RinusRoll!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:13 schreef porsche1 het volgende:
Ik gok Rick Astley zonder te kijken.
Nee hij wil de Amerikanen het hoogtepunt van de Nederlandse muziek laten horen!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:14 schreef Adolecens het volgende:
Misschien had je geen Nederlandse muziek moeten nemen om je punt duidelijk te maken
Dan mis ik nog de klompen, windmolens, wallen en joints in het filmpje om ons nog meer belachelijk te makenquote:Op zondag 7 februari 2010 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee hij wil de Amerikanen het hoogtepunt van de Nederlandse muziek laten horen!Dan gaan ze ons vast ontzettend ontwikkeld vinden!
Staan er wel hoeren in dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan mis ik nog de klompen, windmolens, wallen en joints in het filmpje om ons nog meer belachelijk te maken
Ik heb het niet afgekeken, maar er zullen vast wel wat cheerleaders in voorkomen. Da's toch het zelfde?quote:
Hij is aan het uploaden!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:15 schreef porsche1 het volgende:
TS. Upload het filmpje op rapidshare ofzo en laat heel fok het zelfde filmpje uploaden. Dan zien ze hem miss eerder.
http://rapidshare.de/files/49118987/Superbowl.wmv.htmlquote:Op zondag 7 februari 2010 23:15 schreef porsche1 het volgende:
TS. Upload het filmpje op rapidshare ofzo en laat heel fok het zelfde filmpje uploaden. Dan zien ze hem miss eerder.
quote:What the f* is this?
This is not The Who but some german fat fuck.
Im glad you guys lost the war.
quote:
Als de wereld straks het net op gaat kan het nog aardig wat views trekken.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:43 schreef Dropdown het volgende:
Kunnen we dit niet bij alles doen?
Naked video Britney Spears
En dan Rinus![]()
Tenminste, iets wat meer views trekt dan naakte BS
Ben benieuwd..quote:Op zondag 7 februari 2010 23:47 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Als de wereld straks het net op gaat kan het nog aardig wat views trekken.
Vraag ik me ook af ja..quote:Op zondag 7 februari 2010 23:55 schreef aight1 het volgende:
Ik speel m de heletijd af![]()
Telt dat eigenlijk wel?
Ik hoop het wel, soms duurt het even voor de views goed geupdate worden.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:55 schreef aight1 het volgende:
Ik speel m de heletijd af![]()
Telt dat eigenlijk wel?
Kijkt joetjoeb niet ook naar je IP voor de views?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:59 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, soms duurt het even voor de views goed geupdate worden.
Ik beide filmpjes constant af in Internet Explorer, Google Chrome en Firefox.
6 tegelijk dus, geluid toch maar even uitgezet.
Je kunt niet refreshen, alleen blijven kijken tot ie afgelopen is.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kijkt joetjoeb niet ook naar je IP voor de views?
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:02 schreef Karzai het volgende:
Deze video wordt mede mogelijk gemaakt door KARZAI
Eigenlijk wel, maar als t er meer zijn is de kans groter dat er eentje wordt opgepiktquote:Op maandag 8 februari 2010 00:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is het niet veel slimmer om 1filmpje helemaal kapot te kijken ipv. meerdere te uploaden?
Error...quote:Op maandag 8 februari 2010 00:05 schreef Zuunigerd het volgende:
Ik ben nu aan het uploaden!
Update: Bekijk deze YouTube-video![]()
Ja, even tags en titel aanpassen.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:11 schreef woads het volgende:
Bekijk deze YouTube-video doet deze het?
Hij moet denk ik nog even verwerkt worden.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:22 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb het filmpje gepost in de nachtbagger.
Ik post hem op de website van mijn clan. Zit vol met Amerikanen daar.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:29 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik heb melding gemaakt in het superbowl topic.
Doen.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik post hem op de website van mijn clan. Zit vol met Amerikanen daar.
Of zou ik het niet doen?
Uurtjequote:Op maandag 8 februari 2010 00:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik post hem op de website van mijn clan. Zit vol met Amerikanen daar.
Of zou ik het niet doen?
Als het al bezig is kijkt nu toch niemand op de website. Dus ik post het wel.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als het al bezig is kijkt nu toch niemand op de website. Dus ik post het wel.
Thats the spirit!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als het al bezig is kijkt nu toch niemand op de website. Dus ik post het wel.
Bij een filmpje van een boze Louis van Gaal heb ik wel eens gehad dat de teller een halve dag op 200 bleef staan en plotseling naar 150.000 versprong. Gewoon een brak systeem dusquote:
Ik ben gepermdquote:Op maandag 8 februari 2010 00:39 schreef porsche1 het volgende:
Wie post hem op 4chan? Daar zitten toch ook genoeg Amerikanen? Of weten dan teveel mensen al dat het nep is?
quote:
Nu nog de rest van de wereld.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:43 schreef Ensaf het volgende:
We kome al ergens
Ensaf:
Honors for this video (3)
#3 - Top Favorited (Today) - Sports - Netherlands
#51 - Top Rated (Today) - Netherlands
#2 - Top Rated (Today) - Sports - Netherlands
Pirania:
Honors for this video (2)
#10 - Top Favorited (Today) - Sports - Netherlands
#6 - Top Rated (Today) - Sports - Netherlands
ThoooOmas
#17 - Top Favorited (Today) - Sports - Netherlands
#21 - Top Rated (Today) - Sports - Netherlands
Erik:
#16 - Top Favorited (Today) - Sports - Netherlands
#20 - Top Rated (Today) - Sports - Netherlands
Ik verwacht dat 'ie straks wel een mooi sprongetje maaktquote:Op maandag 8 februari 2010 00:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bij een filmpje van een boze Louis van Gaal heb ik wel eens gehad dat de teller een halve dag op 200 bleef staan en plotseling naar 150.000 versprong. Gewoon een brak systeem dus
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:20 schreef Ensaf het volgende:
Nog steeds 302 voor die van mij, 126 pirania.
Maar het kan niet anders of dat zijn er veel meer.
Hij staat inmiddels in de top-100 van best beoordeelde sportvideo's wereldwijd!
Zag het ja. Dit is episch!quote:Op maandag 8 februari 2010 01:20 schreef Ensaf het volgende:
Nog geen reacties op je filmpjes?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:20 schreef Ensaf het volgende:
volgende keer een dag van te voren al oproep plaatsen..quote:
quote:This video has been removed due to terms of use violation.
Vet stoer, wat moet je je nu trots voelen zeg!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:18 schreef Ensaf het volgende:
De meesten zijn verwijderd (de mijne ook, "ongepaste inhoud"), maar die van Pirania staat er inderdaad nog steeds!
5216 keer bekeken
En dat zijn lang niet allemaal Fokkers:
7 feb 2010 Eerste verwijzing via een gerelateerde video - The Who Superbowl Half-time Show Part 1 791
B 7 feb 2010 Eerste verwijzing via een gerelateerde video - The Who Superbowl Half-time Show Part 2 232
C 7 feb 2010 Eerste verwijzing via een gerelateerde video - The Who at the Super Bowl XLIV 2010 half time show part 1 174
D 7 feb 2010 Eerste verwijzing via een gerelateerde video - The Who at the Super Bowl XLIV 2010 half time show part 2 162
E 7 feb 2010 Overig/viraal 162
F 7 feb 2010 Eerste verwijzing via zoekresultaten van YouTube - the who halftime show 157
H 7 feb 2010 Eerste verwijzing via zoekresultaten van YouTube - the who half time show 60
I 7 feb 2010 Eerste verwijzing via een gerelateerde video - The Who 2010 Super Bowl Half Time Show 56
J 7 feb 2010 Eerste verwijzing via een gerelateerde video - Super Bowl Halftime Show 2010 53
En het mooiste is nog wel de afkomst van de bezoekers:
[ afbeelding ]
Dus toch succes! Het is de moeite waard geweest!
You're from Holland? Ah, yes. Tulips, wooden shoes and singer Rinus.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:18 schreef Ensaf het volgende:
De meesten zijn verwijderd (de mijne ook, "ongepaste inhoud"), maar die van Pirania staat er inderdaad nog steeds!
5216 keer bekeken
En dat zijn lang niet allemaal Fokkers:
7 feb 2010 Eerste verwijzing via een gerelateerde video - The Who Superbowl Half-time Show Part 1 791
B 7 feb 2010 Eerste verwijzing via een gerelateerde video - The Who Superbowl Half-time Show Part 2 232
C 7 feb 2010 Eerste verwijzing via een gerelateerde video - The Who at the Super Bowl XLIV 2010 half time show part 1 174
D 7 feb 2010 Eerste verwijzing via een gerelateerde video - The Who at the Super Bowl XLIV 2010 half time show part 2 162
E 7 feb 2010 Overig/viraal 162
F 7 feb 2010 Eerste verwijzing via zoekresultaten van YouTube - the who halftime show 157
H 7 feb 2010 Eerste verwijzing via zoekresultaten van YouTube - the who half time show 60
I 7 feb 2010 Eerste verwijzing via een gerelateerde video - The Who 2010 Super Bowl Half Time Show 56
J 7 feb 2010 Eerste verwijzing via een gerelateerde video - Super Bowl Halftime Show 2010 53
En het mooiste is nog wel de afkomst van de bezoekers:
[ afbeelding ]
Dus toch succes! Het is de moeite waard geweest!
Ik moet 'm omlaag drukken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:22 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Vet stoer, wat moet je je nu trots voelen zeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |