Wil je nu zeggen dat ik gevoelloos ben?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:51 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Zegt mijn gevoel gewoon, sommige mensen hebben dat en sommige niet.
Nee hoor!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik gevoelloos ben?
saf diyene bak, saf olan sensin, tipinden belli.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:54 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Nee hoor!
Ik dacht meer aan saf.![]()
Geintjuh!
was maar een geintje.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
saf diyene bak, saf olan sensin, tipinden belli.
Ik maakte ook maar een geintje.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:56 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
was maar een geintje.![]()
Je bent echt humeurig.
wees toch aardig
quote:
Ik wil zo snel mogelijk 18 wordenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
zie het zo: je hoeft je minder snel een veertiger te voelen (als dat je iets kan schelen)
waarom zo snel mogelijk 18?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:08 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ik wil zo snel mogelijk 18 wordenen zo sloom mogelijk 40
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:11 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben lekker ouder dan jullie allemaal.Hoe oud? 39?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Aw gosh you got no Nuts.
Ik ben lekker ouder dan jullie allemaal.Ja maar je bent nog niet zo oud dat het erg is ;PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben lekker ouder dan jullie allemaal.wat zal min-e zich kut voelen als ze ziet hoe jij je over je 19jaren voelt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
Maar zo voelt het wel.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja maar je bent nog niet zo oud dat het erg is ;P
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:12 schreef Bortecinem het volgende:
19.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
20 klinkt gelijk een stuk ouder![]()
Mine is anders.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat zal min-e zich kut voelen als ze ziet hoe jij je over je 19jaren voelt..
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:12 schreef Bortecinem het volgende:
19.20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op naar de 40.
![]()
![]()
Aw gosh you got no Nuts.
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zie je!! Dat bedoel ik dus. Wanneer je 20 bent zit je voorgoed vast aan de 'tig'.
Hahaha. Gek.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:15 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
laat je zelf invriezen voordat je 20 word
wtfquote:Op maandag 8 februari 2010 19:17 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Daar denk jij alleen aan![]()
Chicks with dicks
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:17 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Chicks with dicks
mag jij met vriendjes thuiskomen?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:18 schreef Ayca het volgende:
Ik wil echt niet dat mijn broertje groot wordtstraks komt hij met vriendinnen enzo thuis.
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:17 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Chicks with dicks
Jaloers?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:18 schreef Ayca het volgende:
Ik wil echt niet dat mijn broertje groot wordtstraks komt hij met vriendinnen enzo thuis.
Hoe minder hoe beter volgens mijquote:Op maandag 8 februari 2010 19:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wtf![]()
jij lijkt echt niet op je zus
iig niet op internet.
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:19 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Hoe minder hoe beter volgens mij
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
enige overeenkomst is wel normaal tegen iedereen doen.
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:19 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
beddua mi ediyorsunquote:Op maandag 8 februari 2010 19:18 schreef Ayca het volgende:
oww zo dat noemen we jaloersquote:Op maandag 8 februari 2010 19:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee ik wil dat hij voor altijd klein en schattig blijft.
Ze noemden je zus hier anders wel een engelquote:Op maandag 8 februari 2010 19:19 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Weet ik nietquote:Op maandag 8 februari 2010 19:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
mag jij met vriendjes thuiskomen?
of nja.. wat bedoel je met groot?
Er moet een duivel zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze noemden je zus hier anders wel een engel. Wil jij geen engel zijn?
eigk best raar dat hij wel mag en jij niet toch?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Weet ik nietdenk het niet
Hij is nu bijna 11dus.. en hij is al best geïnteresseerd in meisjes.
noem je 11 klein en schattig, er is echt iets misquote:Op maandag 8 februari 2010 19:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat worden ze al vroeg oud, die kleine broertjes.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tsjaa..quote:Op maandag 8 februari 2010 19:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
eigk best raar dat hij wel mag en jij niet toch?
Jongens worden eerder volwassenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
eigk best raar dat hij wel mag en jij niet toch?
Het is andersom slimmerdquote:Op maandag 8 februari 2010 19:30 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Jongens worden eerder volwassen
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:30 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Jongens worden eerder volwassen
Wat wil je hiermee zeggen??!?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:32 schreef Squirrel.D het volgende:
Er wordt wel gezegd (maar hoe kan je zoiets berekenen?) dat de man gemiddeld elke 52 seconden aan seks denkt. Andere theorieën beweren zelfs dat er maar drie (!) luttele seconden tussen de ene en de andere erotische fantasie van de man liggen. Weer een andere theorie houdt het op een meer realistisch '80 keer per dag aan seks denken'. Wat er ook waar van moge zijn - en dat zal van man tot man verschillen -, feit is dat we te maken hebben met een omvangrijk fenomeen. Dat mannen veel en vaak aan seks denken, daar kunnen we niet omheen.
Gedragen is niet het wordenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat denk ik eigk ook niet
meisjes gedragen zich wel sneller volwassen..
Dat bedoelde ik.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat denk ik eigk ook niet
meisjes gedragen zich wel sneller volwassen..
Ik noem het al jaren kleuter en dat zal ik blijven doen tot hij 70 isquote:Op maandag 8 februari 2010 19:29 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
noem je 11 klein en schattig, er is echt iets misje bedoelt geen 1.1 jaar oud toch?
Dat is het ookquote:Op maandag 8 februari 2010 19:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
Julis, het lijkt me een raar idee van je broertje te weten hoeveel hij aan seks denkt.
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik noem het al jaren kleuter en dat zal ik blijven doen tot hij 70 is
Deze jongeman weet waar hij het over heeft, wolla.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:38 schreef IHVK het volgende:
Meisjes worden eerder volwassen. Dat is biologisch.
Ik zeg het via via dan weet tenminste iemand wie mij heeft vermoord!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is het ook. Zoiets zegt hij nooit recht voor mijn gezicht.
De vorige keer stond er dat de man maar 13 keer op een dag aan seks denktquote:Op maandag 8 februari 2010 19:32 schreef Squirrel.D het volgende:
Er wordt wel gezegd (maar hoe kan je zoiets berekenen?) dat de man gemiddeld elke 52 seconden aan seks denkt. Andere theorieën beweren zelfs dat er maar drie (!) luttele seconden tussen de ene en de andere erotische fantasie van de man liggen. Weer een andere theorie houdt het op een meer realistisch '80 keer per dag aan seks denken'. Wat er ook waar van moge zijn - en dat zal van man tot man verschillen -, feit is dat we te maken hebben met een omvangrijk fenomeen. Dat mannen veel en vaak aan seks denken, daar kunnen we niet omheen.
jongensquote:Hoewel de leeftijd waarop de puberteit begint per persoon verschilt, begint het bij meisjes gemiddeld 1 tot 2 jaar eerder dan bij jongens (de puberteit begint bij meisjes tussen de 9 en de 14 jaar en bij jongens van 10-17 jaar). Ook vindt de ontwikkeling in minder tijd plaats.[1] Meisjes bereiken hun volwassen lengte en zijn geslachtsrijp na ongeveer vier jaar na het verschijnen van de eerste secundaire geslachtskenmerken. Jongens daarentegen, doen er zes jaar over en groeien relatief langzamer.
De regels zijn als volgt:quote:Op maandag 8 februari 2010 19:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Fittie tijd nu! Kubilay in de woonkamer over 5 minuten!!!
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Fittie tijd nu! Kubilay in de woonkamer over 5 minuten!!!
Ja, luister naar mij ga niet naar de doctor vraag het aan mij,quote:Op maandag 8 februari 2010 19:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Deze jongeman weet waar hij het over heeft, wolla.
Misschien moeten ze het gewoon aan de mannen vragen. Vrouwen.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:40 schreef MightyMonkey het volgende:
[..]
De vorige keer stond er dat de man maar 13 keer op een dag aan seks denkt
Loop nu naar z'n kamer.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is het ook. Zoiets zegt hij nooit recht voor mijn gezicht.
Kubilay is een watje man, een beetje je zusje slaanquote:Op maandag 8 februari 2010 19:43 schreef Squirrel.D het volgende:
Eerste zet: Kubilay *Slaat julide op haar arm*
Zet 2 :Julide *zegt tegen papa*
zet 3: Kubilay *zegt tegen papa dat het per ongeluk ging*
Kubilay WINS
Het ging perongelukquote:Op maandag 8 februari 2010 19:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kubilay is een watje man, een beetje je zusje slaan_!
_!_!
_!_!_! Heb je geen manieren of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |