ik ook.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:20 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb ook een lief kaartje van xxx-jes Valentijn![]()
dezelfde als beefcake
Oftewel, "Stuur mij een kaart en je krijgt een paint" ?!quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oftewel, "Stuur mij een kaart en je krijgt een paint" ?!![]()
Tnx Valentine voor je teacherkaart.
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oftewel, "Stuur mij een kaart en je krijgt een paint" ?!![]()
Tnx Valentine voor je teacherkaart.
messages.fok.nlquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:56 schreef DaviniaHR het volgende:
ik zie net pas alle kaartjes in mijn pm-box!![]()
![]()
![]()
![]()
kheb geen om op mn mobiel
wat lief!![]()
![]()
![]()
en die paints zijn idd geweldig!
Met deze link welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
messages.fok.nl
dan kun je ook via je mobiel in je inbox
je kunt alleen (of ik kan dat in ieder geval niet) dan niets terugsturen
Leuk !quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:18 schreef freecell het volgende:
Ik kreeg zomaar een écht kaartje
Op mijn deurmat
Buum was erg opgeruimd, zo, dat hoefde hij dan in ieder geval niet meer te doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:45 schreef PM-girl het volgende:
Wat ik me afvroeg, zorgen al die kaartjes niet voor relatiecrises?PM-boy ziet het wat gelaten aan, geloof ik
Dat is wel een negative side-effect van zo'n leuke actiequote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Buum was erg opgeruimd, zo, dat hoefde hij dan in ieder geval niet meer te doen.
nee!! hij moet er juist een voorbeeld aan nemen!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Buum was erg opgeruimd, zo, dat hoefde hij dan in ieder geval niet meer te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier precies hetzelfdequote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Vandaag een kaartje uit D.H. Ik heb wel een vermoeden maar eigenlijk stiekem ken ik het handschrift niet.
<3 Thankies!
heb ff geprobeerd en het werkt!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
Met deze link wel
http://messages.fok.nl//pda/inbox.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |