Inderdaad. Staat er een beetje dubbel op, dus niet echt duidelijk. Op internet ook niet echt veel te vinden. Heb er maar eentje gekozen.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:51 schreef Masegate het volgende:
Het antwoord staat een beetje dubieus op de website.
Er lijkt me namelijk iets niet te kloppen met die gegevens.
Ik ook, maar ik kies toch altijd de verkeerde.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:56 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Inderdaad. Staat er een beetje dubbel op, dus niet echt duidelijk. Op internet ook niet echt veel te vinden. Heb er maar eentje gekozen.
quote:Op maandag 8 februari 2010 12:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het is de lengte, ligt ergens tussen de 23 en 24 cmzo moet het wel te vinden zijn!
Alle 'foute' antwoorden zijn niet heel fout meer.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
dan heb ik het alvast fout, ik vond op een website een andere lengte.
Same.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
dan heb ik het alvast fout, ik vond op een website een andere lengte.
Top! Ik heb het goede (denk ik) antwoord gevonden.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alle 'foute' antwoorden zijn niet heel fout meer.
Found it!quote:Op maandag 8 februari 2010 12:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het is de lengte, ligt ergens tussen de 23 en 24 cmzo moet het wel te vinden zijn!
Nou, misschien deze keer wel geluk dan! Ik kan eigenlijk niet vinden tot hoelang de prijsvraag duurt. Of wanneer de trekking plaatsvindt?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Onderste regel van de OP. Zo lastig is het niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:33 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Nou, misschien deze keer wel geluk dan! Ik kan eigenlijk niet vinden tot hoelang de prijsvraag duurt. Of wanneer de trekking plaatsvindt?
quote:Meedoen kan tot 15 februari!
quote:Op maandag 8 februari 2010 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onderste regel van de OP. Zo lastig is het niet.
[..]
quote:Op maandag 8 februari 2010 12:40 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb als antwoord: Tussen de 23 en de 24 centimeter.
Zit je altijd goedquote:Op maandag 8 februari 2010 12:40 schreef Juicyhil het volgende:
Jup! we hebben een scriptje dat automagisch winnaars kan kiezen. Compleet random.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe wordt de winnaar eigenlijk uitgekozen ?
Is dat d.m.v. een loting ofzo?
quote:Op maandag 8 februari 2010 12:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Een computer kan nooit echt compleet random iets doen.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jup! we hebben een scriptje dat automagisch winnaars kan kiezen. Compleet random.
Ik vind eigenlijk dat jullie alle namen van de deelnemers in balletjes moeten doen. Die moeten jullie vervolgens in een enorme ballenbak gooien. Dan moet een echte notaris (geen user met de username 'Notaris' a.u.b.) de ballenbak in duiken en de winnaar er uit trekken.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jup! we hebben een scriptje dat automagisch winnaars kan kiezen. Compleet random.
rand() is in PHP anders een prima benadering van randomquote:Op maandag 8 februari 2010 14:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Een computer kan nooit echt compleet random iets doen.
Daar is het een computer voor. Die doet wat hem gezegd wordt.
Maargoed, ik heb hem ook ingevuld en hoop dat ik eindelijk eens iets win; ik heb nog nooit iets gewonnen hier
Nah soms enkele duizenden namen in balletjes doen....quote:Op maandag 8 februari 2010 14:46 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat jullie alle namen van de deelnemers in balletjes moeten doen. Die moeten jullie vervolgens in een enorme ballenbak gooien. Dan moet een echte notaris (geen user met de username 'Notaris' a.u.b.) de ballenbak in duiken en de winnaar er uit trekken.
Ik vertrouw scriptjes niet...
Nee klopt, maar zolang je niet exact weet hoe je die functie kunt beďnvloeden is het dus random met wellicht een verkleinde kans op uiterstenquote:Op maandag 8 februari 2010 14:50 schreef vosss het volgende:
Een prima benadering van radnom is natuurlijk compleet niet hetzelfde als random
Crew mag toch niet meedoenquote:Op maandag 8 februari 2010 12:40 schreef Juicyhil het volgende:
-edit-quote:Op maandag 8 februari 2010 17:22 schreef Drinky het volgende:
Ik heb een andere gevonden![]()
Maar die van 23 nogwattes is met verpakking toch?
http://tweakers.net/price(...)niversal-remote.htmlquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:16 schreef .aeon het volgende:
De 895 is uit de verkoop? Ik kan 'm niet meer vinden op de Logitech site.
Die prijsverschillenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:55 schreef Bart het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)niversal-remote.html
17 winkels in enkel de pricewatch noem ik nou niet echt 'uit de verkoop'.
Wat willen jullie weten, de lengte van de verpakking of van de het apparaat? Die van de afstandbediening zelf liggen namelijk niet tussen de 23 en 24 cm.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het is een prijsvraag van iBood, op iBood staat 23,20, maar meneer gaat op andere sites opzoeken hoe lang dat ding isquote:Op maandag 15 februari 2010 18:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
http://www.eshop.nl/winke(...)ech_Harmony_895.html
http://www.tera.lv/LV/&good=G273172&spec_nr=55039
Het gaat er niet om wat iBood schrijft maar het gaat er om wat de afmetingen van dat ding zijn.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is een prijsvraag van iBood, op iBood staat 23,20, maar meneer gaat op andere sites opzoeken hoe lang dat ding is
Verder niemand die de winnaar even feliciteert natuurlijkquote:Op maandag 15 februari 2010 12:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En de winnaar is geworden!!!!
timmeeeh
![]()
Van harte gefeliciteerd!
Iedereen weer bedankt voor het meedoen! en kijk in DIG voor de volgende iBOOD prijsvraag
Het gaat erom dat als het een prijsvraag van iBood is, je op iBood moet kijken wat het antwoord is. Zo simpel is het.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat iBood schrijft maar het gaat er om wat de afmetingen van dat ding zijn.
En als dat 203mm is dan is dat geen 232mm. Zo simpel is het.
Alle andere sites waar 23 cm staat hebben er bij staan dat dit de maat van de verpakking of box dimensions zijn.
Hoe kom je daar bij? Mafketelquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Het gaat erom dat als het een prijsvraag van iBood is, je op iBood moet kijken wat het antwoord is. Zo simpel is het.
GODVERDOMMEquote:Op maandag 15 februari 2010 12:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En de winnaar is geworden!!!!
timmeeeh
![]()
Van harte gefeliciteerd!
Iedereen weer bedankt voor het meedoen! en kijk in DIG voor de volgende iBOOD prijsvraag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |