Wilders die hem overal verdedigt, sterker nog. ik zou niet eens op hem stemmen.
http://www.rtl.nl/compone(...)ernational_s4_a7.xmlquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:58 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar de beelden ervan, ik weet zo even niet meer wanneer het precies was? Dan kan ik wel even een gif fabriceren.
Dus we zijn niet gebonden aan Jack 'zeg het maar jongens' van Gelder en zijn geslijmquote:Het praatprogramma Voetbal International bij RTL7 gaat tijdens het komende WK in Zuid-Afrika twee uitzendingen per dag verzorgen. Het gaat om een aflevering in de vooravond en een late-night-show.
De bedoeling is dat het programma vanaf het begin van het toernooi tot en met de finale te zien is, dus ook als het Nederlands Elftal vroegtijdig mocht worden uitgeschakeld, zal VI blijven uitzenden.
Voor de opnamen van het programma, dat normaal gesproken in de studio in Hilversum wordt opgenomen, zijn twee locaties in beeld, ofwel het Steigenberger Kurhaus Hotel in Scheveningen of het Hotel van Oranje in Noordwijk.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:54 schreef bascross het volgende:
Wanneer komt er eens een vrouw aan tafel die verstand heeft van voetbal? Ik weet dat dit een contradictie is, maar het lijkt mij best grappig. Overigens moet het wel een knappe vrouw zijn.
En Sneijder natuurlijk maar die moet dan wel een kussentje op zijn stoel of nee hij kan beter aan de tafel staanquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:38 schreef bascross het volgende:
Nee.Doe maar Doutzen.
Ik weet alleen niet of die verstand van voetbal heeft. Overigens wil ik Yolanthe ook wel eens naast Johan zijn, dat lijkt mij leuke tv.
Yolanthe is engquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:38 schreef bascross het volgende:
Nee.Doe maar Doutzen.
Ik weet alleen niet of die verstand van voetbal heeft. Overigens wil ik Yolanthe ook wel eens naast Johan zijn, dat lijkt mij leuke tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |