"Hi allemaal!"quote:Op maandag 8 februari 2010 10:59 schreef Floor-Sofie het volgende:
Hi allemaal,
Ik ben vorige week geslaagd voor spw3 kinderopvang en ben nu druk aan het solliciteren.
Veel vacatures zijn er niet op dit moment in mijn regio (oost NL) dus ik zal veel open sollicitaties moeten sturen.
Natuurlijk zijn er meer mensen die zo denken, dus ik wil graag dat mijn brief er uitspringt![]()
Wat is een goede openingszin voor een sollicitatiebrief, kan iemand me helpen?
Dankjewel!!
Ook al zo'n afgezaagde schoolregel.quote:
Ik vind deze eigenlijk wel erg sterk. Mits je beide punten verder goed uitwerkt in je brief natuurlijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:03 schreef eleusis het volgende:
Kwaliteit verhogen én geld besparen? Dat kan! Lees verder...
Tja, afgezaagd of niet, regel of niet, mensen kijken er naar.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:10 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ook al zo'n afgezaagde schoolregel.
Ligt er een beetje aan. Als het voor een of andere serieuze functie is in een of ander stijf bedrijf, dan niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:15 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Ik vind deze eigenlijk wel erg sterk. Mits je beide punten verder goed uitwerkt in je brief natuurlijk.
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:03 schreef eleusis het volgende:
Kwaliteit verhogen én geld besparen? Dat kan! Lees verder...
Hoi ik ben FLoor-Sofie en ik zeok een baan.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:01 schreef Netsplitter het volgende:
Ls,
Via deze weg wil ik u graag vermaken met de inhoud van deze brief.
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:20 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Hoi ik ben FLoor-Sofie en ik zeok een baan.
Haha bedankt he,quote:Op maandag 8 februari 2010 11:28 schreef Dichtpiet. het volgende:
hoi
ik ben floor-sofie en ik ben egt heel goed!!! ben 22 jaar en eindeljik klaar met mn studie. vond mn studie egt nie leuk meer, hep maar 1 dag in de weke steeds naar me studie gegaan, rest werken. zo niet leuk vont ik het. wil nu graag iets met kinderen doen of zo, maakt me niet zo veel uit wat. ben al bij diverse mensen in deventer al weggestuurd omdat ik niets met kinderen zou hebben maar dat is niet zo hoor!!! o ja, mijn studie heet trouwens spw.
xxx floorsofie
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:28 schreef Dichtpiet. het volgende:
hoi
ik ben floor-sofie en ik ben egt heel goed!!! ben 22 jaar en eindeljik klaar met mn studie. vond mn studie egt nie leuk meer, hep maar 1 dag in de weke steeds naar me studie gegaan, rest werken. zo niet leuk vont ik het. wil nu graag iets met kinderen doen of zo, maakt me niet zo veel uit wat. ben al bij diverse mensen in deventer al weggestuurd omdat ik niets met kinderen zou hebben maar dat is niet zo hoor!!! o ja, mijn studie heet trouwens spw.
xxx floorsofie
ps: hep referensies in mijn cv gezed maar bel ze anders maar niet. beter van niet, ze hebben het misschien wel heel druk :-S
Allereerst: GEFELICITEERD!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:59 schreef Floor-Sofie het volgende:
Hi allemaal,
Ik ben vorige week geslaagd voor spw3 kinderopvang en ben nu druk aan het solliciteren.
Veel vacatures zijn er niet op dit moment in mijn regio (oost NL) dus ik zal veel open sollicitaties moeten sturen.
Natuurlijk zijn er meer mensen die zo denken, dus ik wil graag dat mijn brief er uitspringt![]()
Wat is een goede openingszin voor een sollicitatiebrief, kan iemand me helpen?
Dankjewel!!
Al die meiden vinden zichzelf altijd een beetje gek, dus dat hoort er ook nog bij.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:28 schreef Dichtpiet. het volgende:
hoi
ik ben floor-sofie en ik ben egt heel goed!!! ben een gekkke meid van 22 jaar en eindeljik klaar met mn studie. vond mn studie egt nie leuk meer, hep maar 1 dag in de weke steeds naar me studie gegaan, rest werken. zo niet leuk vont ik het. wil nu graag iets met kinderen doen of zo, maakt me niet zo veel uit wat. ben al bij diverse mensen in deventer al weggestuurd omdat ik niets met kinderen zou hebben maar dat is niet zo hoor!!! o ja, mijn studie heet trouwens spw.
xxx floorsofie
ps: hep referensies in mijn cv gezed maar bel ze anders maar niet. beter van niet, ze hebben het misschien wel heel druk :-S
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:46 schreef 54cm het volgende:
[..]
Al die meiden vinden zichzelf altijd een beetje gek, dus dat hoort er ook nog bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |