Ik ookquote:Op zondag 7 februari 2010 22:40 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik zit serieus met een idee om een brief te sturen naar Noordkaap met de gebruikersnamen van deze reeks (diegene die het willen ) en daar felicitaties van te doen
Check een paar posts boven jequote:Op zondag 7 februari 2010 22:40 schreef WcPot het volgende:
En hoe gaat het nu verder met de brief van Albertoooo
Ben het er helemaal mee eensquote:
Oh leukquote:Op zondag 7 februari 2010 22:40 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik zit serieus met een idee om een brief te sturen naar Noordkaap met de gebruikersnamen van deze reeks (diegene die het willen ) en daar felicitaties van te doen
Ik zie het maar toen had ik het nog niet gelezenquote:
quote:
Denk het wel. En dan een paint maken met zijn allen ofzo?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:42 schreef Stephan1237 het volgende:
Maar moeten we een speciaal topic hebben ervoor of niet eigenlijk (omdat deze vannacht weer dichtgaat)
Deze gaat morgen pas dicht.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:42 schreef Stephan1237 het volgende:
Maar moeten we een speciaal topic hebben ervoor of niet eigenlijk (omdat deze vannacht weer dichtgaat)
Ik ga even een stukje tekst verzinnenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:42 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Denk het wel. En dan een paint maken met zijn allen ofzo?
Haha ja dat kan ik welquote:Op zondag 7 februari 2010 22:42 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Begin jij? Dan mag iedereen er iets in paintenquote:
Jaa dan kunnen we allemaal wat persoonlijks paintenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:42 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Jaaquote:Op zondag 7 februari 2010 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja een speciaal topic, en de link in de brief naar alberto
Het is voor zn verjaardag he?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:43 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Begin jij? Dan mag iedereen er iets in painten
negeer me nietjequote:Op zondag 7 februari 2010 22:43 schreef Maraca het volgende:
Doen we een kaartje of ook een bloemetje?
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |