Die weigert Jupiler te drinken dus zijn glas mag niet in beeldquote:Op maandag 8 februari 2010 20:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zo net ff een vraag ingestuurd over waarom Gijp zijn biertje op de grond staat en niet op tafel?
afzender: F. Heineken te Noordwijk
Juupjes zijn lekker!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:04 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Die weigert Jupiler te drinken dus zijn glas mag niet in beeld
Klinkt best interessant ook nogquote:
Ridder denk ik. De 'goodguy' wint vaak.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:18 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Klinkt best interessant ook nogRidder vs piraat wie gaat er winnen?
Wat betreft is het een beetje gezapig ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:47 schreef Morgenrood het volgende:
Toch mis ik Hansie als pispaaltje wel een beetje vanavond..
Idd, maar kwalitatief is het wel een goede uitzending met veel mooie verhalen van Gijp.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:47 schreef Morgenrood het volgende:
Toch mis ik Hansie als pispaaltje wel een beetje vanavond..
Wat dat betreft is hij al meerdere malen een smerig mannetje gebleken, dus echt verbazen doet het mij niet meer..quote:Op maandag 8 februari 2010 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Ooo wat een smerige uitvlucht van Dick.
En een Heineken biertje in een Jupiler glas kan nietquote:Op maandag 8 februari 2010 21:04 schreef Zero2Nine het volgende:
Die weigert Jupiler te drinken dus zijn glas mag niet in beeld
Het verschil tussen echt bier en verdunde drap zie je echt wel hoor..quote:Op maandag 8 februari 2010 22:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En een Heineken biertje in een Jupiler glas kan niet![]()
Maar ik snap niet waarom hij dan tekende in België. Ik begreep toen dat hij het rustiger aan wilde doen en meer van z'n tijd wilde genieten. Ik zag een emotioneel interview met hem waarin hij huilde toen het over z'n vader ging. Dat hij dan 180 graden draait en weer z'n woord niet nakomt siert hem niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:56 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Wat dat betreft is hij al meerdere malen een smerig mannetje gebleken, dus echt verbazen doet het mij niet meer..
Die ken ik niet, ergens terug te zien?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:58 schreef fredjanssen het volgende:
Jammer dat Gijp dat verhaal van Klasgenoten niet weer eens opnieuw vertelde. Van dat potje!
Werkt prima hier. (Silverlight)quote:Op maandag 8 februari 2010 23:33 schreef verzer het volgende:
Werkt rtl gemist bij jullie?![]()
http://www.rtl.nl/compone(...)ernational_s4_a7.xml
hij wil niet starten hier
Weet niet precies meer de details, maar goed. Gijp was dus gast bij Klasgenoten nog de oude versie met Koos Postema. Hij vertelde toen het verhaal dat ie bij een vriendin met andere bekende voetballer op bezoek was. Die vriendin had een kindje wat al af en toe op een potje zat. maar nog nooit de grote boodschap gedaan. Die vriendin gaat even weg. Ondertussen draait Gijp een mooi exemplaar in dat potje en zet die baby erop. Daarna komt die vriendin terug, en kijkt helemaal blij als ze de baby op het potje ziet . haha totdat ze hem er afhaaltquote:Op maandag 8 februari 2010 23:14 schreef Trystar het volgende:
[..]
Die ken ik niet, ergens terug te zien?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:14 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Weet niet precies meer de details, maar goed. Gijp was dus gast bij Klasgenoten nog de oude versie met Koos Postema. Hij vertelde toen het verhaal dat ie bij een vriendin met andere bekende voetballer op bezoek was. Die vriendin had een kindje wat al af en toe op een potje zat. maar nog nooit de grote boodschap gedaan. Die vriendin gaat even weg. Ondertussen draait Gijp een mooi exemplaar in dat potje en zet die baby erop. Daarna komt die vriendin terug, en kijkt helemaal blij als ze de baby op het potje ziet . haha totdat ze hem er afhaalt
Maar goed Gijp verteld zelf natuurlijk een stuk beter, helaas geen linkje op youtube. in ieder geval refereerde hij straks in de uitzending daar weer ff aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |