quote:Op maandag 8 februari 2010 00:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lees maar na, het is echt zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cool story, Hansel.
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, tot ze mijn aanbod van een knuckle sandwich gretig accepteerde!
Wat klink je oudquote:Op maandag 8 februari 2010 00:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat man. Zij is de enige lieve hier.
Hoezo datquote:Op maandag 8 februari 2010 00:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
je hebt je spannende pm.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan kan ik morgenochtend toch pmen
Hoi, Krisje. Waarom zijn wij leugenaars?quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vieze Marokkaanquote:Op maandag 8 februari 2010 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar.
En waarom zijn wij leugenaars.
Echt, hè?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:13 schreef GenusButeo het volgende:
Oja. Bilmiyorem met haar rare TT's. Zonder hoofdletters. Zonder interpunctie.
okquote:Op maandag 8 februari 2010 00:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Thanks, gelezen, reageer morgen wel
Jij deed iets met eten toch? Heb net honger gekregenquote:Op maandag 8 februari 2010 00:12 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Vieze Marokkaan![]()
Omdat dat in de titel staathoi Ali
De volgende keer zal ik het op jouw manier doen.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:13 schreef GenusButeo het volgende:
Oja. Bilmiyorem met haar rare TT's. Zonder hoofdletters. Zonder interpunctie.
Als je wilt dat ik voor je kook moet je eerst met me trouwenquote:Op maandag 8 februari 2010 00:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jij deed iets met eten toch? Heb net honger gekregen
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:15 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik voor je kook moet je eerst met me trouwen
Wat een dropje ben je ook, hè.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik het op jouw manier doen.
Ze is 17quote:Op maandag 8 februari 2010 00:17 schreef IHVK het volgende:
Julis is ook nog een vrouw die van voetbal houdt.
Allemaal een beetje te mooi om waar te zijn hoor.
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik probeer neutraal te blijven hier
Ga dan maar een broodje smerenquote:
Ik heb Avatar gezienquote:Op maandag 8 februari 2010 00:18 schreef GenusButeo het volgende:
Ik ga weer. Ik voel me levenloos. Jullie zouden je ook levenloos moeten voelen. Vooral degenen die vandaag veel actiever zijn geweest dan ik. Mkay.
Dag, kinders!
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:18 schreef GenusButeo het volgende:
Ik ga weer. Ik voel me levenloos. Jullie zouden je ook levenloos moeten voelen. Vooral degenen die vandaag veel actiever zijn geweest dan ik. Mkay.
Dag, kinders!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Inderdaad, dit kan toch niet zomaar waar zijn!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:17 schreef IHVK het volgende:
Julis is ook nog een vrouw die van voetbal houdt.
Allemaal een beetje te mooi om waar te zijn hoor.
maar ik vind het zo spannend.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je leest het morgen, ga ook maar slapen nu
quote:Op maandag 8 februari 2010 08:04 schreef Ayca het volgende:
Zo even een minneola eten en naar school.![]()
dit keer is t echt.quote:
Je kan je ook aanstellenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dit keer is t echt.![]()
ik ben net ziek naar huis gekomen en moet zo weer terug om een dansje op te voeren voor gym.![]()
gym.
nee voor het eerst sinds maanden stel ik me niet aan.quote:
Ik kan niet tegen lieve opmerkingen en complimentjes. Dan moet ik blozen.quote:
Misschien heeft Wik wel gelijk, misschien ben ik helemaal niet liefquote:Op maandag 8 februari 2010 00:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk dat Julis maar gewoon schone schijn is en ze ons allemaal voor de gek houdt!
Inderdaad. En hoe jij je broertje onder de duim houdt, dat kan niet zonder valse spelletjes en gemene dingenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen lieve opmerkingen en complimentjes. Dan moet ik blozen.![]()
![]()
[..]
Misschien heeft Wik wel gelijk, misschien ben ik helemaal niet lief!
Tjaquote:Op maandag 8 februari 2010 17:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad. En hoe jij je broertje onder de duim houdt, dat kan niet zonder valse spelletjes en gemene dingen. Maar zo zijn oudere zussen nou eenmaal
.
Ik wil best een foto maken van mijn sjaal hoor.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, nu weet je dat iedereen om pics van je sjaal gaat vragen hè!
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik wil best een foto maken van mijn sjaal hoor.het is gewoon een rode sjaal niks speciaals.
quote:
Post je probleem dan gewoon meteen in plaats van eerst te vragen of iemand je wil helpenquote:
nee ik wil mezelf niet voor niets belachelijk maken, misschien zijn jullie niet eens zo behulpzaam.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Post je probleem dan gewoon meteen in plaats van eerst te vragen of iemand je wil helpen.
y=, x ^x-tekentje en dan 4 en dan graphquote:Op maandag 8 februari 2010 18:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee ik wil mezelf niet voor niets belachelijk maken, misschien zijn jullie niet eens zo behulpzaam.![]()
ok, het is een echte domme vraag blabla:
hoe plot ik? hoe voer ik x^4 in?
waar staat die x?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
y=, x ^-tekentje en dan 4 en dan graph. Dit is toch wel het eerste wat je leert
.
X, T, O, n knop.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
waar staat die x?![]()
ik heb wat gemist aan het begin van het jaar.
magnetronmaaltijden noem ik niet kokenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikwakka2, ik dacht dat studenten nooit kookten enzo.. vooroordeel..
yazik, hoe weet je dat hij een magnetronmaaltijd neemt?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:48 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
magnetronmaaltijden noem ik niet koken
Zegt mijn gevoel gewoon, sommige mensen hebben dat en sommige nietquote:Op maandag 8 februari 2010 18:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
yazik, hoe weet je dat hij een magnetronmaaltijd neemt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |