Wil je nu zeggen dat ik gevoelloos ben?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:51 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Zegt mijn gevoel gewoon, sommige mensen hebben dat en sommige niet.
Nee hoor!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik gevoelloos ben?
saf diyene bak, saf olan sensin, tipinden belli.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:54 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Nee hoor!
Ik dacht meer aan saf.![]()
Geintjuh!
was maar een geintje.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
saf diyene bak, saf olan sensin, tipinden belli.
Ik maakte ook maar een geintje.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:56 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
was maar een geintje.![]()
Je bent echt humeurig.
wees toch aardig
quote:
Ik wil zo snel mogelijk 18 wordenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
zie het zo: je hoeft je minder snel een veertiger te voelen (als dat je iets kan schelen)
waarom zo snel mogelijk 18?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:08 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ik wil zo snel mogelijk 18 wordenen zo sloom mogelijk 40
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:11 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben lekker ouder dan jullie allemaal.Hoe oud? 39?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Aw gosh you got no Nuts.
Ik ben lekker ouder dan jullie allemaal.Ja maar je bent nog niet zo oud dat het erg is ;PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben lekker ouder dan jullie allemaal.wat zal min-e zich kut voelen als ze ziet hoe jij je over je 19jaren voelt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
Maar zo voelt het wel.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja maar je bent nog niet zo oud dat het erg is ;P
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:12 schreef Bortecinem het volgende:
19.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
20 klinkt gelijk een stuk ouder![]()
Mine is anders.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat zal min-e zich kut voelen als ze ziet hoe jij je over je 19jaren voelt..
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:12 schreef Bortecinem het volgende:
19.20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op naar de 40.
![]()
![]()
Aw gosh you got no Nuts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |