Wat worden ze al vroeg oud, die kleine broertjes.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Weet ik nietdenk het niet
Hij is nu bijna 11dus.. en hij is al best geïnteresseerd in meisjes.
Tsjaa..quote:Op maandag 8 februari 2010 19:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
eigk best raar dat hij wel mag en jij niet toch?
Jongens worden eerder volwassenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
eigk best raar dat hij wel mag en jij niet toch?
Het is andersom slimmerdquote:Op maandag 8 februari 2010 19:30 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Jongens worden eerder volwassen
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:30 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Jongens worden eerder volwassen
Wat wil je hiermee zeggen??!?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:32 schreef Squirrel.D het volgende:
Er wordt wel gezegd (maar hoe kan je zoiets berekenen?) dat de man gemiddeld elke 52 seconden aan seks denkt. Andere theorieën beweren zelfs dat er maar drie (!) luttele seconden tussen de ene en de andere erotische fantasie van de man liggen. Weer een andere theorie houdt het op een meer realistisch '80 keer per dag aan seks denken'. Wat er ook waar van moge zijn - en dat zal van man tot man verschillen -, feit is dat we te maken hebben met een omvangrijk fenomeen. Dat mannen veel en vaak aan seks denken, daar kunnen we niet omheen.
Gedragen is niet het wordenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat denk ik eigk ook niet
meisjes gedragen zich wel sneller volwassen..
Dat bedoelde ik.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat denk ik eigk ook niet
meisjes gedragen zich wel sneller volwassen..
Ik noem het al jaren kleuter en dat zal ik blijven doen tot hij 70 isquote:Op maandag 8 februari 2010 19:29 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
noem je 11 klein en schattig, er is echt iets misje bedoelt geen 1.1 jaar oud toch?
Dat is het ookquote:Op maandag 8 februari 2010 19:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
Julis, het lijkt me een raar idee van je broertje te weten hoeveel hij aan seks denkt.
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik noem het al jaren kleuter en dat zal ik blijven doen tot hij 70 is
Deze jongeman weet waar hij het over heeft, wolla.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:38 schreef IHVK het volgende:
Meisjes worden eerder volwassen. Dat is biologisch.
Ik zeg het via via dan weet tenminste iemand wie mij heeft vermoord!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is het ook. Zoiets zegt hij nooit recht voor mijn gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |