Jup! we hebben een scriptje dat automagisch winnaars kan kiezen. Compleet random.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe wordt de winnaar eigenlijk uitgekozen ?
Is dat d.m.v. een loting ofzo?

quote:Op maandag 8 februari 2010 12:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het is de lengte, ligt ergens tussen de 23 en 24 cmzo moet het wel te vinden zijn!

Een computer kan nooit echt compleet random iets doen.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jup! we hebben een scriptje dat automagisch winnaars kan kiezen. Compleet random.

Ik vind eigenlijk dat jullie alle namen van de deelnemers in balletjes moeten doen. Die moeten jullie vervolgens in een enorme ballenbak gooien. Dan moet een echte notaris (geen user met de username 'Notaris' a.u.b.) de ballenbak in duiken en de winnaar er uit trekken.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jup! we hebben een scriptje dat automagisch winnaars kan kiezen. Compleet random.

rand() is in PHP anders een prima benadering van randomquote:Op maandag 8 februari 2010 14:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Een computer kan nooit echt compleet random iets doen.
Daar is het een computer voor. Die doet wat hem gezegd wordt.
Maargoed, ik heb hem ook ingevuld en hoop dat ik eindelijk eens iets win; ik heb nog nooit iets gewonnen hier

Nah soms enkele duizenden namen in balletjes doen....quote:Op maandag 8 februari 2010 14:46 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat jullie alle namen van de deelnemers in balletjes moeten doen. Die moeten jullie vervolgens in een enorme ballenbak gooien. Dan moet een echte notaris (geen user met de username 'Notaris' a.u.b.) de ballenbak in duiken en de winnaar er uit trekken.
Ik vertrouw scriptjes niet...

Nee klopt, maar zolang je niet exact weet hoe je die functie kunt beïnvloeden is het dus random met wellicht een verkleinde kans op uiterstenquote:Op maandag 8 februari 2010 14:50 schreef vosss het volgende:
Een prima benadering van radnom is natuurlijk compleet niet hetzelfde als random

Crew mag toch niet meedoenquote:Op maandag 8 februari 2010 12:40 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb als antwoord: Tussen de 23 en de 24 centimeter.

-edit-quote:Op maandag 8 februari 2010 17:22 schreef Drinky het volgende:
Ik heb een andere gevonden![]()
Maar die van 23 nogwattes is met verpakking toch?

http://tweakers.net/price(...)niversal-remote.htmlquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:16 schreef .aeon het volgende:
De 895 is uit de verkoop? Ik kan 'm niet meer vinden op de Logitech site.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |