RinusRoll!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:13 schreef porsche1 het volgende:
Ik gok Rick Astley zonder te kijken.
Nee hij wil de Amerikanen het hoogtepunt van de Nederlandse muziek laten horen!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:14 schreef Adolecens het volgende:
Misschien had je geen Nederlandse muziek moeten nemen om je punt duidelijk te maken
Dan mis ik nog de klompen, windmolens, wallen en joints in het filmpje om ons nog meer belachelijk te makenquote:Op zondag 7 februari 2010 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee hij wil de Amerikanen het hoogtepunt van de Nederlandse muziek laten horen!Dan gaan ze ons vast ontzettend ontwikkeld vinden!
Staan er wel hoeren in dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan mis ik nog de klompen, windmolens, wallen en joints in het filmpje om ons nog meer belachelijk te maken
Ik heb het niet afgekeken, maar er zullen vast wel wat cheerleaders in voorkomen. Da's toch het zelfde?quote:
Hij is aan het uploaden!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:15 schreef porsche1 het volgende:
TS. Upload het filmpje op rapidshare ofzo en laat heel fok het zelfde filmpje uploaden. Dan zien ze hem miss eerder.
http://rapidshare.de/files/49118987/Superbowl.wmv.htmlquote:Op zondag 7 februari 2010 23:15 schreef porsche1 het volgende:
TS. Upload het filmpje op rapidshare ofzo en laat heel fok het zelfde filmpje uploaden. Dan zien ze hem miss eerder.
quote:What the f* is this?
This is not The Who but some german fat fuck.
Im glad you guys lost the war.
quote:
Als de wereld straks het net op gaat kan het nog aardig wat views trekken.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:43 schreef Dropdown het volgende:
Kunnen we dit niet bij alles doen?
Naked video Britney Spears
En dan Rinus![]()
Tenminste, iets wat meer views trekt dan naakte BS
Ben benieuwd..quote:Op zondag 7 februari 2010 23:47 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Als de wereld straks het net op gaat kan het nog aardig wat views trekken.
Vraag ik me ook af ja..quote:Op zondag 7 februari 2010 23:55 schreef aight1 het volgende:
Ik speel m de heletijd af![]()
Telt dat eigenlijk wel?
Ik hoop het wel, soms duurt het even voor de views goed geupdate worden.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:55 schreef aight1 het volgende:
Ik speel m de heletijd af![]()
Telt dat eigenlijk wel?
Kijkt joetjoeb niet ook naar je IP voor de views?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:59 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, soms duurt het even voor de views goed geupdate worden.
Ik beide filmpjes constant af in Internet Explorer, Google Chrome en Firefox.
6 tegelijk dus, geluid toch maar even uitgezet.
Je kunt niet refreshen, alleen blijven kijken tot ie afgelopen is.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kijkt joetjoeb niet ook naar je IP voor de views?
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:02 schreef Karzai het volgende:
Deze video wordt mede mogelijk gemaakt door KARZAI
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |