abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77793724
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:14 schreef Trystar het volgende:

[..]

Die ken ik niet, ergens terug te zien?
Weet niet precies meer de details, maar goed. Gijp was dus gast bij Klasgenoten nog de oude versie met Koos Postema. Hij vertelde toen het verhaal dat ie bij een vriendin met andere bekende voetballer op bezoek was. Die vriendin had een kindje wat al af en toe op een potje zat. maar nog nooit de grote boodschap gedaan. Die vriendin gaat even weg. Ondertussen draait Gijp een mooi exemplaar in dat potje en zet die baby erop. Daarna komt die vriendin terug, en kijkt helemaal blij als ze de baby op het potje ziet . haha totdat ze hem er afhaalt

Maar goed Gijp verteld zelf natuurlijk een stuk beter, helaas geen linkje op youtube. in ieder geval refereerde hij straks in de uitzending daar weer ff aan.
pi_77793920
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 00:14 schreef fredjanssen het volgende:

[..]

Weet niet precies meer de details, maar goed. Gijp was dus gast bij Klasgenoten nog de oude versie met Koos Postema. Hij vertelde toen het verhaal dat ie bij een vriendin met andere bekende voetballer op bezoek was. Die vriendin had een kindje wat al af en toe op een potje zat. maar nog nooit de grote boodschap gedaan. Die vriendin gaat even weg. Ondertussen draait Gijp een mooi exemplaar in dat potje en zet die baby erop. Daarna komt die vriendin terug, en kijkt helemaal blij als ze de baby op het potje ziet . haha totdat ze hem er afhaalt

Maar goed Gijp verteld zelf natuurlijk een stuk beter, helaas geen linkje op youtube. in ieder geval refereerde hij straks in de uitzending daar weer ff aan.

Ik zie het ook gewoon voor me.
pi_77799462
Kijkcijfers: 507.000

dinsdag 9 februari 2010 @ 10:36:29 #100
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77799488
Het gemis van Hansie.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_77800157
quote:

[..]

hahaha,
dat verhaal vertelde Johan Derksen een paar weken geleden nog bij een lezing..
Gijp was samen met Ruud Gullit (PSV tijdperk) op een verjaardag van een teamgenoot idd..
pi_77800401
Helaas heb ik gisteren alleen het laatste gedeelte gezien. Ik kon mijn lach niet onderdrukken toen Gijp en Been het over de escapades van John Terry hadden!
pi_77801571
Hahah ja dat was echt grappig Over Ancelotti ook hahaha.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 februari 2010 @ 13:25:06 #104
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77805409
Duidelijk de moeite om terug te kijken dus?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:33:14 #105
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77805692
Zeker
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 februari 2010 @ 13:33:39 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77805714
Het begin is al briljant
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_77805838
quote:

[..]

..
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:38:46 #108
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_77805961
tvp
pi_77806593
Was wel een goede uitzending, maar toch typisch dat Been wel wegkomt met 'neutrale' uitspraken. Positieve praatjes over Babovic, maar 'm wel gewoon op de bank zetten. En ook over Slory wilde hij niet alleen negatieve uitspraken doen. Als bv. Vloet daar zo diplomatiek ging zitten doen, zouden ze 'm helemaal afmaken.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_77810532
verbaast me dat er hier nog geen gifje is geplaatst van de omhoog gestoken middelvinger van Johan.......
Zou een legendarisch gifje opleveren vermoed ik zo
pi_77828084
Goeie uitzending, mooi dat Been er wou zitten. Ik had al een beetje de indruk dat veel grotere spelers en trainers er geen zin in hebben, en dat liet Wilfred gisteravond ook een beetje doorschemeren. Hulde aan Mario dus. Gelet op het verleden kunnen ze vast ook nog wel eens Gertjan Verbeek krijgen. Jans en Wetzel zijn inmiddels al geweest dit seizoen, ook prima dus. Zou leuk zijn als er weer eens meer trainers besluiten dat de voordelen groter zijn dan de nadelen.

Ik zit op het moment puur uit historische interesse eens te kijken naar een VI-aflevering van vorig seizoen. Nog zonder publiek, al wel met Hansie erbij. Het lijkt toch wat zakelijker allemaal, en toch ook een stuk minder boeiend dan nu. Meestal geen gasten, geen wedstrijdbeelden, enz. Ben wel blij hoe het met VI gelopen is. Het begint weer wat meer te lijken op Insite 2 seizoenen geleden. Goede zaak!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 22:36:55 #112
290658 Morgenrood
Die Geburt der Tragödie
pi_77828445
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 22:30 schreef Vasilevski het volgende:
Goeie uitzending, mooi dat Been er wou zitten. Ik had al een beetje de indruk dat veel grotere spelers en trainers er geen zin in hebben, en dat liet Wilfred gisteravond ook een beetje doorschemeren. Hulde aan Mario dus. Gelet op het verleden kunnen ze vast ook nog wel eens Gertjan Verbeek krijgen. Jans en Wetzel zijn inmiddels al geweest dit seizoen, ook prima dus. Zou leuk zijn als er weer eens meer trainers besluiten dat de voordelen groter zijn dan de nadelen.

Ik zit op het moment puur uit historische interesse eens te kijken naar een VI-aflevering van vorig seizoen. Nog zonder publiek, al wel met Hansie erbij. Het lijkt toch wat zakelijker allemaal, en toch ook een stuk minder boeiend dan nu. Meestal geen gasten, geen wedstrijdbeelden, enz. Ben wel blij hoe het met VI gelopen is. Het begint weer wat meer te lijken op Insite 2 seizoenen geleden. Goede zaak!
True, maar het zal helaas nooit meer zo hoogstaand worden als "Sport aan tafel" met o.a. grootmeester Hugo Camps.

Hugo is buitencategorie:

[ Bericht 10% gewijzigd door Morgenrood op 09-02-2010 23:11:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')