quote:Valentijnsdag.![]()
![]()
De dag om te laten zien dat je van iemand houdt.
klefkwijllebberknufkroel
Omdat het leuk is om iemand te vertellen dat hij/zij lief is, of aardig, of gezellig, of bloedmooi, of leuk of schattig of gewoonweghoop ik dat jullie allemaal meedoen.
Even wat regels:Aanmelden is niet toegestaan, des te moeilijker raden ![]()
Je stuurt minimaal 3 personen een kaartje/attentie, genoeg lieve en leuke mensen hier niemand controleert dit overigens
Verklappen dat je meedoet is verboden, anders wordt het een wegstreeplijstje ![]()
Weet je iemands adres niet? Een kaartje mailen kan natuurlijk ook! (kan anoniem) ![]()
Zeg tegen niemand dat je iets verstuurd hebt! ![]()
Mail adres onbekend? Stuur me dan een linkje naar het kaartje, dan pm ik het door. Descretie (???) gegarandeerd, ik weet al zoveel geheimen van zoveel OUDers hier. ![]()
Denk niet: "het boeit niet of ik mee doe" want dat doet het wel, zie alleen al aan het gewenste update topic hoe ontzettend leuk het is iets aardigs of positiefs te horen. ![]()
Tot slot: deelname is geheim. Duidelijk? ![]()
Que? Niet goed?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:19 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hahaha, BE!![]()
![]()
Wat ben je toch heerlijk enthousiast.
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:17 schreef Brighteyes het volgende:
Mous was het niet. Ik was het, maar had even geen tijd/zin/puf om een nieuwe te openen, dus ik haalde mijn laatste post weer weg, maar toen ging het topic niet automatisch weer open.![]()
![]()
Anyway... Ik kwam hier om mijn, inmiddels, 3 valentijns te bedanken.
Dan verstuur ik de 3 kaartjes die ik nog voor jou heb liggen maar niet.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ik heb al een echt kaartje gehad en ook e-cardsSuperlief!
Nu voel ik me wel heel schuldig omdat ik zelf niet mee doe
aaawwm hebben we er samen geenquote:
Hulde voor jou dat je er zoveel tijd in steekt!quote:Op maandag 8 februari 2010 15:42 schreef YPPY het volgende:
Sorry, dames, er staan nog paints te wachten, maar ik moet ook echt werken.![]()
Des te groter is straks de pret als je wat hebt gekregen.
Inderdaadquote:Op maandag 8 februari 2010 16:17 schreef Raissa het volgende:
[..]
Hulde voor jou dat je er zoveel tijd in steekt!
ik ook.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:20 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb ook een lief kaartje van xxx-jes Valentijn![]()
dezelfde als beefcake
Oftewel, "Stuur mij een kaart en je krijgt een paint" ?!quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oftewel, "Stuur mij een kaart en je krijgt een paint" ?!![]()
Tnx Valentine voor je teacherkaart.
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oftewel, "Stuur mij een kaart en je krijgt een paint" ?!![]()
Tnx Valentine voor je teacherkaart.
messages.fok.nlquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:56 schreef DaviniaHR het volgende:
ik zie net pas alle kaartjes in mijn pm-box!![]()
![]()
![]()
![]()
kheb geen om op mn mobiel
wat lief!![]()
![]()
![]()
en die paints zijn idd geweldig!
Met deze link welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
messages.fok.nl
dan kun je ook via je mobiel in je inbox
je kunt alleen (of ik kan dat in ieder geval niet) dan niets terugsturen
Leuk !quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:18 schreef freecell het volgende:
Ik kreeg zomaar een écht kaartje
Op mijn deurmat
Buum was erg opgeruimd, zo, dat hoefde hij dan in ieder geval niet meer te doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:45 schreef PM-girl het volgende:
Wat ik me afvroeg, zorgen al die kaartjes niet voor relatiecrises?PM-boy ziet het wat gelaten aan, geloof ik
Dat is wel een negative side-effect van zo'n leuke actiequote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Buum was erg opgeruimd, zo, dat hoefde hij dan in ieder geval niet meer te doen.
nee!! hij moet er juist een voorbeeld aan nemen!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Buum was erg opgeruimd, zo, dat hoefde hij dan in ieder geval niet meer te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier precies hetzelfdequote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Vandaag een kaartje uit D.H. Ik heb wel een vermoeden maar eigenlijk stiekem ken ik het handschrift niet.
<3 Thankies!
heb ff geprobeerd en het werkt!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
Met deze link wel
http://messages.fok.nl//pda/inbox.php
Dat zou me niks verbazen bij sommigen.quote:
Ik jou ook niet hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
xxx-jes Valentijn, bedankt voor je lieve berichtje!!
Iedereen is nu verwoed zijn mailbox aan het leegmaken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Wil ik mijn eerste secret kaartje versturen zit die inbox volGaat lekker!!!
Heel erg bedankt voor je kaartje en lieve berichtjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:27 schreef Username_Unknown het volgende:
Eens met Yppy. Klonen zijn rete-irritant.
gewoon een lijstje posten wie je een kaartje gestuurd hebtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar ik ga echt nevernooitniet achterhalen van wie enzo.Maar eigenlijk doet het er ook niet toe.
Wat een onwijs lief kaartje!! Thanxquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:30 schreef Tijn_Valen het volgende:
* Tijn_Valen meldt zich ook in dit topic...
En hoequote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:30 schreef Tijn_Valen het volgende:
Dat was nou nt de bedoelingquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:13 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Iedereen is nu verwoed zijn mailbox aan het leegmaken.
Hé van jou heb ik er nog geen gehadquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:30 schreef Tijn_Valen het volgende:
jeetje schopje open doeletje :pquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:32 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hé van jou heb ik er nog geen gehadMag je me niet ofzo
Misschien wel maar ik vind je erg liefff, bedanktquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:27 schreef Username_Unknown het volgende:
Eens met Yppy. Klonen zijn rete-irritant.
Hm. Fout dus.quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:57 schreef Moonah het volgende:
En ook bedankt aan de valentijn van de snoephartjes. Wat een lieve woorden!![]()
![]()
En daardoor heb ik een vermoeden over je identiteit.![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:46 schreef Nijna het volgende:
Ik kreeg via Yppy een kaartje, maar de link doet het niet...
Wel heel lief al die kaartjes
Ik ookquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:59 schreef Asyniur het volgende:
Heb ik toch wéér een berichtje in mijn PM-box![]()
Van Aishiteru
Dank je wel![]()
je bent volquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:59 schreef Kleurdoos het volgende:
5 kaartjes
ik heb al een totaal van 9
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:08 schreef VoorValentjin het volgende:
Heb ik weer..maak ik een spelfout in m`n kloon
dan ben ik niet de enige die het wil wetenquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:33 schreef ymme het volgende:
Ik heb ook een kaartje ontvangen.Met hele lieve woorden erop.
Bedankt anoniempje...![]()
Ik zou graag weten wie je bent.
Maar toch bedankt voor je kaartjequote:Op woensdag 10 februari 2010 10:08 schreef VoorValentjin het volgende:
Heb ik weer..maak ik een spelfout in m`n kloon
volgens mij was de opzet anoniem ;-) het enige wat dan nog kan is raden......quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:33 schreef ymme het volgende:
Ik heb ook een kaartje ontvangen.Met hele lieve woorden erop.
Bedankt anoniempje...![]()
Ik zou graag weten wie je bent.
Als er een goede hint bij zit is dat niet moeilijk. Denk ik....quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:19 schreef MamaNik het volgende:
[..]
volgens mij was de opzet anoniem ;-) het enige wat dan nog kan is raden......
precies. Maar dan moet er wel een hint in staan of je moet hem snappen ;-)quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als er een goede hint bij zit is dat niet moeilijk. Denk ik....
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:28 schreef MamaNik het volgende:
[..]
precies. Maar dan moet er wel een hint in staan of je moet hem snappen ;-)
Ik ook niet.quote:
Haha, je zou niet de eerste zijn en jij heb nog een goede reden met je hormonen.quote:
Ik vind het allemaal lief hoor, maar als er dan zoiets persoonlijks in staat dan raakt het je net wat meer...quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:41 schreef YPPY het volgende:
[..]
Haha, je zou niet de eerste zijn en jij heb nog een goede reden met je hormonen.
Heb al een paar keer een traantje weggepinkt, zo lief, al die kaartjes die voorbij komen en dan zie ik maar een klein gedeelte, want het meeste kan ik rechtstreeks kopiëren/plakken.
Hallo? Aarde zoekt contact? Je bent leuk!quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal lief hoor, maar als er dan zoiets persoonlijks in staat dan raakt het je net wat meer...
Snap ook echt niet waar ik al die aandacht en kaartjes aan verdiend heb!
Ja maar jamaar er zijn zoveel leuke mensen!quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:47 schreef YPPY het volgende:
[..]
Hallo? Aarde zoekt contact? Je bent leuk!
Waarom denk je dat ik (alleen, er gaat ook veel langs me heen) al ruim 300 kaartjes heb gestuurd. Jij dus ook!quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:53 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja maar jamaar er zijn zoveel leuke mensen!
En toch vind ik het gekquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:54 schreef YPPY het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik (alleen, er gaat ook veel langs me heen) al ruim 300 kaartjes heb gestuurd. Jij dus ook!
Nietus!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |