Hahaha nee niet in de voortuin maar ook niet in de achtertuin hoewel verder op in de straat de wind er pal in komt, ik woon aan de rand van het dorp en alleen dank zij de bomen wordt de wind tegen gehouden, alleen houd het verder in de straat de bomen op waardoor de laatste 4 huizen de wind vol in hun achtertuin hebbenquote:Op maandag 8 februari 2010 10:48 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Gevoel is subjectief, en zo koud is het vast niet in je voortuinLogisch dat het op een pier zo koud wordt met doorstaande wind.
Ik vind die windchill maar nutteloos.
Door die paar graden vorst?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:06 schreef Burnie88 het volgende:
Donderdagochtend een half uur op mijn scootertje om 7 uur wordt een regelrechte hel!
het vraagteken paste niet in de TTquote:
Kan "in de" wel weghalen en een vraagteken plaatsen?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:10 schreef marcel-o het volgende:
[..]
het vraagteken paste niet in de TT
kon daarstraks goed merken dat t flink kouder was dan gister. mist, wind en -2 :brr:
ik heb al gereden met -14 dus niet miepenquote:Op maandag 8 februari 2010 11:06 schreef Burnie88 het volgende:
TVP
Donderdagochtend een half uur op mijn scootertje om 7 uur wordt een regelrechte hel!
Gewerkt of gespot op Woensdrecht ?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:23 schreef Fredo55 het volgende:
Op vliegbasis Woensdrecht is het de gehele dag droog gebleven,
hier thuis (Tholen) heeft het een beetje gesneeuwd.
Viel me ook op, meestal is Nieuw Beerta het koudst deze winterquote:
Beter geen sneeuw en perfect schaatsijs!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:15 schreef sander89 het volgende:
Zal leuk zijn als het weer mooi wit word.
Gewerkt, zoveel valt er niet te spotten.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Gewerkt of gespot op Woensdrecht ?
Droom verder geen sneeuw meer. Schaats ijs prima, maar die sneeuw geeft meer ongemak als gemak.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:15 schreef sander89 het volgende:
Zal leuk zijn als het weer mooi wit word.
Tegen woensdag is het ijs al sterk genoeg om er met volledige sneeuwschuivers over heen te gaanquote:Op maandag 8 februari 2010 20:44 schreef Againzender het volgende:
Vieze wind vandaag. Dacht vanochtend: -3, boeien. Maar eenmaal na een stuk tegenwind toch wel gemerkt dat die wind samen met de vochtige lucht redelijk op je benen slaat.
Woensdag sneeuw overigens, dus weer niet best voor het ijs ben ik bang.
Mwa een aantal PC-7s, heeeeel soms een Antonov, of een oranje gepainte F-16....quote:Op maandag 8 februari 2010 19:04 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Gewerkt, zoveel valt er niet te spotten.
en dan maartse onweerbuien?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:16 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Lijkt erop dat we tot maart moeten wachten tot de temperaturen boven de 10 graden uit gaan komen..
lijkt voornamelijk voor het westen (vannacht) en oosten (morgen overdag) te worden als ik het zo zie?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:31 schreef INViCTuS het volgende:
Er wordt overal wel sneeuw verwacht, hier in het oosten morgen een centimeter of 3. daarna minder maar vanaf zondag weer meer...
Klopt:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijkt voornamelijk voor het westen (vannacht) en oosten (morgen overdag) te worden als ik het zo zie?
Knmi guidance.quote:Komende nacht in het westen sneeuwbuien, hoeveelheid overwegend 1 a 2 cm. Overdag nabij koude put ook langs de oostgrens sneeuwbuien waarbij ook 1 tot 3 cm kan vallen uitgespreid over een wat langere periode. V.w.b. de sneeuw komende nacht in het westen zitten Hirlam en ECHR06 redelijk op een lijn, UKMO heeft minder neerslag en iets verder boven land. Ten aanzien van de neerslag later bij de koude put zitten de modellen redelijk consistent. Morgenmiddag mogelijk stuifsneeuw
6 bussen op een stuk dat je gaat fietsenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:43 schreef Schuifpui het volgende:
Deze winter in Nederland amper sneeuw gezien (ben vanaf 10 jan in Nederland), dus van mij mag er wat komen, maar morgen is nou net de enige dag dat ik geen sneeuw wil. En wat zie ik op buienradar.![]()
![]()
Moet morgen m'n pak aan en op de fiets. Busverbindingen zijn er nauwelijks, ik zou dan 6 bussen moeten nemen of hele stukken moeten lopen.
2 bussen naar m'n eerste locatie. Daarna 1 bus naar de tweede. 's Middags weer terug naar de eerste locatie en vervolgens weer die 2 bussen naar huis.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:01 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
6 bussen op een stuk dat je gaat fietsenneem een ander in de maling......
Wat is daar aan de hand joh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |