Ik wil best een foto maken van mijn sjaal hoor.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, nu weet je dat iedereen om pics van je sjaal gaat vragen hè!
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik wil best een foto maken van mijn sjaal hoor.het is gewoon een rode sjaal niks speciaals.
quote:
Post je probleem dan gewoon meteen in plaats van eerst te vragen of iemand je wil helpenquote:
nee ik wil mezelf niet voor niets belachelijk maken, misschien zijn jullie niet eens zo behulpzaam.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Post je probleem dan gewoon meteen in plaats van eerst te vragen of iemand je wil helpen.
y=, x ^x-tekentje en dan 4 en dan graphquote:Op maandag 8 februari 2010 18:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee ik wil mezelf niet voor niets belachelijk maken, misschien zijn jullie niet eens zo behulpzaam.![]()
ok, het is een echte domme vraag blabla:
hoe plot ik? hoe voer ik x^4 in?
waar staat die x?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
y=, x ^-tekentje en dan 4 en dan graph. Dit is toch wel het eerste wat je leert
.
X, T, O, n knop.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
waar staat die x?![]()
ik heb wat gemist aan het begin van het jaar.
magnetronmaaltijden noem ik niet kokenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikwakka2, ik dacht dat studenten nooit kookten enzo.. vooroordeel..
yazik, hoe weet je dat hij een magnetronmaaltijd neemt?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:48 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
magnetronmaaltijden noem ik niet koken
Zegt mijn gevoel gewoon, sommige mensen hebben dat en sommige nietquote:Op maandag 8 februari 2010 18:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
yazik, hoe weet je dat hij een magnetronmaaltijd neemt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |