Je hebt gemist dat hij terug is blijkbaarquote:
Kennelijk, ik ben niet zo'n lurker buiten de voor mij vertrouwde Fok!-onderdelen...quote:Op maandag 8 februari 2010 15:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat hij terug is blijkbaar
FB = Functioneel beheer?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:57 schreef Etcetera het volgende:
Het heeft in het FB topic van MEN gestaanOh je mist dan denk ik ook een potentiele 2de VBL rel in FB momenteel.
Die zit ik nu ook te volgen.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:57 schreef Etcetera het volgende:
Oh je mist dan denk ik ook een potentiele 2de VBL rel in FB momenteel.
FB = Feedbackquote:Op maandag 8 februari 2010 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
FB = Functioneel beheer?
VBL = Voetbal?
Help...
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:50 schreef Cobra4 het volgende:
Goeiemorgen PS
Leeft het konijntje nog?
IS dat jammer of ben je er blij mee?quote:
Heb ook mijn bijdrage maar gedaan daar, meteen een opmerking in m'n nek...quote:Op maandag 8 februari 2010 16:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het gezeik om niks, to be honest
Hoi R.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:24 schreef Etcetera het volgende:
Mail verstuurd. Een ietwat aangepast versie van die van MM
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
Serieus
Wat geef je een meisje op de eerste date?
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat gaan we opeen snel zeg bijna een topic gemist
Dat komt omdat Jacques er net even was.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:54 schreef Yurithemaster het volgende:
alleen nu kwakkelt het wat in
Het blijft een geweldige seriequote:
Niet echt mijn ding neequote:Op maandag 8 februari 2010 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
Hier maar ik vast niemand blij mee maar het is zo goed:
quote:
direct vaste klanten korting?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:44 schreef Cobra4 het volgende:
Net een heerlijk broodje Hete Kip gehaald bij de nieuwe boorsjeszaak bij mij in het winkelcentrum.
Die was heerlijk!![]()
Ik ben dus net teruggegaan om er nog één te halen.
Of het een vaste korting is weet ik niet, maar ik kreeg de 2de voor de helft van de prijs.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
direct vaste klanten korting?
Broodjeszaak bedoelde ik.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:44 schreef Cobra4 het volgende:
Net een heerlijk broodje Hete Kip gehaald bij de nieuwe boors broodjeszaak bij mij in het winkelcentrum.
Die was heerlijk!![]()
Want ik heb worstjes op m'n boorsjes...quote:Op maandag 8 februari 2010 18:44 schreef Cobra4 het volgende:
Net een heerlijk broodje Hete Kip gehaald bij de nieuwe boorsjeszaak bij mij in het winkelcentrum.
Die was heerlijk!![]()
I know, i know.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want ik heb worstjes op m'n boorsjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |